معرفی و دانلود کتاب در جهان نه بر جهان: دگرسازی تجارب روزمره در مسیر معنوی

عکس جلد کتاب در جهان نه بر جهان: دگرسازی تجارب روزمره در مسیر معنوی
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب در جهان نه بر جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب در جهان نه بر جهان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب در جهان نه بر جهان: دگرسازی تجارب روزمره در مسیر معنوی

دیوید آر هاوکینز در کتاب در جهان نه بر جهان با شما از اهمیت خودآگاهی در زندگی روزمره و پیشبرد اهدافتان سخن می‌گوید. با کمک آموزه‌های این کتاب خواهید توانست باورهای الهام‌بخش را در زندگی‌تان گسترش دهید و به مراتب بالاتر آگاهی و عشق صعود کنید. در این کتاب یاد می‌گیرید چطور برای حل تضادهای بیرونی به درونتان که برای شما حکم یک مکان مقدس و آرام را دارد، رجوع کنید.

درباره‌ی کتاب در جهان نه بر جهان

زندگی برای هریک از انسان‌ها معنای ویژه‌ای دارد که سبب می‌شود به سوی اهداف مشخصی حرکت کنند و به کشف حقایق ویژه‌ای برسند. دکتر دیوید آر هاوکینز (David R. Hawkin) در کتاب در جهان نه بر جهان (In the World, But Not of It) سعی دارد تجربیات معنوی خود را در زمینه‌ی خودآگاهی در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید به کمک نیت درونی، صداقت و برخی ویژگی‌های مهم دیگر در وجودتان مسیر معنوی ویژه‌ای را طی کنید.

شاید از خودتان بپرسید مگر می‌توان در زندگی مدرن و شلوغ امروزی همچنان به آموزه‌های معنوی گذشته پایبند ماند و از آن‌ها برای بهبود کیفیت زندگی بهره گرفت؟ درواقع راه صعود ما به مراتب بالاتر آگاهی انجام برخی تمرین‌ها و مراقبه‌ها در کنار پررنگ کردن برخی باورهای الهام‌بخش در زندگی‌مان است که خواه ناخواه تغییراتی اساسی در دنیای ذهن و محیط پیرامونمان ایجاد می‌کنند.

البته زندگی در یک محیط پرتنش و داشتن درونی آرام کار چندان ساده‌ای نیست، اما در این کتاب می‌آموزید چطور میان هر دو وجه زندگی‌تان تعادلی مناسب برقرار نمایید تا دقایقی از شلوغی و اضطراب‌های روزانه رها شوید و برای رشد و تعالی خود وقت بیشتری صرف کنید.

دکتر دیوید آر هاوکینز معتقد است وقتی وزن جهان سنگین یا طاقت‌فرسا به نظر می‌رسد خوب است جهان را همچون جامه‌ای سبک بر تن کنیم. این می‌تواند به معنای برداشتن بارهای اضافی از ذهن و پاکسازی باورهایمان باشد. در آموزه‌های گذشتگان ازجمله شاعرانی چون حافظ نیز با همین اندیشه مواجه هستیم که به ما یادآوری می‌کند «سخت می‌گیرد جهان بر مردمان سخت‌کوش». بنابراین با سختگیری عملاً موقعیت‌های دشوار را به زندگی خود فرا می‌خوانیم.

تسلط ما بر باورهایمان کمک می‌کند کمتر بترسیم و روشنایی عشق را در مسیرمان بیشتر حس کنیم. اما رسالت ما به عنوان یک انسان مدرن از انسان‌های گذشته دشوارتر است؛ چرا که ما با موانع بیرونی و تمرکززدای زیادی روبه‌رو هستیم که ممکن است مسیر افکار ما را به کلی تغییر دهند و نتوانیم بر آن‌ها تسلط کافی داشته باشیم.

در نهایت، در فصل‌های مختلف کتاب در جهان نه بر جهان با راه‌های انتخاب مسیر معنوی و چالش‌های پیش روی آن آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید چطور با قدرت‌های معنوی مختلفی چون شکرگذاری، نیت، حفظ معصومیت، شگفتی کودکانه و... مسیر خود را متفاوت با آنچه پیش از این پیموده‌اید، رقم بزنید.

کتاب در جهان نه بر جهان ترجمه‌ی عباس زیدی زاده است که از سوی موسسه انتشارات فلسفه منتشر شده است.

در نکوداشت کتاب در جهان نه بر جهان

  • من خودم را شاگرد دیوید هاوکینز می‌دانم و بارها و بارها به کتاب‌ها و کارهای او رجوع کرده‌ام. او اغلب قادر است آنچه را که من نمی‌توانم در کلمات بیان کنم، به زیبایی بیان کند. (Vex King، نویسنده پرفروش)

کتاب در جهان نه بر جهان مناسب چه کسانی است؟

اگر به مباحث خودآگاهی و قانون جذب علاقه دارید و مایلید در زمینه‌ی نقش مراقبه در آرامش ذهن و کیفیت زندگی اطلاعاتی کسب کنید، این کتاب مناسب شماست.

با دیدوید آر هاوکینز بیشتر آشنا شویم

دکتر دیوید آر هاوکینز روانپزشک، پزشک، محقق، معلم معنوی و مدرس مشهور است. او به خاطر ارائه‌ی مسیر معنوی علمی‌اش توانسته صلاحیت منحصربه‌فردی را نزد جامعه‌ی مدرن به دست بیاورد. این مسئله سبب شده مردم از همه‌ی اقشار، ملیت‌ها و جهت‌گیری‌های معنوی، دکتر هاوکینز را به‌عنوان یک معلم آگاهی پیشرفته تجلیل کنند و از سوی کشور کره به او عنوان «رای ریونگ سئون کاک توسا» (برترین معلم راه روشنگری) اعطا شده است.

دکتر هاوکینز، بنیان‌گذار مؤسسه‌ی تحقیقات معنوی است و به طور گسترده در مکان‌هایی مانند کلیسای وست مینستر به ارائه‌ی سخنرانی‌ پرداخته. علاوه بر این، او مشاور صومعه‌های کاتولیک، پروتستان و بودایی بوده و با دولت‌های خارجی در مورد دیپلماسی بین‌المللی گفتگو کرده است. گفتنی‌ست این گفت‌و‌گوها در حل‌وفصل مناقشات طولانی‌مدتی که تهدیدی بزرگ برای صلح جهانی بوده‌اند، نقش به‌سزایی داشته است.

دکتر هاوکینز به سبب فعالیت‌هایش در زمینه‌های سلامت، شفا، بهبودی و معنویت در زندگی مدرن، همچنین به دلیل تحقیقاتش در زمینه‌ی هوشیاری و مراقبه تاکنون در فیلم‌های مستند، مجلات و مصاحبه‌های رادیویی متعددی حضور داشته است.

در بخشی از کتاب در جهان نه بر جهان: دگرسازی تجارب روزمره در مسیر معنوی می‌خوانیم

همان‌طور که در مسیر معنوی پیشرفت می‌کنید، متوجه می‌شوید که برای خودتان کافی هستید و فقط به خودتان پاسخگو هستید. مسئله ساده می‌شود: آیا من بزرگ‌ترین ظرفیت خود را در برابر خدا، به خودم، به هم‌نوعانم و به کسانی که دوستشان دارم، به کار گرفته‌ام؟ وظیفه‌ی شما نسبت به الوهیت این است که همه‌ی آن چیزی باشید که می‌توانید برای خود، برای خدا و برای همه باشید. به این ترتیب به وعده‌ی خود عمل می‌کنید. پس، تأیید چه کاری می‌تواند برای شما انجام دهد؟ تأیید کاری جز تقویت نفس برای شما انجام نمی‌دهد. اگر چیزی کم ندارید، این تأیید غیرضروری است. اگر بهترین کار ممکن را انجام داده‌اید، نیازی به تأیید دیگران ندارید. این به نوعی مانند رفتن توپ در حفره با اولین ضربه در بازی گلف است. توپ اتفاقی در گودال می‌افتد. این هیجان‌انگیز است، اما واقعاً یک مهارت نیست، زیرا اگر یک مهارت بود، می‌توانستید آن را برای بار دوم انجام دهید.

پس هدف از زندگی انسان چیست؟ این موضوع تکامل خودآگاهی را برای تحقق واقعیت نهایی ما تسهیل می‌کند. این بخشی از مسیر روشن‌نگری است. سپس این سؤال مطرح می‌شود که این جهان چگونه پدید آمده است؟ بستگی به این دارد که منظور شما از این جهان چیست - سیاره، انسانیت ما، تجربه‌ی انسانی؟ جهانی که ما در مورد آن صحبت می‌کنیم یک حالت خودآگاهی است. این جهان به عنوان یک سود کارمایی، به عنوان یک پیامد خودکار از آنچه الآن شده‌ایم، پدید آمده است. ذاتِ تجربه بشری که در دنیای امروز بسیار برجسته است، تولد اخلاق است. اخلاق ما، احساس درست و نادرست ما، ذاتی است و به سیستم عصبی متصل است. و با گذشت زمان، جامعه دوره‌های سردرگمی و فروپاشی بزرگی را پشت سر می‌گذارد، زیرا تعاریف اخلاق، چه چیزی درست است، چه چیزی اشتباه است، چه چیزی واقعی است، چه چیزی واقعی نیست، به شدت تغییر می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: انتخاب مسیر معنوی
چالش‌های مسیر معنوی
بالا بردن سطح خودآگاهی
هزارتوی آینه‌ها
عمیق‌تر شدن در هزارتوی آینه‌ها
موانع افزایش سطح خودآگاهی
آرام کردن ذهن با مراقبه و تعمق
فصل دوم: چگونه با خودآگاهی خود را وفق دهیم؟
رهبری معنوی واقعی
کشف خودتأییدی و خودپذیری
قدرت شکرگزاری
پارادایم‌های علم و معنویت
حفظ معصومیت و شگفتی کودکانه
دستیابی به سعادت بی‌نهایت و بی‌انتها
فصل سوم: چگونه قانون جذب به سفر معنوی شما یاری می‌دهد؟
واسنجی قانون جذب
قدرت لحظه‌ی اکنون
قدرت معنوی افراد تکامل‌یافته
تأثیر جامعه
واسنجی کردن هنرمندان و آثار آن‌ها
قدرت نیت
آخرین نظرات در مورد قانون جذب
فصل چهارم: ارتقای خودآگاهی در عصر فناوری
تغییر رو به پایین در خودآگاهی
بهره‌برداری از آزادی بیان
فناوری و مسیر معنوی
فصل پنجم: قدم زدن در مسیر بیداری به عنوان یک شهروند جهان
اهمیت میهن‌پرستی
افزایش سطوح خودآگاهی
سخنان پایانی مبنی بر تشویق
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب در جهان نه بر جهان: دگرسازی تجارب روزمره در مسیر معنوی
نویسنده
مترجمعباس زیدی زاده
ناشر چاپی موسسه انتشارات فلسفه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-622-7857-38-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب در جهان نه بر جهان

زینب
۱۴۰۲/۵/۲۹
از خوندن کتاب لذت بردم، سومین کتابی هست که از دیوید هاوکینز میخونم پیشنهاد میکنم قبل از خوندن این کتاب، کتاب طریقت تسلیم از دیوید هاوکینز که بصورت رایگان در کتابراه هست رو بخونید تا مطالب این کتاب رو بهتر متوجه بشید. ممنون از مترجم و کتابراه. لطفا بازم کتابهای هاوکینز رو بذارید
الیاس آریان
۱۴۰۲/۵/۲۱
عالی، ای کاش بقیه اثار دکتر دیوید آر هاوکینز رو هم بزارید، مثل چشم من که همه چیز را میبیند و یکی دیگه‌ام هیلینگ و شفا بود اسمش دقیق یادم نیست
منیره غنی زاده
۱۴۰۲/۴/۲۷
چقدر این جمله کتابو دوست داشتم که وقتی افکار زیادی در ما جریان داره بگیم ذهن، یک لحظه سرجایت بنشین. دنیا که به آخر نرسیده‌ی لحظه ساکت شو 🥰
Hossein M
۱۴۰۳/۱/۱۸
کتاب‌های دیوید هاوکینز بی نظیره‌ قبل این کتاب باید کتاب رها کردن طریقت تسلیم رو بخونید تا مطالب این کتاب رو درک کنید
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب در جهان نه بر جهان

برای دریافت کتاب در جهان نه بر جهان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.