معرفی و دانلود کتاب درک واقعیت جهان موازی: چگونه کانون تجلی زندگی حماسی شویم؟

عکس جلد کتاب درک واقعیت جهان موازی: چگونه کانون تجلی زندگی حماسی شویم؟
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب درک واقعیت جهان موازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب درک واقعیت جهان موازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب درک واقعیت جهان موازی: چگونه کانون تجلی زندگی حماسی شویم؟

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه می‌توانید خود را از محدودیت‌ها رها کرده و فراتر از مرزهایتان پرواز کنید؟ کتاب درک واقعیت جهان موازی به قلم معلم معنوی، بنتینیو ماسارو، یک راهنمای عملی برای تحقق رویاهایتان است. آموزه‌های اثربخش ماسارو به شما کمک می‌کند تا از پتانسیل‌های خود در بالاترین سطح ممکن استفاده کنید.

درباره کتاب درک واقعیت جهان موازی:

تصور کنید می‌توانستید به همه‌ی خواسته‌هایتان دست یابید و یک زندگی بی‌همتا داشته باشید. همانی که همیشه آرزویش را داشتید. منظور فقط به دست آوردن ماشینی فوق‌العاده گران‌قیمت، زندگی در خانه‌ای مجلل یا نگه‌داری از تمساح به عنوان حیوان خانگی در استخر خانه‌تان نیست! گاهی زمانه آنقدر بر ما تنگ می‌گیرد و زندگی بر سرمان هوار می‌شود که با خود فکر می‌کنیم اگر در جهانی موازی به سر می‌بردیم و همه چیز تماما برعکس آنی بود که در زندگی فعلی ما در حال رخ دادن است، بسیار خوشبخت‌تر از زمان حال می‌بودیم؛ زیرا بی ‌نهایت زندگی موازی وجود دارد که کوچک‌ترین شباهتی به زندگی الان ما ندارند. اما چگونه می‌شود با بالا بردن سطح آگاهی و هوشیاری، از تلخی‌های زندگی روزمره کاست و زندگی کامیاب‌کننده‌تری را تجربه کرد؟

همه چیز از درون به بیرون نشات می‌گیرد. شاید شما نیز این جمله را شنیده باشید. واقعیت از طریق عمل و فکر ما رقم می‌خورد. وقت آن رسیده که از نقش قربانی بیرون بیاییم و مسئولیت زندگی‌مان را خود بر عهده بگیریم. نویسنده استدلال می‌کند که با تمرین کردن می‌توانیم روح خود را پرورش دهیم، تکامل یابیم و قدرت نهفته‌ی درونمان را آزاد سازیم. بنتینو ماسارو (Bentinho Massaro) در کتاب شگفت‌انگیز خود به ما می‌آموزد چگونه با استفاده از قانون جذب و قدرت‌های خود، درونمان را غنی سازیم و از این طریق، واقعیت بیرونی بهتری برای خود رقم بزنیم.

ما هرگز نیاموخته‌ایم که ساز و کار جهان واقعا چیست. در زندگی‌های ناخوشایند گیر افتاده‌ایم، از سختی روزگار شکایت می‌کنیم تنها به این دلیل که قواعد بازی را بلد نیستیم. نمی‌دانیم کیهان اصولی دارد که با به‌کارگیری آن‌ها در زندگی روزانه، بسیاری از مشکلاتمان حل خواهد شد. ما بسیار قدرتمندتر از چیزی هستیم که تصور می‌کنیم و می‌توانیم آفرینشگر و الهام‌بخش باشیم. کتاب درک واقعیت جهان موازی حاوی دستورالعمل‌هایی برای زندگی بهتر و به‌کارگیری تمام توانایی‌هایمان است.

درک واقعیت جهان موازی (Super Accelerated Living) در سال 2016 منتشر شد. این اثر بر اساس سلسله سمینارهای پرطرفدارهایی نوشته شده که ماسارو یک سال پیش از انتشار کتاب با هدف توسعه‌ی فردی و کاربرد معنویت برگزار کرده بود. مهم نیست در چه جایگاه اجتماعی‌ای قرار دارید، قبلا چقدر تمرینات معنوی انجام داده‌اید یا چقدر با توجه‌آگاهی و قانون جذب آشنایی دارید؛ در هر سطح و مرحله‌ای می‌توانید از آموزه‌های این کتاب بهره بگیرید.

کتاب درک واقعیت جهان موازی مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های خودیاری علاقه‌مند هستید و می‌خواهید زندگی بهتری را تجربه کنید، این کتاب مناسب شماست.

با بنتینو ماسارو بیشتر آشنا شویم:

او یکی از جوان‌ترین معلمان معنوی در جهان است. بنتینو ماسارو فقط هجده سال داشت که شروع به تدریس کرد و حالا نامش در کنار بزرگ‌ترین استادان معنوی جهان به رسمیت شناخته می‌شود. او خالق یک مدرسه‌ی مجازی با دوره‌ها و آموزش‌های گام به گام و آنلاین با شعار صلح، ثبات و آزادی است. کارآفرین، مخترع، مبتکر و سرمایه‌گذار از جمله عناوینی‌ست که ماسارو در آن‌ها فعالیت می‌کند. از دیگر آثار او می‌توان گفت‌وگوهای معنوی با شکاک را نام برد.

جملات برگزیده‌ی کتاب درک واقعیت جهان موازی:

- تقدیر ساخته شده است. توسط چه کسی؟ توسط شما!
- کلِ جهان در درون شما در حرکت است، اما فقط، به این دلیل که شما انتخاب می‌کنید چنین باشد.
- پافشاری کنید که واقعیت ترجیحی خودتان را ببینید.
- می‌توانم انتخاب کنم که این لحظه را چگونه احساس کنم.

در بخشی از کتاب درک واقعیت جهان موازی می‌خوانیم:

به‌جای این‌که آفریننده‌ای ناآگاه باشید و باور داشته باشید که دریافت‌کننده‌ی آفرینش‌های خودتان هستید، می‌توانید به عقب بازگردید و در جایگاه آفریننده قرار گیرید با آگاه‌تر شدن و سنجیده‌تر شدن می‌توانید زمام امور را باز پس گیرید. موضوع کنترل‌کردن نیست حداقل نه به آن مفهوم منفی که ما به این کلمه داده‌ایم. منظور کنترل به‌معنای آفرینش آگاهانه است. کنترل خود را به دست می‌گیرید. در تجلّیات خودتان سنجیده‌ترمی‌شوید.

این واقعیت را احساس کنید که هرگز آفرینش را دریافت نکرده‌اید، هرگز! این را واقعاً احساس کنید؛ زیرا عمق این مطلب بی‌نهایت است. این‌طور نیست که بگویید: «اوه آره... گرفتم. ایده‌ی جالبی است.» نه. اگر احساسش کنید، اگر به عمقش بروید، شروع می‌کند به واقعیت پیدا‌ کردن و الگوهای شما را دگرگون می‌کند. پس، دوباره برای لحظه‌ای عمق این واقعیت را احساس‌کنید که هرگز دریافت‌کننده‌ی آفرینش نبوده‌اید، بلکه همیشه جزء‌به‌جزءِ آن‌چه ادراک کرده‌اید را خود آفریده‌اید. هیچ تجربه‌دهنده‌ای به‌جزخودتان وجود ندارد. هرگز هیچ‌کس یا هیچ‌چیزی تجربه‌ای به شما نداده است، هرگز دریافت‌کننده‌ی آفرینش نبوده‌اید. اگر این موضوع درست باشد چطور؟ اگر این واقعیتِ رویاییِ اکنون و همیشه، صددرصد تجلّی خودتان بوده باشد چطور؟ جزء‌به‌جزءِ آن؟ نه‌فقط نحوه‌ی پاسخ‌تان به چیزها، بلکه خود آن چیزها؛ همین صندلی که الان روی آن نشسته‌ام، این صندلی را شما زیرم گذاشته‌اید. تمام مدت‌، میلیاردها میلیارد بار در ثانیه، شما در حال گذاشتن این صندلی زیر من هستید. اگر شما این کار را انجام داده باشید چه؟ اگر شما دریافت‌کننده‌ی آن نبوده باشید چه؟ اگر این خارج از شما نباشد و اگر هیچ‌گونه واقعیتِ خارجی‌ وجود نداشته باشد چه؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: کانون تجلّیات شوید
پرسش و پاسخ
مدیتیشن با راهنما
فصل دوم: استفاده از واقعیت‌های موازی
پرسش و پاسخ
فصل سوم
ده راه برای زندگی مانند آفریننده‌ای قدرتمند
پرسش و پاسخ

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب درک واقعیت جهان موازی: چگونه کانون تجلی زندگی حماسی شویم؟
نویسنده
مترجمحمیدرضا رفیعی
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات181
زبانفارسی
شابک978-622-6683-23-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب درک واقعیت جهان موازی

Sadegh Ktch
۱۴۰۱/۲/۵
در رابطه با قانون جذب هست البته نه مثل مطالب زردی که جدیدا همه جا مد شده و هرکی‌ی چیزی در موردش فتوا میده فوق العاده کتاب پر محتوا و خردمندانه‌ای بود یک فصل جدید رو تو آگاهی انسان باز میکنه که از وجودش ما بی خبریم اوایل کتاب واقعا خسته کننده بود و میخواستم بزارمش کنار چون متوجه نمیشدم گیج میشدم با اینکه ترجمه هم خیلی عالی و روان بود اما کتاب سنگینی بود و کتاب سنگین هم از اسمش مشخصه کلماتش برای انسان‌های فاقدمطالعه سخت هست اما با این حال عزممو جزم کردم و ادامه دادم و به جاهای خیلی خوبی رسیدم و منو به سمت آگاهی سوق داد تا این حد که بالافاصله که کتاب رو تموم کردم دوباره شروعش کردم و این باعث شد مطالب کاملا برام جا بیوفته تقریبا ٢٤ روز براش زمان گذاشتم و این ٢٤ روز پلی رو در برابر من قرار داد به سوی اگاهی نمیخوام اجبار کنم کسی این کتاب رو بخونه تو مطالعه هرچیزی که بخونید مفیده اما اگر علاقه داشتید به حس خوب برسید به اون آرامشه که از قدیموالایام همه دنبالشن برسید این کتاب دستتونو خواهد گرفت ممنون از کتاب راه لطفا سایر کتاب‌های ماسارو بزرگ رو برامون بزارید سپاس
مجید یز
۱۴۰۰/۸/۱
در مورد جهان موازی هست و اینکه چه جوری در این دنیا زودتر به اهدافمون برسیم.
مناسب کسایی که قدرت تخیل بالایی و به قانون جذب ایمان دارند و فکر ماورایی دارند می‌خوره.
ذهن انسان را بازتر می‌کنه و میگه هرچیزی بخواهی ممکنه. از طرز فکر نویسنده‌اش خوشم اومده که توی سن پایین به قدرت درک جهان‌ها رسیده و
اونو داره تعریف می‌کنه و راهکار ارایه میده. به نظرم قبل رسیدن به هر چیزی با ذهن وسیعی داشت و اینجور کتابها می‌تونه به ما کمک کنه. چونکه جهان به این بزرگی فقط در ذهن‌های باز می‌تونه خودنمایی کنه و نه در ذهن‌های کوچک. هرچقدر ذهن بازتری داشته باشی قابلیت درک و خرد بالا میره و نگاهت از مسایل خرد و کوچک بسوی لایتنهایی کشیده میشه
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۷/۲۸
کناب خوبى بود، جملات تاثیر گذار و عمیقى داره:
(مى توانید گوسفند باشید و هر کجا ذهن قدیمى، شما را بُرد بروید، یا مى توانید شیر باشید و انتخاب کنید زندگى‌تان را با خود همراه کنید و جایى بروید که خودتان مى خواهید، انتخاب با شماست).
ضمنا، موقع مطالعه کتاب، حالتون هم خوب میشه!
این یعنى فرکانس شعورى کتاب بالا و مثبته 😊
نسیم اعتباری
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
بهترین کتابی بود که تو عمرم خوندم یه قانون نجات دهنده داره که البته باید به مفاهیم درستش پی ببرید، به نظر من اونایی که به هر طریقی مراقبه کردن درک بهتری از این کتاب میتونن داشته باشن امیدوارم منظور اصلی کتاب رو بدونید و بعدش هست که برای همیشه بهترینها رو بتونید خلق کنید❤❤
ساسان میرزایی پور
۱۴۰۱/۳/۳
بجای خواندن ده‌ها کتاب این کتابو بارها بخونید..... بیش از صد عنوان کتاب روانشناسی خوندم که این یه کتاب به همشون می‌ارزه.... در مدت کوتاهی زندگیمو تغییر داد..... به گفته کتاب"راحتتر از آنچه که فکرشم بکنم و بدون تقلا"
nefelibata 81
۱۴۰۲/۱۱/۹
یکی از خفن‌ترین کتاب‌هایی که خوندم قطعا همین کتابه اگر از زندگیتون خسته شدید و نمی تونید عادت‌های بدتون رو ترک کنید من پیشنهاد میکنم این کتاب رو حتما بخونید برای ادمی که مفهموم کتاب رو درک میکنه قطعا کتاب تکان دهنده‌ای خواهد بود.
پریسا دمیرچی
۱۴۰۲/۱/۲۵
با اینکه همه از کتاب تعریف کردن ولی من اصلا نتونستم با ترجمه ارتباط برقرار کنم
اینکه مجبور باشم یک جمله رو چندبار بخونم تا بفهمم چی میگه وقتی که جملات فارسی هستند خیلی آزاردهنده است
و اینجاست که تفاوت مترجم خوب و معمولی مشخص می‌شه
ستاره حق
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
عالیه... همون چیزیه که همه لازمه بدونن و بخونن، البته گاها جملات گیج کننده است. منظورم اینه که انسجام ندارن که البته این برمی گرده به شیوه سخنرانی ماسارو, من سعی کردم جملاتی که درکشون می‌کنم و به دردم می‌خورد با دقت بیشتر بخونم. 🌸❤️🌸
علیرضا
۱۴۰۲/۱/۳۰
زیبا صفت بارزیه برای این کتاب. خوندن این کتاب را بارها و بارها توصیه میکنم. کسانی که همه چیزو با هم میخوان؛ مثل روشن ضمیری ثروت سلامتی ارامش و...... البته فایلهای موجود در رسانه‌ها هم از این نویسنده مکمل باشه.
مصطفی رحیم
۱۴۰۲/۵/۱۰
باسلام ودرودکتاب مفیدی است. آدم روبه درون خودش میکشونه وباعث چالش وفهمیدن باورهاوالگوهای محدودکننده درون وتغییرآنهامیشه.. برااونایی خوبه که یه سرنخی ازمتافیزیک دارند
noor maya
۱۴۰۱/۳/۳۰
کتاب درمورد آفرینش هست البته از طریق نظریه جهان‌های موازی و قانون ارتعاش و کمی با کتابهای قانون جذب متفاوت هست.
در کل کتاب خوبیه و خوندنش رو توصیه میکنم.
الناز منصوری
۱۴۰۰/۶/۲۴
متفاوت و امیدوارکننده تر به موضوع قانون جذب پرداخته. به اطلاعات من در این مورد خیلی افزوده شد. قصد دارم دوباره کتابو بخونم
مریم جودی
۱۴۰۱/۷/۲۴
کتاب یکم سنگینه ولی اگر خوب درک بشه مطالبش فوق العاده کاربردیه ممنون از کتابراه برای این کتاب ❤️
pa ri
۱۴۰۲/۶/۶
این کتاب کاملترین کتاب در مورد خلق زندگی مورد نظر هستش، من از خوندنش لذت بردم، عالیه
ایمان اسماعیلیان
۱۴۰۲/۱/۱
همون چیزی که همه‌ی بزرگان تاریخ سعی کردن به زبان‌های مختلف توصیفش کنن. واقعا عالی بود
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب درک واقعیت جهان موازی

برای دریافت کتاب درک واقعیت جهان موازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.