معرفی و دانلود کتاب راز

عکس جلد کتاب راز
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز

در کتاب "راز" در مورد بیست و چهار معلم شگفت‌انگیز صحبت شده است. از گفته‌های آن‌ها در سرتاسر ایالات متحده و در طول زمان‌های مختلف فیلم برداری شده است، ولی با این حال حرف همه آن‌ها یکی است. این کتاب شامل گفته‌های اسرار آمیز این معلمان و هم‌چنین داستان‌هایی از نقش "راز" در زندگی آن‌ها است. تمام مسیرهای راحت، نکات و میان‌برهایی را که یادگرفته‌ام، در اختیارتان گذاشته‌ام تا شما نیز بتوانید آن زندگی را که در رویاهای خود تصور می‌کردید، در واقعیت داشته باشید.

وقتی فیلم "راز" در سرتاسر کائنات منتشر شد و بسیاری آن‌را مشاهده کردند، کم‌کم گزارشاتی از معجزه‌ها و حوادث عجیب به گوشمان رسید. بعضی افراد برایمان نوشتند که درد، افسردگی و بیماری مزمن آن‌ها درمان شده است؛ برای اولین بار بعد از تصادف، توانسته اند راه بروند؛ حتی بعضی‌ها از بستر مرگ نجات پیدا کرده بودند. هزاران گزارش مبنی بر‌این مسئله به دستمان رسید که این راز پول زیادی برای بعضی افراد به ارمغان آورده و چک‌های غیر‌منتظره‌ای از طریق پست به آن‌ها ارسال شده است. افراد از این راز برای رسیدن به خانه‌های مجلل، همسر، اتومبیل، شغل و پیشرفت‌های زندگی استفاده کرده‌اند و وضعیت تجاری بسیاری از افراد ظرف چند روز متحول شده بود. داستان‌های عاطفی زیادی هم به دستمان رسید که گفته بودند مشکلات ارتباطی کودکان ناهنجار رفع شده است.

مهم نیست چه کسی هستید و اهل کجا هستید. "راز" می‌تواند هر‌چیزی را که می‌خواهید برایتان به ارمغان آورد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
پیشگفتار
راز “ چیست؟
تحقق خواسته‌هایتان با ”راز “ ساده است
عشق: بزرگ‌ترین هیجان
چگونه از ”راز “ استفاده کنیم؟
فرآیندهای توانمند
راز پول در آوردن
راز موفقیت در روابط
راز سلامتی
راز کائنات
راز موفقیت شما
راز زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز
نویسنده
مترجمجمشید هاشمی
ناشر چاپیانتشارات تجسم خلاق
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات218
زبانفارسی
شابک978-964-8561-33-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز

میثم ابراهیمی
۱۳۹۷/۱۱/۲۸
سلام به همه دوستان. یه مطلب مهم در مورد این کتاب و فیلم راز و کلا بحث قانون جذب براتون بگم که کمکی باشه برای کسایی که میخوان قانون جذب رو یاد بگیرن.
1. قانون جذب و این مباحث کاملا واقعیه و اونهایی که رفتن دنبالش و نتیجه نگرفتن یا برداشتشون اشتباه بوده یا منبع یادگیریشون.
2. قانون جذب یه قانون است
ثانویه و قانون اصلی قانون ارتعاش یا فرکانسه. این موردیه که تو فیلم راز سانسور شده و خانم استر هیکس که اولین فردی بود که قانون جذب رو معرفی کرد گفته اگه میدونستم بحث ارتعاش میخواد از فیلم رازرسانسور بشه اصلا تو این فیلم شرکت نمیکردم چون اصل قضیه اونه.
3. حتما بهتون پیشنهاد میکنم اگه میخواهید تو قانون جذب اتاد بشین کتابها و برنامه‌های آقای کوین ترودو و خانم استر هیکس رو دنبال کنین. این دو از اساتید برجسته قانون جذب هستن.
4. اساتیدی در ایران هستن که این مباحث رو آموزش میدن از جمله آقایان عباس منش و امیر شریفی که کلی در این زمینه‌ها مطالعه کردن و تمام اطلاعات در این حوزه رو شسته رفته در غالب پکیجها بفروش میرسونن. در مورد این دو استاد تعریفات بسیار شنیدم و فایلهای رایگان هر دو رو هم گوش دادم و حتی یکی از دوستانم دوره قانون آفرینش عباس منش رو بهم داد و چند جلسه رد گوش دادم. نکته مهم اینکه وقتی به فایلهای این دوستان گوش میدین حتی اگه سرفصلهای دوره هاشونو نگاه بکنین کاملا بر اساس همین کتابها دوره تهیه میکنن و چیز خاصی ارائه نمیکنن. البته که این دوستان سالها رو خودشون کار کردن و به این قوانین تسلط بالایی پیدا کردن ولی اگه هر کس دیگه‌ای هم خیلی زیاد رو این موارد کار کنه و بارها و بارها تکرارشون کنه به این حد از تسلط دست پیدا میکنه. خود این اساتید به کررات توی صحبتهاشون به کتابهای مختلف لینک میدن و دو مورد دوره قانون آفرینش عباس منش که الان از سایتشون برداشته شده خود ایشون آشکارا میگن این دوره بر اساس کتابهای استر هیکس تهیه شده و فقط از قرآن هم مباحثی رو مطرح کردن. دوره‌های ایشون بشدت گرون قیمت هستن و لزومی هم نداره که دوره تهیه کنین. بهتره که با مطالعه همین کتابها قانون جذب رو یاد بگیرین. مثل تایپ میمونه. هرچی بیشتر کار کنین بیشتر مسلط میشین. حالا چه پول هنگفت بدین و تو دوره‌های اساتید شرکت کنین چع با کمترین هزینه برین کتاب بخونین و خودتون یاد بگیرین. جالبه که خود آقای عباس منش تو جلسه اول قانون آفرینش میگه برای اولین بار سال 2006 فیلم راز رو میبینه و همه چیز از همون جا شروع میشه.
خلاصه ببخشید طولانی شد. فقط خواستم بگم قدر پولاتونو بدونید. نمیخوام بگم این دوستان کلاه بردارن یاکا رشون بده. فقط میخوام بگم اونها مطالبی رو میگن که تو کتابهاب 15_ 20 هزار تومنی هست ولی متاسفانه اکثر مردم چون کتاب خون نیستن میرن میلیونها میدن تا همون مطالب رو کسی براشون بازگو کنه.
بشینید کتاب بخونید و اصلا هم سخت نگیرید. کتابهای استر هیکس و کوین ترودو رو بخونید. ممکنه اولش کمی سنگین باشه ولی با تکرار مطمئن باشین بمرور زمان حرفه‌ای میشید. منم تازه با این دو استاد آشنا شدم و الان دارم کتاب بخواهید تا به شما داده شود استر هیکس رو میخونم فففففففوققققققق العاده است.
ببخشید طولانی شد. موفق باشید
مهسا میرشفیعی
۱۳۹۷/۸/۱۲
این کتابو خواهرم بهم معرفی کرد اول از کتابراه دانلودش کردم و بعدرفتم کتابفروشی و نمونه کاغذیش هم خریدم بارها و بارها از اول کتاب با دقت خوندمش تاثییر این کتاب توی زندگبم فوق العاده بود بهتون قول میدم شما هم مثه من عاشق این کتاب میشین واقعا انژی بخشه و پر از انگیزه واقعا این کتاب راز زندگیو بهمون با نشون میده اگه واقعا بهش عمل کنیم ابنکه بیشتر از 10 بار ک ابن کتابو خوندم اما هر دفعه برای خوندنش کلی هیجان دارم خواهشا ب خودتون‌ی لطفی کنید بیاین برای‌ی بارم ک شده این کتابو بخونید و زندگیتونو نجات بدین من این کتابو همیشه ب همه معرفی کردم چون فوق العادست اگه میخواین واقعا زندگیتون تغییر کنه با این کتاب شروع کنید شدنیه😉😉😉
null null
۱۳۹۸/۴/۲۰
منکر وجود انرژی مثبت و مثبت اندیشی نیستم اما چرا این کتاب به شهرت جهانی رسیده و این همه طرفدار داره؟ ایا دلیلش فقط این نیست که ما ادم‌ها جملات رنگی و قشنگ رو دوست داریم بشنویم؟ شما ترجیح میدی صبح تا شب با سختی زیاد کار کنی و حقوق بخور نمیری بگیری و بعد چندین سال تلاش بتونید یه پراید دست دوم بخرید و یا ترجیح میدید عکس بنزی رو به تابلو ارزو هاتون بزنید چند ماه بعد بانک به شما بنز جایزه بده؟
پشنهاد میکنم کتاب اثر مرکب رو مطالعه کنید اون وقته متوجه میشید تو زندگی ارزو‌ها نه با تلقین و نامه به فرشتگان یا خواهش از کائنات براورده نمیشه بلکه انتخاب هدف + پایداری و کوشش بسیار + زمان, باعث ایجاد تغییر در زندگی و شخصیت و اهداف ما میشه کتاب راز کتاب امیدوار کننده و دارای حرفای رنگارنگ و دلنشینی هست اما متاسفانه حقیقت یه چیز دیگس... از قدیم گفتن از تو حرکت از خدا برکت.... تلاش تلاش تلاش در زندگی ادمو به جاهای بزرگی میرسونه زندگی ارزشمند خودتونو با بیکار نشستن و انرژی دادن به کائنات هدر ندیدی دوستان تلاش کنید تا موفق بشید...
Hamza Savaedy
۱۳۹۸/۴/۲۳
واقعا برای یک عده ادم که در دنیای توهم و خیال زندگی میکنند بسیار متاسفم البرت انشتین و نیچه و ادیسون و همه دانشمندان قبول دارند که طبیعت به زبان ریاضی نوشته شده و هیچ گونه خطایی در ان رخ نمیدهد حال چگونه طبیعت قانون خودش را به خاطر فکر و خیال من بهم بزنه و شرایط رو برام مهیا کنه من فک کنم جای پارک گیرم میاد بعد واقعا جای پارک گیرم بیاد یا فک کنم انگلیس بلدم بعد انگلیسی یاد میگیرم و به قول دکتر فرهنگ هلاویی پرتو پلاهایی از این قبیل

ادیسون انقدر اشتباه کرد که بعدا خودش اذعان کرده که من انقدر اشتباه کردم که راه اشتباهی دیگر وجود نداشت انشتین عمرش را صرف ازمابش و علم کرد حال این مردک حقه باز به خاطر منافع مالی و خواسته‌ای شخصی امده این کتاب بسیار خطرناک که با نظام باورها و اعتقادات سر کار دارد را منتشر میکند تقاضا دارم دوستانی که با دکتر هلاکویی اشنایی دارند نطر ایشان را در یوتیوب در مورد کتاب راز یا سکریت بشنوند

التماس تفکر و دوری از توهمات و تصورات و خیال باطل
شهرزاد کجینه باف
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
کتاب جالبی بود ولی خواسته‌های انسان با واقع نگری و هدف گذاری و تلاش نتیجه میده که در این کتاب هیچ اشاره‌ای به اونا نشده، اینکه فقط بشینیم و رویابافی کنیم چیزی جز توهم نیست.
تعریف کتاب رو زیاد شنیده بودم ولی بعد از خوندنش اون چیزی نبود که فکر می‌کردم البته بدون شک ارزش خوندن داره این کتاب و تا حدی
تاثیر این انرژی رو در زندگی خودم دیدم. این کتاب با اغراق بسیااااار فراوان نوشته شده.
چرا چون چند سوال که به ذهنم رسید ایناست:
۱. در کتاب نوشته شده هر آنچه که وجود دارد حاصل افکار ماست! وقتی که انسان و کره زمین به وجود نیامده بود با قدرت جذب چه چیزی هستی شکل گرفت؟!!
۲. نوزادی که به دنیا می‌آید چگونه با قدرت جذب موقعیت خود را رقم زده؟
۳. نویسنده کتاب و افرادی که در فیلم صحبت می‌کنند و نقش آموزگار را دارند چرا خود افراد آرمانی نیستند؟
و...
مهدی مدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
کتاب راز کتابی است که سعی دار قدرت ذهن ودرون را برای ما بیان کند خواستن توانستن است. در احادیث ما آمده است لکل امرء ما نوی برای هر کسی آن چیزی است که نیت می‌کند قرآن می‌فرماید کل یعمل علی شاکله هر کسی براساس نیت خود عمل می‌کند انسان دو بعد دارد بعد جسمی و بعد روح روح یک قدرت عظیم است که از خدا نشات گرفته و نفرت فیه من روحی از روح خودم در آدم دیدم هر آنچه می‌خواهید نام بگذارید روح. انرژی یا فکر و ذهن
قدرت خود را دست کم نگیرید کتاب راز کتابی است که ارزش چند بار خواندن را دارد اگر شما سرتان را روی پر قو هم بگذارید ولی افکارتان به بدی‌ها وکمبودها باشد باز هم لذتی از زندگی نمی‌برید.
کوثر حیدری
۱۳۹۷/۱/۲۱
کتاب راز جزو بهترین و جالب‌ترین کتابایی بود که خوندم. این کتاب تقریبا موضوع تازه‌ای داره و خیلی انرژی بخشه! واقعا اگه بهش عمل کنی زندگیت از این رو به اون رو میشه😊
فاطمه حسین زاده
۱۳۹۹/۸/۱۱
کتاب راز کتابی است که با جمع‌آوری گفته ‌های اساتید برجسته از ایالات متحده، درباره قانون جهانی جذب می‌پردازد. در این کتاب نویسنده سعی نموده تا به بیان راه‌ها و مسیرهای فرعی و میان‌برهای ساده برای پروراندن آنچه در ذهن ما به عنوان رؤیا وجود دارد بپردازد، اینکه چگونه می‌ توان به آنچه که تمایل داریم باشیم و هر آنچه از شادی، سلامتی و ثروت می‌ خواهیم بدست بیاوریم.
asal salar
۱۳۹۷/۱۲/۵
بهترین کتابی که تا الان خوندم همین کتاب بوده.. خیلی عالیه حتما بخونین قول میدم پشیمون نشین واقعا فوق العادس و تاثیر بسزایی توی زندگیتون میزاره..
بیاین زندگیتونو نجات بدین از بدی‌ها و زشتی ها...
بیاین خوبی هارو باور کنیم تا همه چی درست بشه💚
فافا
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
واقعا کتاب فوق العاده‌ای بود شاید بهترین کتاب‌هایی که تا الان خوندم کتابهای خانم راندا برن هستند من کتاب معجزه ایشون رو هم خوندم اونم واقعا عالیه وباعث تغییر عمیق نگرش انسان به زندگی میشه این کتابش هم عالیه و واقعا توصیه میکنم همه این کتاب رو هر چند وقت یکبار بخونن
مهسا بری
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
بستگی داره با چه منطقی به دنیا و کائنات نگاه کنی و آیا یقین داری که ذهن برتری؟
اگر نگاهت همسو با مطالب این کتاب باشه
میتونی به یقین برسی خواستن، داشتن است و تمام تلاشت رو برای کنترل ذهنت داشته باشی تا آنچه رو که میخوای در مسیرش قرار بگیری و محقق بشه
محمد رضا دهقان
۱۳۹۸/۸/۲۱
من تازه شروع به خوندن کردم،، شاید الان ۴۰ صفحه خونده باشم ولی،،، تحت تاثیر زیادی قرار گرفتم خیلی عالیه،،، و وقتی نظرات مثبت دوستان رو هم خوندم،، خیلی به این کتاب علاقه مند تر شدم، و شوق خوندنش هم در من چند برابر شده
Mohammad Sadeghi
۱۳۹۷/۶/۵
یه دنیا بجز یه سری ادم بیخود این کتاب رو قبول دارن
معجزاتشو تو زمینه اقتصادی و عشقی تجربه کردم
فقط باورش داشته باش مثل یه مسلمون واقعی که تمام قران رو قبول داره و بهش هیچ شکی نداره توهم این کتابو باور کن تا ب نتیجه‌هایی ک میخوای برسی
معصومه بنیادی
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
خیلی استفاده بردم ازاین کتاب واقعا روزی روکه باانرژی مثبت شروع می‌کنم جملات این کتاب جلوی چشمم میاد... سریع جای پارک پیدامیشه.. برخورد همه خوبه.. کارهاسریع انجام میشه.. همه‌ی چیزهای خوب به سمتم جذب میشه
حسن زواره
۱۳۹۹/۱۰/۶
بهترین کتابی بود که تا الان خوندم و تشکر میدم از برنامه خوب و عالی کتاب راه که این کتاب و در اختیارم گذاشت و تشکر میکنم از کسی که این کتاب و بهم معرفی کرد توصیه میکنم حتما کتاب بخونید و مستند راز و نگاه کنید
مشاهده همه نظرات 159

راهنمای مطالعه کتاب راز

برای دریافت کتاب راز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.