معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟

عکس جلد کتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟
قیمت:
۱۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟

این‌بار در کتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟ رنگین‌کمان مهربان به سراغ شما خواهد آمد تا خوانندگان کوچک خود را با یکی از مهم‌ترین احساسات انسان‌ها، یعنی «شجاعت» آشنا کند. مؤسسه‌ی دی کی انگلستان، ناشر کتاب‌های آموزشی برای کودکان، در این قسمت نیز نقاشی‌های رنگارنگ و ترانه‌های شیرین زیادی برای مخاطبان خود تدارک دیده است.

درباره‌‌ی کتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟

شجاعت چیست؟ چه وقت‌هایی احساس شجاعت می‌کنیم؟ اصلاً ترس‌ها از کجا می‌آیند؟ بیایید این‌بار داستان شجاعت را از زبان یکی از شخصیت‌های محبوب مجموعه‌ی اولین احساسات من، یعنی رنگین‌کمان بشنویم. کتاب شجاع بودن یعنی چی؟ (I Feel Brave)، محصول انتشارات دی کی (DK)، قرار است در کنار نکات مفید و آموزنده‌ی خود، ساعات شاد و سرگرمی‌بخشی را برای شما مخاطبان کوچک خود به ارمغان بیاورد.

معرفی و دانلود کتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟

خوانندگان خردسال این کتاب قرار است تا با کمک تصویر‌گری‌های رنگی و ترانه‌های دلنشین آن، با مفهوم شجاعت آشنایی بیشتری پیدا کنند و همین‌طور بیاموزند که چطور ترس‌های بزرگ خود را پشت‌ِسر بگذارند و یا آن‌ها را کوچک و کوچک‌تر کنند! شخصیت رنگین‌‌کمان در این مسیر همراه شما خواهد بود و در طول این سفر هیجان‌انگیز سؤالات مختلفی درباره‌ی احوالات و عواطف درونی از شما خواهد پرسید، و به این ترتیب آشنایی متفاوتی میان شما و دنیای ذهن و درونتان رقم خواهد زد.

نکته‌ی ویژه در خصوص کتاب شجاع بودن یعنی چی؟ زبان آهنگین و موزون کلمات آن است که ضمن کشش و جذابیت بالای خود برای مخاطبان کودک، به وسعت دایره‌ی واژگان و درک شنیداری آنان نیز کمک ویژه‌ای می‌کند. همچنین رویکرد تعاملی و پرسش‌های متفاوت این کتاب، خواننده را بیش از پیش با موضوع اثر همراه کرده و به تفکر و چالش فکری بیشتری دعوت می‌نماید. این کتاب ارزشمند و پرفایده با ترجمه‌ی مریم اسلامی و شروین جوانبخت به فارسی برگردان شده و با تلاش‌های انتشارات پرتقال، ناشر محبوب کودکان به دست علاقه‌مندان رسیده است. این محصول در سال 2021 به انتشار جهانی درآمده.

درباره‌ی مجموعه‌ی اولین احساسات من

اولین احساسات من (First Emotions) یک مجموعه‌ ترانه‌ی مصور برای خردسالان است. این مجموعه با محوریت آموزش مفاهیم روان‌شناختی، به کودکان کمک می‌کند تا درک و شناخت بهتری از عواطف مختلف همچون احساس شادی، غم، ترس و یا غرور داشته باشند. در هر قسمت از این مجموعه‌ی جذاب، مخاطب با آنچه منجر به بروز احساسات مختلف می‌شود آشنا خواهد شد و درباره‌ی ابراز و بیان آن‌ها و همچنین شناخت و همدلی با احساسات دیگران نکات فوق‌العاده‌ای خواهد آموخت. این کتاب پرفایده و خواندنی با تلاش‌های انتشارات پرتقال به دست کودکان رسیده و جلد‌های مختلفی از آن، از جمله کتاب‌های «حس غرور یعنی چه»، «چه جوری من شاد باشم» و «من عصبانی هستم» هم‌اکنون به زبان فارسی در دسترس است.

کتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟ برای چه کسانی مناسب است؟

گروه سنی مثبت 3 سال مخاطبان اصلی این اثر هستند. اگر شما نیز می‌خواهید ترس‌های خود را کنار بگذارید و شجاعت بیشتری را در زندگی تجربه کنید، خواندن این کنار را از دست ندهید!

در بخشی از کتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟ می‌خوانیم

گاهی شجاعت و ترس
با هم می‌آن تو دلت
اما شجاع که باشی
حل می‌شه زود مشکلت
شجاع کیه؟ کسی که
با ترسا روبه‌رو شه
جای فرار با اون‌ها
مشغول گفت‌وگو شه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟
نویسنده
مترجممریم اسلامی، شروین جوانبخت
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-622-274-456-4
موضوع کتابکتاب شعر کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟

مهسا باشوکی
۱۴۰۳/۲/۱۰
برای اینکه بچه‌ها احساساتشون رو بهتر بشناسن و درک کنن، عالیه
شاهان
۱۴۰۳/۲/۲
خیلی مفید بود و عالی
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟

برای دریافت کتاب اولین احساسات من: شجاع بودن یعنی چی؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.