معرفی و دانلود کتاب من هم می‌ترسم!

عکس جلد کتاب من هم می‌ترسم!
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب من هم می‌ترسم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب من هم می‌ترسم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب من هم می‌ترسم!

همه‌ی آدم‌ها از یک چیزی می‌ترسند؛ حتی اگر بزرگ‌ترین و قوی‌ترین آدم دنیا باشند. شما از چه چیزی می‌ترسید؟ غزال موسوی در کتاب من هم می‌ترسم! داستان یک پسربچه‌ی کوچک را برایتان تعریف می‌کند که از خیلی چیزها می‌ترسد و نمی‌داند باید با ترس‌هایش چه‌ کار کند. شما فکر می‌کنید او باید چه‌ کاری انجام دهد؟ کودکان با خواندن این داستان آموزنده، بهترین راه روبه‌رو شدن با ترس‌هایشان را می‌آموزند.

درباره‌ی کتاب من هم می‌ترسم!

دنیا پر از چیزهایی است که آدم‌ها را حسابی می‌ترساند. مثلاً ممکن است یک نفر از تاریکی بترسد، یا از تنها ماندن در خانه و یا حتی حشرات و حیوانات! اما بالاخره که چه؟ یک انسان تا کی قرار است از ترس‌هایش بترسد؟ پسر کوچولوی کتاب من هم می‌ترسم! مثل خیلی از بچه‌ها و‌ آدم‌بزرگ‌های دیگر، از چیزهای زیادی می‌ترسد. او زمانی که رعدوبرق می‌زند و صدای بلندش در آسمان می‌پیچد،‌ خیلی می‌ترسد. یا از زمین خوردن و تاریکی به وحست می‌افتد؛ اما صبر کنید! چون این پسر کوچولو تصمیم می‌گیرد با اینکه از امور زیادی ترس دارد،‌ کارهای موردعلاقه‌اش را انجام دهد، اما این امر چگونه اتفاق می‌افتد؟ بهتر است این داستان را تا آخر بخوانید تا ببینید آیا او موفق می‌شود کارهای موردِعلاقه‌اش را انجام دهد یا ترس‌هایش این اجازه را به او نمی‌دهند؟

غزال موسوی در کتاب من هم می‌ترسم موضوع ترس و رویایی با آن را به شیوه‌ای هنرمندانه بیان کرده و به کودکان می‌آموزد که چطور می‌توانند با وجود ترس‌های بی‌شمارشان، کارهای موردعلاقه‌ی خود را درست انجام دهند. خواندن این داستان کودکان زیر هفت سال را با مهارت‌های حل مشکل و غلبه بر ترس آشنا می‌کند. همچنین تصاویر زیبای کتاب می‌تواند کودکان را به خود جذب و آن‌ها را برای خواندن داستان مشتاق‌تر کند.

کتاب من هم می‌ترسم به همت نشر پرتقال، ناشر تخصصی کتاب‌های کودک و نوجوان، تهیه و منتشر شده است و اکنون در اختیار شماست.

کتاب من هم می‌ترسم برای چه کسانی مناسب است؟

همه‌ی کودکان 3 تا 7 سال که از خواندن کتاب داستان‌های آموزنده لذت می‌برند،‌ کتاب من هم می‌ترسم را دوست خواهند داشت. همچنین اگر فرزند دلبندتان از اتفاقات مختلف می‌ترسد و می‌خواهید بهترین شیوه‌ی مقابله با ترس‌ها را به او بیاموزید،‌ این کتاب انتخاب مناسبی برای شماست.

در بخشی از کتاب من هم می‌ترسم! می‌خوانیم

تازه من از اینکه خراب‌کاری کنم هم می‌ترسم. می‌ترسم آبرویم پیش خانم مربی برود.

من از زمین خوردن هم می‌ترسم؛ از اینکه بیفتم و همه به من بخندند!

وای! من از پریدن توی آب هم می‌ترسم! اگر آب توی دماغ و دهنم برود و نتوانم نفس بکشم چه؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب من هم می‌ترسم!
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات39
زبانفارسی
شابک978-622-274-119-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب من هم می‌ترسم!

المیرا زارعی
۱۴۰۲/۸/۱۸
این کتاب پیشنهاد نمیکنم اصلا مفید نیست بچه م بدتر ترسید از اول تا آخر کتاب همش جملات منفی بودگفته میترسم میترسم فقط یک جمله آخرش مثبت بود ک بچه دیگه اون‌ی جمله رو نمیبینه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب من هم می‌ترسم!

برای دریافت کتاب من هم می‌ترسم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.