معرفی و دانلود کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج

عکس جلد کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج
قیمت:
۲۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج

کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج نوشته‌ی نویل استلی و مارک بیکر ما را همراه با پپا به یک ماجراجویی جذاب می‌برد و بخشی دیگر از جهان او را برایمان به نمایش می‌گذارد. در این کتاب از مجموعه داستان دنیای پپا، دم عروسک دایناسوری مورد علاقه‌ی جورج (برادر پپا) می‌شکند و او ناچار است تا جایگزین دیگری برای آن بیابد؛ اما آیا می‌تواند عروسک جدیدش را هم به همان اندازه دوست بدارد؟

درباره‌ی کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج

جورج عاشق عروسک دایناسوری‌اش است. آقای دایناسور همیشه شخصیت اول بازی‌های اوست و او مراقب است تا مبادا عروسک محبوبش آسیبی ببیند؛ اما یک روز اتفاقی که نباید می‌افتد و دم آقای دایناسور به شکلی هولناک از جایش کنده می‌شود! حالا عروسک جورج کاملا کارایی‌اش را از دست داده است و دیگر نمی‌شود به شکل قبل از آن استفاده کرد. او ناراحت و افسرده است و نمی‌داند چطور باید با این مسئله کنار بیاید، به‌همین‌دلیل مادر و پدر و پپا،‌تصمیم می‌گیرند که یک عروسک جدید برای او بخرند و او را از این حال دربیاورند. دایناغر، عروسک جدید دایناسوری و جایگزین آقای دایناسور است. این عروسک جدید هم می‌تواند راه برود، هم حرف بزند و هم آواز بخواند. بی‌شک دایناغر هم‌بازی هیجان‌انگیزتری برای جورج است؛ اما چیزی از درون باعث می‌شود تا او نتواند آن‌طور که باید از اسباب‌بازی جدیدش لذت ببرد. او بر سر دوراهی قرار گرفته و مدام از خودش می‌پرسد که آیا می‌تواند دایناغر را هم به اندازه‌ی آقای دایناسور دوست بدارد یا نه؟

کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج (Peppa Pig: George's New Dinosaur) نوشته‌ی نویل استلی (Neville Astley) و مارک بیکر (Mark Baker)، داستانی بامزه و کوتاه است که با تصاویر زیبا و جذاب همراه شده و تجربه‌ای جدید و لذت‌بخش را از خواندن داستان برای کودکان می‌سازد. داستان این کتاب به نوعی شبیه به چیزی‌ست که هر کودکی آن را در زندگی‌اش تجربه می‌کند و از همین رو کاملا برای آن‌ها ملموس و قابل درک است.

کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج به همت مهسا خسروی به فارسی ترجمه شده و به‌همت نشر افق به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب دنیای پپا

دنیای پپا مجموعه‌ای 50 جلدی است که در هر جلد داستان‌هایی از ماجراجویی‌های پپا را برای خوانندگان روایت می‌کند. این مجموعه کتاب که برای کودکان تالیف شده دارای متنی روان و جذاب و تصاویری کارتونی و بانمک است که همراه با هم تجربه‌ای جالب برای کودکان ساخته و می‌تواند کودک را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب نماید. تاکنون بیست و دو جلد از کتاب‌های این مجموعه ترجمه و از سوی نشر افق به چاپ رسیده است.

اقتباس‌های هنری از کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج

با اقتباس از داستان‌های دنیای پپا، انیمیشن‌های کوتاهی برای کودکان ساخته شده است. این انیمیشن‌ها موفق به دریافت جایزه‌ی بفتا شده‌اند. علا‌وه‌بر انیمیشن بازی‌ها و اسباب‌بازی‌های متنوعی با الهام از این داستان‌ها ساخته شده است. در ادامه به برخی از این اقتباس‌ها اشاره می‌کنیم:

  • در سال 2021 سریال پپا پیگ از تلویزیون منتشر شد.
  • در سال 2024 اسباب‌بازی لوگوی این مجموعه ساخته شد.
  • یک بازی ویدیوئی براساس این مجموعه ساخته شده است.

کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب پیشِ رو برای کودکان 3 تا 7 سال مناسب و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج می‌خوانیم

آقای روباه با لبخند می‌گوید: «می‌توانم کمکتان کنم؟»
بابا می‌گوید: «می‌شود لطفا آن دایناسور توی ویترین را بهمان بدهید؟»
آقای روباه می‌گوید: «چه انتخاب خوبی! اسمش دایناغر است. او راه می‌رود، حرف می‌زند و آواز می‌خواند!»
همه با هم می‌گویند: «وااای!»
جورج ذوق می‌کند و می‌گوید «دایاغرررر!»
بابا می‌گوید: «ما همین را می‌خواهیم!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج
نویسنده،
مترجممهسا خسروی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-600-353-901-3
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج

ساناز امینیان
۱۴۰۳/۱/۲۸
برای کودکان مخصوصا زیر ۶ سال عالی هستش
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج

برای دریافت کتاب دنیای پپا 9: دایناسور جدید جورج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.