معرفی و دانلود کتاب ده دقیقه ده ماه ده سال: شیوه‌ای جدید برای تصمیم‌گیری درست

عکس جلد کتاب ده دقیقه ده ماه ده سال: شیوه‌ای جدید برای تصمیم‌گیری درست
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ده دقیقه ده ماه ده سال: شیوه‌ای جدید برای تصمیم‌گیری درست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ده دقیقه ده ماه ده سال: شیوه‌ای جدید برای تصمیم‌گیری درست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ده دقیقه ده ماه ده سال: شیوه‌ای جدید برای تصمیم‌گیری درست

کتاب ده دقیقه ده ماه ده سال: شیوه‌ای جدید برای تصمیم‌گیری درست اثر سوزی ولش، به بررسی عواقب تصمیم‌گیری در چارچوب‌های زمانی متفاوت می‌پردازد.

در هر انتخابی، در هر تصمیم‌گیری، 10 - 10 - 10 به کمکت می‌آید! همه ما می‌خواهیم زندگی‌مان را بر اساس اراده خودمان بسازیم. ولی در دنیای پرشتاب امروزی، در برابر انبوهی از اطلاعات، اولویت‌ها و گزینه‌های گیج کننده، خیلی راحت تسلیم امیال، فشارها و مصلحت‌ها می‌شویم.

آیا تصمیم‌هایی که می‌گیریم، درست هستند؟ یا اینکه صرفا تسلیم خواسته‌های آنی خود می‌شویم؟ 10 - 10 - 10 به عنوان شیوه‌ای جدید در تصمیم‌گیری، وسیله‌ای است برای نجات زندگی فردی، زناشویی و کاری. این شیوه روشن و شفاف است: وقتی بر سر دو راهی قرار می‌گیری، تنها کاری که در شروع باید بکنی، پرسیدن این سه سؤال است: تأثیر تصمیم من در 10 دقیقه چه خواهد بود؟ در 10 ماه چطور؟ در 10 سال چه؟ به نظر ساده می‌آید، نه؟ ولی چنین نیست.

کتاب ده دقیقه ده ماه ده سال(10minutes 10 months 10 years) تصمیم‌آگاهانه هدفمند و قاطع را یکی از ابزارهای مدیریت زندگی می‌داند و چگونگی حل چالش‌های شغلی، نحوه تربیت فرزند، عوامل خوشبختی، رموز عشق، چگونگی فرآیند ذهنی و… را در قالب شیوه 10 - 10 - 10 توضیح می‌دهد.

سوزی ولش (Suzy Welch) با تعریف حکایت‌های آموزنده از زندگی خود و تعداد زیادی از کاربران روش 10 - 10 - 10 را نشان می‌دهد که چگونه بررسی عواقب تصمیم‌گیری در زمان‌های مختلف باعث شناسایی عمیق‌ترین هدف و ارزش‌های فرد می‌شود و او را در تصمیم‌گیری صحیح و مناسب یاری می‌دهد.

در بخشی از کتاب ده دقیقه ده ماه ده سال می‌خوانید:

آه از دوستی! نیازِ مهم، شکننده و اختیاریِ زندگی ما. رالف والدو امرسون درست گفته است: «دوست خوب، شاهکار طبیعت است، نایاب و شگفت‌انگیز». بیل ویتِرز، ترانه‌سرایی که شاید چندان برایت آشنا نباشد هم، همین را گفته است: همه‌ی ما به کسی احتیاج داریم که به او تکیه کنیم.

البته بعضی از دوستی‌ها به طور طبیعی به انتهای خود می‌رسند، مثل دوستی آنجلا و ربکا. بعضی دیگر بدون هیچ تغییری ادامه می‌یابند، مثل جک و دوستان دوران دبیرستانش. ولی تقریبا در تمام زندگی‌ها، دوستی‌های معناداری هستند که به یک دو راهی می‌رسند و ما باید در آن لحظه تصمیم بگیریم که تنها ادامه بدهیم یا با هم.

در این نقاط عطف است که ۱۰ - ۱۰ - ۱۰ به ما کمک می‌کند ببینیم ارزش‌های پایه‌ای دوستی‌مان چطور تغییر کرده‌اند و (به‌ همان اندازه مهم)، آیا می‌توانیم و می‌خواهیم بر این تغییرات غلبه کنیم یا نه. به محض این‌که نوشتنم را تمام کنم، می‌خواهم به سو زنگ بزنم. سؤالی دارم که باید از او بپرسم. و من می‌دانم که او هم همین سؤال را از من دارد.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار: قبل از طلوع خورشید
فصل اول: این ایده چه بود؟
فصل دوم: مغز تو و فرآیند 10-10-10
فصل سوم: و سرانجام، یک زندگی درست
فصل چهارم: تا آخر عمر با خوبی و خوشی
فصل پنجم: کار عزت ماست
فصل ششم: از این‌جا می‌توانی به آن‌جا برسی
فصل هفتم: به فرزندانت خوب درس بده
فصل هشتم: به من تکیه کن
فصل نهم: پیکان عسلی
فهرست خوشبختی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ده دقیقه ده ماه ده سال: شیوه‌ای جدید برای تصمیم‌گیری درست
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
ناشر چاپینشر ارس
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات237
زبانفارسی
شابک978-600-5630-09-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ده دقیقه ده ماه ده سال: شیوه‌ای جدید برای تصمیم‌گیری درست

نوید سوری
۱۳۹۷/۷/۲۵
عالی بود... تو زمان محدودی که بشر شانس زندگی کردن رو داره به نظرم باید شهامت تصمیم گیری به سمت زندگی محبوبش رو داشته باشه. آدم یک بار زندگی میکنه
Amirhamzeh Rafiee
۱۳۹۸/۹/۱۶
مطالب مفیدو کاربردی داره بخصوص واسه افرادی که در تصمیم گیری مشکل دارند
امین پاسبان
۱۴۰۱/۱۰/۱۵
کتابی با مطالبی بدیع و جدید و کاربردی که خواندن این کتاب به شما در زندگی کمک زیادی خواهد کرد
Zahra Parvini
۱۴۰۱/۵/۱۸
کتاب خوبی بود و برای استفاده از روش ۱۰ ۱۰ ۱۰ درهر شرایطی مثالی میزنه
Mehdi Asgari
۱۳۹۸/۷/۱۳
فوقالعاده زیبا. وروان بود من که کلی چیز یاد گرفتم💜💜💜💜
Saeid Fazlealipur
۱۳۹۷/۷/۲۴
بی نظیرترین هم درسی هم تفریحی هم دسترسی اسان
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب ده دقیقه ده ماه ده سال: شیوه‌ای جدید برای تصمیم‌گیری درست

برای دریافت کتاب ده دقیقه ده ماه ده سال: شیوه‌ای جدید برای تصمیم‌گیری درست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.