معرفی و دانلود کتاب دینامیت موفقیت: موفقیت از طریق نگرش ذهنی مثبت

عکس جلد کتاب دینامیت موفقیت: موفقیت از طریق نگرش ذهنی مثبت
قیمت:
۷۵۰۰۰ 37500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دینامیت موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دینامیت موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دینامیت موفقیت: موفقیت از طریق نگرش ذهنی مثبت

موفقیت را چگونه معنا می‌کنید؟ هر تعریفی که از موفقیت دارید، یک عامل اساسی وجود دارد تا قدم به سوی آن بردارید! ناپلئون هیل و کلمنت استون این عامل حیاتی را در کتاب دینامیت موفقیت که از پرفروش‌ترین آثار خودیاری محسوب می‌شود، برایتان با زبانی خودمانی و دوستانه شرح می‌دهند.

درباره کتاب دینامیت موفقیت:

«هنگام مطالعه این کتاب، آن را طوری بخوانید که گویی توصیه‌هایش را دوست صمیمی‌تان برای شما نوشته است!» این راهکار جالب که در مقدمه کتاب دینامیت موفقیت (Success Through A Positive Mental Attitude) به آن اشاره شده، نوید یک اثر کاربردی و خوش‌خوان را به شما می‌دهد.

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) و کلمنت استون (W. Clement Stone) شما را از قدرت مثبت‌اندیشی آگاه می‌کنند و از تاثیرات غیرقابل انکار آن بر زندگی سخن می‌گویند. آن‌ها قرائت متفاوتی از مثبت‌اندیشی را عرضه کرده‌اند که با آنچه در سایر آثار حوزه ادبیات موفقیت خوانده‌اید، تفاوت دارد.

این اثر با زبانی ساده و صمیمانه بارزترین و درعین حال پراهمیت‌ترین راه موفقیت را بازگو می‌کند. شما با نگرشی مثبت، می‌توانید تمام چیزهای مطلوبی را که خواهان آن هستید، به دست آورید و با نگرش منفی تمام آن‌ها را از دست می‌دهید. این کتاب که در ادبیات موفقیت اثری شناخته شده و نسبتا حجیم به شمار می‌آید، به قلم شخصی نوشته شده که تجربه‌های زیسته‌اش را بدون هیچ‌گونه تکلفی با شما در میان می‌گذارد. ناپلئون هیل که خود دوران دشواری را در در کودکی و نوجوانی پشت سر گذاشته و با مشکلات عدیده‌ای همچون فقر و فقدان عزیزان روبه‌رو بوده است، توصیه‌هایش بسیار باورپذیر و کاربردی‌ می‌نماید.

تفاوتی ندارد که شما موفقیت را چگونه تعریف می‌کنید؛ در حقیقت این مفهوم برای هر فردی معنای متفاوتی دارد. عده‌ای موفقیت را در برنده شدن یک رویداد ورزشی تلقی می‌کنند، عده‌ای دیگر آن را پیروزی در یک مناقصه می‌پندارند، برخی از افراد موفقیت را تربیت خوب فرزندشان می‌دانند و... آن چه اهمیت دارد این است که شما برای رسیدن به این امر مهم در زندگی، نیازمند یک مؤلفه هستید و آن نگرش مثبت است.

خواندن کتاب دینامیت موفقیت به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به خواندن کتاب‌های انگیزشی علاقمند هستید، خواندن این اثر را به شما توصیه می‌کنیم. درحقیقت تمام افرادی که خواهان ایجاد رویکردی نو به زندگی‌شان هستند، از خواندن کتاب دینامیت موفقیت لذت خواهند برد.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم:

وی که یکی از پیشگامان نویسندگی در زمینه موفقیت و کتاب‌های توسعۀ فردی است، در سال 1833 در خانواده‌ای فقیر متولد شد. ناپلئون هیل با نبوغ مثال‌زدنی‌اش در زمینه تالیف داستان‌های انگیزشی توانست توجه طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به خود معطوف نماید. وی از همان نوجوانی کار خود را در حوزه مطوبوعات و خلاصه کردن کتاب آغاز نمود و به خودش لقب گزارشگر کوهستان را داد. هیل در سن 13 سالگی در نشریه ویرجینیا فعالیتش را آغاز کرد. ناپلئون تمامی درآمد اندکش را خرج تحصیل و آموزش می‌کرد.

او در سن 18 سالگی به رشته وکالت علاقمند شد و تحصیلاتش را در رشته حقوق دانشگاه جورج تاون آغاز کرد که متاسفانه به دلیل ضعف مالی و عدم توانایی در پرداخت شهریه آن را نیمه‌کاره رها کرد. ناپلئون هیل نخستین کتابش را به نام «قوانین موفقیت» با الهام از زندگی افراد برجسته و ثروتمندی که با آنان مصاحبه کرده بود به رشته تحریر درآورد و این آغاز راه درخشش این جوان هوشمند و بااستعداد بود.

جملات برگزیده کتاب دینامیت موفقیت:

- با نگرش ذهنى مثبت موفق شوید!
- هر چیز ارزشمند در زندگى، ارزش تلاش کردن را دارد.
- امید، ترکیبى جادویى براى انگیزه‌دادن به شما و دیگران است.
- جرأت داشته باشید تا بتوانید از شکست براى موفقیت بهره ببرید.
- هر شکستى در درون خود، منافع بزرگ‌تر و بهترى دارد.
- افکارتان را تصحیح کنید، احساساتتان را کنترل کنید و سپس سرنوشت خود را رقم بزنید.

در بخشی از کتاب دینامیت موفقیت می‌خوانیم:

بسیارى از افراد و شاید صدها هزار نفر، زندگینامه «بنجامین فرانکلین» را خوانده‌اند، ولى یاد نگرفته‌اند که چطور از اصول موفقیت بهره ببرند. اما حداقل یک نفر این کار را کرد: «فرانک بتگر». او به پیام‌هایى که برایش مفید بودند، گوش سپرد، چون مشکلى داشت. او در تجارت شکست خورده بود و به دنبال فرمولى مفید و کارساز بود تا به او کمک کند و چون مى‌دانست به‌دنبال چه چیزى مى‌گردد، راز فرانکلین را کشف کرد. فرانکلین گفته بود که موفقیتش را مدیون یک عقیده است: «فرمولى براى موفقیت شخصى.» بتگر، این فرمول را شناسایى کرد و از آن بهره برد. چه اتفاقى افتاد؟ او خودش را از شکست به سوى موفقیت سوق داد و با ما در باره کتاب مفید و الهام‌بخشش سخن گفت.

اما چرا شما از فرمول فرانکلین براى موفقیت شخصى بهره نبرید؟ اگر بخواهید، مى‌توانید. اگر نویسندگان این کتاب در انگیزه بخشیدن به شما موفق شده باشند، شما هم مثل «بتگر» مى‌توانید خودتان را از شکست به سوى پیروزى و موفقیت سوق دهید. حتى اگر یک بازنده باشید، با استفاده از فرمول فرانکلین مى‌توانید به آنچه آرزویش را دارید برسید: درایت، فضیلت، شادى، سلامتى، ثروت و...

«بتگر» 13 هدفى را که داشت، بر روى کاغذهاى مجزا نوشت. اولین آنها «اشتیاق» بود. انگیزه‌ساز درونى که در این زمینه، مفید است، این است: «براى مشتاق بودن، مشتاقانه عمل کن». ویلیام جیمز، روان‌شناس معاصر ثابت کرد که احساسات همواره تابع دلیل نیستند، اما همیشه تابع عمل مى‌باشند؛ عملى که مى‌تواند هم جسمى و هم ذهنى باشد. اندیشه مثبت مى‌تواند به اندازه رفتار مثبت، تأثیرگذار باشد. در چنین شرایطى، عمل، چه جسمى و چه ذهنى، احساسات را هدایت خواهد نمود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: راه‌هاى رسیدن به هدف از کجا آغاز مى‌شوند؟
فصل 1: به دنبال یک شخصیت مهم باشید!
فصل 2: مى‌توانید دنیایتان را تغییر دهید
فصل 3: تارهاى عنکبوت را از فکرتان پاک کنید
فصل 4: آیا جرأت کشف قدرت‌هاى ذهنى خود را دارید؟
فصل 5: و چیزى بیشتر
بخش دوم: پنج راهکار براى دستیابى به موفقیت
فصل 6: مشکلى دارید؟ خوب است!
فصل 7: دیدن را بیاموزید
فصل 8: اسرار انجام کارها
فصل 9: چگونه به خودتان انگیزه بدهید
فصل 10: چگونه به دیگران انگیزه بدهیم
بخش سوم: راهنماى رسیدن به ثروت
فصل 11: آیا راه میانبرى براى ثروتمند شدن هست؟
فصل 12: ثروت را دفع نکنید، آن را جذب کنید
فصل 13: اگر پول ندارید، از پول دیگران استفاده کنید!
فصل 14: چگونه رضایت شغلى کسب کنیم؟
فصل 15: مشغله ذهنى جذاب
بخش چهارم: براى موفقیت آماده شوید...
فصل 16: چگونه انرژى خود را افزایش دهید
فصل 17: مى‌توانید سلامت کامل و عمرى طولانى داشته باشید
فصل 18: آیا مى‌توانید شادى را جذب کنید؟
فصل 19: از شر احساس گناه راحت شوید
بخش پنجم: لطفاً حرکت!
فصل 20: اکنون زمان سنجش میزان موفقیت شماست
فصل 21: غول خفته درونتان را بیدار کنید
فصل 22: قدرت فوق‌العاده کتاب‌شناسى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دینامیت موفقیت: موفقیت از طریق نگرش ذهنی مثبت
نویسنده،
مترجممهدیه ورشادیان، علی اصغر شجاعی
ناشر چاپیانتشارات نقش و نگار
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات336
زبانفارسی
شابک978-964-7002-41-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۷۵۰۰۰ 37500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دینامیت موفقیت

علیرضا دانایی
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
این کتاب هم مثل سایر کتابهای آقای ناپلیون در دنیای رشد فردی و موفقیت خیلی انسانها در جهان نقش عمده ایی دارد۰ و خیلی‌ها خود را مدیون کتابهای این نویسنده موفق جهان میدانند مثلا باب پراکتور خود را مدیون کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلیون میداند
علی ظفری
۱۴۰۱/۱۱/۶
ناپلئون هیل مثل تمام کتاب هاش عالی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب دینامیت موفقیت

برای دریافت کتاب دینامیت موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.