معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت فکر

عکس جلد کتاب صوتی قدرت فکر
قیمت:
۵۹۰۰۰ ۲۹,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت فکر

ژوزف مورفی که کشیش ارشد یکی از کلیساهای لس‌آنجلس بوده، در کتاب صوتی قدرت فکر برای شما از انرژی افکار و قدرتمندی ضمیر ناخودآگاهتان می‌گوید. این کتاب نوشته شده تا به مخاطب نشان دهد که چطور با قانون جذب و تغییر نگرش، می‌تواند به بزرگ‌ترین رویاهای خود دست پیدا کند.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت فکر

ذهن انسان به جرئت قدرتمندترین عضو بدن اوست که در تصمیم‌گیری، نتیجه‌گیری، تحلیل اطلاعات و احساسات و بسیاری کارهای دیگر به او کمک می‌کند. ذهن، جسم ما را زنده نگه می‌دارد و زندگی ما را به جلو می‌برد، اما این کارها با تمام پیچیدگی و شگفت‌انگیز بودنشان، تنها نمایه‌ای بیرونی و ظاهری از قدرتمندی این عضو از بدن هستند و مرزهای کارکرد مغز و ذهن، بسیار فراتر از این موضوعات است. ذهن انسان توانایی کنترل قلمرویی را دارد که برای خود او ناملموس و نادیدنی است، اما در تعیین سرنوشت او جایگاه ویژه‌ای دارد. این قلمرو همان ضمیر ناخودآگاه است که بی‌آنکه بدانیم، بر افکار ما و دیدی که از زندگی داریم تأثیر می‌گذارد.

ژوزف مورفی به عنوان فردی مذهبی که در کلیسا فعالیت داشته، بیشتر بر بعد روحانی این بخش از ذهن تمرکز دارد و آن را به عنوان عاملی تعیین‌کننده در زندگی افراد می‌بیند. ژوزف مورفی اعتقاد دارد که انسان هرچه را از خدا طلب کند از او خواهد گرفت، زیرا خداوند این قدرت را در ضمیر ناخودآگاهش قرار داده است. با این تفاسیر شما بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید در تغییر مسیر سرنوشت خود سهم دارید، تنها کافی است تا بر نیروی ذهنی خود ایمان داشته باشید و تنها به هدفی که در ذهن دارید فکر کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت فکر

در کتاب صوتی قدرت فکر داستان‌هایی واقعی و متعدد از افرادی را می‌شنویم که در زندگی با مشکلاتی جدی دست‌وپنجه نرم می‌کردند، تا حدی که ادامه دادن برایشان تبدیل به کاری طاقت‌فرسا شده بود. اما آن‌ها در مسیر لطف الهی قرار گرفتند و با دریافت رهنمودهایی از ژوزف مورفی، توانستند تا بر آن مشکلات فائق آیند. شاید اگر نام این اتفاقات را معجزه بگذاریم،‌ آن را محدود به عده‌ی کم و خوش‌شانسی کرده باشیم که در زندگی مورد توجه پروردگار بوده‌اند، اما درست‌تر این است که این اتفاقات خوب را نتیجه‌ی تغییر نگرش از منفی به مثبت و متمرکز کردن قدرت ضمیر ناخودآگاه بر حل مشکلات بدانیم.

انسان و زندگی‌اش، تصویر مجسمی از آن چیزی است که باور دارد. اگر خود را فردی بازنده، بیمار و بدشانس بدانید،‌ چیزی بیشتر از شکست، مریضی و بداقبالی نصیبتان نخواهد شد. اما اگر یاد بگیرید بر ترس‌هایتان غلبه کنید و شجاعانه خود را فردی موفق، ثروتمند و خوشبخت بنامید (حتی اگر در حال حاضر چنین نیستید) نیروی کائنات نیز تمام تلاشش را خواهد کرد تا شما را به چیزی که ادعا کردید برساند. کافی است به قدرت درونی خود باور داشته باشید و دقیق و درست از قانون جذب استفاده کنید که روش آن، در کتاب صوتی قدرت فکر توضیح داده شده است.

کتاب صوتی قدرت فکر با تلاش علی‌اصغر شجاعی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی مهدی مرادیان بوده است. نشر صوتی آتیسا و انتشارات رمانو، مسئول انتشار این کتاب بوده‌اند.

کتاب صوتی قدرت فکر برای چه کسانی مناسب است؟

کسانی که به دنبال بهره‌مندی از قانون جذب هستند، مخاطبین اصلی این کتاب محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت فکر می‌شنویم

کتاب مقدس می‌گوید: «خداوند به شما همه‌چیز می‌دهد تا از آن‌ها لذت ببرید.» قدرت در ذهن خودتان است. نوعی هدایتگر در ذهنتان است که می‌تواند شما را به سمت آنچه از صمیم قلب می‌خواهید راهنمایی کند. ثروت حالتی از حالت‌های گوناگون ذهن ناخودآگاه است. ثروت تصوری ذهنی است و به نوعی پذیرش قدرت نامحدود است. کل جهان قبل از تولد شما وجود داشته است. زندگی هدیه‌ی گران‌بهایی است که به شما تقدیم شده است. شما به این دنیا نیامده‌اید که زندگی را به دست آورید. زندگی از قبل به شما هدیه شده است. به این جهان آمده‌اید تا با رویدادهای زندگی آشنا شوید و استعدادهای پنهان خود را کشف کنید و به همگان نشان دهید. اگر دانش کاربردی و کافی برای به کار انداختن ذهن ناخودآگاه را داشته باشید، در تحقق خواسته‌هایتان درمانده نخواهید شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
30 دقیقه
فصل یک: قدرت معجزه
33 دقیقه
فصل دوم: قدرت جادویی برای ثروتمند شدن
31 دقیقه
فصل سوم: چگونه ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند
48 دقیقه
فصل چهارم: موهبت‌های نامحدود
30 دقیقه
فصل پنجم: افکار معجزه‌آسا
30 دقیقه
فصل ششم: سرازیر شدن پول
36 دقیقه
فصل هفتم: ماشین پول
30 دقیقه
فصل هشتم: تهیه‌ی نقشه‌ی گنج روحی
25 دقیقه
فصل نهم: قانون افزایش بی‌حدوحصر
27 دقیقه
فصل دهم: دروازه‌های زندگی مرفه
26 دقیقه
فصل یازدهم: چگونه صلابت خود را به سرعت بازیابید
27 دقیقه
فصل دوازدهم: صدای آرام آن منبع نامرئی
33 دقیقه
فصل سیزدهم: رویاهای مالیتان
35 دقیقه
فصل چهاردهم: رمز و راز پولدار شدن
34 دقیقه
فصل پانزدهم: چگونه به آهنربای پول تبدیل شوید
30 دقیقه
فصل شانزدهم: برکت‌های طلایی خداوند
34 دقیقه
فصل هفدهم: قدرت درمانگر نامحدود
36 دقیقه
فصل هجدهم: جادوی ذهن
36 دقیقه
فصل نوزدهم: چگونه زندگی شاهانه داشته باشیم
17 دقیقه
فصل بیستم: بهره‌مندی همیشگی از ثروت‌های نامحدود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت فکر
نویسنده
مترجمعلی اصغر شجاعی
راویمهدی مرادیان
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۹۰۰۰ ۲۹,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت فکر

رضا روانبخش
۱۴۰۳/۲/۷
کتاب خوبیه ولی اصلان صدای گوینده خوب نیست ومیکروفنش همش اتصال داره صدای خش خش میده تمرکز آدمو بهم میزنه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت فکر

برای دریافت کتاب صوتی قدرت فکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.