معرفی و دانلود کتاب صوتی دینامیت موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی دینامیت موفقیت
قیمت:
۷۰۰۰۰ ۴۹,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دینامیت موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دینامیت موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دینامیت موفقیت

کتاب صوتی دینامیت موفقیت اثری است از ناپلئون هیل و کلمنت استون که تاثیر قوی نگرش ذهنی بر زندگی را بررسی می‌کند. این کتاب پرفروش همراه افراد بسیاری در مسیر موفق شدن بوده و می‌تواند ناجی زندگی شما نیز باشد!

درباره‌ی کتاب صوتی دینامیت موفقیت

یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های خودیاری! این اثر که تا امروز زندگی میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا را تغییر داده، نگرش ذهنی را به عنوان کلید موفقیت شخصی معرفی می‌کند. ناپلئون هیل و کلمنت استون نویسندگان کتاب دینامیت موفقیت (Success Through A Positive Mental Attitude) معتقدند ذهن شما یک طلسم مخفی دارد که تا زمان مطلع نشدن از وجودش، قدرت مشاهده‌ی آن را ندارید، جادویی به نام نگرش.

این جادو از دو بخش تشکیل شده است: نگرش ذهنی مثبت و نگرش ذهنی منفی. اولی طبیعتا هرآنچه خوب و زیباست را به سمت خود جلب می‌کند و دیگری زشتی‌ها را به سمت خود می‌کشد. البته رسیدن به این تعبیر در روزگاری که کتاب‌های خودیاری شما را محاصره کرده‌اند کار دشواری نیست، اما آیا از قدرت این دو نگرش آگاه هستید؟

زمانی که ناپئلون هیل و کلمنت استون (Clement Stone) با هم متحد شدند تا در یک همکاری ماندگار کلید موفقیتشان را با جهان به اشتراک بگذارند، هر دو معجزه‌ی آشنایی با این طلسم -یا همانطور که از اینجا به بعد می‌نامیم، نگرش- را در زندگی خود مشاهده کرده بودند. نگرش مثبت از قدرتی برخوردار است که می‌تواند یک زندگی در هم شکسته را کاملا سرپا کند، در حالی که نگرش منفی هر آنچه در اختیار دارید را از شما می‌گیرد. داستان‌هایی واقعی که در طول کتاب آورده شده سندی برای این ادعا هستند که هر شکی را برطرف می‌کنند. خیلی خلاصه آنچه نویسندگان کتاب صوتی دینامیت موفقیت سعی دارند به شما بگویند این است: موفقیت، سلامتی، شادی و ثروت شما به نحوه تصمیم‌گیری شما بستگی دارد، پس آستین‌ها را بالا بزنید و نگرشتان به زندگی را از نو بسازید!

کتاب صوتی دینامیت موفقیت مناسب چه کسانی است؟

تمام افرادی که خواهان ایجاد رویکردی نو در زندگی‌شان هستند، از خواندن و شنیدن این اثر لذت خواهند برد.

جملات برگزیده کتاب صوتی دینامیت موفقیت

- با نگرش ذهنى مثبت موفق شوید!
- هر چیز ارزشمند در زندگى، ارزش تلاش کردن را دارد.
- امید، ترکیبى جادویى براى انگیزه‌دادن به شما و دیگران است.
- جرأت داشته باشید تا بتوانید از شکست براى موفقیت بهره ببرید.
- هر شکستى در درون خود، منافع بزرگ‌تر و بهترى دارد.
- افکارتان را تصحیح کنید، احساساتتان را کنترل کنید و سپس سرنوشت خود را رقم بزنید.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) نویسنده آمریکایی و از پیشگامان ژانر موفقیت شخصی بود. معروف‌ترین اثر او، بیندیشید و ثروتمند شوید، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان در چند دهه‌ی اخیر است. او به سال 1883 متولد شد و در سال 1970 از دنیا رفت. از آثار پرفروش و سرشناس هیل، جز کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، باید به دو اثر با عناوین «شاه کلید ثروت» و «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی دینامیت موفقیت می‌شنویم

مایلو سی. جونز گسترش نگرش ذهنی مثبت را انتخاب کرد. او انتخاب کرد که امیدوار، خوش‌بین و شاد باشد و تفکر خلاق را همانجا به واقعیت تبدیل کند. او می‌خواست مفید باشد و می‌خواست به جای سرباز بودن، حامی خانواده‌اش باشد. اما چطور می‌توانست مضرات را به نفع خویش تغییر دهد؟ او اجازه نداد فلج بودن متوقفش کند و پاسخ را پیدا کرد.

در ابتدا جونز به امیدواری ادامه داد. او فهمید که چیزهای خیلی خیلی زیادی دارد که به خاطرشان باید ممنون باشد. این حس قدردانی او را به جستجو برای یافتن امیدهای لذت‌بخش سوق داد و راهی را پیدا کرد که بتوان با آن مفید بود. این راه در ابتدا یک طرح بود و نیاز به عمل داشت. پس جونز دست به عمل، آن هم از نوع ذهنی زد... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
39 دقیقه
بخش اول
48 دقیقه
بخش دوم
46 دقیقه
بخش سوم
40 دقیقه
بخش چهارم
33 دقیقه
بخش پنجم
36 دقیقه
بخش ششم
37 دقیقه
بخش هفتم
32 دقیقه
بخش هشتم
27 دقیقه
بخش نهم
36 دقیقه
بخش دهم
3 دقیقه
بخش یازدهم
32 دقیقه
بخش یازدهم
41 دقیقه
بخش سیزدهم
31 دقیقه
بخش چهاردهم
45 دقیقه
بخش پانزدهم
27 دقیقه
بخش شانزدهم
42 دقیقه
بخش هفدهم
37 دقیقه
بخش هجدهم
30 دقیقه
بخش نوزدهم
21 دقیقه
بخش بیستم
8 دقیقه
بخش بیست‌ویکم
13 دقیقه
بخش بیست‌و‌دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دینامیت موفقیت
نویسنده،
مترجمعلی اصغر شجاعی، مهدیه ورشادیان
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپیانتشارات نقش و نگار
ناشر صوتی استودیو نوار
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۰۰۰۰ ۴۹,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دینامیت موفقیت

سپیده سلجوقی
۱۴۰۱/۷/۲۰
خداوند رحمت کند ناپلئون هیل را. و تمام کسانی که با پشتکار تونستند تبدیل به نوابغ قرن بشن.
امیدوارم با پشتکاری که دارم و حتما خواهم داشت تبدیل به بهترین خودم بشم.
کتابراه، کتابراه! متشکرم، سپاسگزارم از این امکانی که برای من فراهم کردی که کتابها را به صورت صوتی بتونم بارها بشنوم و لذت ببرم.
Hoori
۱۴۰۲/۶/۲۲
کتابهای ناپلئون هیل بسیار آموزنده، علمی و کاربردی است و اکثرشون رو از یکی از کتابهای خودش یعنی از کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید الهام گرفته‌ و از نظر علم موفقیت، برای موفقیت کافیست. باقیش بستگی به عملکرد افراد داره که به این دانش، متعهدانه و با امید و پشتکار و توکل، عمل کنند یا نه.
علی آخوندی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کتاب مفیدی است و پیشنهاد می‌کنم. صدای گوینده کتاب بسیار رضایتبخش است. شخصا کتابهایی که در آخر هر قسمت سرفصلها را دوباره تیتر وار میگن را دوست دارم. راحت میشه نکته برداری کرد تا بعدا دوباره سریع مرور کرد. ممنون از کتابراه
مهسا امینی
۱۴۰۱/۸/۳
کتاب مفیدی هست و باعث میشه انگیزه قوی برای موفقیت و انجام کارها بگیرید
با وجود برخی ضعف‌ها به نظرم همین که محرک هست رسالت خودش رو انجام داده و ارزش وقت گذاشتن داره.
مهدی فرهمندیان
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
با سلام خدمت دوستان، معمولا کتابهای هیل خیلی کامل و جامع و تأثیر گذار هست و به شما اطمینان میدم اگر این کتاب رو گوش بدید (البته چندین بار) تأثیر بزرگ و واضحی روی زندگی شما خواهد گذاشت.
یاسر شاکری
۱۴۰۱/۸/۶
خیلی عالی و کاربردی هست من که میگویم هر کی کتابهای ناپلئون هیل بخصوص کتاب دینامیت موفقیت را مطالعه کند زندگیش متحول میشود باتشکر از کتابراه بابت این همه زحماتی که میکشد
Rozhin poursabet
۱۴۰۱/۶/۲۴
من به توصیه اساتیدم این کتاب رو مطالعه کردم، واقعا کتاب خیلی خوبی هست و صدای گیرای گوینده هم باعث جذابیت و دلنشینی بیشتر این کتاب شده.
دنیز لسان
۱۴۰۱/۶/۱۸
کتاب‌های ناپلئون هیل عالیه راهی که سریع تر به موفقیت و پول میرسی
آذین شهسواری
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
بی نظیر
خوانش راوی صداپیشه عالیست
حبیب دلیری فرد
۱۴۰۱/۹/۱۵
با تشکر از کتابراه
خیلی عالی بود.
حتما توصیه میکنم.
محمدرضا خلیلی
۱۴۰۲/۳/۱۶
کتاب خوبیه که راکاراش بدرد من خورد
Iman Sharifi
۱۴۰۱/۱۱/۲
هیل واقعا خوب مینوشته
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دینامیت موفقیت

برای دریافت کتاب صوتی دینامیت موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.