معرفی و دانلود کتاب ذهنیت برکت آفرین

عکس جلد کتاب ذهنیت برکت آفرین
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ذهنیت برکت آفرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ذهنیت برکت آفرین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ذهنیت برکت آفرین

جول اوستین در کتاب ذهنیت برکت آفرین به طور مداوم به شما این نکته را یادآوری می‌کند که باید جرأت رؤیاپردازی داشته باشید، چشم‌اندازی بزرگ را در زندگی تصور کنید و به خدا باور داشته باشید تا رؤیاهایتان به حقیقت بدل شود. نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌ تایمز به شما می‌گوید باید تحقق خواسته‌هاتان را ابتدا درون خود ببینید تا در بیرون آن را به‌صورت واقعی زندگی کنید.

درباره‌ی کتاب ذهنیت برکت آفرین

شما نسبت به خود، خانواده و آینده‌تان چه تصویر ذهنی‌ای دارید؟ جول اوستین ( JOEL OSTEEN ) در کتاب ذهنیت برکت آفرین ( The Abundance Mind-Set) به شما می‌گوید زندگی‌ همان چیزی است که در ذهن خودتان می‌سازید. اگر دیدگاه مثبتی به خود و آینده‌تان داشته باشید، قطعاً برای شما روزگار خوبی رقم می‌خورد و اگر دیدگاهی منفی به زندگی داشته باشید، همان‌طور که فکر می‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد.

بسیاری از انسان‌ها همواره در ذهن خود افکاری منفی دارند؛ بنابراین همیشه در موقعیت‌های ناگوار گرفتار می‌شوند و به دنبال دلیل رخ‌دادن این اتفاقات هستند. در صورتی‌ که اگر تصاویر منفی را از خود دور نگاه دارید، اندیشه‌های مثبت را به ذهن وارد کنید و خودتان را آن طور که خداوند می‌بیند ببینید، آن موقع است که زندگی شما پربرکت و شکوفا می‌شود. جول اوستین در کتاب ذهنیت برکت آفرین به شما می‌‌گوید که افراد موفق ابتدا رسیدن به رؤیا را تصور می‌کنند و سپس رؤیایشان به حقیقت تبدیل می‌شود. شما باید همیشه داشتن یک زندگی خوب و موفق را در تخیل خود ببینید تا در ناخودآگاه ذهنتان ثبت شود و در این زمان است که به سمت رحمت و زندگی بابرکت حرکت خواهید کرد.

نویسنده در اثر حاضر به ایمان و اعتماد بر خدای متعال تأکید بسیار زیادی کرده است. جول اوستین در کتاب ذهنیت برکت آفرین با استناد بر این دعا «بگذار تا آن‌ها دائم بگویند خداوند بزرگ است و از برکت زندگی بندگانش خشنود می‌شود.» تأکید بر بزرگی خداوند در رزق‌وروزی زیاد دارد. وی بر این باور است که خدا همواره برای بندگانش بهترین‌ها را می‌خواهد و می‌توان با ایجاد ذهنیت برکت‌آفرین از یک زندگی بابرکت بهره‌مند شد.

در کتاب ذهنیت برکت آفرین می‌آموزید که نداشتن دیدگاه مثبت نسبت به خود و آینده‌تان، شما را محدود می‌کند. شاید هم‌اکنون در موقعیت بسیار بغرنجی قرار داشته باشید، اما بدانید این جایگاه موقتی است و هویت شما نیست. کتاب ذهنیت برکت آفرین اثر جول اوستین بر این نکته تأکید دارد که با ذهنیت برکت‌آفرین می‌توانید باعث رشد و موفقیت خود شوید. نویسنده در این اثر به طور مداوم یادآور می‌شود که «ایمان داشته باشید که خدا می‌خواهد شما سطح زندگی بهتری برای خود و خانواده‌تان ایجاد کنید. او خدایی است که نعمتش پایانی ندارد. او خدایی است که بسیار بیشتر از آنچه نیاز دارید می‌بخشد.»

انتشارات شادن پژواک کتاب ذهنیت برکت آفرین نوشته‌ی جول اوستین با ترجمه‌ی فرزان حسنی را برای افرادی که همواره به کتاب‌های حوزه‌ی موفقیت و خودسازی علاقه‌مند هستند منتشر کرده است.

کتاب ذهنیت برکت آفرین برای چه کسانی مناسب است؟

در زندگی مدام شکست می‌خورید؟ به خود باور ندارید؟ در پی یافتن راه‌ِحل برای دستیابی به یک زندگی ایده‌آل هستید؟ پس مطالعه‌ی کتاب ذهنیت برکت آفرین را در اولویت کارهای خود قرار دهید. این کتاب باعث تغییر ذهنیت و رشد شما در زندگی می‌شود.

با جول اوستین بیشتر آشنا شویم

جول اوستین پنجم مارس 1963 در هیوستین تگزاس در خانواده‌ای پر جمعیت به دنیا آمد. او نویسنده، سخنران و کشیش مشهور ایالات متحده‌ی آمریکا است. امروزه کتاب‌های وی جز آثار پرفروش نیویورک‌ تایمز قرار دارند. جول اوستین در سال 2006 به‌عنوان یکی از ده انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد. برخی از آثار معروف این نویسنده‌ی مشهور عبارتند از کتاب‌های «احساسات منفی را خالی کنید»، «در بازی بمان»، «قدرت لطف خداوند» و «قدرت من هستم».

جملات برگزیده‌ی کتاب ذهنیت برکت آفرین

  • خدا می‌خواهد که برکت و خوبی او تمام زندگی شما را پرکند. او برای برکت‌دادن به زندگی شما روش‌هایی بلد است که در تصورتان نمی‌گنجد.

  • آن‌چه خدا برای زندگی شما می‌خواهد این است که چنان مورد رحمت او قرار گرفته باشید که خودتان بتوانید برای دیگر مردمان منبعی از رحمت و برکت باشید.

  • اگر حالا در سرزمینی هستید که دخل‌وخرج‌تان با هم جور نیست، هرگز نباید در آن‌جا باقی بمانید.

  • خدای بخشنده؛ یعنی خدایی که بیش از حد کافی می‌بخشد. نه خدایی که کم‌تر از حد کافی و نه خدایی که فقط آن‌قدر می‌دهد که نمیریم، بلکه خدایی که آن‌قدر می‌دهد که پیمانه‌ها لبریز می‌شوند. خدایی که برکت و فراوانی می‌دهد.

در بخشی از کتاب ذهنیت برکت آفرین می‌خوانیم

آن‌چه خدا برای زندگی شما می‌خواهد این است که چنان مورد رحمت او قرار گرفته باشید که خودتان بتوانید برای دیگر مردمان منبعی از رحمت و برکت باشید. حضرت داوود می‌فرماید «پیمانه‌ام لبریز است.» خداوند، پیمانه‌ها را لبریز می‌کند، اما کلید کار در این‌جا است که نباید دائم ذهن را با افکاری محدودکننده، افکاری که دائم به‌سمت کمبود، عدم کفایت و تقلا می‌روند پر کرده و بعد انتظار داشته باشید که برکت وارد زندگی‌تان شود. اگر مدت‌ها است که تحت فشار زندگی هستید، اگر مدت‌ها است که دخل‌تان با خرج‌تان جور نیست، به احتمال خیلی زیاد ممکن است در دام ذهنیتی محدودکننده گرفتار شده باشید و پیش خود تصور کنید «من هرگز نمی‌توانم از این محله‌ی بد خارج شوم» یا این‌که تصور کنید «من هرگز نمی‌توانم آن اندازه پول پس‌انداز کنم که فرزندانم را به دانشگاه بفرستم.» شاید حالا در زندگی خود در چنین موقعیتی قرار گرفته باشید، اما مجبور نیستید در همین وضعیت باقی بمانید.

خدای بخشنده؛ یعنی خدایی که بیش از حد کافی می‌بخشد. نه خدایی که کم‌تر از حد کافی و نه خدایی که فقط آن‌قدر می‌دهد که نمیریم، بلکه خدایی که آن‌قدر می‌دهد که پیمانه‌ها لبریز می‌شوند. خدایی که برکت و فراوانی می‌دهد.

«بگذار تا آن‌ها دائم بگویند خداوند بزرگ است و از برکت زندگی بندگانش خشنود می‌شود.» این دعا در واقع یعنی توصیه‌ شده که همه دائم تکرار کنند «خداوند از زندگیِ بابرکتِ من خشنود می‌شود.» این دعا بدان جهت توصیه شده که ذهنیت برکت‌آفرین توسعه پیدا کند. زندگی شما به آن سمتی می‌رود که خودتان دائم به آن فکر می‌کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: ذهنیتی برکت‌آفرین داشته باشید
فصل دوم: خودتان را ببینید که به مراحل جدید رسیده‌اید
فصل سوم: انتظارات خود را بالا ببرید
فصل چهارم: آشکار شدن قدرت
فصل پنجم: به معجزه‌ی زندگی دیگران تبدیل شوید
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ذهنیت برکت آفرین
نویسنده
مترجمفرزان حسنی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات84
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ذهنیت برکت آفرین

ندا محاسن پور
۱۴۰۲/۹/۷
اینقد عالیه که حد نداره. صحبتاشون جوریه که انگارخدا از زبون جوئل داره صحبت میکنه. بسیار آرامبخش و دلنشینه. من که دوست دارم صدها بار این کتابو بخونم. بازبونه ساده بیان کرده که چطور میتونیم برکت‌های زندگیمونو جذب کنیم. کاشکی به جای این همه کتاب که درمورد جذب و برآورده شدنه خواسته‌ها خوندم از همون اول فقط همین کتابو میخوندم. چندروزه که من این جمله رو تکرار میکردم که امروز یه اتفاق خوب واسم میافته که خیلی اتفاقی با این کتاب آشنا شدم. و خوندن این کتابو هم برکتی از خدای خوبم میدونم خدایا متشکرم
Jazy Sh
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
خدایا از تو متشکرم که آن روز، وقتی که همه چیز علیه من بود، همه‌ چیز را به نفعم تغییر دادی. خدایا آن زمان را به یاد می‌آورم که از من محافظت کردی، از من حمایت کردی و کاری کردی که هر آن‌چه که به اشتباه انجام داده بودم درست شود. دائم پیروزی‌ها را برای خود تکرار کنید. وقتی همیشه اتفاقات خوب را به یاد بیاورید قوی‌تر می‌شوید. شادی و شعف خود را زنده نگه دارید
Ali
۱۴۰۳/۲/۱
برای انگیزه گرفتن خواندن این کتاب خوب هست، در دین ما هم سفارشات زیادی برای کمک کردن به دیگران شده ولی متاسفانه فقط این سفارشات جنبه شعار گرفته. عمل و اقدام در هر سفارشی مهم هست که این گزینه‌ها در جامعه ما خیلی کم رنگ شدن و فقط شعار در همه زمینه‌ها فراگیر شده.
ندا نازلویی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
اصلا خیلی خوبه ان قدر خوبه که دارم بقیه کتاب هاش رو دانلود کنم بخونم واقعیت زندگی رو به ادم با زبون خودمون نشون میده و راه رو اشکار میکنه
fateme akbari
۱۴۰۲/۹/۱۵
کتاب فوق العاده‌ای هست هر بار که خونده بشه یه چیز جدید یاد میگیریم
اکبر قنبری
۱۴۰۳/۱/۱۹
برای من بسیار کاربردی بود
shahla moradi
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم
پریچهر مرادی
۱۴۰۲/۵/۱۸
بسیار باعث آرامش قلبتون میشه این کتاب
سپاس.خ
۱۴۰۲/۲/۱۴
درایجاد باور خوب تاثیرگذار است
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب ذهنیت برکت آفرین

برای دریافت کتاب ذهنیت برکت آفرین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.