معرفی و دانلود کتاب نوآوری و کارآفرینی

عکس جلد کتاب نوآوری و کارآفرینی
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نوآوری و کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نوآوری و کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نوآوری و کارآفرینی

مایک کنارد نویسنده‌ی کتاب نوآوری و کارآفرینی، به تشریح رویکردها و مفاهیم راهبردی مدیریت در بخش‌های مختلف صنعت می‌پردازد. در این کتاب چگونگی تسهیل نوآوری و کارآفرینی از طریق توسعه تکنولوژی، دانش، ویژگی‌های ذهنی و شبکه‌ها بررسی می‌شود. این کتاب به مدیران و کارآفرینان شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی، مهم‌ترین شاخصه‌های مدیریت ریسک، خلاقیت، ارزیابی منابع مالی و عوامل منجر به سرمایه‌گذاری و پیشرفت اقتصادی را آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب نوآوری و کارآفرینی

امروزه نوآوری به‌عنوان رمز موفقیت در کسب‌وکار و فعالیت‌‌ها شناخته می‌شود. به همین منظور و جهت تبیین اهمیت این حوزه، کتاب نوآوری و کارآفرینی (innovation and entrepreneurship) نوشته‌ی مایک کنارد (mike kennard) در اولین قدم، چالش‌ها و معضلات اساسی پیش روی مدیرانی که وظیفه رهبری، ایجاد و حفظ نوآوری را در سازمان‌های پیچیده و بزرگ بر عهده دارند، شناسایی و ارزیابی می‌کند. همچنین به بررسی عوامل مهم و اثرگذار بر افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری مانند جست‌وجوی فرصت‌ها، مدیریت ریسک و ارزیابی منابع مالی جایگزین را معرفی و چگونگی تسهیل نوآوری و کارآفرینی از طریق توسعه تکنولوژی، دانش، ویژگی‌های ذهنی و شبکه‌ها می‌پردازد. هر فصل کتاب نوآوری و کارآفرینی، شامل خلاصه‌ای ضروری از نکات کلیدی و کاربردی، تمرکز عملی بر مباحث، بحث و بازنمایی فعالیت‌ها و همچنین ارائه‌ی پیشنهادها برای مطالعات بیشتر است.

مایک کنارد در این کتاب آموزشی، تلاش کرده که مطالب موردبحث، تجربه‌محور باشند، به‌گونه‌ای که خواننده‌ها بتوانند فرصت‌های ارتقای مهارت‌های ذهنی، عملی و انتقالی در مورد مطالب ارائه‌شده را به دست بیاورند. به همین خاطر او در این کتاب، و در قالب 8 فصل می‌کوشد تا با توضیح دقیق این مفاهیم، تلفیقی از درک تئوریک و عمل‌گرایانه به مخاطب ارائه کند. فصل اول کتاب، مفهوم نوآوری و کارآفرینی را تعریف می‌کند و نویسنده در فصل دوم، ایده‌ها، فرصت‌ها و خلاقیت را به شما توضیح می‌دهد. کنارد در فصل سوم کتاب نوآوری و کارآفرینی، راه‌اندازی و رشد سرمایه‌گذاری جدید را شرح می‌دهد و در فصل بعد، مفهوم توسعه و حفظ سازمان‌های نوآور و کارآفرین را معنا می‌کند. فصل پنجم کتاب به مدیریت دانش، همکاری و نوآوری کاربرمحور اختصاص دارد و در فصل ششم با معنای مالکیت معنوی و نوآوری باز آشنا خواهید شد. دو فصل پایانی کتاب نیز به مفهوم نوآوری مختل‌کننده، مدیریت تکنولوژی و مدیریت استراتژیک نوآوری پرداخته می‌شود تا خواننده درکی جامع از سازوکار مدیریت کارآفرینی پیدا کند. کتاب نوآوری و کارآفرینی نوشته‌ی مایک کنارد را پیمان کیانیان ترجمه کرده و انتشارات نارون دانش نیز آن را به چاپ رسانده است.

کتاب نوآوری و کارآفرینی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌ی مدیریت اجرایی، و همچنین کارآفرینان و مدیران شرکت‌های خصوصی و دولتی پیشنهاد می‌شود.

با مایک کنارد بیشتر آشنا شویم

مایک کنارد 51 ساله و دارای مدرک دکترای مهندسی از دانشگاه بیرمنگام و MBA از دانشکده‌ی بازرگانی دانشگاه ناتینگهام است. او به‌عنوان دانشیار رشته‌ی نوآوری، راهبرد و کارآفرینی در دانشکده‌ی بازرگانی آلیانس دانشگاه منچستر تدریس می‌کند. حوزه‌ی علاقه‌مندی او در امور پژوهشی و مشاوره‌ای، بر قابلیت‌های مدیریت نوآوری، موانع سازمانی در برابر نوآوری و توسعه‌ی کارآفرینی و استراتژی‌های رشد متمرکز است و یکی از بهترین کتاب‌هایی که از او به چاپ رسیده، همین کتاب پیش‌روی شماست.

در بخشی از کتاب نوآوری و کارآفرینی می‌خوانیم

مدل رادیویی اولیه یک حرکت رادیکال برای بخش پخش تجاری است و اکثر کارشناسان صنعت معتقد بودند که نمی‌تواند موفق باشد. چه کسی برای گوش دادن به موسیقی که ایستگاه‌های رقیب می‌توانند به صورت رایگان آن‌ها را ارائه کنند، پول می‌دهد؟ بنیانگذاران بدون نگرانی، به پیش رفتند و گزینه‌هایی را برای تأمین مالی سرمایه‌گذاری جدید خود در نظر گرفتند. به‌ دلیل تجربه از بین رفتن رادیو راک و احساس اینکه کسب‌وکار استقلال خود را از دست می‌دهد، درخواست سرمایه‌گذاری خطرپذیر در اوایل رد شد. درخواست برای وام بانکی نیز رد شد زیرا ماهیت اثبات‌نشده مدل کسب و کار رادیکال به این معنی است که بانک‌ها یا درخواست را به عنوان بسیار پرخطر رد می‌کنند یا نرخ بهره بسیار بالا و شرایط سخت وام‌دهی را اعمال می‌کنند.

این امر بنیانگذاران را بر آن داشت تا گزینه سوم یعنی تأمین مالی جمعی را در نظر بگیرند. با استفاده از رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام رادیو اولیه با جامعه راک و متال ارتباط برقرارکرد تا مستقیماً از طریق پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی Seedrs درخواست سرمایه‌گذاری کند. بیش از 800 سرمایه‌گذار پاسخ دادند و بیش از 130000 پوند جمع‌آوری کردند و ارزش کسب و کار نوپا را 850000 پوند برآورد کردند. سرمایه‌گذاران همچنین هسته شنوندگان اصلی ایستگاه را تشکیل دادند و پیوند بین رادیو اولیه و اعضای آن را تقویت کردند. مدیران رادیو اولیه برنامه‌های جاه‌طلبانه‌ای برای آینده دارند. تعداد عضویت‌ها به بیش از 1500 عضو (که پول پرداخت می‌کنند) رسیده است و 12 دی‌جی هم‌اکنون فعال هستند. طیف گسترده‌ای از رویداد‌ها و کنسرت‌های موسیقی سازمان‌دهی شده‌اند و حتی نشست سالانه عمومی به عنوان رویدادی دو روزه اجرا می‌شوند که شامل اردو زدن، باند‌ها و فرصتی برای نوشیدن نمونه‌ای از نوشیدنی «اولیه» است. در دور دوم سرمایه‌گذاری جمعی بیش از 140 هزار پوند نصیب شرکت شد و ارزش شرکت به بیش از یک میلیون پوند رسید؛ اما مسلماً این موفقیت‌ها به خاطر وجود یک جامعه مدنی و مسئولیت‌پذیر موسیقی از سراسر انگلستان و همچنین حمایت از شش رکن اصلی موسیقی، جامعه، نوآوری، سرگرمی، بهداشت روانی و محیط‌زیست بوده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: نوآوری و کارآفرینی به چه معناست؟
فصل دوم: ایده‌ها، فرصت‌ها و خلاقیت
فصل سوم: راه‌اندازی و رشد سرمایه‌گذاری جدید
فصل چهارم: توسعه و حفظ سازمان‌های نوآور و کارآفرین
فصل پنجم: مدیریت دانش، همکاری و نوآوری کاربرمحور
فصل ششم: مالکیت معنوی و نوآوری باز
فصل هفتم: نوآوری مختل‌کننده و مدیریت تکنولوژی
فصل هشتم: مدیریت استراتژیک نوآوری
منابع پیشنهادی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نوآوری و کارآفرینی
نویسنده
مترجمپیمان کیانیان
ناشر چاپیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-622-276-423-4
موضوع کتابکتاب‌های کارآفرینی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نوآوری و کارآفرینی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نوآوری و کارآفرینی

برای دریافت کتاب نوآوری و کارآفرینی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.