معرفی و دانلود کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده

عکس جلد کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده

اکثر زنان با ذوق و هیجان زیادی در جهت کارآفرینی گام برمی‌دارند؛ اما خیلی زود ناامید می‌شوند. این موضوع کارا الویل لیبا، نویسنده‌ی کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده را بر آن داشت که به ریشه‌یابی این مسئله بپردازد و به زنان کارآفرین کمک کند که انرژی و مهارت‌های شغلی خود را افزایش دهند.

درباره کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده

کارا الویل لیبا (Cara Alwill Leyba) از طریق مطالعه‌ی کتاب‌ها و شرکت در دوره‌ها، سمینارها و برنامه‌های مختلف با زنان زیادی آشنا شده که به ناامیدی در تجارت و کسب‌وکار خود دچار بوده‌اند. این افراد برای دست‌یابی به موفقیت در کلاس‌های آموزشی و سمینارهای بسیاری شرکت و هزینه‌های هنگفتی هم برای آن‌ها پرداخت کرده بودند؛ اما هیچ‌یک از آن‌ها به هیچ روشی که موفقیت را برایشان به ارمغان بیاورد، دست نیافته بودند یا حداقل این روش‌ها در طولانی‌مدت کارساز نبوده‌اند. چه چیزی آن‌ها را به این سردرگمی دچار کرده بود؟ خوب است بدانید که کسب‌وکار شما زمانی پیشرفت می‌کند که واقعاً بخواهید پیشرفت کنید. الویل لیبا به شما کمک می‌کند که افکار و استانداردهای کاری‌تان را ارتقا ببخشید و اعتمادبه‌نفس خود را تقویت کنید.

پس اگر قصد دارید با ارتقای افکارتان به کسب‌وکارتان رونق ببخشید، کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده (Style Your Mind For Success)، انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این کتاب شامل هفت ماژول، پرسش و تمرین است و دربرگیرنده‌ی ابزاری جامع و کامل می‌باشد که ذهن شما را به فضای عملیِ نیروهای موفقیت گره می‌زند.

معرفی و دانلود کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده

با مطالعه‌ی کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده درخواهید یافت که: نخستین گام برای ایجاد هرگونه تغییر واقعی در زندگی، تغییر انرژی خودتان است. برای موفقیت باید به خودسازی بپردازید و در شریط تحریک‌کننده خویشتن را کنترل کنید و از خود بپرسید که شخصیت برتر من در چنین شرایطی چه تصمیمی می‌گیرد. برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ باید خیال‌پردازی کنید و چشم‌اندازی روشن از آنچه می‌خواهید فراهم کنید. برای داشتن ذهنیتی درست از کسب‌وکارتان می‌بایست نسبت به افرادی که با آن‌ها وقت می‌گذرانید نگاهی عمیق و صادقانه داشته باشید که برای این منظور بهتر است کنار زنان موفق و مؤثر باشید. زمانی که در مخمصه افتاده‌اید و به ترس و استرس و ناامیدی دچار شده‌اید باید بین اینکه می‌خواهید زنی مثبت‌اندیش و متمرکز بر اهداف باشید یا زنی مضطرب و نگران دست به انتخاب بزنید. همه‌ی زنان موفق فرصتی را به خود اختصاص می‌دهند؛ پس شما هم باید چنین کنید و در این امر مصمم باشید. و در نهایت یک جایگاه قدرت برای خود بسازید، آن را با اقتدار حفظ کنید و خود را از شر حواس‌پرتی نجات دهید.

نویسنده‌ی کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده یعنی خانم کارا الویل لیبا از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز است و تاکنون توانسته در زندگی افراد زیادی، به ویژه زنان، تغییرات شگرفی ایجاد کند.

کتاب پیش رو را فرانک سالاری به فارسی برگردانده و انتشارات شبنا آن را منشر و روانه‌ی بازار کتاب کرده است.

کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده برای چه کسانی مناسب است؟

اگر زنی هستید که می‌خواهید به کسب‌وکارتان قدرت ببخشید و از سردرگمی‌هایی که گاهی به آن دچار می‌شوید خسته شده‌اید و اگر می‌خواهید به گروه زنان موفق جهان بپیوندید، مطالعه‌ی این کتاب برای شما سودمند خواهد بود.

در بخشی از کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده می‌خوانیم

بدون چشم‌انداز روشن از اینکه می‌خواهید کسب‌وکارتان چگونه به‌نظر برسد، ممکن نیست متمرکز باقی بمانید و به موفقیت برسید. برخی از موفق‌ترین افراد جهان، به‌ویژه ورزشکاران حرفه‌ای، برای رسیدن به دست‌نیافتنی‌ترین اهداف خود از این نوع آمادگی ذهنی استفاده می‌کنند. یک تجسم‌سازی ذهنی به شما این اجازه را می‌دهد که تجربه‌ای را که دوست دارید تصور کنید و حس کنید واقعاً اتفاق افتاده است. به این صورت ذهن باور می‌کند که به‌طور عملی چنین تجربه‌ای داشته است، به‌اندازه‌ای که وقتی زمان عملی تجربه می‌رسد، خودتان حس می‌کنید کاملاً برای آن آماده‌اید. یکی از بزرگ‌ترین ابزارهای موفقیت، بهره‌مندی از قدرت خیال‌پردازی ذهنی برای تصور خود در بهترین شرایط است.

امیلی کوک، از بازیکن‌های تیم اسکی آزاد ایالات متحده، برای شرکت در مسابقات المپیک از تجسم‌سازی به‌عنوان تمرین ذهنی استفاده می‌کند. او معتقد است هنگام آماده شدن برای پرش‌های هوایی تمام حواس شخص درگیر می‌شود. وی در مقاله‌ای در مجلهٔ نیویورک تایمز گفت: «باید چنین صحنه‌ای را با تمام وجود لمس کنی. صداها را بشنوی و همه‌چیزش را حس کنی تا عینیتش را باور کنی.»

فهرست مطالب کتاب

چرا چنین تجربهٔ عملی را برای شما فراهم کردم؟
ماژول یک. تغییر انرژی چه اثری دارد؟
ماژول دو. زنی که می‌خواهید باشید
ماژول سه. خیال‌پرداز باشید
ماژول چهار. گروه خود را تشکیل بدهید
ماژول پنج. وقتی احساس می‌کنید گرفتار شده‌اید، چه‌کار می‌کنید؟
ماژول شش. عادت زنان بسیار موفق
ماژول هفت. یک جایگاه قدرتی برای خود بسازید
تبریک!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده
نویسنده
مترجمفرانک سالاری
ناشر چاپیانتشارات شبنا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-622-93473-2-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده

برای دریافت کتاب ذهنیتت را برای موفقیت شکل بده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.