معرفی و دانلود کتاب راحت باش گیر نده

عکس جلد کتاب راحت باش گیر نده
قیمت:
46000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راحت باش گیر نده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راحت باش گیر نده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راحت باش گیر نده

کتاب راحت باش گیر نده مجموعه‌ای از توصیه‌های علمی و کاربردی است که با تصویرسازی‌ها و شوخ‌طبعی اندرو متیوس همراه شده است. اثر حاضر آنچه که از یک کتاب خودآموز می‌خواهید را در بر دارد؛ پیشنهادهایی در مورد چگونگی انجام کارهایی که دوست دارید، حل مصیبت‌ها، کشف قدرت خود و یافتن آرامش ذهنی. کتاب نامبرده جزو پرفروش‌ترین کتاب‌ها در بیش از شانزده کشور بوده است.

درباره‌ی کتاب راحت باش گیر نده

کتاب راحت باش گیر نده (Follow Your Heart) یک راهنمای ساده و کاربردی برای هر کسی است که می‌خواهد هدف خاصی را در زندگی و کار خود پیدا کند. اندرو متیوس (Andrew Matthews) در کتاب راحت باش گیر نده اصولی برای زندگی معرفی می‌کند و سعی می‌کند این 10 اصل زندگی را در فصل‌های مختلف شرح دهد.

این کتاب راحت باش گیر نده درباره‌ی انجام دادن کاری که دوست دارید و پیدا کردن آرامش است. برای یافتن آرامش و دنبال کردن هدف‌ها باید مصیبت‌ها را تبدیل به فرصت‌هایی برای تغییر و بهتر شدن کنیم. نباید دیگران را مقصر رنج‌هایی که می‌کشیم بدانیم و سعی کنیم علت و معلول‌ها را در خود جست‌وجو کنیم. کتاب اندرو متیوس در این مورد است که افراد شاد چگونه فکر می‌کنند و چطور افراد ثروتمند حتی به‌صورت تصادفی پول درمی‌آورند. کتاب راحت باش گیر نده به ما نشان می‌دهد که بازنده‌ها چه می‌کنند و ما چگونه می‌توانیم بازنده نباشیم. کتاب راحت باش گیر نده به خواننده‌ی خود یاد می‌دهد که برای خوشبخت بودن کافی است با خود صادق باشد، خود را دوست داشته باشد و مسئولیت اتفاق‌هایی که می‌افتد را بپذیرد.

از نظر ماتیوس ما در زندگی نیاز به مصیبت‌هایی داریم که ما را برای تغییر کردن آماده کنند. در کتاب راحت باش گیر نده خبری از تقدیر نیست و باید مسائل را بر اساس علت و معلول‌هایی ببینیم که زندگی ما را ساخته‌اند. اندرو متیوس به ما یاد می‌دهد که پیش از هرچیز باید احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید تا بتوانید حس دیگران به خود را مدیریت کنید.

از نظر نویسنده اندرو متیوس جهان بازتابی از خود ما است. در کتاب راحت باش گیر نده به این مسئله اشاره می‌شود که اگر نتوانیم خود را دوست داشته باشیم، قادر به دوست داشتن دیگران نیستیم. تصویری که یک فرد از خودش در ذهن دارد رفتارهای او را تعیین می‌کند. اینکه فرد با چه کسانی دوست خواهد بود یا برای به‌دست آوردن چه چیزهایی تلاش و از چه مسائلی پرهیز می‌کند وابسته به نگاه ما به خودمان و تصویری است که از خود داریم.

کتاب راحت باش گیر نده تاثیر زیادی بر زندگی بسیاری از خوانندگان خود در سراسر جهان گذاشته و به آن‌ها کمک کرده است تا زندگی خود را تغییر دهند. اندرو متیوس روش‌های ساده‌ای برای برخورد با مشکلات ارائه می‌کند. کتاب راحت باش گیر نده مملو از داستان‌هایی است که اکثر آن‌ها از تجربه زندگی واقعی هستند و به شما انگیزه می‌دهند تا هدف خود را در زندگی پیدا کنید. کتاب راحت باش گیر نده به ما نشان می‌دهد که چگونه چیزهایی را که در زندگی دوست داریم کشف کنیم و موفقیت شخصی خود را پیدا کنیم.

فرخ بافنده ترجمه‌ی فارسی کتاب راحت باش گیر نده به زبان فارسی را انجام داده و این اثر توسط انتشارات کتاب گوهریان منتشر شده است.

درباره‌ی مجموعه‌‌کتاب‌های زندگی زمانی تغییر می‌کند که ما تغییر کنیم

مجموعه کتاب‌ها زندگی زمانی تغییر می‌کند که ما تغییر کنیم (Life Changes When We Change Series) نوشته‌ی اندور ماتیوس شامل کتاب‌های «راز شاد زیستن»، «درخت دوستی بنشان» و راحت باش گیر نده است. موضوع محوری این کتاب‌ها چگونگی رسیدن به زندگی بهتر و شادتر است. اندرو متیوس در مجموعه کتاب‌های زندگی زمانی تغییر می‌کند که ما تغییر کنیم بر نقش اساسی فرد در تغییر خود و دنیای پیرامونش تأکید می‌کند.

کتاب راحت باش گیر نده برای چه کسی مناسب است؟

کتاب راحت باش گیر نده کتابی انگیزشی است و برای کسانی مناسب است که بهانه گرفتن را کنار گذاشته‌اند و قصد دارند با تغییر خود، زندگی را تغییر دهند. این کتاب برای کسانی که علاقه‌مند به خودیاری و پیشرفت هستند جذاب خواهد بود.

با اندرو متیوس بیشتر آشنا شویم

اندرو متیوس نویسنده و سخنران استرالیایی در سال 1957 در جنوب استرالیا به‌دنیا آمد. شهرت اندرو متیوس به‌دلیل نوشتن کتاب‌های انگیزشی و خودیاری متعددی است که به زبان‌های مختلفی ترجمه شده‌اند.

کتاب راز شاد زیستن که در سال 1988 منتشر شد بیش از هفت میلیون نسخه فروش داشته و به 42 زبان ترجمه شده است. ترجمه‌ای از کتاب درخت دوستی بنشان اثر اندرو متیوس در سال 1990 در میانمار پرفروش شد و تأثیر زیادی بر مبارزات آزادی‌خواهانه در این کشور داشت. کتاب‌های متعددی از اندرو متیوس به زبان فارسی ترجمه شده است. از جمله کتاب‌های راز شاد زیستن، خوشبختی در یک کلام، درخت دوستی بنشان و داستان‌های بامزه.

جملات برگزیده‌ی کتاب راحت باش گیر نده

  • سرچشمه‌ی اندوه، تمناست. (بودا)
  • ما اینجاییم که درس بگیریم، و دنیا معلم ماست.
  • در کار، عزت و بزرگی است، به شرطی که به اختیار پذیرفته شود. (آلبر کامو)
  • مأموریت ما در زندگی این نیست که دنیا را عوض کنیم. مأموریت ما این است که خودمان را عوض کنیم.
  • زندگی چیز فوق‌العاده‌ای است. اگر به کمتر از بهترین‌ها رضایت ندهی، بیشتر اوقات آن را دریافت خواهی کرد. (دبلیو. سامرست ماون)

در بخشی از کتاب راحت باش گیر نده می‌خوانیم

یک تکه یخ را از دمای منفی پنجاه درجه‌ی سانتی‌گراد بردار و شروع به گرم کردن آن کن. برای مدتی هیچ اتفاقی نمی‌افتد. مقدار زیادی انرژی هدر می‌رود، ولی هیچ نتیجه‌ی قابل مشاهده‌ای وجود ندارد. ناگهان در صفر درجه ذوب می‌شود. آب! به حرارت دادن ادامه بده. باز هم کلی انرژی و هیچ واقعه‌ی هیجان‌انگیزی. بعد در حدود صد درجه‌ی سانتی‌گراد، حباب و بخار! آب به جوش می‌آید!

اصل؟ امکان دارد کلی انرژی صرف چیزی بکنیم به عنوان مثال، یک تکه یخ، یک پروژه، یک شغل ولی به نظر برسد که هیچ اتفاقی نمی‌افتد؛ ولی واقعیت این است که انرژی تو در حال حاضر تغییر را ایجاد کرده است. فقط مسئله این است که تو این تغییر را نمی‌بینی. به گذاشتن انرژی‌ات ادامه بده؛ مطمئن باش تغییر را خواهی دید. همیشه اصل را در خاطر داشته باش؛ در این صورت زیاد وحشت نمی‌کنی و ناامید نمی‌شوی.

من دوست دارم زندگی‌ام را مثل یک بازی پین‌بال پیش خودم تصور کنم. هر بار که تلاشی می‌کنم مثلاً میزم را مرتب می‌کنم، کتابی می‌نویسم، به دوستی کمک می‌کنم، نقاشی تمرین می‌کنم، صورت‌حسابی را می‌دهم، تلاشی می‌کنم و شکست می‌خورم امتیازهایم را حساب می‌کنم. من تمام تلاش‌هایم را در راستای اضافه کردن امتیاز به «اعتبار جهانی‌» ‌ام می‌بینم. هرگز نمی‌دانم برای پاداش بعدی‌ام به چند امتیاز دیگر نیاز دارم. این مسئله به من کمک می‌کند به جای این‌که نتایج سریع و آنی را طلب کنم، از کاری که دارم می‌کنم لذت ببرم؛ و بیشتر اوقات، معمولاً وقتی که اصلاً انتظارش را ندارم، «وای!» سر و کله‌ی یک فرصت جدید، یک دعوت، یک چک در صندوق پستی‌ام پیدا می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول
چرا به مصیبت‌ها نیاز دارم؟
درس‌ها
زندگی کردن و یاد گرفتن
فصل دوم
قانون کاشت و برداشت
علت و معلول
به مرور که بهتر می‌شوی، بازی هم بزرگ‌تر می‌شود
انضباط
انعطاف‌پذیر باش!
فصل سوم
باورها
مشکل شغلم است!
پول درآوردن
خودت را لوس کن!
قضیه اتفاقی که برایت می‌افتد نیست، بلکه نوع نگاه تو است
فصل چهارم
وابستگی
وابستگی به پول
بخشیدن
وابستگی به عشاق
فصل پنجم
چرا مثبت فکر کنیم؟
چطور تفکر مثبت، ناخودآگاه تو را شکل می‌دهد
نتایج، محصول افکار هستند
فصل ششم
انجام دادن کاری که دوست داری
کار تو
تغییر مسیر دادن
بهانه‌ات چیست؟
فصل هفتم
شروع کن!
شهامت
امتحان کردن چیزهای تازه
راز قدرت
چرا تو نه؟
فصل هشتم
خوش‌شانسی
آرامش ذهنی
کل تصویر
فصل نهم
چرا اینجا هستیم؟
بخشودن
خانواده
شریکت را حمایت کن
فصل دهم
وقتی تغییر می‌کنی
تو تنها نیستی!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راحت باش گیر نده
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
ناشر چاپیانتشارات کتاب گوهریان
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات252
زبانفارسی
شابک978-964-93324-1-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
46000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راحت باش گیر نده

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب راحت باش گیر نده

برای دریافت کتاب راحت باش گیر نده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.