معرفی و دانلود کتاب راز پاریس

عکس جلد کتاب راز پاریس
قیمت:
39500 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راز پاریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راز پاریس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راز پاریس

کتاب راز پاریس به قلم لی لی گراهام که در گروه پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون و همچنین پرمخاطب‌ترین آثار داستانی قرار دارد، روایتی عاشقانه را در قلب جنگ جهانی دوم به تصویر می‌کشد.

گراهام در کتاب راز پاریس (The Paris Secret) ابتدا به روایت داستان مردی رنج کشیده به اسم وینسنت دوپون می‌پردازد که یک کتاب فروشی در پاریس دارد و پس از تحمل سال‌های طاقت‌فرسای جنگ جهانی دوم یک معجزه برایش اتفاق می‌افتد. او نوه‌اش را که در زمان جنگ تنها سه سال داشت و به همراه خانواده‌اش پاریس را ترک کرده بود، پیدا می‌کند. حالا این دختر به کشورش بازگشته تا زخم‌های دوران جنگ را با پدربزرگی که حتی او را نمی‌شناسد، درمان کند. این دختر که والری نام دارد سعی می‌کند به شناخت دوباره پدربزرگش بپردازد اما در این حین حقیقتی دردناک از گذشته می‌شنود. او دوست دارد بداند چه بر سر والدینش آمده، اما وینسنت رازی بزرگ را از او مخفی کرده است.

چرا باید کتاب راز پاریس را بخوانید؟

شما با مطالعه‌ی داستان راز پاریس که از سال 1962 شروع شده و به جنگ جهانی دوم در پاریس و دوران اشغال نازی‌ها برمی‌گردد، اضطراب جنگ، عشق و امید را همزمان تجربه خواهید کرد.

لی لی گراهام را بیشتر بشناسیم:

لی لی گراهام (Lily Graham) در آفریقای جنوبی بزرگ شده و پیش از نویسندگی به کار روزنامه‌نگاری مشغول بوده است. او در حال حاضر همراه با همسر و بولداگ انگلیسی‌اش، در ساحل سافتک به سر می‌برد. گراهام تا به امروز شش رمان به رشته‌ی تحریر در آورده است که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به The Paris Secret و The Island Villa اشاره نمود.

در بخشی از کتاب راز پاریس می‌خوانیم:

وَلری با سردرگمی اخم‌هایش را درهم کشید و لیوان را زیر بینی‌اش گرفت.

«آقای دوپنت این چای است؟»

دوپنت شانه‌ای بالا انداخت. «بله، لطفاً سر و صدا راه نینداز!»

وَلری نگاهی به چای کرد و بعد به آقای دوپنت چشم دوخت.

موسیو دوپنت دربارهٔ چای نظریهٔ خودش را داشت. بیشتر از هرچیزی معتقد بود که چای چیز مزخرفی است و بوی گند می‌دهد، به‌ همین‌دلیل اصلاً در خانه‌اش نگه نمی‌داشت. تنها جای امنی که وَلری می‌توانست با خیال راحت چای بخورد داخل اتاق خودش بود. وَلری نگاهی به بیسکوییت‌ها انداخت و با تعجب سرش را تکان داد. این‌ها همان بیسکوییت‌های مخصوص چای بودند؛ درست مثل چتر که همان‌قدر انگلیسی بود. مطمئناً این‌ها از آن مدل چیزهایی نبودند که دوپنت همیشه برای خودش می‌خرید. حتماً به مغازۀ خاصی رفته بود تا این بیسکوییت‌ها را برای او بخرد، هرچند وَلری اصلاً نمی‌توانست تصور کند که دقیقاً کجای پاریس چنین چیزهایی می‌فروشند. آقای دوپنت این کار را برای او کرده بود؛ چون فهمیده بود که ناراحت و گرفته است.

دوپنت!

اشک در چشمانش حلقه زد. بیشتر از آنچه بتواند حرفی بزند تحت‌تأثیر قرار گرفته بود، اما می‌دانست آقای دوپنت از احساسات و این‌جور چیزها خوشش نمی‌آید، پس فقط گفت: «خیلی ممنون.» بعد تکه‌ای بیسکوییت گاز زد و جان تازه‌ای گرفت و بینی‌اش را بالا کشید.

وقتی آقای دوپنت لخ‌لخ‌کنان به‌ طرف میزش برمی‌گشت وَلری گفت: «می‌بینید که این گربۀ بیچاره هم به‌ خاطر سلیقۀ وحشتناکتان در ادبیات از شما ناامید شده است... به کولت گفتید یاوه‌گو... فراموش نکنید این گربه هم فرانسوی است.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راز پاریس
نویسنده
مترجمزهرا یعقوبیان
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات216
زبانفارسی
شابک978-600-461-337-8
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
39500 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راز پاریس

حانیه میرکمالی
۱۳۹۹/۶/۹
واقعا از لحظه به لحظه‌ی این کتاب لذت بردم. این رمان رو در عرض نصف روز خوندم و خیلیی کِیف کردم. با متن روان و معمایی که داشت تا اخر داستان رو با علاقه و هیجان خوندم. من عاشق کتاب‌هایی هستم که درباره‌ی جنگ جهانی هستند و ممنون از کتابراه که این کتاب رو با تخفیف در اختیار ما گذاشتند.
Mandana Mavaddat
۱۳۹۹/۶/۲۲
داستان خیلی جذاب بود و هر چی بیشتر میخوندم بیشتر جذبش میشدم و نمیتونستم کنار بذارمش ضمنا خیلی هم روان نوشته شده بود خیلی از داستانش خوشم آمد من رو یاد جنگ ایران انداخت و از دیدگاهی نگاه کرده بود که من هیچوقت به آن فکر نکرده بودم
مریم
۱۴۰۲/۲/۱
زیبا و دلنشین بود. درباره‌ی جنگ و اتفاقات بعد از جنگ هست و مشکلاتی که پس از جنگ برای مردم اون دوره اتفاق افتاده در کنار داستانی عاطفی و بسیار زیبا
شراره شهاب الدین
۱۴۰۰/۸/۱۱
کتاب قشنگی بود نمیشه گفت شاهکار بود ولی برای یک رمان، خیلی خوب بود. زیاده گویی اصلا نداشت یک طرف سکه تلخی جنگ و طرف دیگه شیرینی عشق. ارزش یک بار خواندن رو دارد
تینا نادری
۱۴۰۰/۶/۱۴
روایتی بسیار زیبا از زشت‌ترین دوران یک ملت. داستانی که ثابت کرد تاریکی جنگ هرکجا که باشد آدمها را با خود به قهقرا می‌کشد چه فرانسه و آلمان چه افغانستان و عراق
mae akb
۱۴۰۰/۵/۱۵
از اون مدل کتابا که نمیتونی زمین بزاری
جنگ فقط سلاح سرد و تفنگ و مرگ نیست در درون جنگ داستان‌های زیادی نهفته است‌ای کاش میشد به همه‌ی داستان‌ها گوش داد
Mahboobeh Nazemi
۱۳۹۹/۸/۱۵
یک رمان عاشقانه زیبا در دوران سختی و وحشت جنگ جهانی... خواندنش رو به کسانی که به وقایع جنگ جهانی علاقه دارن پیشنهاد میکنم
sadaf ghaderi
۱۳۹۹/۷/۲۹
داستانش آموزنده و جالب بود صدمات جنگ که اون زمان اتفاق اتفاده رو روان و ساده به تحریر در آورده بود
Fariba.A
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
عالی بود بسیار عالی.. تو هر شرایطی میشه عاشق بود و محبت کرد و زیبایی آفرید ممنون از کتابراه بابت معرفی کتابهای زیبا
یاسمین زارع دزفولی
۱۳۹۹/۶/۱۸
سلام.
خیلی کتاب قشنگی بود.
یکی از آسیب‌های جنگ رو به زیبایی به تصویر کشیده بود.
ترجمه خوبی هم داشت.
لیلا فرضی
۱۴۰۱/۵/۲۸
خوشم اومد‌
قشنگ بود
میشد با کتاب ارتباط برقرار کرد
خدیجه سلامتی
۱۴۰۰/۶/۱۳
داستان فوق العاده‌ای بود واقعا از خوندنش لذت بردم
فاطمه فرامرزی
۱۴۰۰/۱/۲۴
بخشی از تاریخ و تجربیات جنگ در قالب یه داستان جذاب عاشقانه
لادن کریمی
۱۳۹۹/۸/۲۶
من این کتاب خوندم حال عاشقانه‌ی قشنگی داره
آتنا شیخی
۱۴۰۲/۴/۱۷
عالی و پر از معما بود
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب راز پاریس

برای دریافت کتاب راز پاریس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.