معرفی و دانلود کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد

عکس جلد کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد
قیمت:
82000 تومان - 8.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد

یک تریلر عاشقانه و غیرقابل پیشبینی از ادبیات امروز آمریکا! کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد رمانی جذاب به قلم کالین هوور است. این اثر که نخستین بار در سال 2018 به چاپ رسید، پس از انتشار بلافاصله یکی از 100 کتاب پرفروش سایت آمازون شد. وقایع این کتاب حول محور زندگی زن نویسنده‌ای می‌گردد که از سر ناچاری مسئولیتی عجیب را بر عهده می‌گیرد...

درباره کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد:

کالین هوور نویسنده پرفروش نیویورک تایمز در سال 2018 رمانی جذاب به نام «اگر حقیقت این باشد» (Verity) را نوشت. در این اثر ماجرای زن جوانی به نام لوئن روایت می‌شود. او که نویسنده‌ای تازه‌کار است، مدتی‌ می‌شود که با مشکلات مالی عدیده‌ای مواجه گردیده و به شدت مترصد فرصتی برای کسب درآمد است.

در این بین همسرِ نویسنده‌ای مشهور به نام وریتی کرافورد، در جستجوی نویسنده‌ای است که بتواند ظرف مدتی کوتاه پروژه‌ی چند جلدی همسرش را به اتمام برساند. زیرا وریتی به دلیل سانحه‌ای دلخراش توان ادامه‌ی کاری را که شروع کرده، ندارد. در چنین شرایطی لوئن مسئولیت اتمام کتاب وریتی را قبول می‌کند.

پس از این تازه اصل ماجرا آغاز می‌شود. لوئن که به شدت درگیر کار بر روی دست‌نویس‌های وریتی شده، در کمال شگفتی به یادداشت‌هایی برمی‌خورد که قضایایی رازآلود را درباره زندگی وریتی کرافورد فاش می‌کنند. لوئن هرچه بیشتر این نویسنده‌ی عجیب را می‌شناسد، بیشتر جذب او می‌شود. اما سیر حوادث به طرز غیرقابل حدسی او را به مسیری متفاوت با انتظاراتش می‌کشاند؛ سوال این است: آیا این مسیر، راست و خوش‌فرجام است؟ خب، باید گفت که چنین به نظر نمی‌رسد...

افتخارات کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد:

- نامزد جایزه بهترین کتاب عاشقانه گودریدز
- برنده‌ی جایزه Lovelybooks Leserpreis
- قرار گرفتن در لیست پرفروش‌ترین‌های آمازون

نکوداشت‌های کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد:

- شوم، بسیار جذاب، و البته مملو از عاطفه. (TotallyBooked)
- تکان‌دهنده و غیرمنتظره. محال است کنار بگذاریدش. (Claire Contreras)
- یک داستان فریبنده، با ریتمی تند و مهیج. (Read More Sleep Less)

کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های عاشقانه و جنایی، قطعاً از گوش سپردن به این اثر لذت خواهند برد.

با کالین هوور بیشتر آشنا شویم:

او در سال 1979، در شهر تگزاس آمریکا به دنیا آمد. او در سال 2011 اولین رمان خود را با نام «بسته» به انتشار رساند؛ کتابی که خیلی زود نام نویسنده‌اش را بر سر زبان‌ها انداخت و به یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز بدل شد.

برخی از مشهورترین آثار کالین هوور (Colleen Hoover) عبارتند از: «عقب‌نشینی، ما تمامش می‌کنیم، این دختر، اگر حقیقت این باشد».

در بخشی از کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد می‌شنویم:

تصمیم گرفتم دیگر زندگینامه‌ی وریتی را نخوانم. دو روز پیش بود که ماجرای انداختن بچه‌ها را خواندم. از آن موقع نوشته‌اش توی کشو است و به آن دست هم نزده‌ام. با این وجود حسش می‌کنم. این نوشته در دفتر کار وریتی همراهم است و زیر آت و آشغال‌هایی که رویش ریخته‌ام آهسته نفس می‌کشد.

هرچه بیشتر می‌خوانمش پریشان‌تر می‌شوم. بیشتر تمرکزم را از دست می‌دهم. نمی‌گویم که هرگز آن را نخواهم خواند. ولی اول باید کار اصلی‌ام را به جایی برسانم. کاری که به خاطرش به اینجا آمده‌ام. نباید اجازه دهم دوباره افکارم را منحرف کند. حالا که آن را کنار گذاشته‌ام، حضور وریتی دیگر مثل چند روز گذشته مرا به وحشت نمی‌اندازد. دیروز وقتی برای هواخوری بیرون رفتم، دیدم وریتی و پرستارش هم دارند به همراه جرمی و کرو با هم غذا می‌خورند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
21 دقیقه
بخش اول
26 دقیقه
بخش دوم - قسمت اول
21 دقیقه
بخش دوم - قسمت دوم
10 دقیقه
بخش سوم
28 دقیقه
بخش چهارم - قسمت اول
26 دقیقه
بخش چهارم - قسمت دوم
24 دقیقه
بخش پنجم
35 دقیقه
بخش ششم
16 دقیقه
بخش هفتم
13 دقیقه
بخش هشتم
24 دقیقه
بخش نهم
15 دقیقه
بخش دهم
22 دقیقه
بخش یازدهم
12 دقیقه
بخش دوازدهم
18 دقیقه
بخش سیزدهم
18 دقیقه
بخش چهاردهم
30 دقیقه
بخش پانزدهم
19 دقیقه
بخش شانزدهم
16 دقیقه
بخش هفدهم
14 دقیقه
بخش هجدهم
28 دقیقه
بخش نوزدهم
9 دقیقه
بخش بیستم
21 دقیقه
بخش بیست و یکم
10 دقیقه
بخش بیست و دوم
15 دقیقه
بخش بیست و سوم
20 دقیقه
بخش بیست و چهارم - قسمت اول
24 دقیقه
بخش بیست و چهارم - قسمت دوم
9 دقیقه
بخش بیست و پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اگر حقیقت این باشد
نویسنده
مترجمعباس زارعی
راویسارا فیض
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
82000 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد

نرمین صوفی
۱۴۰۱/۸/۱۷
عالی بود. و بنظرم هیچ نقطه ضعفی نداشت که بهش اشاره کنم خیلی بینظیر و بنظرم بدون نقص بود. داستان خانومیکه به طرزدیوانه واری عاشق شوهرشه و تمام چیزی که اززندگی میخوادتوجه و عشق همسرشه. اما وقتی که میفهمه حامله هست و‌ی دوقلو درراه داره و انجاس که افکار مالیخولیایی به سراغش میان. به این نتژجه میرسه که با به دنیا اومدن بچه هاش عشق همسرشو رو ازدست میده و دیگه برای همسرش الویت اول نیست بنابراین اقدام به سقط بچه هامیکنه که بی نتیجه میمونه و بدنیا میان. داسنان اونجا هیجان انگیزترمیشه که با به دنیا اومدن بچه هانفرت مادرافزایش پیدامیکنه ونه تنهاهیچ توجهی به بچه‌ها نداره بلکه اقدام به کشتن یکیشون هم میکنه که بازبی نتیجه س..... ووووادامه ماجرا مه خیلی جذاب و عیجان انگیزه با‌ی پایان فوق العاده که مات و مبهوتتون میکنه. صدای راوی واقعا فوق العاده س به خوبی تموم احساس کاراکترهارو بیان و به شکل روشنی به نمایش میزاره که فکرمیکنی داری فیلم میبینی تموم صحنه‌ها به خوبی توصیف شده. شنیدنشو به شدت توصیه میکنم عالیه ازدست ندید
شهبا شریفی
۱۴۰۱/۵/۲۳
«بی‌نظیر بود»
اینطور شروع می‌کنم!
- شباهت دو شخصیت لوئن و وریتی رو حس می‌کردم که می‌تونستن کمی متفاوت‌تر خلق شن.
- جرمی و لوئن به ترتیب، مرتکب اشتباهی شدن که هردو دقیقاً در وجود وریتی قضاوت کرده بودن.
- صحنه‌ها رو جزءبه‌جزء توی ذهنم ساختم و الآن می‌تونم کروکی خونه‌ی جرمی و وریتی و حتی دفتری
که اولین‌بار قرارداد بستن رو هم ترسیم کنم:))
اگر بخوام بگم سه تا کتاب شدیداً جذبم کردن و هیچ‌وقت از یادم نمی‌رن، قطعاً از اسم‌های «ورونیکا تصمیم می‌گیرد بمیرد»، «دختری از بروکلین» و «اگر حقیقت این باشد» استفاده می‌کنم.
قطعاً خوندنش حسابی آدرنالین براتون ایجاد می‌کنه و به نظر من، احتمال پشیمونی و نان‌استاپ نخوندنش خیلی کمه.
من داخل اینستاگرم خانم سارا فیض تشکر کردم و این‌جا هم می‌گم که بی‌نظیر بودن.
ترجمه از پس سانسورها بر اومده و از لحاظ سانسور، قابل قبول بود و با از دست‌دادن ارتباط معنایی، توی داستان گمت نمی‌کرد.
زهرا عسگری
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
کتاب خیلی زیبا و پر کششی هست، و به دوستان علاقه مند به سبک جنایی معمایی توصیه میکنم مطالعه بفرمایید. این کتاب در واقع با نام "وریتی" توسط نویسنده، کالین هوور نوشته و منتشر شده، علت تغییر نام کتاب رو به "اگر حقیقت این باشد" نمیدونم اصلا. کتاب کشش و جذابیت بالایی داره و به شدت شنونده رو دنبال خودش می کشه، پایان بسیار غیر منتظره‌ای داره و حتی بعد از اتمام کتاب هم نکات مبهم داره و هنوز شنونده نمیتونه واقعیت رو تشخیص بده، البته این نظر شخصی من هست و با جستجو در سایت‌ها متوجه شدم برای بعضی مخاطبین هم همین طور بوده، پایان کتاب در هر صورت برایم مبهمه هنوز.
شخصیت پرداری نویسنده خیلی پیچیده هست. احساس شنونده نسبت به شخصیت‌ها در موقعیت‌های مختلف متفاوت هست، داستان از زبان دو شخصیت در زمان‌های مختلف نقل میشه، وریتی در گذشته و نویسنده جوان در زمان حال. روابط بین شخصیت‌ها خیلی دقیق پرداخته شده. در کل من دوست داشتم. امیدوارم دوستان دیگر هم لذت ببرند از شنیدن این کتاب.
مهدی کامکار
۱۴۰۱/۸/۲۸
رک بگم اصلا جذبم نکرد. نه تنها من بلکه همسر، مادر و پسرم هم با من هم نظر بودن. تنها دلیل خرید این اثر تعریف خوانندگان بود اما در مقایسه با کارهای قبلی که شنیدم مثل چشمهایت، بیمار خاموش، دریاچه متروک و زن کابین ده و.. بسیار ضعیف بود. بسیار داستان تخیلی و دور از واقع بود که نویسنده در چینش عناصر ضعیف منطقی بسیار عمل کرده بود همچنین حالت تعلیق و استرس شخصیت اصلی اون هم در اول داستان که هنوز در عمق داستان فرو نرفته بود و علتی منطقی برای این حد ترس و اضطراب وافر وجود نداشت و تعارض در این فرد که همش در حال نشون دادن بر عکس احساسات خودش بود پرداختن به موارد بی اهمیتی در داستان چون تموم شدن نوار بهداشتی و ترس بی دلیل و خجالت شخصیت اصلی از موضوع خوابگردی که اصلا اینهمه پرداختن بهش لزومی نداشت بیش از حد تکرار در این امر حوصله سر بر و یکنواخت بود. کلا من به کسی پیشنهادش نمیکنم.
پريا رضايي
۱۴۰۳/۱/۲۴
با سلام به کتابراه عزیز و خانم سارا فیض که به زیبایی داستان را خوانش کردند. مدتها قبل داستان را گوش کردم ولی امروز نطرم رو برای خوانندگان عزیز برای تصمیم گیری بهتر بیان میکنم. موضوع داستان بشدت معمایی و هیجانی است و از آن دست موضوعاتی است که آدم رو تا انتها تشویق میکنه بشنوه و بفهمه آخرش چی میشه. و یه دختر نویسنده آماتور مردی پولدار که ظاهرا بصورت اتفاقی همدیگرو ملاقات میکنند و بعد دختر به استخدام مرد در می‌آید و سپس وارد خانه او شده و اتفاقات مرموز و جالبی توی اون خونه اتفاق می‌افتد و نهایتا قطعات پازل که بتدریج کنار هم قرار میگیرند و دختر متوجه میشود که در چه شرایط خطرناک و در عین حال ترسناکی قرار گرفته است. زنی ظاهرا در کما و دوقلوهایش که تحت نظر پدرشان هستند. توصیه میکنم حتما گوش کنید.
سجادعسگری
۱۴۰۲/۳/۱۰
هنوز شوکه‌ام. فوق العاده بود. نمیدونم چه تعبیری باید بکار ببرم برای این رمان هم لذت بردم هم هیجان داشت هم شدیدا غمگین شدم. قطعا جز رمان‌هایی میشه که تا مدتها ذهن منو درگیر نگه داره. وقتی اولین رمان از هوور رو خوندم فهمیدم قلم فوق العاده قوی داره و بخاطر همین این دومین رمان رو هم تصمیم گرفتم گوش بدم و این یه شاهکار بود از نظر من. یک استارت خیلی خوب و ادامه‌ی داستان حتی یک لحظه رو نمیتونید ازش غافل بشید و یه پایان شدیدا شوکه آور و غم انگیز که موهای تن آدمو سیخ میکنه. و اما درمورد خانم سارا فیض. این خوانشگر فوق العاده است وقتی کتاب‌هایی که ایشون روایت میکنن رو گوش میدم از شنیدن صدای ایشون و اجراشون سیر نمیشم. خدا حفظ کنه ایشون و صداشون رو. همه چیز درجه یک و بی نظیر. سپاس
Negar malek
۱۴۰۱/۱۱/۶
من به این کتاب با دست و دلبازی دو ستاره دادم و دلایلم اینهاست
اینکتاب در ژانر تعلیقی هیجانی نوشته شده، که ایراد بزرگی که بهش وارده غیر قابل تحمل بودن قهرمان داستانه در اصل داستان قهرمانی که باهاش همذات پنداری کنید نداره بلکه کرکتر منفی یاویلنvillainیا شرور و قهرمان هر دو شرورند و برای کرکتری که یا
قراره قهرمان باشه کرکتر مثبت تحول اخلاقی که به وجود نمیاد که در نهایت با تصمیمی که میگیره منفور تر هم میشه.
البته قرار نیست شما بعنوان خواننده از کرکتر اصلی اینقدر بدتون بیاد و این از ضعف نویسنده ست.
البته صدای خانم خواننده هم در ایجاد نفرت مضاعف بی تاثیر نیست چون بسیار ویژگی‌های مصنوعی و ادا اطواری در صداش ایجاد میکنه.
در نهایت میتونید یکبار گوش کنید ولی زود فراموشش میکنید این کتاب رو.
K Z
۱۴۰۱/۷/۴
اوایل کتاب خیلى کند پیش میرفت، تقریبا تا قسمت ورود "لو" به خانه جزییات زیادى مطرح شده بود، اما کم کم رمان روى دور افتاد و ریتم و خوب و روانى رو ادامه داد. این که تا لحظه ى آخر هیجان خواننده رو همراه داشت خوب بود، من هرشب براى قسمت بعدى که میخواستم گوش بدم هیجان داشتم.
نکته مهم اینه که این داستان
میتونست کلیشه اى باشه و دور محور تلاش شخصیت اول داستان براى اثبات خودش باشه؛ اما هوشمندانه ٤ ماجراى متفاوت ولى مرتبط رو در رمان دنبال میکردیم که هرکدوم به نوبه ى خودش بسیار هیجان انگیز بود.
و در آخر اینکه این رمان تنها به حس کنجکاوى بسنده نمیکنه و حس هاى خشم، دلسوزى، غم، عاشقانه و... را در مخاطب تحریک میکنه. من لذت بردم و پیشنهاد میکنم
Hani
۱۴۰۲/۸/۳
( (عاااالی بود) ) -من خوره کتاب‌های معمایی و دارکم و از خوندن زیاد این ژانر متاسفانه معمولا تا وسط کتاب همیشه آخر کتاب کاملااا برام قابل حدسه اما این کتاب اصلا انتظار پایانش نداشتم _نکته قابل توجه دیگه‌ای که این کتاب داشت این بود معمولا از یک نویسنده اگر یک کتاب بخونی بخصوص ژانر جنایی و معمایی روش میتونی نوشتن نویسنده و پایان حدس بزنی مثل کتابای آلیس فینی اماااا من تا الان چهار تا کتاب از کالین هور خوندم و هرکدوووم کاملا سیر داستان نگارش فرق داشته اصلا نمیتونی با خوندن یه اثر از این نویسنده بقیه کاراش و پیش بینی کنی این نویسنده و این کتاب واقعا عالی بود به شدت خوندنش و پیشنهاد میکنم
نوح نظری نژاد تختی
۱۴۰۱/۸/۱۶
سلآم وخسته نباشید این کتاب اولین اثر هنرمند گرامی کالین هوور بود که تجربه کردم سراسر هیجان است امکان ندارد این کتاب را طی بیش از دو روز تمام کنید جاذبه این اثر چنان گیراست که احتمال یقین آنرا به سریالهای تلویزیونی ترجیح خواهید داد من این اثر را به اتفاق همسر عزیزم تجربه کردیم و این تجربه باعث شد که نرم افزار کتابراه روی گوشی خود نصب کند. اما پیامی از داستان گرفتم: هیچ وقت زندگی خود را وقف شغل و کار خود نکنیم آنقدر درگیر شغل نشویم که از خانواده و عزیزان خود غافل شویم. سپاسگزار و قدردان زحمات شما هستیم.
سارینا دهدشتی
۱۴۰۱/۷/۲۳
سلام و درود.
کتابی پر از هیجان و کشش برای علاقمندان به این سبک از کتاب ها.
اگر فردی این ژانر داستان‌ها را بخواند، خواندن و یا شنیدن این کتاب را پیشنهاد میدهم. صدای گوینده‌ها بسیار زیبا و سبک داستان پر از معماست.
اما من بشخصه حتی با توجه به پایان داستان، این سبک از نوشتن یک مادر را نمیپسندم. و

اگر خودمان را بجای لویی بگذاریم، قطعا خود را با یک روانپریش جانی روبرو میبینیم دچار حس ترس میشویم.
اما پایان داستان، بنظرم باید بگونه‌ای دیگر تمام میشد.
درکل داستان زیبایی بود و پسندیدم.
ممنون از کتابراه و عوامل و مترجم کتاب.
atefeh cheraqali
۱۴۰۰/۸/۸
اول از دوستان خواهش میکنم نقد کردن کتاب رو با کامنت اینستا اشتباه نگیرن، من قبلا کتاب "ما تمامش میکنیم" رو از این نویسنده خوندم و با سبک نگارشش آشنا هستم و ازش لذت میبرم، این نویسنده مسائل اجتماعی، روابط بین اشخاص، مشکلات شخصیتی و کلا زندگی واقعی که هر کسی به شکلی در حال گذروندنش هست رو به طرز میده جالبی نمایش و در انتها اجازه میده که خواننده خودش تصور کنه باقی داستان چی میشه، من از خوندن کتابش لذت بردم، امیدوارم نظرم به کسانی که میخوان کتاب رو بخونن کمک کنه
مژگان دیانتی
۱۴۰۱/۷/۳۰
اگر حقیقت این باشد
این کتاب با نام وریتی هم انتشار پیدا کرده
از صوتی گوش. دادم
بی نظیر، جذاب عالی
زندگی دو نویسنده با هم یکی میشود و ماجراهایی که در طول داستان میشنوید شما را سوار بر قایقی می‌کند و میبرد. طول شنیدن کتاب توضیحات ازلحظه به لحظه حالتها طوری است که انگار فیلمنامه می‌شنوید و در و
پایان داستان شوک زده از آنچه که فکر می‌کردید آنچه که واقعیت داستان بود می‌شوید. و متوجه می‌شویم همه ما می‌توانیم برای نجات خود، موجود دیگری شویم.
عالی بود.
علی بداغی
۱۴۰۱/۴/۱۴
گویندگی عالی بود، حس شخصیت داستان رو کامل با نوع گویش نشون میدن، موسیقی عالی بود، یه جاهای کتاب چون با هندزفری گوش میکردم احساس میکردم توی همون خونه هستم و نا خودآگاه به طرفی که صدا میومد نگاه میکردم. داستان کتاب واقعاً عالی بود، یعنی توی کل کتاب همه جور فکر به سرم زد ولی اصلاً تصور نمی‌کردم آخر به داستان این شکلی بشه، کلی نکات آموزشی داره کتاب، نظرم همین که به آدم یاد میده که بر اساس شنیده‌ها نمیشه کسی رو قضاوت کنیم خیلی نکته مهمی هست.
Raha Azimi
۱۴۰۲/۵/۲۹
عالی عالیمن عاشق این نویسنده شدم. بسیااار روان و هیجان انگیز مینویسه. کاملا میتونی با شخصیتها همزاد پنداری کنی. آخر داستان کاملا شوکه کننده هست. این کتاب با دو اسم ترجمه شده. مثل همه کارهای کالیین هورر داستان عشق، معما، عطش، و پیچیدگی و بالا پایین آمدن‌های جالب و هیجان انگیزی داره. واقعا دوست داشنم از کارهاش فیلم می‌ساختن. مخصوصا کتاب ما تمامش میکنیم که شاهکاره کالیین هوور هست به نظرم
مشاهده همه نظرات 159

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد

برای دریافت کتاب صوتی اگر حقیقت این باشد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.