معرفی و دانلود کتاب رازهای بارداری و زایمان

عکس جلد کتاب رازهای بارداری و زایمان
قیمت:
۱۰۰۰۰ 5000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای بارداری و زایمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای بارداری و زایمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای بارداری و زایمان

یاسین قاسمی بجد، در کتاب رازهای بارداری و زایمان، نکاتی را از انتخاب همسر گرفته تا تربیت فرزند صالح با ما در میان می‌گذارد که جملگی از منابع علمی و پزشکی یا دینی و فقهی برگرفته شده‌اند. این کتاب به زنان و مردانی که قصد دارند بچه‌دار شوند کمک می‌کند تا با جنبه‌های مختلف فرزندآوری آشنا شوند.

درباره‌ی کتاب رازهای بارداری و زایمان:

چه نکاتی را باید در انتخاب همسر در نظر بگیریم؟ آیا آمادگی لازم را برای بچه‌دار شدن داریم؟ در دوران بارداری، هم زن و هم مرد، چه اصولی را باید رعایت کنند؟ وضع حمل، شیردهی به نوزاد و درنهایت، تربیت فرزند چه جنبه‌های پنهانی دارد که دانستن آن‌ها می‌تواند لذت فرزندآوری را بیشتر کند؟ در کتاب رازهای بارداری و زایمان پاسخ این پرسش‌ها را درخواهیم یافت.

یاسین قاسمی بجد در کتاب حاضر، با استناد به منابع علمی و فقهی متعدد، توصیه‌هایی را با زنان و مردان در میان می‌گذارد که به آن‌ها کمک می‌کند، از زمان انتخاب همسر تا رشد و بزرگ شدن فرزندشان، تصمیم‌های هوشمندانه‌تری بگیرند و زندگی شادتری را تجربه کنند.

در این کتاب، نکات مهمی درباره‌ی تمام ابعاد تربیت فرزند مطرح می‌شود که شامل تربیت جسمانی، تربیت فکری، تربیت جنسی و... است، نکاتی که هرچند ساده هستند، تأثیر چشمگیری بر شکل‌گیری شخصیت کودک دارند و به‌نوعی می‌توانند آینده‌ی او را دستخوش تغییر کنند.

در انتهای کتاب رازهای بارداری و زایمان، قاسمی بجد اصول اخلاقی مهمی را به والدین توصیه می‌کند که به گفته‌ی او در طول زمان‌ها و مکان‌ها ثابت مانده‌اند و در همه‌ی فرهنگ‌ها و مذاهب و تمدن‌ها وجود دارند. اصولی که به کار بستن آن‌ها سبب می‌شوند کودکان نه‌تنها لوس و خودخواه بار نیایند، بلکه مهربان و همدل شوند.

کتاب رازهای بارداری و زایمان برای چه کسانی مناسب است؟

چه زن باشید و چه مرد، اگر قصد دارید فرزندی داشته باشید، خواندن این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با یاسین قاسمی بجد بجد بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی ایرانی کتاب حاضر در سال 1367 متولد شده است. یاسین قاسمی بجد ابتدا در زمینه‌ی مدیریت فعالیت کرد، اما بعدها به نویسندگی و ترجمه روی آورد و موفق شد یکی از مترجمان حرفه‌ای در حوزه‌ی موفقیت، کسب‌وکار و انرژی‌درمانی شود.

«رازهای جنسی و زناشویی»، «در جست‌وجوی خدا» و «365 راز مثبت اندیشی» از دیگر کتاب‌های تألیفی یاسین قاسمی بجد هستند.

در بخشی از کتاب رازهای بارداری و زایمان می‌خوانیم:

تنها نقطه امید و مایه شادى و نشاط کودک، مهر و محبت پدر و مادر است. هیچ نیرویى به اندازه محبت والدین خاطر طفل را مطمئن و آرام نمى‌کند و هیچ مصیبتى مانند از دست دادن تمام یا قسمتى از مهر پدر و مادر روان او را مضطرب و آزرده نمى‌کند. چنانچه والدین بتوانند در این زمینه موفق باشند فرزندان آنان نه تنها در دوران طفولیت، بلکه در بزرگسالى نیز سعى مى‌کنند خاطر والدین را آزرده نکرده و از امورى که والدین را مى‌رنجاند دورى کنند. پس محبت و مهربانى به کودکان علاوه بر ارضاى نیاز آنان، وسیله جذب و زمینه اطاعت آنان را فراهم مى‌کند و بر همین اساس است که خداوند متعال نیز خطاب به پیامبرش مى‌فرماید: به (برکت) رحمت الهى، در برابر آنان (مردم) نرم و مهربان شدى! و اگر خشن و سنگدل بودى، از اطراف تو پراکنده مى‌شدند. پس آنان را ببخش و براى‌شان آمرزش بطلب و در کارها با آنان مشورت کن...

البته باید توجه داشت این محبت به حد افراط یا تفریط نرسد؛ زیرا هم سختگیرى و بى‌مهرى و هم محبت شدید و افراطى هر دو مخرب هستند.

محبت بیجا از همان روزهاى نخست اطفال را پرتوقع، ضعیف، بى‌اراده و خودرأى بار مى‌آورد. این قبیل اطفال در ایام کودکى، پدران و مادران خود را با اعمال نادرست خویش به زحمت مى‌اندازند و آنان را با مشکلاتى مواجه مى‌کنند، شخص نازپرورده بارآمده، به دو مصیبت گرفتار مى‌شود. از طرفى انتظار دارد زن و مرد اجتماع، مانند پدر و مادرش او را نوازش کرده و بى‌حساب احترامش کنند و اوامر او را بى‌چون و چرا به کار بندند، وقتى مشاهده مى‌کند که مردم نه تنها احترام نمى‌گذارند، بلکه در مقابل این توقع بیجا مسخره‌اش مى‌کنند، سخت ناراحت مى‌شود و در خود احساس حقارت و پستى مى‌کند. از طرف دیگر، شکست‌هاى درونى و ناکامى‌هاى روانى که منشا حقارت شده است، او را به انسانى تندخو و عصبى، بى‌حوصله، بداخلاق، زبون و فرومایه مبدل مى‌کند، به مردم بدبین مى‌شود و با کلمات زشت و رفتار ناپسند خویش، آنان را خشمگین و ناراحت مى‌کند.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: انتخاب همسر
فصل دوم: قبل از باردارى
فصل سوم: دوران باردارى
فصل چهارم: وضع حمل
فصل پنجم: نوزاد
فصل ششم: شیردهى به نوزاد
فصل هفتم: تربیت فرزند صالح

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای بارداری و زایمان
نویسنده
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات424
زبانفارسی
شابک978-964-442-881-4
موضوع کتابکتاب‌های مادر و بارداری، کتاب‌های علوم تربیتی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۰۰۰۰ 5000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای بارداری و زایمان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رازهای بارداری و زایمان

برای دریافت کتاب رازهای بارداری و زایمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.