معرفی و دانلود کتاب رازهای مدیریت تیم

عکس جلد کتاب رازهای مدیریت تیم
قیمت:
۵۸,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رازهای مدیریت تیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای مدیریت تیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای مدیریت تیم

کتاب رازهای مدیریت تیم اثر راس اسلاتر، آماده است تا مهم‌ترین اصول مدیریت یک تیم را به خوانندگانش بیاموزد و به آنان در راستای رسیدن به هدف مجموعه کمک برساند. اثر حاضر یکی از بهترین آثار منتشرشده در این حوزه است.

درباره‌ی کتاب رازهای مدیریت تیم

کتاب رازهای مدیریت (People Management Secrets) که به قلم راس اسلاتر (Rus Slater) نوشته شده است، یکی از کتاب‌هایی است که در حوزه‌ی مدیریت حرفی برای گفتن دارد. رسیدن به هدف نهایی یک مجموعه امروزه معنای دیگری به خود گرفته است. مدیران و صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها در روزگار کنونی می‌خواهند منابع مجموعه‌ی خود را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنند و هر بخشی از آن را برای رسیدن به هدفی صرف کنند. این کار به آنان فرصت می‌دهد تا با داشتن برنامه‌ریزی و به کار بستن آن، سطح بهره‌وری مجموعه‌ی خود را افزایش دهند و به سود بیشتر برسند. این یکی از اصولی است که اقتصاد جهانی امروزه بر آن تأکید بسیار دارد. در حقیقت برای ادامه دادن به حیات بسیاری از مشاغل و کسب‌وکارها، راهی جز این وجود ندارد. از طرف دیگر باید دانست که یکی از این منابع نیز نیروی انسانی است.

کتاب رازهای مدیریت می‌تواند به مدیران مجموعه‌های مختلف بیاموزد که ارزش منابع انسانی در چه چیزی است و چرا باید آن را مدیریت کرد. راس اسلاتر با آموزش موضوعاتی همچون شناسایی یک تیم، تشکیل تیم، رهبری درست یک گروه، چگونه تعامل کردن با افراد، حمایت و پشتیبانی از گروه‌های مختلف، چگونه برخورد کردن با تغییرات اطلاعات به مدیران یاری می‌رساند تا در جهت اداره کردن یک تیم گام‌های درستی بردارند و تصمیمات مناسبی بگیرند. او سخنان خود را با تعریف واژه‌ی تیم و گروه آغاز می‌کند و به خواننده می‌آموزد که هر جمعی را نمی‌توان تیم و گروه دانست. اسلاتر به این موضوع اشاره می‌کند که یک تیم باید از اساس و پایه ساخته شود، مدیریت شود، به کارآمدی برسد و بتواند بر باقی گروه‌ها تأثیر بگذارد. اسلاتر در کتاب رازهای مدیریت نشان می‌دهد که چگونه می‌توان وظایف را میان افراد تقسیم کرد، آنان را به انجام وظایفشان تشویق نمود و چگونه باید زحمات آنان را جبران کرد.

گذشته از این موضوعات راس اسلاتر در کتاب رازهای مدیریت به مطلبی اشاره می‌کند که کتاب‌های دیگر این حوزه کمتر به آن پرداخته‌اند و آن چگونه تصمیم گرفتن برای انحلال یک کسب‌وکار و روش انجام دادن آن است. او به‌درستی به خواننده می‌آموزد که ادامه دادن هیچ‌گاه تنها راه ممکن نیست و گاهی تصمیم گرفتن برای منحل شدن یک مجموعه یکی از نشانه‌های داشتن مدیر توانمند است. راس اسلاتر علاوه بر توضیح دادن این اصول، تمرین‌هایی را نیز در اختیار خواننده قرار داده است تا با انجام دادن آنان بتواند مهارت‌های یادشده در کتاب را تمرین کند و آنان را در خود تقویت نماید. کار ترجمه‌ی کتاب رازهای مدیریت را غزاله رضایی بر عهده داشته است.

درباره‌ی مجموعه‌ی رازهای کسب‌وکارها

چاپ مجموعه‌ی رازهای کسب‌وکار را شرکت چاپ و نشر بازرگانی بر عهده دارد. این نشر تلاش می‌کند تا با انتشار کتاب‌هایی در این زمینه، به مدیران مجموعه‌ها در راستای اداره‌ی بهتر کسب‌وکارشان یاری برساند. مجموعه‌ی رازهای کسب‌وکار در حقیقت کتاب‌هایی از نویسندگان گوناگون است که آثارشان در زمینه‌ی مدیریت به فارسی ترجمه یا تألیف شده است. تا کنون کتاب‌های «رازهای موفقیت در به سرانجام رساندن کارها»، «رازهای مدیریت»، «رازهای مدیریت تیم»، «رازهای مدیریت پروژه» و «رازهای فروش» از این مجموعه به چاپ رسیده است.

کتاب رازهای مدیریت تیم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب رازهای مدیریت می‌تواند برای مدیران سازمان‌ها، کسب‌وکارها و مشاغل مختلف انتخاب مناسبی باشد.

با راس اسلاتر بیشتر آشنا شویم

راس اسلاتر سال‌هاست که در حوزه‌های اقتصادی، سازمانی و مدیریتی به فعالیت پرداخته است. راس اسلاتر مدرس و مشاور حوزه‌ی مدیریت در کشور انگلستان می‌باشد. وی تجربه‌ی کار در بسیاری از حوزه‌های صنعتی، تجاری و اجتماعی را در کارنامه‌ی کاری خود دارد. راس اسلاتر آموخته‌ها و مجموعه‌ای از تجربیاتش در این سال‌ها را در آثاری گرد آورده است. به غیر از کتاب رازهای مدیریت، کتاب «رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها» نیز از راس اسلاتر به فارسی ترجمه شده است. مجموعه‌ی دیگری که به نام «رازهای تجارت» شناخته می‌شود و بسیار معروف است نیز از این نویسنده در دست است.

در بخشی از کتاب رازهای مدیریت تیم می‌خوانیم

اگر رهبری، رابطه‌ی میان افرادی که رهبر بودن و افرادی که پیرو بودن را انتخاب می‌کنند، باشد پس به همان میزان که داشتن یک رهبر برای تیم مهم است داشتن پیروان نیز اهمیت دارد. اما پیروی به‌ندرت براساس باور کورکورانه و اطاعت بدون پرسش می‌باشد (حداقل نه در تجارت). بلکه یک سری رفتارها و مشخصه‌هایی است که عناصر اصلی پیروی مؤثر را پی ریزی می‌کنند.

- پیروان مؤثر می‌دانند از آن‌ها چه انتظاراتی می‌رود؛ آن‌ها اطمینان حاصل می‌کنند که نقش / وظایف‌شان به‌طور روشن به آن‌ها گفته شود و از مسئولیت‌های خود آگاهی دارند.

- پیروان مؤثر به دنبال تعامل دوطرفه برای کاهش ریسک هرگونه پیام مبهم هستند.

- پیروان مؤثر در وظایف پیش قدم هستند و مدیر خود را در جریان کارها قرار می‌دهند. این موضوع فقط برای فعالیت‌های فردی برقرار نیست بلکه شاید موجب تأثیرپذیری سایر افراد شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: آیا این یک تیم است؟
فصل دوم: تیم خود را تشکیل دهید
فصل سوم: تیم خود را رهبری کنید
فصل چهارم: با تیم خود تعامل کنید
فصل پنجم: از تیم خود محافظت کرده و به آن خدمت کنید
فصل ششم: تغییرات به‌وجودآمده در تیم را مدیریت کنید
فصل هفتم: تیم خود را منحل کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای مدیریت تیم
نویسنده
مترجمغزال رضایی
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات136
زبانفارسی
شابک978-964-468825-6
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رازهای مدیریت تیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رازهای مدیریت تیم

برای دریافت کتاب رازهای مدیریت تیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.