معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها

عکس جلد کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها
قیمت:
42000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها

راس اسلاتر در کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها، به شما راهکارهایی ارائه می‌دهد تا به کمک آن‌ها بتوانید کسب و کار و زندگی خود را مدیریت کنید و در مسیر موفقیت و دست‌یابی به اهداف قدم بردارید.

درباره کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها:

کتاب حاضر شامل 50 راز است که در هفت فصل دسته‌بندی شده است. اگر شما از رازهای بیان شده در این کتاب برای انجام کارهایتان پیروی کنید، خودتان از این که قادر به انجام رساندن کارهای بیشتر می‌شوید، متحیر خواهید شد.

راهکارهای ارائه شده در این کتاب به صورت رازهایی آورده شده‌اند؛ بنابراین هر فردی در مقام مدیر، کارفرما، کارمند و کارگر و حتی در امورات شخصی و خانگی خود که با چالش‌های مختلف در به انجام رسیدن کارها مواجه می‌شود، می‌تواند در توسعه کسب و کار و فعالیت‌های روزمره از آن‌ها در جهت افزایش رضایت‌مندی خود بهره بگیرد.

برای بعضی از شما ممکن است این روش‌ها عادی و جزو روتین روزانه و همیشگی‌تان باشد. اما از طریق روش‌هایی که ذکر شده می‌توانید بر روی نحوه رفتار و عملکرد خود در موقعیت‌های اجتماعی مختلف دقت کنید و آن‌ها را بهبود ببخشید.

کتاب رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها (Getting things done secrets) با دیدگاهی که پیش روی‌تان قرار می‌دهد، باعث می‌شود که شما از کوچک‌ترین لحظه‌های عمر خود به منظور کشف استعدادها، تحقق آرزوها و انجام رساندن کارهای مفید بهره ببرید.

هدف راس اسلاتر از نوشتن این کتاب این است که به شما کمک کند تا چشم‌انداز خود را تغییر داده، ارزش به‌کارگیری زمان خود را بشناسید و راهبردهای بنیادی برای کمک به مدیریت زمانتان را شناسایی کنید.

شنیدن کتاب صوتی موفقیت در به انجام رساندن کارها به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر قصد دارید مدیریت زمان یاد بگیرید و بتوانید همه کارهایتان را به موقع انجام دهید، شنیدن این کتاب برای شما مفید خواهد بود.

با راس اسلاتر بیشتر آشنا شویم:

او مدرس و مشاور حوزه مدیریتی در پادشاهی انگلستان است که تجربه فعالیت در بسیاری از حوزه‌های صنعتی، تجاری و اجتماعی را نیز دارد. از دیگر سوابق فعالیتی ‌راس اسلاتر (Rus Slate) می‌توان به ریاست دوره آموزش مدیریت زمان (در سطح بین‌الملل) و همچنین تألیف چندین جلد کتاب در زمینه مدیریت تیمی، مدیریت مردم و سری کتاب‌های معروف به اسرار تجارت اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها:

- کار، ما را از سه نوع ضرر و زیان حفظ می‌کند: خستگی، گناه و نیاز.
- سفر هزاران مایلی نیز، با یک گام شروع می‌شود.
- تو در پی دانستن باش، دانش تو را خواهد یافت.
- اگر ما همه کارهایی که قادر به انجام‌شان هستیم را به انجام برسانیم، به جرأت، خودمان مبهوت خواهیم شد.
- زندگی را دوست داری؟ پس زمان را ولخرجی نکن، زمان، چیزی است که با آن زندگی ساخته می‌شود.
- اگر بتوانیم واقعاً مسئله را بفهمیم، آنگاه جواب از دل آن بیرون می‌آید چرا که جواب جدا از مسئله نیست.

در بخشی از کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها می‌شنویم:

پذیرش «درست و صحیح» دستورهای کاری اعمال شده از سوی ر ییس یا مافوقتان، کار چندان سختی نیست، پس بهتر آن است بدون هیچ بهانه‌ای، کار دستور داده شده را انجام دهید، حتی اگر ارتباط آن را با دیگر کارهای محوله، نمی‌توانید ببینید. چرا که آن، دستوری از سوی رئیس شماست. هر چند که گاهی اوقات، پرسش شما درباره هر یک از دستورالعمل‌های کاریتان، لزوما انتقاد از رییستان نیست؛ چرا که ممکن است حقیقت سوالاتتان، یافتن جواب‌هایی برای بررسی چگونگی و میزان انطباق دستورالعمل‌های کاری شما با اهداف کلان سازمانتان باشد.

فهم این مسئله و یافتن پاسخ برای آن، نوعی پیشرفت محسوب شده و شما را متعهد به انجام بهتر کارها می‌کند. با در نظر گرفتن این که اگر کار در حال انجامتان، به دور از توهم و هر گونه رو یاپردازی صورت گرفته باشد، 20موفقیت در به انجام رساندن کارها تشخیص و تمیز درست آن از لحاظ ارزش‌گذاری از سوی شما، نکته بسیار مهمی در پیشبرد و موفقیت در انجام کارها هم برای شما و هم مجموعه شرکت یا سازمانتان خواهد بود. آنچه که مهم است حصول اطمینان شما از انجام کارهایتان در راستای انطباق با «افق‌های کلان» شرکت/ سازمانتان می‌باشد (بهتر است این بررسی به گونه‌ای صورت گیرد که برای رییس‌تان آزاردهنده به نظر نرسد.)

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
17 دقیقه
فصل اول: دانستن و آگاهی کامل از کارهایی که باید به انجام برسند
7 دقیقه
فصل دوم: دانستن راهکار انجام کارها
11 دقیقه
فصل سوم: دانستن زمان انجام کارها
13 دقیقه
فصل چهارم: برنامه‌ی خود را عملیاتی کنید
3 دقیقه
فصل پنجم: گفتن نه
9 دقیقه
فصل ششم: تعامل با مشکلات
11 دقیقه
فصل هفتم: درخواست انجام کار از دیگران

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها
نویسنده
مترجمالهه فابریکی اورنگ
راویمینا علیپوری
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
42000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها

مهر در پاییز
۱۴۰۱/۳/۸
محتوای کتاب خیلی خوب و کاربردیه ولی صدا و خوانش گوینده خیلی خیلی بد. انگار کسی دنبالشونه. اصلا مکث و تمرکز ندارن و اینقدر اعصاب خوردکن میشن که مجبورم بعد از هر بخش کلی فاصله بزارم تا بتونم بقیه رو گوش کنم
پرنیان رحیمی
۱۴۰۰/۸/۱۶
همیشه یه چیزی هست که به ما برای بهتر شدن و رشد کمک بکنه، این کتاب نکته‌های خیلی مفیدی برای رشد من داشت
محمد منصوری
۱۴۰۲/۳/۲۰
کتابش چون متنی بود حس خوندنش کمتر بود😂
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها

برای دریافت کتاب صوتی رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.