معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم

راس اسلاتر در خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم، شما را با تکنیک‌هایی آشنا می‌کند که با بهره‌گیری از آنها می‌توانید تأثیرگذاری خود بر افراد تیم‌تان را بالاتر برده و کوشش‌های اعضای گروه را در جهت هدفی واحد و به نحوی بی‌نقص سازماندهی کنید. این اثر راهنمایی عالی برای تمام مدیران سازمانی در سطوح مختلف است.

درباره خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم:

راس اسلاتر (Rus Slater) به عنوان فردی با سال‌ها سابقه‌ی پژوهش در زمینه‌های اقتصادی، سازمانی و مدیریتی، در خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم (People Management Secrets) همه‌ی آنچه را که هر مدیر موفقی باید بداند، یکجا گرد آورده و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

بحث او با تعریف تیم آغاز می‌شود. به باور وی، هر گروهی از افراد را نمی‌توان «تیم» نامید. تیم ویژگی‌های مشخصی دارد که مهم‌ترین آنها برخورداری از سازماندهی و رهبریِ کارآمد است. بنابراین تیم را باید «ساخت» و این صرفاً با گرد هم آمدن افراد میسر نمی‌شود.

در گام‌های بعدی او در قالب بخش‌هایی کوتاه، اصلی‌ترین رموز مدیریتی را با مخاطبینش در میان می‌گذارد. رموزی که شامل بحث‌هایی مربوط به سازوکارهای مربوط به تقسیم وظایف، القای روحیه‌ی مثبت به افراد، مدیریت مشکلات درون‌تیمی، کنترل عملکردها و نظایر اینها می‌شود.

به طور خلاصه، کمتر نکته‌ی مهمی راجع به موضوع مدیریت هست که در بحث اسلاتر ناگفته مانده باشد؛ و این امر، خصوصاً با توجه به حجم اندک اثر، از نقاط قوت مهم این کتاب به شمار می‌رود. بنابراین اگر به راستی خواهان فراگیری اصول مدیریت و رهبری هستید، حتماً از آموزه‌های آن بهره بگیرید.

خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای تمام مدیران در عرصه‌های کاری گوناگون نوشته شده است.

با راس اسلاتر بیشتر آشنا شویم:

او مدرس و مشاور حیطه‌ی مدیریت در بریتانیاست. اسلاتر سال‌ها تجربه‌ی فعالیت در بسیاری از حوزه‌های صنعتی، تجاری و اجتماعی را در کارنامه‌ی کاری خود دارد، و آثار گوناگونی نیز در این حیطه‌ها به تألیف رسانده است. از جمله آثار مهم راس اسلاتر می‌توان به دو کتاب «رازهای مدیریت تیم و رازهای موفقیت در به انجام رساندن کارها»، و همچنین سری کتاب‌هایی معروف به «اسرار تجارت» اشاره کرد.

جملاتی برگزیده از خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم:

- اگر نمی‌دانید انتظارات رئیستان چیست، پس رسیدن به آن، کاملاً امری اتفاقی و از روی شانس است.
- یک رهبر، پیروان خود را جذب می‌کند، درحالی‌که یک مدیر، باید به افراد تحت کنترل خود نظارت و رسیدگی کند.
- مدیریت شما در جهتی که مناسب با موقعیت باشد، برای موفقیت شما و موفقیت افرادتان حیاتی است.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم می‌شنویم:

فصل سوم: تیم خود را رهبری کنید

هدف این فصل کمک به شما در متعادل ساختن حجم کاری‌تان است، تا بتوانید به صورتی فعال و بدون استرس، تیم خود را مدیریت کنید. این فصل شامل رازهایی درمورد ایجاد وظایف، و دادن دستورالعمل‌ها، ایجاد روحیه‌ی تیمی، و یافتن زمان برای مدیریت افراد است.

بخش اول: وظایف را تعیین کنید

هر یک از افراد تیم، وظایف و اهداف شخصی خود را برای انجام دادن دارد، تا بتواند از تیم حمایت کند. این وظیفه‌ی اصلی شما به عنوان رهبر یا مدیر تیم است که این وظایف و اهداف را تعریف کنید. این کار شامل نوشتن شرح وظایفی است که مرزهای کلی مسئولیت را تعیین می‌کنند، اهداف فردی را از اهداف تیمی جدا ساخته، و اهدافی برای بهبود مهارت‌ها و توانایی‌هایشان تعیین می‌کنند...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
مقدمه
8 دقیقه
فصل اول: آیا این یک تیم است؟
14 دقیقه
فصل دوم: تیم خود را تشکیل دهید
17 دقیقه
فصل سوم: تیم خود را رهبری کنید
9 دقیقه
فصل چهارم: با تیم خود تعامل کنید
11 دقیقه
فصل پنجم: از تیم خود محافظت کرده و به آن خدمت کنید
7 دقیقه
فصل ششم: تغییرات به وجود آمده در تیم را مدیریت کنید
8 دقیقه
فصل هفتم: تیم خود را منحل کنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم
نویسنده
مترجمغزال رضایی
راویزهرا خلیلی
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی اقتصاد و مدیریت
قیمت نسخه صوتی
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم

امید
۱۴۰۲/۸/۱۶
کتاب متوسط بود مطالعه کنید تا ارتقا یابید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی رازهای مدیریت تیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.