معرفی و دانلود کتاب رازهای موفقیت در بازاریابی: چگونه عملکرد بازاریابی خود را ارتقا بخشیم؟

برای دانلود قانونی کتاب رازهای موفقیت در بازاریابی: چگونه عملکرد بازاریابی خود را ارتقا بخشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رازهای موفقیت در بازاریابی: چگونه عملکرد بازاریابی خود را ارتقا بخشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رازهای موفقیت در بازاریابی: چگونه عملکرد بازاریابی خود را ارتقا بخشیم؟

کتاب رازهای موفقیت در بازاریابی: چگونه عملکرد بازاریابی خود را ارتقا بخشیم؟ به قلم این لینتن، 16 اصل کلیدی بازاریابی را که می‌توانید برای عرضه‌ی بهترین نتایج و همچنین در حرفه‌ی خود از آن بهره ببرید را مورد مطالعه و بررسی قرار می‌دهد.

این لینتن (Ian Linton) در این کتاب به شما کمک می‌کند تا بدانید چگونه می‌توان حکایتی شگفت‌انگیز و فراموش نشدنی از محصول خود ساخت، روابط طولانی مدت با مشتریان ایجاد کرد، از سایر برندها طلب قدرت نمود و از همه مهم‌تر، حمایت مشتریان را دائما احساس کرد که در نتیجه‌ی اجرای این اصول، نوآوری‌های بازاریابی‌تان به بار خواهد نشست.

اگر شما بخواهید، رازهای موفقیت در بازاریابی را بدانید، ابتدا نیاز است که بدانید معنای موفقیت چیست. برای برخی افراد، موفقیت به معنای انجام کار با عالی‌ترین نتیجه است. شاید دستیابی به پیشرفت برای سرپرست بازاریابی، یا به عهده گرفتن یک نقش کلیدی بازاریابی با یک نشان تجاری مشهور. برخی دیگر از افراد، موفقیت خود را با کسب جوایز بازاریابی یا مشاهده پیشرو شدن نشان تجاری‌شان در بازار، مورد سنجش قرار می‌دهند.

هرکس که در بازاریابی فعال است، دیدگاه مختص به خود را از موفقیت دارد. این حرفه، حرفه مهمی است، می‌توان به شکل مطلوبی بدان پرداخت. بازاریابی مهیج است و می‌تواند در موفقیت کلی شرکت شما، یک تفاوت ایجاد کند. در محدوده مقوله وسیع بازاریابی، حرفه شما می‌تواند در بسیاری از جهات وارد شود.

در اوج مسیر این حرفه، مدیران بازاریابی را می‌توان در هیئت مدیره منصوب نمود یا می‌توان آن‌ها را به جایگاه‌های اجرایی گسترده‌تر نظیر سرپرست مدیریت یا مدیر اجرایی انتقال داد. بازاریابی تنها به حرفه‌هایی در محدوده ساختار شرکت محدود نمی‌شود. شما این فرصت را دارید که در شرکت‌های خدمات بازاریابی، نظیر آژانس‌های تبلیغاتی، مشاوره‌های بازاریابی یا سازمان‌های تحقیقات داد و ستد کار کنید.

با چنین تنوع زیادی، تشخیص اینکه موفقیت در بازاریابی برای شما به‌طور خاص چه معنایی دارد، دشوار است. اما این تنها دیدگاه شما نیست که در نظر گرفته می‌شود. شما نمی‌توانید عقیده سایر افراد، به خصوص افرادی که در رأس هستند را نادیده بگیرید.

موفقیت به اشکال و انواع مختلف ظاهر می‌شود و راه‌حل‌های بازاریابی که می‌توانند به شما کمک کنند تا موفقیت کسب کنید. این موضوع سبب می‌شود که کتابی نظیر کتاب رازهای موفقیت در بازاریابی (The secrets of success in marketing : how to accelerate your marketing performance)، این‌قدر مهم باشد.

این کتاب، عرصه‌های گسترده‌ای را که شما نیاز به تمرکز و توجه در آن‌ها دارید، به‌طور مشخص و برجسته ارائه می‌کند. – نزدیک‌تر شدن به مشتریان، ایجاد شهرت و اعتبار برای رهبری و پیشگامی، برقراری ارتباط موثر با تصمیم‌گیرندگان صحیح، ایجاد یک تیم عالی و دریافت اکثر بودجه مدنظر خود.

رموز حقیقی بازاریابی در طول سالیان موفقیت‌آمیز کسب و کار فرا گرفته شده‌اند. این رموز همان‌هایی هستند که رقیبان، خواهان بدست آوردنشان هستند. به کمک این رمز و رازها، می‌توانید عملیات تبلیغی جنجالی‌ای را به وجود آورید که موفقیت چشمگیر برندتان را به همراه خواهد داشت.

در بخشی از کتاب رازهای موفقیت در بازاریابی می‌خوانیم:

شما ممکن است قادر باشید تا با بهبود دادن فرایند عرضه خود و کاهش سطوح هزینه خدمت‌رسانی، به تقاضاهای مشتریان رسیدگی کنید. به‌عنوان مثال، اگر مشتریان به سمت اندازه‌های سفارش کوچک‌تر حرکت می‌کنند، شما باید فرایندهای کنترل سفارش خود را بررسی کنید، در نتیجه شما می‌توانید اولویت‌های مشتری را با هزینه کمتر بدون افزایش در قیمت‌های کلی تطبیق دهید.

به عنوان مثال، سیستم‌های الکترونیک می‌توانند هزینه پردازش تعداد‌های بالای سفارش‌های کوچک را کاهش دهند. اگر مشتریان تنوع محصول را دوست داشته باشند، شما می‌توانید طراحی‌های مدولار را ارائه دهید در نتیجه می‌توانید تنوع و سفارش‌پذیری بیشتری را بدون تاوان‌های هزینه‌ای پیشنهاد کنید.

سیاست‌های قسمت‌گذاری سفارشی شده یا فهرستی باید در مرکز هر راهبرد برای مدیریت سودآوری مشتری باشد. با درک هزینه حقیقی تأمین خدمات، شما می‌توانید قیمت‌هایی را تصویب کنید که روابط غیر سودآور را به روابطی سودآور تبدیل می‌کنند. شما می‌توانید قیمت‌های خدمات خاص را برای ترمیم هزینه‌های تأمین آن‌ها تنظیم کنید و امکان انتخاب فهرستی از خدماتی را که مشتریان ترجیح می‌دهند، برای آن‌ها فراهم کنید.

سیاست‌های قیمت‌گذاری به این شیوه به مشتریان درخصوص هزینه‌ها آموزش می‌دهد و می‌تواند در بهبود روابط موثر باشد. قیمت‌گذاری بر مبنای فعالیت شما را قادر می‌سازد تا هزینه‌های خدمت‌رسانی به مشتریان را کاهش دهید. همچنین شما ممکن است قادر باشید تا سهم اضافه‌ای از بازار را با ارائه پیشنهاد قیمت‌های پایین‌تر به مشتریانی که تنها سطح پایه‌ای از خدمات را می‌خواهند، کسب کنید.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: نزدیک‌تر به مشتریان خود: سنجش درست موفقیت
فصل یک: با دقت بازاریابی یک به یک، نزدیک و شخصی شوید
فصل دوم: یک دوره عمر با یکدیگر – ارزش حقیقی ارتباطات طولانی مدت با مشتری
فصل سوم: خدمات اجتماعی – یک مسئله به اشتراک گذاشته شده
فصل چهارم: مشتریان را در تیم توسعه محصول خود قرار دهید
فصل پنجم: مشتری را دست به دست کنید– راه ارتباطات با خود را برای مشتریان هموار کنید
بخش دوم: برای کسب موفقیت عواملی به ‌جز محصول تولیدی نیز مؤثرند
فصل ششم: از شهرت علائم تجاری دیگر بهره‌برداری کنید
فصل هفتم: هزینه خدمات ارائه شده، درآمد اضافی است
فصل هشتم: دانش را بفروشید
فصل نهم: تجارت ریسک‌آور – قیمت‌گذاری در زمان‌های چالش‌انگیز
بخش سوم: آن را پنهان نسازید : موضوع را گسترش دهید
فصل دهم: چگونه دوستان را جلب کنیم و افراد تأثیرگذار را تحت تأثیر قرار دهیم
فصل یازدهم: به من اعتماد کن، من از نظر مالی استوار هستم
فصل دوازدهم: چند آژانس لازم است تا ذهن یک مشتری احتمالی تغییر کند؟
بخش چهارم: اهمیت افراد : مسیر داخلی به سمت موفقیت
فصل سیزدهم: همه را به روی صحنه بیاورید
فصل چهاردهم: تیم خود را بدون استخدام، گسترش دهید
فصل پانزدهم: مشارکت - توان بیشتر برای کمان بازاریابی شما
فصل شانزدهم: سنجش برای سنجش – موفقیت در بازاریابی چیست؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رازهای موفقیت در بازاریابی: چگونه عملکرد بازاریابی خود را ارتقا بخشیم؟
نویسنده
مترجماحمد روستا، مرجان عباسی، فرانک صالحی
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات243
زبانفارسی
شابک978-964-468-348-0
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
100100 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رازهای موفقیت در بازاریابی: چگونه عملکرد بازاریابی خود را ارتقا بخشیم؟

برای دریافت کتاب رازهای موفقیت در بازاریابی: چگونه عملکرد بازاریابی خود را ارتقا بخشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.