معرفی و دانلود کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟

عکس جلد کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟
قیمت:
76000 تومان - 8.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟

کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟ به قلم مایکل هاپل، با زبانی ساده اما اثربخش به شما کمک می‌کند تا امور گوناگون را در طول حیاتتان، مفیدتر و بهتر اداره کنید و تحولی بزرگ در زندگی‌تان ایجاد نمایید.

زنده بودن نشان دهنده‌ی عمر انسان است که از تولد تا مرگ او را شامل می‌شود. زندگی به معنی چگونه سپری کردن عمر و اداره کردن کارهای مختلف در طول حیات است. چگونگی اداره سلامت فردی، نهاد خانواده، ثروت و مال و ... کیفیت زندگی شما را تشکیل می‌دهد.

اگرچه اغلب انسان‌ها تلاش می‌کنند تا زندگی دلخواهی داشته باشند، اما تلاش بدون آگاهی و مهارت، راه کارها و شیوه‌های علمی مفید و موثر؛ بسیار پر هزینه، کم‌بازده و بی‌نتیجه است.

کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟ مناسب چه کسانی است؟

کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟ (How to have a brilliant life: put a little bit more in, get so much more out) راهنمای کسانی است که در جست و جوی موفقیت و سعادت هستند و هرگز موفقیت گذشته را تضمینی برای پیروزی‌های آینده نمی‌دانند و می‌کوشند با علم، دانش و مهارت‌های جدید، مسیر تحول و پویایی را طی کنند. مطالعه این کتاب برای همه کسانی که مخالف ایستایی و طرفدار پویایی هستند، منبع ارزشمندی است.

مایکل هاپل را بیشتر بشناسیم:

مایکل هاپل (Michael Heppell) یکی از سخنرانان حرفه‌ای در تمام دنیا، یک مولف پرفروش و یک مربی خارق‌العاده است. او با شرکت‌ها، ورزشکاران حرفه‌ای و افراد فعالی همکاری می‌کند که در زندگی خود به دنبال بهترین‌ها هستند.

او در تمام دنیا مشغول به فعالیت است، تغییراتی شگرف در زندگی افراد به وجود آورده و به آن‌ها یاد داده که در همه چیزهایی که می‌خواهند، بهترین باشند. او به شرکت‌ها کمک می‌کند تا نتایج بهتری به دست آورند، یا حتی بهتر از قبل عمل کنند و از طریق سمینارها و کتاب‌ها به بیش از هزاران نفر کمک کرده است تا به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی از طریق شرکت مایکل و کریستین هاپل و چند پروژه‌ی مشترک، با چند گروه اجتماعی و انجمن خیریه همکاری دارد و به افراد نیازمند کمک می‌کند تا زندگی خود را به روشی سازنده تغییر دهند. مایکل به همراه همسر و خانواده‌اش در هلند زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟ می‌خوانیم:

تصور کنید که سه شبکه دارید که روی هم قرار گرفته‌اند. شبکه‌ی بالایی، شبکه‌ی مربوط به دسترسی آسان شماست، که برای مخارج زندگی روزمره‌ی شما استفاده می‌شود. شبکه‌ی دوم به سرمایه‌گذاری‌های مطمئن شماست و شبکه‌ی سوم (پایینی) یه سرمایه‌گذاری‌های پر ریسک شما مربوط می‌شود. وظیفه‌ی شما پر کردن شبکه‌ها از بالا به پایین است.

در شبکه‌ی بالایی (شبکه‌ای که به دسترسی آسان شما مربوط است)، باید به اندازه‌ی کافی پول داشته باشید تا مخارج سه ماه خود را بپردازید. بنابراین، اگر از شیوه زندگی استفاده می‌کنید که ماهیانه 1000 یورو هزینه‌ی مخارج زندگی شماست، به 3000 یورو برای این شبکه نیاز دارید.

منصفانه است که بگویم اگر هیچگونه سرمایه‌ی نقدی نداشته باشید، بنابراین ممکن است کاری پر زحمت و بی‌فایده به نظر برسد، چون پولتان را برای بازسازی جامعه یا حساب بانکی هزینه می‌کنید، یا شاید افزایش تعرفه‌ی مالیاتی دوست انگیزه‌ای برای پس انداز کردن را برای شما ایجاد کند.

با این حال، وقتی این شبکه را پر کردید، وقتی سرریز کرد به داخل شبکه‌ی دوم ریخته می‌شود. این سرریز شامل پولی می‌شود که داخل شبکه‌ی اول می‌ریزید به اضافه‌ی سود به دست آمده از شبکه‌ی اول. این شبکه احتمالاً حقوق 6 الی 12 ماه شما و پولی که برای سرمایه‌گذاری‌های امن مانند، شرکت‌های معتبر با گزارش‌های رشد ثابت و عالی، دارایی‌های شخصی و الگوهای سرمایه گذاری قانونی صرف می‌کنید، را شامل می‌شود.

سرانجام، شبکه‌ی سوم با لبریز شدن موفقیت آمیز شبکه‌ای شروع به پر کردن می‌کند. می‌توانید از این شبکه برای سرمایه گذاری بیشتر در بخش‌هایی از شبکه‌ی دوم استفاده کنید یا می‌توانید از موقعیت‌های سرمایه گذاری بیشتری استفاده کنید.

فهرست مطالب کتاب

بخش 1: سلامت شما
بخش 2: خانواده شما
بخش 3: پول شما
بخش 4: روابط شما
بخش 5: بخشش شما
بخش 6: دیدگاه شما
بخش 7: کار شما
بخش 8: پیشرفت فردی شما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟
نویسنده
مترجماحمد روستا، فرانک صالحی
ناشر چاپیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات261
زبانفارسی
شابک978-964-468-403-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
76000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟

برای دریافت کتاب چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.