معرفی و دانلود کتاب صوتی پرورش ذهن شاد: عصب شناسی و روانشناسی شادی

عکس جلد کتاب صوتی پرورش ذهن شاد: عصب شناسی و روانشناسی شادی
قیمت:
۳۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرورش ذهن شاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی پرورش ذهن شاد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی پرورش ذهن شاد: عصب شناسی و روانشناسی شادی

کتاب صوتی پرورش ذهن شاد، نوشته‌ی سام بتلا، راهنمایی برای رسیدن به شادی است. این کتاب با بهره‌گیری از یافته‌های روان‌شناسی و عصب‌شناسی، نشان می‌دهد شادی بیش از آنکه ناشی از شرایط بیرونی و دارایی‌های ما باشد، یک انتخاب است و هر کسی با در پیش گرفتن عادت‌های قدرتمند می‌تواند به شادی نامشروط و بی‌قید‌وشرط برسد.

درباره‌ی کتاب صوتی پرورش ذهن شاد

به نظر نمی‌رسد در زندگی هیچ هدفی بزرگ‌تر و مهم‌تر از رسیدن به شادی وجود داشته باشد. فارغ از وضعیت اجتماعی-اقتصادی یا پیشینه‌مان، شادی اصلی‌ترین ملاک ما برای انتخاب است. اما به نظر می‌رسد بسیاری در جهان امروز، علی‌رغم ثروتِ فراوانی که دارند (یا به‌علت ثروتی که ندارند)، شاد نیستند. پس اگر نه ثروت می‌تواند شادی را به ارمغان بیاورد و نه نداشتن ثروت، چطور باید به شادی دست پیدا کرد؟ آیا راهی برای رسیدن به شادی وجود دارد؟ و سؤالی اساسی‌تر: ریشه و منشأ شادی در کجاست؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی پرورش ذهن شاد

سام بتلا (Som Bathla) در کتاب صوتی پرورش ذهن شاد (Build A Happier Brain) تلاش می‌کند با بهره‌گیری از یافته‌ها و تحقیقات صورت‌گرفته در روان‌شناسی و عصب‌شناسی برای این سؤال‌ها پاسخی بیابد و در این راه، نه تنها اشتباه بودن بسیاری از افسانه‌ها و باورهای رایج درباره‌ی شادی را نشان می‌دهد، که دانش شما در مورد شادی و شادکامی را نیز افزایش می‌دهد. پیشنهادها و توصیه‌هایی که سام بتلا در این کتاب ارائه می‌کند، می‌تواند زندگی شخصی، کاری و عاطفی شما را سرشار از شادی کند.

کتاب با بررسی اصلی‌ترین دلایل نارضایتی مردم در جهان امروز شروع می‌شود و پس از این، نظریه‌های مربوط به انگیزش معرفی می‌شوند. سم بتلا به بررسی هورمون‌ها و ترکیب‌های شیمیایی‌ای می‌پردازد که میزان شادی و سطح انگیزه‌ی افراد را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند و محرک‌های کلیدی شادی و رضایت را شرح می‌دهد. در این بخش از کتاب است که ایده‌ی «دُز روزانه‌ی شادی» معرفی می‌شود و نویسنده عادت‌هایی را توصیه می‌کند که می‌توانند شما را در زندگی شادتر کنند.

دامنه‌ی تحقیقات و نظریه‌هایی که در کتاب پرورش ذهن شاد به آن‌ها اشاره می‌شود بسیار وسیع است و بسیاری از آثار و محققان مطرح این حوزه مورد ارجاع قرار می‌گیرند. سم بتلا این کتاب را به هدف کمک کردن به افرادی نوشته است که فارغ از طبقه‌ی اجتماعی، شغل یا سن‌شان، از زندگی خود ناراضی‌اند و حس سعادت یا شادی را به میزانی که باید تجربه نمی‌کنند. این کتاب توسط ثریا رضایی ترجمه شده و نشر صوتی شادن پژواک با گویندگی مهیار ستاری نسخه‌ی صوتی آن را تهیه کرده است.

کتاب صوتی پرورش ذهن شاد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر احساس رضایت کمی از زندگی خود دارید و به‌دنبال رسیدن به شادی هستید، می‌توانید از کتاب صوتی پرورش ذهن شاد و تمرین‌ها و عادت‌هایی که در آن معرفی شده بهره ببرید.

در بخشی از کتاب صوتی پرورش ذهن شاد: عصب شناسی و روانشناسی شادی می‌شنویم

مردم آمریکا و بیشتر جهان، این آدم را دوست دارند. او در اواسط 70، کارش را به‌عنوان مجری و طنزپرداز در سان‌فرانسیسکو و لوس‌آنجلس شروع کرد و از طریق نمایش معروف «تحول طنزپردازی سان‌فرانسیسکو» خودش را به‌عنوان نماد موفقیت در تاریخ ثبت کرد. همچنین با نمایش «مورک و میندی» به اوج شهرت رسید. او تنها به طنزپردازی بسنده نکرد و با بردن جایزه‌ی اسکار در بازیگری هم به‌خوبی خودنمایی کرد. جایزه‌ی اسکار 1997 و علاوه‌برآن در تمام دوران کاری خود، دو جایزه‌ی امی، هفت جایزه‌ی گلدن گلوب و چهار جایزه‌ی گرمی را برد.

بله، من در مورد «رابین ویلیامز»، ستاره‌ی طنز، حرف می‌زنم. هرطور که حساب کنیم این مرد موفق بوده و به هر کاری که دست زده، در آن موفق شده است. چه تلویزیون و چه فیلم، در این صنعت واقعاً تأثیرگذار بوده است. استادِ موفقیت و در انجام کارهای بزرگ، اسطوره بوده است، اما در کمال تعجب در سال 2014، با حلق‌آویز کردن خودش به زندگی‌اش پایان داد. اتفاقی که دنیا را مات‌ومبهوت کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
19 دقیقه
معرفی و مقدمه
22 دقیقه
فصل اول: شایع‌ترین دلایل نارضایتی مردم امروز
23 دقیقه
فصل دوم: روان‌شناسی شادی چگونه کار می‌کند؟
24 دقیقه
فصل سوم: محرک‌های کلیدی شادی و رضایت
17 دقیقه
فصل چهارم: علوم اعصاب، پرداختن به میزان روزانه‌ی شادی
45 دقیقه
فصل پنجم: عادت‌هایی برای شادی شخصی
15 دقیقه
فصل ششم: عادت‌هایی برای شادی حرفه‌ای
12 دقیقه
فصل هفتم: عادت‌هایی برای روابط شادتر با خانواده و دوستان
16 دقیقه
فصل هشتم: چهار ستون شادی بی‌قید‌وشرط
4 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی پرورش ذهن شاد: عصب شناسی و روانشناسی شادی
نویسنده
مترجمثریا رضایی
راویمهیار ستاری
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پرورش ذهن شاد

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۸/۱۳
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی. کتابی بسیار گیرا و با ارزش که حاوی مطالبی ارزشمند ولی روان و قابل فهم می‌باشد. نویسنده با بیان اندیشه‌های قدرتمند خودشون در اینجا به خواننده حس خوبی را منتقل می‌کنه و با داشتن این حس خوب و انگیزشی کمک بزرگی به کسانی می‌کند که در فکر تغییرات اساسی در شغلی زندگی و عادی خودشون هستند. با این کتاب بسیار فوق العاده می‌تونیم به حقایقی برسیم که در زندگی نادیده گرفته ایم و بیشتر از داشته‌های خودمون لذت ببریم و قدردان آن‌ها باشیم. تجربه‌ی هر کس می‌تونه متفاوت باشه ولی به شخصه عرض می‌کنم که کتاب خوبی هست و مطالعه بفرمائید. ترجمه‌ی خوب و خوانش مطلوبی هم داره. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
mehdi askari
۱۴۰۳/۱/۵
این کتاب، کتابی عالی برای درک عوامل شادی و بررسی آن از نظر علمی است. در این کتاب، شادی از لحاظ علمی بررسی می‌شود و کامل متوجه می‌شوید که شادی در چه لحظاتی و با چه تغییراتی در درون بدن بوجود میاد. در قسمت‌های آخر طبق قسمت‌های قبلی، عاداتی را برای بیشتر شاد بودن و شاد زیستن به ما معرفی میکنه که اگه و از این عادات در روتین روزانه‌مان استفاده کنیم صددرصد تأثیرات مثبت زیادی در زندگیمان میگذارد که در طولانی مدت میتوانیم تغییر تحول‌هایی رو در درونمان ببینیم. که مطمئنا این تغییرات در بیرونمان هم ایجاد میشه. چون چیزی که ما در بیرون از خود می‌بینیم نشأت گرفته از درونمان است.
ابوطالب تمتاجی
۱۴۰۲/۷/۲
سلام علیکم وقتتون بخیر و شادی من آدم‌های زیادی رو توی جامعه می‌بینم که پول رو ملاک شادی خودشون قرار دادن و تا حالا من اصلا روی اون توجهی نداشتم که این قدر کارهای آسون میتونن روند شادی رو توی وجود ما رشد می‌دن و اثرات اون کارای کوچیک چه روند شیمیایی رو توی بدن ما به راه میندازه خدا رو شکر که ما توی عصر تکنولوژی به دنیا اومدیم که واقعیت احادیث رو از نظر علمی بهتر درک میکنیم ممنون از مجموعه کتابراه
Hoori
۱۴۰۲/۷/۶
کتاب بسیار خوبیه. کلی راهکار و پیشنهاد برای شاد بودن ارائه میده، علمی و کاربردی خواننده هم کاملا روی متن مسلط هستند و بسیار عالی اجرا میکنند فقط سرعت خوانش یه کمی تند و سریع هست که اون هم به لطف تکنولوژی میشه به سرعت دلخواه شنید. با سپاس فراوان
مهشید جم
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
سللم؛ این کتاب خوب رو پیشنهاد می‌کنم. به این جهت که بالقوه می‌تواند با استفاده از شواهد علمی که ارائه می‌دهد ذهنیت فرد رو نسبت به شادی تغییر دهد.
با آرزوی شادکامی برای دوست کتابخوانم.
شیما .
۱۴۰۲/۸/۱۶
این کتاب عالیه و به نظرم باید بیشتر مطالب رو نکته برداری و یادداشت کنیم و بارها هم کتاب رو گوش کنیم و هم نکته‌هایی که یادداشت کردیم رو مرور کنیم تا وارد ضمیر ناخودآگاهمون بشه
علی خردمند
۱۴۰۲/۸/۹
از هر جهت روشهای شاد بودن ذهن رو مورد بررسی قرار داده بود. از سخنان مشاهیر هم استفاده کرده بود و توضیح داده بود که این سخنان چه معنی‌ای دارن برای درک بیشتر خواننده.
محمد سیستانی
۱۴۰۲/۸/۱
کتاب بسیار عالی ای بود. خیلی مسایل مربوط به موضوع رو ملموس مطرح میکنه و ریزه کاری هایی که باید به کار بست تا نتیجه گرفت رو تشریح میکنه. در کل گش دادنش رو پیشنهاد میکنم.
Parvin Barzegari
۱۴۰۲/۸/۱۴
با سلام و درود از کتاب پرورش ذهن شاد خوشم اومد و انرژی مثبت بهم دست داد صدای گوینده هم بسیار پر انرژی بود سپاسگزارم از کتابراه
خلیل قربان پور
۱۴۰۲/۸/۱۹
برای افرادی که ذهن مشغولی دارند پیشنهاد میکنم حتما یه بار گوش کنن
شمزین امانی
۱۴۰۲/۷/۳۰
عالی بود به شرطی که بارها کتاب صوتی را گوش کنیم و به دستورات آن عمل نماییم
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی پرورش ذهن شاد

برای دریافت کتاب صوتی پرورش ذهن شاد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.