معرفی و دانلود کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی: مجموعه‌ای از معروف‌ترین درمان‌های طبیعی

عکس جلد کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی: مجموعه‌ای از معروف‌ترین درمان‌های طبیعی
قیمت:
۴۹,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی: مجموعه‌ای از معروف‌ترین درمان‌های طبیعی

گروهی از نویسندگان خارجی در کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی مباحثی را در باب تغذیه و طب سنتی بیان کرده‌اند که به‌کارگرفتن آن‌ها می‌تواند روشنگر، کمک‌کننده و راه‌گشا باشد. بنابراین اگر به دنبال درمان‌های طبیعی برای رفع مشکلات جسمانی خود هستید، از این کتاب غافل نشوید.

درباره‌ی کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی

کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی (Your Guide to Natural Remedies) که توسط گروهی از نویسندگان متخصص در حوزه‌ی غذا و تناسب‌اندام نوشته شده توسط فرهاد دریانوش و علیرضا جوهری به زبان فارسی ترجمه شده است. این کتاب که به واسطه‌ی انتشارات حتمی منتشر شده به شما روش‌ها و راه‌های درمانی‌ای را پیشنهاد می‌دهد که در زیست روزمره‌ی خود از آن‌ها بهره ببرید. همه‌ی این راه‌ها و روش‌ها طبیعی هستند و به شما کمک می‌کنند مشکلات جسمانی خود را رفع و رجوع کنید. همچنین اگر به دنبال یافتن برنامه‌ی غذایی و رژیم مناسب هستید، کتاب حاضر همه‌ی چیزی است که به آن نیاز دارید.

معرفی و دانلود کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی

کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی با تحقیقات علمی گروهی از نویسندگان خارجی به دست آمده و مخاطبان می‌توانند با به‌کارگیری توصیه‌های آن خود را از شر برنامه‌های غذایی ناسالم، مواد غذایی شیمیایی و همچنین مسمومیت‌ها و بیماری‌هایی که با مصرف مواد غیراصولی و ناسالم ایجاد شده رها کنند.

استفاده از مواد غذایی ارگانیک و سالم در راستای درمان بیماری است. به عنوان مثال در کتاب درباره‌ی میوه‌ها و آجیل‌ها می‌خوانید و نقشی که در بهبود سلامتی ایفا می‌کنند. روش‌های صحیحی که باید در استفاده از آنان رعایت شود و مدت زمانی که به این مواد غذایی در بدن خود نیاز دارید. در فصل آخر کتاب نیز در باب تعدادی دستورپخت غذای سالم می‌خوانید که توسط نویسندگان کتاب پیشنهاد شده است. در واقع می‌توانید به این کتاب به عنوان یک راهنما در خانه‌تان فکر کنید که وقتی نیاز دیدید تا به سمت مواد غذایی سالم‌تر متمایل شوید، از توصیه‌های این کتاب بهره ببرید.

کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب به کسانی که به دنبال درمان‌های طب سنتی هستند و سعی دارند تا در باب ویژگی‌های تغذیه و پزشکی مواد غذایی بدانند پیشنهاد می‌شود. این کتاب همچنین راهنمایی برای یافتن برنامه‌ی رژیم و تناسب‌اندام است.

در بخشی از کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی: مجموعه‌ای از معروف‌ترین درمان‌های طبیعی می‌خوانیم

آیا نگران موهای خود هستید که مانند برف زمستان می‌ریزند؟ نگران نباشید! در اینجا چیزهایی که شما می‌توانید برای جلوگیری از ریزش موهایتان بخورید، آمده است: خوردن هویج را شروع کنید: هویج بتا کاروتن فراهم می‌کند که ریشه‌های مو را قوی‌تر می‌کند. خوردن هویج به پوست سر کمک می‌نماید تا روغن‌هایی که مفید هستند را تولید کند. یک پوست سالم باعث تغذیه ریشه‌ها، تقویت فولیکول‌ها و رشد مو می‌شود.

مواد غذایی سرشار از سیلیس مانند سیب زمینی پخته، فلفل قرمز و سبز، جوانه‌های لوبیا سبب تحریک گردش خون در پوست سر می‌شوند که منجر به کاهش ریزش مو می‌گردند. اسفناج یک منبع عالی بتا کاروتن همراه با اسید فولیک، ویتامین C، B و، E آهن، منیزیم، کلسیم و پتاسیم است که همه آن‌ها باعث تولید روغن پوست سر می‌شوند و این روغن، فولیکول‌های قوی‌تری برای مو ایجاد می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

درمان بیماری‌های خاص
نکاتی درباره مراقبت از موی سر
سبزیجات، بوته‌ها، ساقه‌ها
میوه‌ها و آجیل
چاشنی ‌ها، ادویه‌جات، گندم و غلات
روغن‌های سالم
نوشیدنی‌های سالم
یوگا
درمان‌های جوان‌کننده
دستورپخت غذای سالم

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی: مجموعه‌ای از معروف‌ترین درمان‌های طبیعی
نویسنده
مترجمفرهاد دریانوش، علیرضا جوهری
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-600-355-207-4
موضوع کتابکتاب‌های طب سنتی، کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی

برای دریافت کتاب راهنمای تغذیه و درمان‌های طبیعی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.