معرفی و دانلود کتاب صوتی خودانگیزشی فوری

عکس جلد کتاب صوتی خودانگیزشی فوری
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودانگیزشی فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خودانگیزشی فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خودانگیزشی فوری

جفری پی دیویدسن در کتاب صوتی خودانگیزشی فوری، شصت ترفند موثر اما ساده را به مخاطب معرفی کرده که در سازمان‌دهی ذهن و انجام کارهای کوچک و بزرگ روزانه، به او کمک می‌کنند. مخاطب با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرد که چطور هر کاری را با کمترین انرژی و بالاترین میزان بهره‌وری و خلاقیت به انجام برساند.

درباره‌ی کتاب صوتی خودانگیزشی فوری

روزمره‌ی انسان‌های قرن بیست‌ویکم با لیست بی‌پایانی از کارها پر شده که حتی به قدر لحظه‌ای برای سر خاراندن نیز، به آن‌ها مهلت نمی‌دهند. شاید این‌طور گمان کنید که انسان در هر زمانی، موجودی پرمشغله بوده و کارهای زیادی برای انجام دادن داشته و نسبت دادن چنین صفتی تنها به انسان قرن بیست‌ویکم، کمی غیرمنصفانه به نظر برسد. ولی با در نظر گرفتن سرعت بالای انجام کارها در حال حاضر، این ادعا چندان هم خارج از ذهن نیست. اگر شما هم برای برنامه‌ریزی و انجام کارهای روزانه‌تان مشکل دارید و دائم همه‌چیز را به تعویق می‌اندازید، بدانید که تنها نیستید؛ افراد زیادی با چنین مشکلی درگیرند و روند پیشرفت خود در زندگی را از این بابت کند می‌کنند. ولی خبر خوش این است که می‌توان با یادگیری و به کار بستن ترفندهایی، تا حد زیادی از این اهمال‌کاری رها شد و به پیشرفت و بهره‌وری بالا رسید.

جفری پی دیویدسن (Jeffrey p Davidson) در کتاب صوتی خودانگیزشی فوری (60 Second Self-Starter) ترفندهای متنوع و کارسازی را به شما یاد می‌دهد که به وسیله‌ی آن‌ها، از شر موانع ذهنی‌ای که شما را وادار به کنار کشیدن و به تعویق انداختن کارها می‌کند، رها می‌شوید. شاید با خود فکر کنید که این ترفندها شامل کارهایی عجیب و پیچیده می‌شوند که قرار است بخش بزرگی از زمان و انرژی و تمرکز محدود شما را - که همین حالا هم برای انجام کارهایتان کافی نیستند - به خود اختصاص دهند، ولی این‌طور نیست. این ترفندها، کارها و توصیه‌هایی ساده‌اند که به احتمال زیاد قبلاً در مورد آن‌ها شنیده‌اید، ولی هیچ‌وقت به آن‌ها فرصتی برای امتحان شدن نداده‌اید. البته بخش زیادی از این ترفندها نیز، تکنیک‌هایی نوین و خلاقانه‌اند که با رجوع به اصول روان‌شناسی، ذهن شما را برای انجام بهتر و سریع‌تر کارها آماده می‌کنند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خودانگیزشی فوری

یکی از اصول موثر اما بسیار ساده‌ای که در کتاب صوتی خودانگیزشی فوری برای انجام کارها توصیه شده، مرتب کردن فضای کار است. شاید با خود فکر کنید که همین حالا هم زمان و انرژی اندکی برای انجام این کار دارید و وقت گذاشتن برای مرتب کردن فضای کار چندان ضروری به نظر نرسد، اما جفری پی دیویدسن در این کتاب اشاره کرده که با مرتب شدن فضای کار، گره‌ای که در جریان سیال خلاقیت افراد ایجاد شده از بین می‌رود و به این ترتیب سرعت و نتیجه‌ی بهتری حاصل می‌شود.

از دیگر ترفندهایی که در این کتاب معرفی شده، تغییر دادن زاویه‌ی دید نسبت به هدف است. اگر کاری برای شما دشوار و زمان‌بر به نظر می‌رسد، یکی از کارهای مفید برای غلبه بر این سختی پیدا کردن هدفی بهتر از انجام آن کار است. مثالی که دیویدسن در این باره ارائه کرده، داستان ساخت یک کلیساست؛ زمانی که همه‌ی کارگران در ظهر داغ و آفتابی دست از کار می‌‌کشیدند، یکی با شوق و علاقه به کار ادامه می‌داد. وقتی علت اشتیاق او برای اتمام کار را پرسیدند او این‌طور عنوان کرد که دلش می‌خواهد در جشن پیروزی خداوند در آن کلیسا،‌ سهم چشمگیری داشته باشد. این تنها یک مثال از تغییر چشم‌انداز بود و ممکن است چنین چیزی برای خیلی‌ها منطقی به نظر نرسد، ولی شما نیز می‌توانید دلایل شخصی خود را در پس انجام یک کار بیابید و به این وسیله، انگیزه‌ی خود را برای اتمام آن تقویت کنید.

کتاب صوتی خودانگیزشی فوری با تلاش سیده ژاله موسوی نصر و خلیل رضوی به فارسی ترجمه شده و گویندگی آن نیز به عهده‌ی سیده ژاله موسوی نصر بوده است. انتشارات کهکشان دانش این کتاب را منتشر کرده.

کتاب صوتی خودانگیزشی فوری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راه‌هایی برای بالا بردن بهره‌وری خود هستید، این کتاب مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی خودانگیزشی فوری می‌شنویم

شما از صحبت کردن در جمع متنفرید، ولی باید برای سخنرانی در یک ضیافت آماده شوید. وحشتناک است. شما کار را قدری متوقف می‌کنید چون آن‌قدر قبل از سخنرانی عصبی هستید که نمی‌توانید لقمه‌های شام را در گلوی خود بچرخانید. راه نجات را تجسم کنید. حتماً در مورد ورزشکاران المپیک که از تکنیک تجسم برای پیشرفت عملکردشان استفاده کرده‌اند شنیده‌اید. آیا شما نیز از این تکنیک قدرتمند استفاده کرده‌اید؟ با استفاده از آن می‌توانید بر تردیدها فائق آمده و سخنرانی کنید و روی پروژه‌های طولانی کار کنید. دونده‌ی سریعی که 35 سال پیش آمریکا را به المپیک رساند، دوایت استون، یکی از مشتاق‌ترین و برجسته‌ترین استفاده‌کنندگان از تکنیک تجسم در ورزش بود. روش او آن‌قدر دقیق و ملاحظه‌شده بود که توانست بر نسل بعدی دوندگان نیز تأثیر بگذارد. برای اینکه درگیر این فرایند شوید نیازی نیست که ورزشکار المپیک و در جستجوی مدال طلا باشید، ولی تجربه‌ی او در المپیک آغاز خوبی برای این بحث است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
معرفی و مقدمه
50 دقیقه
بخش اول: تصمیم درست اتخاذ کنید
59 دقیقه
بخش دوم: خود را برای پيروزی آماده كنيد
46 دقیقه
بخش سوم: خود را به مرز برسانید
35 دقیقه
بخش چهارم: خود را از بیرون شارژ کنید
39 دقیقه
بخش پنجم: وظایف دشوارتر را به عهده بگیرید
39 دقیقه
بخش ششم: به بزرگی دست پیدا کنید
20 دقیقه
خلاصه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خودانگیزشی فوری
نویسنده
مترجمسیده ژاله موسوی نصر، خلیل رضوی
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خودانگیزشی فوری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خودانگیزشی فوری

برای دریافت کتاب صوتی خودانگیزشی فوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.