معرفی و دانلود کتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک: راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران

عکس جلد کتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک: راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک: راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک: راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک: راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران

کتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک: راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران تألیف آژای دیپ، به موضوع بازاریابی دیجیتال و نقش آن در رشد فروش کسب‌وکارهای کوچک و خانوادگی مخصوصاً رستوان‌ها می‌پردازد. این راهنمای کوچک، گام‌به‌گام اصول و قواعد بازاریابی برای رستوران را به شما خواهد آموخت و کمک می‌کند در زمانی کوتاه فروش‌تان را به حداکثر ممکن برسانید.

درباره‌ی کتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک: راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران

امروزه برای همه‌ی کسب‌وکارها امکانات زیادی در دسترس است که می‌توانند با کمک آن‌ها بر سرعت رشدشان بیفزایند و ازجمله‌ کاربردی‌ترین ابزارهای در دسترس برای نتیجه گرفتن، استفاده از اینترنت است. شبکه‌ی جهانی این امکان را برای همه فراهم آورده تا محصولشان را تبلیغ و به‌راحتی عرضه کنند. با وجود اینترنت، بازاریابی سنتی هم تغییر کرد و شاخه‌ای به آن اضافه شد که حالا بازاریابی دیجیتالی خوانده می‌شود. طبیعتاً بهره بردن از بازاریابی و تبلیغات مدرن، نیاز به مهارت ویژه‌ای دارد. استفاده‌ی درست از امکانات اینترنت و مخصوصاً شبکه‌های اجتماعی، به بازدید بیشتر از سایت و صفحه‌ی مجازی فروشگاه، رشد خریدار و به‌تبع آن افزایش سود منجر خواهد شد. کتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک: راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران (Guide To Restaurant Marketing & Branding)، به مفهوم بازاریابی در کسب‌وکار رستوران‌داری می‌پردازد؛ البته این کتاب حوزه‌ی کاری رستوران‌های کوچکی را در برمی‌گیرد که به‌نوعی یک کسب‌وکار خانوادگی محسوب می‌شوند.

آژای دیپ (Ajay Deep)، نویسنده این راهنما، بیشتر در حوزه‌ی تولید محتوا و سئو فعال است و تا کنون توانسته نزدیک به 500 صفحه را به رتبه‌ی یک جست‌وجوی گوگل برساند. او با اهمیت اینترنت و نقش آن در توسعه‌ی کسب‌وکارها آشناست. بنابراین به‌زعم او، حالا بازاریابی دیجیتالی در دنیا حرف اول را می‌زند و رویکردهای کلاسیک اهمیتشان را ازدست‌داده‌اند. چون مخاطب امروز تغییر کرده و توان تحمل بمباران اطلاعاتی را ندارد. به‌همین‌دلیل بازاریابی دیجیتالی باید راهی خلاقانه بیابد تا صاحبان مشاغل بتواند محصولاتشان را به نحو احسن تبلیغ کنند. او در کتاب راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران، در وهله‌ی اول مسأله‌ی استراتژی را پیش می‌کشد و معتقد است طراحی و اجرای مناسب آن در پیشبرد اهداف نقشی حیاتی دارد. پس از آن در مورد انتخاب عنوان تجاری یا برند صحبت می‌کند و می‌گوید حتی اگر یک کسب‌وکار محلی و کوچک هم باشد، باز هم انتخاب برند مناسب اهمیت دارد، چون به شرکت اعتبار می‌دهد و باعث جلب نظر مشتری‌ها خواهد شد.

کتاب راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران پس از مطرح کردن مفاهیم و کلیات بازاریابی دیجیتال، وارد بحث رستوران‌ها می‌شود و سعی می‌کند کارکرد این مفهوم را در صنعت رستوران‌داری شرح دهد. رستوران‌داری بازاری پرمشتری اما فشرده و پر از رقیب است. هر اشتباهی می‌تواند به قیمت از دست رفتن اعتبار و مشتریان تمام شود. آژای دیپ با علم به این مسأله، راهبردهای موفق بازاریابی و برندسازی را در کسب‌وکار رستوران مطرح می‌کند. او به مخاطبش شیوه‌ی هدف‌گذاری، مطالعه‌ی بازار و روند آن، و شناخت رقبا را می‌آموزد. دیپ در این کتاب تا جزئی‌ترین مسائل برندینگ هم وارد می‌شود و حتی در مورد گرافیک و طراحی منو ‌صحبت می‌کند. یا این مساله را بیان می‌کند که چطور برنامه‌هایی را برای مشتریان وفادار ترتیب دهیم و بسته‌هایی ویژه برای آن‌ها طراحی کنیم. او در فصول پایانی به شیوه‌ی تبلیغی که امروزه بسیار رواج یافته می‌پردازد: استفاده از اینفلوئنسر‌ها. دیپ به نقش آن‌ها در راهبردهای بازاریابی اشاره می‌کند و سعی دارد به این سؤالات پاسخ دهد که: چرا به وجود آن‌ها نیاز است؟ چطور باید انتخابشان کرد؟ و چگونه می‌توان به بهترین نحو از حضور آن‌ها بهره برد؟

کتاب راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران را انتشارات نارون دانش با ترجمه‌ی سیده آویشن شمس و سید محمد مهاجر منتشر کرده است.

کتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک: راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به‌عنوان مدیر در زمینه‌ی بازاریابی مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید این کتاب را مطالعه نمایید.

با آژای دیپ بیشتر آشنا شویم

آژای دیپ نویسنده، بلاگر، سخنران انگیزشی و کارآفرین هندی است. او از دانشگاه فنی پنجاب هند در رشته‌ی مهندسی مکانیک فارغ‌التحصیل شده و تا کنون چندین شرکت و استارتاپ راه‌اندازی کرده است. از جمله علاقه‌مندی‌ها و فعالیت‌های اصلی دیپ، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی است. بر همین اساس شرکتی برای تولید محتوا، سئو و کپی رایتینگ در پنجاب تأسیس کرده و خود به‌عنوان مدیرعامل آن مشغول به کار است.

در بخشی از کتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک: راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران می‌خوانیم

ویدیوهای ارسالی از طرف مشتریان نفش بسیار مؤثری در اعتمادسازی ایفا می‌کنند. مردم در مواجهه با تبلیغات تلویزیونی محتاط هستند و به راحتی آن‌ها را نمی‌پذیرند. اگر از ویدیو‌های ارسالی مشتریان که هنگام استفاده از محصولات شما تهیه کرده‌اند، استفاده کنید به سرعت می‌توانید با سایر مشتریان ارتباط برقرار کنید. در واقع مشتریان با دیدن این ویدیو‌ها به شما اعتماد می‌کنند. چون در این ویدیو‌ها محصولات شما پس از استفاده، به دیگران توصیه شده‌ است. شما می‌توانید این ویدیو‌ها را در صفحه معرفی محصول بارگذاری کنید.

همچنین می‌توانید داستان رستوران خود را برای مشتریان تعریف کنید. مردم از شنیدن داستا‌ن‌های موفقیت‌آمیز لذت می‌برند؛ به عبارت دیگر شنیدن این داستان‌ها به مشتریان احساس خوبی می‌دهد. برای صحت ‌بخشیدن به ویدیوهای خود می‌توانید از تصاویر کارکنان استفاده کنید. صورت خندان کارکنان، به مشتریان اطمینان می‌دهد که شرکت شما فقط به فکر منافع شخصی نیست و به سایر انسان‌ها هم اهمیت می‌دهند.

باید در نظر داشته باشید که ساخت ویدیو، مستلزم تلاش زیاد است. راه میانبری برای دستیابی به موفقیت وجود ندارد. از آمار پایین کاربران نا‌امید نشوید. سعی‌ کنید ویدیو‌های مرتبط با کسب‌وکار خود را بارگذاری کنید. به عنوان مثال اگر شما در حوزه کسب‌وکارهای مربوط به حیوانات خانگی فعالیت می‌کنید، از بارگذاری ویدیو درباره رستوران اجتناب کنید. این موضوع باعث می‌شود پیام نادرستی به مخاطبان منتقل کنید. در نتیجه ممکن است مخاطبان کسب‌وکار شما را جدی نگیرند و اشتراک خود را لغو کنند. با استفاده از بازاریابی ویدیویی، مردم به تدریج با کسب‌وکار شما ارتباط برقرار می‌کنند. هنگام ساخت ویدیو خلاق باشید و روی مشتریان تمرکز کنید. در واقع مشتریان باید اولویت اول شما باشند.

فهرست مطالب کتاب

گام‌به‌گام، همراه با بازاریابی رستوران
مقدمه
بازاریابی دیجیتال چه نیازی به راهبردهای مؤثر دارد؟
عناصر کلیدی بازاریابی دیجیتال چست؟
بازاریاب دیجیتال باید از چه راهبردهایی پیروی کند؟
بزرگ‌ترین اشتباه بازاریاب‌های دیجیتال چیست؟
بازاریابی دیجیتال چه کمکی به ساخت نمادهای تجاری می‌کند؟
رابطه خودارزیابی با مشاوره بازاریابی دیجیتال کسب و کار
چرا این کسب و کار را راه‌اندازی می‌کنید؟
موفقیت در گرو تحقیقات بازاریابی
نقاط فروش کسب و کار شما کجاست؟
هنگام طراحی راهبردهای بازاریابی دیجیتال باید چه چیزهایی را مد نظر قرار دهید؟
راهبردهای بازاریابی هدف
اهمیت ساخت عنوان تجاری در بازاریابی رستوران
عناصر بازار هدف
رقابت‌پژوهی
مطالعه بازار به روش کیفی
مطالعه بازار به روش کمی
مراحل انجام تحقیقات کمی
همواره در جریان روند بازار باشید
مزیت رقابتی به دست آورید
از نظرات رقبای خود استفاده کنید
وفادار‌سازی مشتریان
بسته‌های وفاداری ویژه رستوران‌های بیرون‌بر
برنامه‌های وفادارسازی ردیفی
برنامه‌های وفاداری ویژه رستوران حضوری
فهرست غذای رستوران، فروشنده‌ای است پنهان
راهنمای طراحی منو رستوران
صفحه‌آرایی منو
دسته‌بندی
واحد پول
طراحی منو
اهمیت حضور گرافیست‌ها در طراحی منو رستوران
بستن قرارداد
قدرت یلپ
از تمام امکانات یلپ استفاده کنید
به نظرات منفی در یلپ، چه واکنشی نشان دهیم؟
چرا باید به نظرات منفی پاسخ دهیم؟
شیوه پاسخگویی به انتقادات
راهنمای نهایی بازاریابی رستوران شما در یلپ
یلپ چگونه به کسب و کار شما کمک می‌کند؟
چطور از فیسبوک برای توسعه کسب‌ و کار خود استفاده کنید
تطمیع کردن مشتریان
صفحه تماس با طراحی مناسب
دعوت به اقدام
چگونه از فیسبوک به بهترین شکل استفاده کنیم
نقش اینفلوئنسر‌ها در راهبردهای بازاریابی
اینفلوئنسر کیست؟
چرا در تجارت خود به اینفلوئنسر‌ها نیاز دارید؟
اهمیت مخاطبان هدف
برای انتخاب اینفلوئنسر، باید به چه مواردی توجه کنید
چطور اینفلوئنسر مورد نظر خود را پیدا کنید؟
از قدرت بازاریابی ویدیویی بیشترین بهره را ببرید
باید از چه نوع ویدیو‌هایی استفاده کنید؟
روش انجام بازاریابی ویدیویی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک: راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران
نویسنده
مترجمسید محمد مهاجر، سیده آویشن شمس
ناشر چاپیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات84
زبانفارسی
شابک978-622-276-427-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک: راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران

برای دریافت کتاب راهنمای کسب و کارهای کوچک: راهنمای بازاریابی و برندسازی رستوران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.