معرفی و دانلود کتاب ربات آدمکش 4: استراتژی خروج

عکس جلد کتاب ربات آدمکش 4: استراتژی خروج
قیمت:
۲۹,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ربات آدمکش 4: استراتژی خروج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ربات آدمکش 4: استراتژی خروج و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ربات آدمکش 4: استراتژی خروج

ربات آدمکش 4: استراتژی خروج ماجرای ماموریت تازه‌ی یک ربات متفاوت است که حس انسان‌دوستی در وجودش زنده شده. این درحالی‌ست که مراقبت از هیچ انسانی وظیفه‌ی او نیست. باقی ماجرا را از زبان مارتا ولز بخوانید.

درباره‌ی کتاب ربات آدمکش 4: استراتژی خروج

ربات آدمکش پس از رسیدن به خودآگاهی و بیدار شدن حس دل‌رحمی در وجودش به ماموریت‌هایی با هدف نجات انسان‌ها مشغول می‌شود. در کتاب ربات آدمکش 4: استراتژی خروج (Exit Strategy) او تصمیم می‌گیرد از دکتر منساه، دوست و کارفرمای سابقش و تنها انسانی‌ که از او حس احترام گرفته، مراقبت کند. ربات آدمکش پس از سفر به پهنای کهکشان تخلفات شرکت گری کریس را کشف می‌کند و شواهد خرابکاری‌های آن‌ها را در اختیار دکتر منساه می‌گذارد. اما باید دید آیا کسی حرف‌های او را باور خواهد کرد و در انجام مسئولیت‌هایش به اندازه‌ی تماشای سریال‌های مورد علاقه‌اش پیگیر است یا خیر؟

درباره‌ی مجموعه داستان نوجوان ربات آدمکش

کتاب حاضر جلد چهارم از یک مجموعه‌ کتاب علمی تخیلی است که به موضوع ماموریت‌های پرمخاطره‌ی یک ربات زیرک و منحصربه‌فرد اختصاص دارد. تاکنون 4 جلد از مجموعه ربات آدم‌ کش (The Murderbot Diaries) ترجمه شده که شما را در جریان دستاوردهای هیجان‌انگیز این ربات قرار می‌دهد و جهان پیچیده‌ی ذهن او را برایتان ترسیم می‌کند. شاید برای درک این جهان باید خود را یک ربات تصور کنید، درست همان‌طور که شخصیت اصلی این داستان دوست دارد مانند یک انسان رفتار کند.

از دیگر کتاب‌های مجموعه‌ی ربات آدم کش، باید به «وضعیت قرمز»، «بحران مصنوعی» و «پروتکل شورش» اشاره کرد که برای گروه سنی نوجوان نوشته شده‌اند.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی ربات آدمکش

- جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
- جزو پرفروش‌ترین‌های USA TODAY
- برندۀ جایزه هوگو (2018)
- برندۀ جایزۀ نبولا (2017)
- برندۀ جایزۀ لوکوس (2018)
- نامزد جایزه فیلیپ کی دیک (2018)
- نامزد جایزۀ پرومتئوس (2019)
- نامزد منتخب گودریدز در ژانر علمی تخیلی (2017)
و...

نکوداشت‌های مجموعه‌ی ربات آدمکش

- دوست داشتنی، خنده‌دار، اکشن و آدمکش. (کامرون هرلی، نویسنده The Stars Are Legion”)
- من عاشق ربات آدمکش‌ام! (آن لکی، نویسنده کتاب Ancillary Justice)
- نمی‌توانم برای جلد بعدی صبر کنم. (The Verge)
- مارتا ولز به یک طرح اکشن هیجان‌انگیز اما اساساً آشنا عمق می‌دهد. (ناشران هفتگی)

کتاب ربات آدمکش 4: استراتژی خروج مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به نوجوانانی که داستان‌های علمی تخیلیِ پرماجرا را دوست دارند، توصیه می‌شود.

با مارتا ولز بیشتر آشنا شویم

مارتا ولز (Martha Wells)، نویسندۀ امریکایی، اولین رمان فانتزی خود را سال 1993 منتشر کرد. او رمان‌های فانتزی، داستان‌های کوتاه و مقالات غیر داستانی متعددی دارد. آثار او در فهرست پرفروش‌ترین‌های USA Today و نیویورک تایمز قرار گرفته و بارها به زبان‌های مختلف ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب ربات آدمکش 4: استراتژی خروج می‌خوانیم

وقتی گری‌کریس و دکتر منساه از واگن مترو پیاده شدند، من داخل یکی از آسانسورهای هتل منتظرشان بودم.

از طریق فید تصویری سیستم امنیتی هتل دیدم که چطور افراد گری‌کریس و دکتر منساه از واگنشان بیرون آمدند و جمعیت منتظر روی سکو از سر راهشان کنار رفتند. لباسشان عادی بود، ولی اسلحه‌هایشان کاملاً مشخص بودند. به نظر آن‌ها این مأموریت دیگر مخفیانه نبود. این یعنی دسترسی سیستم امنیتی ایستگاه و هتل را خریده بودند. از همه بهتر اینکه با خودشان یک یونیت امنیتی مسلح آورده بودند.

نقشه‌مان همچنان عملی بود. (اگر سیستم ارزیابی خطر ولنگ‌وبازم هنوز روشن بود، احتمالاً بهم اطلاع می‌داد که همه‌چیز امن و امان است.) وقتی با فید قفل‌شده‌ی هتل روبه‌رو شدند، مدتی کوتاه توقف کردند که هزینه‌ی دسترسی را بپردازند. (خلاصه که آوردن اسلحه و یونیت امنیتی و تعویض گروگان در هتل مشکلی نداشت، ولی خط قرمز هتل دسترسی مجانی به فید بود.)

ایستگاه متروی هتل سه ‌طبقه داشت و محل توقف واگن‌ها در طبقه‌ی وسط بود‌. در طبقه‌ی بالایی هولوگرام هوای طوفانی پخش می‌شد و در طبقه‌ی پایینی نمایی از آثار هنری مختلف پخش می‌کرد. یا حداقل توضیح داخل فید این بود. من که از آثار هنری سر درنمی‌آورم. فکری به ذهنم رسید که بلافاصله آن را برای استفاده در آینده یادداشت کردم.

مأموران گری‌کریس منساه را از سکو رد کردند و وارد راهروی کناری سکو شدند و به‌سمت سیستم حمل‌ونقل داخلی هتل رفتند. هیچ دست‌بند یا وسیله‌ی دیگری که حرکت منساه را محدود کند به بدنش وصل نکرده بودند. ولی نگهبانانش شش نفر بودند و یک یونیت امنیتی هم همراهشان بود. دو نفر از گروه جدا و در ایستگاه مخصوص حمل‌ونقل داخلی هتل مستقر شدند. حالا فقط چهار نفر نگهبان و یک یونیت امنیتی باقی مانده بود. یونیت امنیتی هدف اصلی من بود.

یونیت‌های امنیتی‌ای که ماژول سرفرماندهی‌شان را هک نکرده‌اند، نمی‌توانند مثل من سیستم‌های اطرافشان را هک کنند. در واقع می‌توانند، ولی ماژول سرفرماندهی تنبیهشان می‌کند و بعد سیستم امنیتی‌شان گزارش عملکرد آن‌ها را رد می‌کند و حافظه‌شان پاک می‌شود. (برای همین اگر قصد کرده‌اید ماژول سرفرماندهی‌تان را هک کنید، سعی کنید همان بار اول این کار را درست انجام دهید. وگرنه کارتان تمام است.) یونیتی که گری‌کریس همراهش آورده بود، ماشین کشتار استاندارد بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ربات آدمکش 4: استراتژی خروج
نویسنده
مترجمفرزین سوری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات150
زبانفارسی
شابک978-600-462-955-3
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ربات آدمکش 4: استراتژی خروج

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ربات آدمکش 4: استراتژی خروج

برای دریافت کتاب ربات آدمکش 4: استراتژی خروج و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.