معرفی و دانلود کتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش

عکس جلد کتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش
قیمت:
۲۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش

یک ماموریت متفاوت دیگر از یک ربات شوخ‌طبع و استثنایی در حال انجام است. باید دید در کتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش، ربات داستان این‌بار چطور نقشه‌هایی را که بر خلاف قوانین انسانی طراحی شده‌اند، خنثی می‌کند. مارتا ولز با آب‌وتاب ماجرا را برای شما روایت می‌کند.

درباره‌ی کتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش

ربات آدمکش با هک کردن سیستم کنترلش به خودآگاهی رسیده است و مشغول به انجام کارهایی‌ست که فقط از یک انسان-‌ربات برمی‌آید. او حالا باید ماموریت جدیدش را برای کشف محل استقرار یونیت امنیتی دکتر منساه، سرپرست تیم تحقیقاتی با موفقیت بگذراند. همه دراین‌باره کنجکاواند و ربات آدمکش باید به سوالات متعددی که وجود دارد پاسخ بدهد. در کتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش (Rogue protocol)، یونیت امنیتی‌ای که خود را رین می‌نامد، باید یک شرکت شیطانی با فعالیت‌های غیر قانونی را از بین ببرد و به تاسیساتی قدیمی در مکانی دورافتاده و حاشیه‌ای سفر کند. باید دید این ماموریت با موفقیت انجام خواهد شد و یا پیروزی بر دشمن تنها یک هدف دور از انتظار است؟

درباره‌ی مجموعه داستان نوجوان ربات آدمکش

کتاب حاضر جلد سوم از یک مجموعه‌ کتاب علمی تخیلی است که به موضوع ماموریت‌های پرمخاطره‌ی یک ربات زیرک و منحصربه‌فرد اختصاص دارد. تاکنون 4 جلد از مجموعه ربات آدم‌ کش (The Murderbot Diaries) ترجمه شده که شما را در جریان دستاوردهای هیجان‌انگیز این ربات قرار می‌دهد و جهان پیچیدۀ ذهن او را برایتان ترسیم می‌کند. شاید برای درک این جهان باید خود را یک ربات تصور کنید، درست همان‌طور که شخصیت اصلی این داستان دوست دارد مانند یک انسان رفتار کند.

از دیگر کتاب‌های مجموعۀ ربات آدم کش، باید به «وضعیت قرمز»، «بحران مصنوعی» و «استراتژی خروج» اشاره کرد که برای گروه سنی نوجوان نوشته شده‌اند.

جوایز و افتخارات مجموعه‌ی ربات آدمکش

- جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز
- جزو پرفروش‌ترین‌های USA TODAY
- برندۀ جایزه هوگو (2018)
- برندۀ جایزۀ نبولا (2017)
- برندۀ جایزۀ لوکوس (2018)
- نامزد جایزه فیلیپ کی دیک (2018)
- نامزد جایزۀ پرومتئوس (2019)
- نامزد منتخب گودریدز در ژانر علمی تخیلی (2017)
و...

نکوداشت‌های مجموعه‌ی ربات آدمکش

- دوست داشتنی، خنده‌دار، اکشن و آدمکش. (کامرون هرلی، نویسنده کتاب “The Stars Are Legion”)
- من عاشق ربات آدمکش‌ام! (آن لکی، نویسنده کتاب. “Ancillary Justice”)
- نمی‌توانم برای جلد بعدی صبر کنم. (The Verge)
- ولز به یک طرح اکشن هیجان‌انگیز اما اساساً آشنا عمق می‌دهد. (ناشران هفتگی)

کتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به نوجوانانی که داستان‌های علمی تخیلیِ پرماجرا را دوست دارند، توصیه می‌شود.

با مارتا ولز بیشتر آشنا شویم

مارتا ولز (Martha Wells)، نویسندۀ امریکایی، اولین رمان فانتزی خود را سال 1993 منتشر کرد. او رمان‌های فانتزی، داستان‌های کوتاه و مقالات غیر داستانی متعددی دارد. آثار او در فهرست پرفروش‌ترین‌های USA Today و نیویورک تایمز قرار گرفته و بارها به زبان‌های مختلف ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش می‌خوانیم

بعد از خاتمه‌ دادن به دعوای داخل غذاخوری و تلاش برای پایان ‌بخشیدن به کارنامه‌ی شغلی درخشانم در جایگاه مشاور روابط انسانی برای انسان‌های جان‌به‌لب‌رسیده، به خلوت کابین خودم برگشتم. وقتی از کرم‌چاله بیرون رفتیم و به‌سمت ایستگاه هاوه‌راتون رهسپار شدیم، من به فید ایستگاه وصل شدم.

هم باید در اسرع وقت برنامه‌ی سفرها را به دست می‌آوردم و هم دلم می‌خواست سریال‌های تازه را دانلود کنم. آخرین سریالی که برای تماشا انتخاب کرده بودم شروع خوبی داشت ولی هرچه جلوتر رفت، اعصاب‌خردکن‌تر شد. داستانش درباره‌ی گروهی بود که برای مأموریت اکتشافی به سیاره‌ای می‌رفتند که قرار بود زمینی‌سازی شود (حالا کار نداریم که مشخصات سیاره اصلاً برای زمینی‌سازی مناسب نبود. آن بخشش برای من اصلاً اهمیتی نداشت.) ولی در نهایت مأموریتشان به نبردی همه‌جانبه با گیاهان و جانوران متخاصم و راهزن‌های جهش‌یافته‌ برای زنده‌ ماندن تبدیل شد. آدم‌های داستان هم خیلی دست‌وپاچلفتی بودند و چپ و راست می‌مردند و خیلی زود داستان جذابیتش را برایم از دست داد. به‌خصوص که می‌دانستم کافی است یک یونیت امنیتی قهرمان و کمی بازمانده‌ی تمدن فضایی به داستان اضافه شود تا به سریالی ماجراجویانه و درجه‌یک تبدیل شود.

تازه، ممکن نبود شرکتی که قرارداد را برایشان تضمین کرده بود بگذارد بدون نیروی امنیتی به مأموریت اکتشافی بروند. این بخشش خیلی غیرواقعی بود. قبول دارم که یونیت امنیتی قهرمان هم کمی خالی‌بندی است ولی همان‌طور که قبلاً هم به کت گفته بودم دو نوع خالی‌بندی داریم: خالی‌بندی دلنشین و خالی‌بندی غلط.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش
نویسنده
مترجمفرزین سوری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات141
زبانفارسی
شابک978-600-462-887-7
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش

برای دریافت کتاب ربات آدمکش 3: پروتکل شورش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.