معرفی و دانلود کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه

عکس جلد کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه
قیمت:
49000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه

کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه به قلم جاستین هرالد، نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید کسب‌ و کارتان را بدون صرف مبالغ هنگفتی اجرا و مدیریت کنید و آن را ارتقاء دهید.

امروزه کتاب‌های بسیاری درباره‌ی کسب‌و‌کار وجود دارند، که روش‌های عالی برای رشد کسب‌و‌کار خودتان، برای کسب پول بیش‌تر، بیرون رفتن از کسب و کارتان - حتی درباره‌ی چگونگی بازنشتگی ثروتمندانه و زود‌ هنگام - را نشان می‌دهند.

هدف کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه (How to grow your business without spending a single cent) آن است که درباره‌ی موارد خاصی صحبت کند که شما می‌توانید برای رشد کسب ‌و ‌کارتان انجام بدهید، بدون آن‌ که هزینه‌های هنگفتی برای شما دربرداشته باشد.

در حال‌ حاضر مفاهیم غیر معمول و پیچیده‌ی زیادی در رابطه با رشد کسب ‌و‌ کار وجود دارد، اما جاستین هرالد (Justin Herald) قصد دارد در این کتاب شما را با روش بسیار آسان و ساده‌تر انجام کارها آشنا کند. امروزه جوانب ساده‌ی رشد کسب ‌و کار و همچنین تلاش همه ‌جانبه برای پیشی گرفتن از یک‌دیگر در یافتن «راز رشد کسب و‌ کار» به آسانی نادیده گرفته می‌شوند.

تمام مواردی که شما در این کتاب می‌خوانید، مبتنی بر این «اصول اساسی» هستند، روش‌هایی که با موفقیت استفاده شده‌اند. با مطالعه‌ی این موارد می‌بینید که کسب‌ و ‌کار شما به موفقیت‌هایی می‌رسد که هرگز فکر نمی‌کردید ممکن باشد. سپس آرام می‌شوید و از خودتان می‌پرسید که چرا شما هرگز آن‌ها را قبلاً امتحان نکرده‌اید.

وقتی متوجه اصول زیربنایی ایده‌های مورد بحث در این کتاب شوید پی می‌برید که شما با بررسی اصول زیربنایی کسب ‌و‌ کارتان و تصحیح برخی از آن قلمروها، قادر خواهید بود سودهای بیش‌تری را کسب کرده، مشتریان شادتری را به دست آورده و سبک زندگی‌ای را تجربه کنید که از ابتدا پیش‌بینی می‌کردید. البته که که تمام پاسخ‌ها برای موفقیت شما در این کتاب نیست اما به شما حوزه‌هایی را نشان می‌دهد که به موفقیت صاحبان کسب ‌و ‌کار منجر شدند.

این کتاب نشان می‌دهد که در نهایت، راضی بودن در هر کاری که هر روز انجام می‌دهید ضروری است. اگر شما از کسب ‌و کار خودتان «ناراضی» هستید، اگر نمی‌توانید ناراحتی را بیش‌تر از این تحمل کنید، خیلی زود از این کار دست بکشید. رضایت و اشتیاق بخشی جدایی‌ناپذیری از هرگونه عملیات تجاری موفق محسوب می‌شوند.

در بخشی از کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه می‌خوانیم:

کسب ‌و کارهای خیلی زیادی ورشکست می‌شوند زیرا آن‌ها بیش از حد توان خود خرج می‌کنند: آن‌ها دفتر یا فضای انبار بیش از حد نیاز را اجاره می‌کنند، آن‌ها «بهترین بهترین‌های» تجهیزات دفتری را می‌خرند، وقتی که فقط تجهیزات استاندارد مثمرثمر هستند، آن‌ها کارکنان زیادی را استخدام می‌کنند - به این امید که کسب ‌و کارشان متناسب با تعداد کارکنان خواهد بود، پول بیش از حدی را برای تبلیغات هزینه می‌کنند، و یا شروع به تبلیغ می‌کنند، قبل از اینکه محصولات واقعاً برای ارائه به بازار آماده باشند، یا حتی سعی می‌کنند قبل از این‌که واقعاً آماده باشند، خیلی سریع رشد کنند.

باید هزینه‌های خود را به طور مداوم تحت کنترل نگه دارید، در غیر این‌ صورت این کار می‌تواند باعث بروز نتایج منفی شود. ممکن است روزی خودتان را نشسته ببینید در حالی که سر خودتان را می‌خارید، هیچ ایده‌ای ندارید که چه کار اشتباهی رخ داده است.

همه باید نگرش «فقط زمانی که لازم باشد هزینه خواهم کرد» را اتخاذ کنیم. منظورم از این نگرش این است که اگر در شرف شروع کسب ‌و کاری هستید یا به تازگی تجارتی را شروع کرده‌اید، در نظر بگیرید که آیا نیاز به صرف مقدار زیادی پول در راه‌اندازی آن دارید یا نه. آیا هزینه می‌کنید به خاطر اینکه فکر می‌کنید مشتریان‌تان ممکن است محل کارتان را به این شیوه دوست داشته باشند، یا هزینه می‌کنید چون می‌دانید که این کار فروش را تضمین می‌کند؟

تله‌ی بزرگی که برای بسیاری از صاحبان کسب‌ و کار جدید وجود دارد چشم و هم‌چشمی کردن با دیگران است. این موضوع را همه‌ی مواقع مشاهده می‌کنم و خودم نیز تا حدودی در این مقوله قرار می‌گیرم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه‌ی ناشر
مقدمه‌ی مولف
فصل یک: یافتن وجه تمایز خودتان
فصل دو: جلب توجه رایگان رسانه‌ها
فصل سه: استفاده‌ از مشتریان فعلی برای رشد کسب‌ و ‌کار
فصل چهار: درک این‌ که آن‌چه مشتری می‌خواهد هیچ هزینه‌ای در بر ندارد
فصل پنج: سه عنصر بسیار مهم هر کسب ‌و‌ کار؛ خدمات، خدمات و خدمات
فصل شش: توجه کردن به هزینه‌های جاری
فصل هفت: اتحاد استراتژیک، هزینه‌ای ندارد
فصل هشت: کسب‌ و کار، یعنی ایجاد رابطه
فصل نه: درخواست کمک؛ تقاضا برای مشاوره
فصل ده: تمرکز برای موفقیتِ فراتر از کسب ‌و‌ کار
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه
نویسنده
مترجمخلیل رضوی، داود عابدی
ناشر چاپیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-6524-49-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه

برای دریافت کتاب رشد کسب و کار شما بدون یک ریال هزینه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.