معرفی و دانلود کتاب رفتارهای برنده: دوازده و نیم ویژگی لازم برای پیشرفت

عکس جلد کتاب رفتارهای برنده: دوازده و نیم ویژگی لازم برای پیشرفت
قیمت:
۸۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رفتارهای برنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رفتارهای برنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رفتارهای برنده: دوازده و نیم ویژگی لازم برای پیشرفت

گری وینرچاک، نویسنده‌ی مطرح و پرفروش آثار تجاری و اقتصادی، در کتاب رفتارهای برنده، به بحث در باب ویژگی‌های فکری و رفتاری‌ای پرداخته که برخورداری از آن‌ها، نیل به موفقیت و بهروزی در عرصه‌های گوناگون زندگی را برای ما به مراتب ساده‌تر می‌سازند. گفتنی است که اثر پیش رو، یکی از عناوین پرفروشِ نشریه‌ی «یو. اس. آ تودی» به شمار می‌رود.

درباره کتاب رفتارهای برنده

اغلب آثاری که هر ساله در حوزه‌های تجارت، کارآفرینی یا خودسازی به انتشار می‌رسند، پیرو منطقی خشک و انعطاف‌ناپذیرند که بر مبنای آن، «موفقیت» در کار و زندگی شخصی، لزوماً با اعداد و ارقام، با حساب و کتاب، در یک کلام، بر اساس منفعتِ سطحی، سنجیده می‌شود. این تلقی از موفقیت البته چندان هم بیراه نیست. به هر حال نمی‌توان انکار کرد که معیارهایی کمّی برای سنجش میزان کامیابی یا عدم کامیابی (خصوصاً در حیطه‌ی فعالیت اقتصادی) وجود دارد که باید بدان‌ها توجه نمود. اما برخی از شاخص‌های موفقیت، از جمله احساس رضایت خاطر، را به هیچ عنوان نمی‌توان با عدد و رقم سنجید. گری وینرچاک (Gary Vaynerchuk) که خود یکی از کارآفرینان مشهور در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود، در کتاب رفتارهای برنده (Twelve and a Half) به ارائه‌ی تعریف جامع‌تری از موفقیت مبادرت ورزیده است؛ تعریفی که تنها سود و منفعت مادی را لحاظ نمی‌کند؛ بلکه توأم با آن، به تعالی اخلاقی و شخصیتی نیز توجه می‌ورزد.

در کتاب رفتارهای برنده از صفات و ویژگی‌های مثبتی سخن گفته شده که در صورت برخورداری از آن‌ها، علاوه بر این‌که در زندگی شخصی خود احساس سعادت بیشتری خواهید کرد، در حیطه‌ی کاری‌تان نیز به تماشای پیشرفتی فوق‌العاده خواهید نشست. برخی از این صفات و ویژگی‌ها، چنان‌که از مشاهده‌ی سرفصل‌های کتاب نیز پیداست، عبارتند از: قدرشناسی، خودشناسی، مسئولیت‌پذیری، خوش‌بینی، همدلی، مهربانی، سرسختی، کنجکاوی، بلندپروازی و...

کتاب رفتارهای برنده به سه بخش کلی تقسیم شده است. در بخش نخست، ویژگی‌های مورد اشاره در فوق، یک به یک برشمرده و توضیح داده شده است. در بخش دوم، نمونه‌هایی واقعی از افراد موفقی که با اتکا به این ویژگی‌ها به کامیابی در زمینه‌های کاری خود رسیده‌اند، ذکر گشته است؛ و سرانجام، در بخش سوم، توصیه‌های نگارنده در راستای کسب این ویژگی‌های سازنده، در قالب تمرین‌هایی عملی، ارائه گشته است.

خلاصه‌ی کلام این‌که با مطالعه‌ی کتاب رفتارهای برنده، به خصائص فکری، شخصیتی و رفتاری‌ای مجهز خواهید گشت که در پیچ‌وخم‌های گوناگون زندگیِ شخصی و حرفه‌ای، به کارتان خواهند آمد.

کتاب رفتارهای برنده (با عنوان فرعی دوازده و نیم ویژگی لازم برای پیشرفت) به همت نشر مون منتشر شده و در اختیار مخاطبین فارسی‌زبان قرار گرفته است.

نکوداشت‌های کتاب رفتارهای برنده

- گری وینرچاک در کتاب رفتارهای برنده، با بهره بردن از تجارب ارزنده‌ی خویش، توصیه‌های نشاط‌آفرینی را ارائه نموده که به شما در مسیر نیل به شادی در زندگی یاری می‌رسانند. در این کتاب واژه‌ی «موفقیت» از نو تعریف شده است. (Kirkus Reviews)

- مطالعه‌ی کتاب رفتارهای برنده فقط از شما تاجری بهتر نمی‌سازد؛ بلکه همچنین، به انسانی بهتر و شادتر تبدیلتان می‌کند. این کتاب مکاشفه‌ای لذت‌بخش و عالی است که نشان می‌دهد موفقیت چیزی فراتر از ارقام و اعداد است. (Shondaland)

- گری واینر چاک، نویسنده‌ی پرفروش آثار حوزه‌ی اقتصاد، در ششمین کتاب خود، به برشمردنِ مهارت‌های ضروری برای کامیابی در حیطه‌های گوناگون زندگی پرداخته است. (Amazon)

کتاب رفتارهای برنده مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به عناوین حوزه‌ی موفقیت و خودسازی و مخاطبین کتاب‌های تجاری و اقتصادی، بیش از همه مطالعه‌ی کتاب رفتارهای برنده، اثر گری وینرچاک، را مفید و ثمربخش خواهند یافت.

با گری واینر چاک بیشتر آشنا شویم

گری واینر چاک (متولد سال 1975) نویسنده، اقتصاددان، کارآفرین و سخنرانِ مطرح آمریکایی - بلاروسی است. وی بیش از همه به واسطه‌ی آرا و نظریات بدیعش در حوزه‌ی کارآفرینی شناخته می‌شود؛ نظریاتی که به روشن‌ترین شکل ممکن در کتاب‌های مشهور و پرفروش او، از جمله دو اثر با عناوین «رفتارهای برنده» و «چگونه می‌توانید یک کارآفرین نمونه باشید»، ارائه گشته‌اند.

جالب است بدانید که گری وینرچاک، علاوه بر نویسندگی و ایراد سخنرانی، مدیریت دو شرکت بزرگ «وینرمدیا» و «وینریکس» را نیز، بر عهده دارد.

در بخشی از کتاب رفتارهای برنده می‌خوانیم

مردم خیال می‌کنند مهربانی صفتی است که باید در برابر آدم‌های مظلوم، مأیوس، دل‌مرده، یا آسیب‌پذیر به‌ کار برد. ولی به نظر من، مهربانی را باید صرف کسانی کنیم که خود ما را به دردسر انداخته‌اند. هروقت همکار یا شریکم با من بدرفتاری می‌کند یا من را به خاک سیاه می‌نشاند و بعد از دو سال، دوباره طوری سروکله‌اش پیدا می‌شود که انگار نه خانی آمده و نه خانی رفته، من از همیشه مهربان‌تر رفتار می‌کنم.

همیشه به بااستعدادترین دوستانم گفته‌ام مهربانی در موقعیت‌های آسان، کار آسانی است. مهم این است که آدم در دشوارترین موقعیت‌ها مهربان باشد. هر بار آدم در هچل گیر می‌کند، راحت‌ترین کار این است که همه را با بدوبیراه دک کند. بزرگ‌منشی به نیروی درونی زیادی نیاز دارد، ولی آنچه مایۀ تمایز شما از دیگران می‌شود، صفت مهربانی است.

من دشوارترین و پرفشارترین لحظه‌های کار روزانه را با تکیۀ بر نیروی مهر و محبت طی می‌کنم. نزدیک‌ترین آدم‌های محل کارم شاهد این لحظه‌ها بوده‌اند. ولی ناراحتی‌ام از این است که دیگران به‌دلیل شیوۀ برخورد تهاجمی‌ام جلوی دوربین، در این خصوص دچار سوءتفاهم شده‌اند.

هیچ‌کس از تمام زیروبم‌های زندگی دیگران خبر ندارد. هیچ‌کس صددرصد نمی‌داند در ذهن دیگری چه می‌گذرد یا چه ماجراهایی را در کودکی و گذشته از سر گذرانده تا به آدم امروز تبدیل شده است. پس چطور می‌شود دیگران را قضاوت کرد؟

در نقطۀ مقابل هم همین‌طور است. وقتی دیگران شما را قضاوت می‌کنند، نباید به دل بگیرید، چون آن‌ها که شما را درست نمی‌شناسند. معمولاً آدم‌هایی که راحت به خودشان سوزن می‌زنند، از جوال‌دوز زدن به دیگران ابایی ندارند. در عوض، کسانی که با خودشان مهربان‌اند، به دیگران هم راحت‌تر محبت می‌کنند.

وقتی خبر دادند که فلانی از شرکت دزدی کرده، انگار سطل آب یخ روی سرم خالی کردند. می‌دانستم پدرم چقدر از فضای باز و دوستانه‌ای که در شرکت ایجاد کرده بودم بدش می‌آید، چون معتقد بود آدم‌ها از چنین فضایی سوءاستفاده می‌کنند. برای همین، بلافاصله از درِ حمایت و پشتیبانی درآمدم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
صفت نیمۀ من: رک ولی مهربان
بخش اول: ویژگی‌های لازم
قدرشناسی
خودشناسی
مسئولیت‌پذیری
خوش‌بینی
همدلی
مهربانی
سرسختی
کنجکاوی
صبر
اعتقاد راسخ
فروتنی
بلندپروازی
بخش دوم: نمونه‌های واقعی
بخش سوم: تمرین‌ها
قدرشناسی
خودشناسی
مسئولیت‌پذیری
خوش‌بینی
همدلی
مهربانی
رک‌گویی مهربانانه
سرسختی
کنجکاوی
صبر
اعتقاد راسخ
فروتنی
بلندپروازی
نتیجه‌گیری
چه‌چیزی الهام‌بخش نوشتن این کتاب شد
سپاسگزاری
دربارۀ نویسنده
یادداشت‌ها
پی‌نوشت‌ها
نام‌نامه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رفتارهای برنده: دوازده و نیم ویژگی لازم برای پیشرفت
نویسنده
مترجممرضیه حسین پور
ناشر چاپینشر مون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات236
زبانفارسی
شابک978-622-7585-79-7
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رفتارهای برنده

Zynb moaveni
۱۴۰۲/۸/۱۲
کتاب خیلی مفیدی هست و باعث میشه واقعا توی کسب و کارتون تاثیر داشته باشه و اینکه اصلا کلیشه‌ای نیست و‌ داستان شخصی‌های گری وی هست.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب رفتارهای برنده

برای دریافت کتاب رفتارهای برنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.