معرفی و دانلود کتاب گناهی به سرخی ارغوان

عکس جلد کتاب گناهی به سرخی ارغوان
قیمت:
42000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گناهی به سرخی ارغوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گناهی به سرخی ارغوان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گناهی به سرخی ارغوان

داستانی هیجان‌انگیز درباره کارآگاهی ژاپنی که راز جنایت بزرگ لس‌آنجلس را کشف می‌کند. کتاب گناهی به سرخی ارغوان روایت نیکلاس اوبرگان از وضعیت اسفناک زندگی مهاجران و اقلیت‌های آمریکا است و با به تصویر کشیدن رفتارهای بی رحمانه‌ای که انسان‌ها در حق یکدیگر انجام می‌دهند، باورهای خوانندگان درباره عدالت و انسانیت را به چالش می‌کشد.

درباره کتاب گناهی به سرخی ارغوان:

نیکلاس اوبرگان در کتاب گناهی به سرخی ارغوان (Sins as scarlet) که اثری هیجان‌انگیز و جنایی است، خواننده را به دنیای تاریک و فاسد مهاجران غیرقانونی می‌برد، جهانی که در آن هر جنایتی امکان پذیر است و هیچ قانونی از قربانیان محافظت نمی‌کند. قهرمان این قصه کارآگاهی است که در زندگی شخصی است ناکام مانده و سایه‌های تاریکی از گذشته، زندگی‌اش را پوشانده اما چیزی در این پرونده وجود دارد که او را در اعماق افکار و حسرت‌‌هایش بیرون می‌کشد و به جاده‌های مکزیک و آمریکا می‌کشاند.

کوزوکه ایواتا، کارآگاه اصالتا ژاپنی روزی مامور ویژه پرونده‌های قتل بود. اما این روزهای او با با جاسوسی همسران خیانتکار می‌گذرد و شب‌ها هم تلاش می‌کند خاطراتی فراموش‌نشدنی را از حافظه‌اش بیرون براند. زندگی او بدون هیچ حادثه و هیجانی در یک سرازیری روزمرگی پیش می‌رود تا زمانی که دوستی قدیمی در مقابل خانه او ظاهر می‌شود. خواسته این دوست رسیدگی به پرونده قتل یکی از عزیزانش است، پس کوزوکه ایواتا با اکراه به دنیای خطرناکی که از آن خداحافظی کرده بود برمی گردد، اما خیلی متوجه می‌شود خطری بسیار بزرگتر و بی‌رحم‌تر از یک انسان مجنون و روان‌گسیخته در شهر وجود دارد. او در فراز و نشیب‌های بسیار دنیایی از فساد، استثمار و قتل در را لس‌آنجس کشف می‌کند و برای حل این معما زندگی و آینده‌ حرفه‌ایش را به خطر می‌اندازد... .

نکوداشت‌های کتاب گناهی به سرخی ارغوان:

- هیجان‌انگیز و خواندنی. (فایننشال‌تایمز)
- شاهکاری که هر صفحه آن را تحسین خواهید کرد. (جفری دیور)
- روایتی بی‌رحمانه از تاریکی دنیای زیرزمینی لس‌آنجلس. (آنتونی هوروویتز)

کتاب گناهی به سرخی ارغوان مناسب چه کسانی است؟

مطالعه کتاب گناهی به سرخی ارغوان به علاقه‌مندان رمان‌های جنایی و پلیسی پیشنهاد می‌شود.

با نیکلاس اوبرگان بیشتر آشنا شویم:

نیکلاس اوبرگان (Nicolás Obregón) نویسنده‌ای اسپانیایی اصل است که کودکی خود را بین لندن و مادرید گذرانده است. او در حال حاضر به ویراستاری در یک شرکت حقوقی اشتغال دارد اما در گذشته به عنوان یک سفرنامه‌نویس فعالیت می‌کرد. حاصل تجربه این شغل، شناخت گسترده و عمیقی از فرهنگ ژاپن بوده که کتاب گناهی به سرخی ارغوان بر پایه آن بنا شده است.

در بخشی از کتاب گناهی به سرخی ارغوان می‌خوانیم:

در کارنامه شغلی‌اش، سابقۀ شش‌هزار ساعت تجربۀ کارآگاهی داشت و با خودش گفت دیگر سن‌وسالش بیش از آن است که بخواهد پا به حیطۀ شغلی تازه‌ای بگذارد. در آزمون چندمهارتی و دوساعتۀ قوانین و مقررات، بالاترین نمره را آورد و قانون مصوب کارآگاهان خصوصی را از بر شد. 175 دلار پرداخت و گواهینامه‌اش را از سازمان خدمات کارآگاهی و امنیتی گرفت. 32 دلار خرج انگشت‌نگاری دادگستری شد و 19 دلار خرج انگشت‌نگاری اف‌بی‌آی. یک‌ماه‌نشده رسماً کارآگاه خصوصی بود، هرچند خودش عنوان «مأمور حرفه‌ای تحقیقات» را ترجیح می‌داد.

اوایل که فکر می‌کرد این شغل هم با حقوق ماهیانۀ پلیس فرقی ندارد، سعی کرد از چم‌وخم رقابت در دنیای کارآگاهان خصوصی سر در بیاورد، هرچند می‌دانست چند گام از بقیه پیش‌تر است. سوابق شغلی درخشانی داشت، چند زبان بلد بود و پرونده‌های مهمی را حل کرده بود. پرونده‌های قتلی که در توکیو حل کرد در کل کشور سروصدا کرده بود.

آن‌ها که می‌شناختندش تعجب کردند که چرا وارد پلیس لس‌آنجلس نمی‌شود. می‌گفتند می‌تواند مثل آب خوردن و طی چند سال، کارآگاه پلیس شود. هرچه نباشد، همین‌جا از دانشکدۀ افسری فارغ‌التحصیل شده بود.

هم‌پالکی‌ها به ریشش می‌خندیدند و می‌گفتند کدام سرآشپز بین‌المللی حاضر است در فست‌فود کنار خیابان کار کند؟ ولی به ایواتا برنمی‌خورد.

فهرست مطالب کتاب

مرز مکزیک _ آمریکا
بخش اول: چهار سال بعد
1. آفتابه خرج لحیم
2. ماجرایی غم‌انگیز
3. بهترین شانس
توکیو _ 1975
4. سی‌وپنج‌هزار گزینه
5. آن را که خواب است
6. آدم پاک همه را پاک می‌بیند
7. شهر زیبا
توکیو _ 1975
8. ببخشید
9. آن دنیا جای بهتری است
10. در حلقه‌ای واحد
11. خانه
12. خود واقعی شما
توکیو _ 1975
13. رؤیاهای لس‌آنجلس
14. گوشت و خون
بخش دوم
15. کار تمیز
16. زیر سنگ‌ها را بگرد
17. ما همه را می‌پاییم
توکیو _ 1975
18. اصل جنس
19. در محفل همپالکی‌ها
20. گوشت‌خوار اجباری
توکیو _ 1975
21. بخوابی که پا نشی
22. مملکت آزادی
23. خبر خوش
24. عقرب
25. هاکسلی، آریزونا
26. آباژور
27. گناهی به سرخی ارغوان
28. پرواز شبانه
29. کنار تو
30. غروب
یادداشت نویسنده
سپاسگزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گناهی به سرخی ارغوان
نویسنده
مترجممرضیه حسین پور
ناشر چاپیانتشارات نگاه
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات428
زبانفارسی
شابک978-622-267-185-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
42000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گناهی به سرخی ارغوان

بیتا محصل
۱۴۰۲/۶/۳۰
میشه گفت تکان دهنده بود، مدتی بود میخواستم چراغ‌های آبی.... رو بخونم ولی نمیشد بعد از خوندن این کتاب حتما سراغش میرم، تنها ایرادش این بود که زیادی فضاسازی داشت، از آب و هوا و رنگ و بو گرفته تا اسم مکان‌ها و حتی نوشته روی تیشرت‌ها که کمی زیاده روی بود ولی در کل کاملا ارزش خوندن داشت
سارا پیشه ور
۱۴۰۱/۹/۲۴
نسبت به اثر دیگر نویسنده یعنی چراغ‌های آبی یوکوهاما پایین تر بود ولی در کل جالب بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب گناهی به سرخی ارغوان

برای دریافت کتاب گناهی به سرخی ارغوان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.