معرفی و دانلود کتاب پوست در بازی

عکس جلد کتاب پوست در بازی
قیمت:
79000 تومان - 8.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پوست در بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پوست در بازی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پوست در بازی

کتاب پوست در بازی به قلم نسیم نیکولاس طالب اثر پنجم از سری «اینسرتو» و جزو یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز است که با ارائه ترکیبی‌ از مباحث کاربردی، داستان‌های فلسفی و تفاسیر علمی و تحلیلی در زمینه‌ی مسائل تصادفی، به عنوان راهنمایی‌ عملی برای کسانی که به دنبال تغییر در زندگی خود هستند، به حساب می‌آید. (فایل کتاب در تاریخ 1398/10/04 به‌روز رسانی شده است.)

نسیم نیکولاس طالب (Nassim Nicholas Taleb) در اثر جسورانه‌ی پوست در بازی (Skin in the game) که با موضوع عدم تقارن‌های پنهان در زندگی روزمره ارائه شده است تعداد کثیری از باورهای مشهور و قدمت‌دار را در مورد ریسک و پاداش، سیاست و مذهب، مبادلات مالی و مسئولیت‌پذیری شخصی به چالش کشیده است.

طالب یکی از پیش‌روترین متفکران دوره‌ی ما در بحث‌برانگیزترین و عمل‌گرایانه‌ترین اثرش، توصیف دیگری از مفهوم درک دنیا، رشد شغلی، کمک به داشتن یک جامعه عادلانه و منصفانه، تشخیص مهملات و متقاعدسازی دیگران به شما می‌دهد. نسیم نیکولاس طالب با ارجاع به مثال‌هایی از حمورابی تا سنکا، آنتائوس غول‌پیکر تا دونالد ترامپ، به شما نشان می‌دهد که چطور میل به پذیرفتن ریسک‌ ویژگی ذاتی قهرمانان، قدیس‌ها و افراد مترقی بوده است.

در این اثر نویسنده مانند دیگر آثارش با متنی کلاسیک که به راحتی می‌توان آن را در کتابش درک کرد باورهای مشهور و قدمت‌داری که در مورد ارزشمندی افرادی که طرفدار مداخله‌های نظامی هستند، سرمایه‌گذاری‌های مالی انجام می‌دهند و باورهای مذهبی را تبلیغ می‌کنند به چالش کشیده است. از میان این بینش‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- برای عدالت اجتماعی روی تقارن و به اشتراک گذاشتن ریسک متمرکز شوید. شما نمی‌توانید سود به دست آورید و ریسک را به دیگران انتقال دهید، همانگونه که بانکدارها و شرکت‌های بزرگ این کار را می‌کنند. شما نمی‌توانید بدون قبول مسئولیت ریسک‌های خودتان و پرداخت ضررهایتان ثروتمند شوید. لزوم داشتن پوست در بازی بهتر از هزاران قانون و ظابطه این عدم تقارن را حل خواهد کرد.

- قوانین اخلاقی جهان شمول نیستند. شما جزو دسته‌ای بزرگ‌تر از خودتان، اما همزمان کوچک‌تر از کل بشریت هستید.

عبارت «پوست در بازی» هم‌زمان که بتن اساسی مدیریت ریسک است، به طور غیرقابل باوری نوعی جهان‌بینی نیز هست که در همه ابعاد زندگی، همان طور که طالب بیان می‌کند، می‌تواند نقش داشته باشد. تقارن پوست در بازی قانون ساده‌ای است که برای انصاف و عدالت ضروری و کارآمدترین اسلحه‌ی شکار مهملات است. به خاطر داشته باشید که هیچ زمانی به کسی که پوستش درگیر بازی نیست نمی‌توان اعتماد کرد. بدون درگیر بودن پوست در بازی، احمق‌ها و کلاه‌بردارها منتفع می‌شوند و اشتباه‌هایشان هیچ وقت به ضررشان تمام نخواهد شد.

درنهایت می‌توان گفت از نظر نسیم نیکولاس طالب پوست در بازی عمدتاً به عدالت، شرافت و فداکاری و همه‌ی مسائلی که مربوط به هستی انسان‌هاست مرتبط است.

جملات برگزیده کتاب پوست در بازی:

- ما همیشه دیوانه بوده‌ایم، اما مهارت لازم برای نابودی دنیا را نداشتیم. هم‌اکنون توانش را داریم.
- شما هیچ‌گاه نمی‌توانید کسی را کاملا قانع کنید که اشتباه می‌کند؛ تنها واقعیت می‌تواند او را قانع کند.
- به گونه‌ای با کشورهای ضعیف‌تر مواجه شوید که دوست دارید کشورهای قوی‌تر با شما برخورد کنند.
- با هر فردی که ملاقات می‌کنید مهربان باشید. اما اگر کسی با شما از موضع قدرت برخورد کرد، از موضع قدرت با او برخورد کنید.
- شاید در ذهنتان ندانید که به کدام سمت می‌روید، اما حین عمل کردن می‌دانید.

در بخشی از کتاب پوست در بازی می‌خوانیم:

جامعه دوست دارد قدیس‌ها و قهرمانان اخلاقی‌اش مجرد باشند تا بار فشار خانواده روی دوششان نیاید که مجبور نشوند در دوراهی اغماض اخلاقیات و سیر کردن شکم فرزندانشان قرار بگیرند. کل بشریت به نحوی انتزاعی تبدیل به خانواده‌ی آن‌ها می‌شود. برخی از شهدا نظیر سقراط، دارای کودکان خردسال بودند (اگرچه خودش 70 سال داشت) و با به خطر انداختن آن‌ها، بر این دوراهی غلبه کردند، بسیاری نمی‌توانند.

آسیب‌پذیری سرپرست‌های خانوار به طرز قابل توجهی در تاریخ مورد سو استفاده قرار گرفته است. سامورایی‌ها مجبور می‌شدند خانواده‌هایشان را به‌عنوان گروگان در ادو رها کنند و بدین ترتیب به مقامات اثبات می‌کردند که علیه حکمران‌ها موضع نخواهند گرفت. رومی‌ها و هون‌ها رویه‌ی تبادل «بازدید کنندگان» دائم یا همان فرزندان حکمران‌ها در طرفین ماجرا را پیش گرفتند که این فرزند در خاک ملت خارجی و به‌عنوان یک اسیر طلایی در درگاه پادشاه پرورش می‌یافت.

عثمانی‌ها به سربازان ینگی چری اتکا داشتند، افرادی که در نوزادی از خانواده‌های مسیحی گرفته می‌شدند و هیچ‌گاه ازدواج نمی‌کردند. نداشتن خانواده (یا تماس نگرفتن با خانواده‌) باعث شده بود که کاملاً در خدمت سلطان باشند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجمین
کتاب 1: مقدمه
پیش‌درآمد، قسمت 1: آنتایوس ازپاافتاده
پیش‌درآمد، قسمت 2: بررسی مختصر تقارن
پیش‌درآمد، بخش 3: دنده‌های اینسرتو
کتاب 2: نگاهی مقدماتی به نمایندگی
فصل 1: چرا هر کسی باید لاک‌پشت‌های خودش را بخورد: برابری در عدم قطعیت
کتاب 3: بزرگ‌ترین عدم تقارن
فصل 2: نامُداراترین‌ها پیروز می‌شوند: سلطه‌ی اقلیت یک‌دنده
ضمیمه‌ی بخش 3: چند نمونه‌ی خلاف تصور دیگر در مورد جمع
کتاب 4: گرگ‌ها در میان سگ‌ها
فصل 3: چگونه به‌صورت قانونی مالک فرد دیگری شویم
فصل 4: پوست دیگران در بازی شما
کتاب 5: زنده بودن به معنای پذیرش برخی ریسک‌های معین است
فصل 5: زندگی در دستگاه شبیه‌سازی
فصل 6: روشن‌فکر در عین حال احمق
فصل 7: نابرابری و پوست در بازی
فصل 8: متخصصی به نام لیندی
کتاب 6: نگاهی عمیق‌تر به نمایندگی
فصل 9: جراح‌ها نباید شبیه جراح باشند
فصل 10: تنها ثروتمندها با سم مسموم می‌شوند: ترجیحات دیگران
فصل 11: کردار پیش از گفتار
فصل 12: فکت‌ها درستند، اخبار جعلی است
فصل 13: تجارت فضیلت
فصل 14: صلح، نه جوهر نه خون
کتاب 7: دین، اعتقاد و پوست در بازی
فصل 15: وقتی در مورد دین صحبت می‌کنند، نمی‌دانند از چه می‌گویند
فصل 16: بدون پوست در بازی، خبری از عبادت نیست
فصل 17: آیا پاپ آتئیست است؟
کتاب 8: ریسک و عقلانیت
فصل 18: چگونه در مورد عقلانیت عقلانی باشیم
فصل 19: منطق ریسک‌پذیری
مؤخره: چیزهایی که لیندی به من گفت
واژه‌نامه
پیوست فنی
یادداشت‌ها
کتاب‌شناسی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پوست در بازی
نویسنده
مترجمهادی بهمنی، سعید رمضانی
ناشر چاپی نشر نوین
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات338
زبانفارسی
شابک978-600-8738-86-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
79000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پوست در بازی

Futurist Esmaiel Rahimi
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
نسیم نیکلاس طالب در زمانی شروع به دگرگون کردن تفکر مدرن کرده که؛ دوران فیلسوفان و اندیشه پردازان بزرگ به سر رسیده. نه خبری از هایدگر و پوپر است و نه خبری از تافلر و تالکینز. نه می‌توان آینده پردازانی همچون آیزاک آسیموف را پیدا کرد و نه بزرگانی همچون ماشرال برمن و لوییز ممفورد در شهرگرایی. نسم طالب نیکلاس به تنهایی یک تاریخ بزرگ از اندیشه است که برای شناختش نمی‌توان به خواندن ۲۰ کتاب سنگین اکتفا کرد. ابتدا باید تاریخ فلسفه و اندیشه را خوب وارسی کرد و سپس تاریخ تمدن را جست و جو کرد و سرانجام به گستره ملموس؛ مادی؛ سطحی؛ شتابان؛ فناورانه و مالی امروز همچون جوردانو برونو نگاه کرد تا عظمت کارهای طالب را فهمید. هنوز زود است که جهان بی‌پروا و کم عمیق کنونی خودش را با الگوهای نسیم نیکلاس طالب هماهنگ کند. بحران‌های کشنده دیگری هم نیاز است تا قانع شود برخی مسیر‌ها را هزاران سال است به اشتباه پیموده است...
مسعود فراستی
۱۳۹۸/۹/۹
پوست در بازی کتاب واقعا معرکه‌ای است و به عقیده من، خوندن این کتاب برای جوامعی که گرفتار بوروکراتها و مدیران نالایق هستن ضروریه. من شخصا کتاب زبان اصلی رو چندین بار خوندم، یادداشت برداری کردم و بارها با اون خندیدم، برای دوستان نقل کردم یا به فکر فرورفتم. خیلی خوشحال شدم که عزیزانی زحمت کشیدن و کتاب رو به فارسی برگردوندن. اگر بخوام منصف باشم باید بگم که ترجمه کتاب قابل قبوله، ولی آشکارا فاقد روح هست. مترجمان عزیز فقط دنبال این بودن که عبارت به عبارت، متن رو به فارسی برگردونن و توجهی به ظرافتهای زبانی نسیم نیکولاس طالب نداشتن. نثر طالب سرشار از ایجاز و جملات مطنطن و فاخر هست و علاوه بر اینها، از ملاحت و طنز دلنشینی برخورداره. مترجمان به هیچ عنوان نتونستن این نمک و ملاحت رو منتقل کنن. ترجمه بشدت شبیه ترجمه‌های آکادمیک خشک و بی‌روح هست. در مجموع، خوندن این کتاب برای کسانی که (بطورکلی) دنبال این هستن که بدونن «پوست در بازی» از چه چیزی حرف میزنه مفیده، مع الاسف خوندن این ترجمه برای علاقمندان طالب که با زبان انگلیسی آشنایی دارن تجربه خوشایندی نیست.
S Farshad
۱۳۹۸/۵/۱۴
از نظر من در جایگاه خواننده کتاب و نه نقاد، متاسفانه، نسیم طالب در این تالیف به طرز چشمگیری افول نشان داده.
در قیاس با قوی سیاه، این کتاب دقیقاً برعکس ادعای مولف که گفته کتابی مناسب برای همه عمر و همه کاری است، عمدتاً حاوی هجویات بسیار تنده که به ناسزاگویی و تخریب دیگران شباهت بیشتری داره تا هجو.

گرچه نمی‌توان نبوغ، قلم شیوا و قدرت تحلیل و پیوند دادن مطالب، ذکاوت و استقلال رای طالب را انکار کرد اما این کتاب تصورات من درباره این نویسنده را تا حد زیادی به شکل منفی دگرگون کرد.
فرشاد بهرام پوری
۱۴۰۱/۵/۲۸
کتاب بسیار خوبی بود البته ترجمه پادشکنده و این کتاب از نشر نوین افتضاح بود. این کتاب از سری کتاب‌های اینسترتو نسیم طالب هستش پیشنهاد می‌کنم از فریفته تصادف شروع کنید تا با تفکرات نسیم طالب آشنا هم بشوید
mehrdad rahmani
۱۳۹۹/۱/۱۵
تعریف این کتاب رو در سایتهای مختلف دیده بودم و زمانی که فهمیدم ترجمه شده، نسخه کاغذیش رو از کتابفروشی خریدم... اما متاسفانه ترجمه به قدری نازیباست که به سختی تونستم سی صفحه از اون رو بخونم و گذاشتمش کنار.
سهام پزشکپور
۱۴۰۲/۱۲/۱
واقعا کلمات برای توصیفش کم میارن. فقط شاید خواننده با پیشینه مطالعاتی کم لذت کافی رو ازش نبره. جلد چهارم و ادمه مجموعه اینسرتو. خوندن حداقل یکی از دیگه از کتاب‌های طالب قبلش خییییلی بهتر جواب میده.
میثم شهیدی
۱۴۰۱/۳/۱۴
به نظرم موضوع خیلی مبهم بیان شده بود و من زیاد سر در نیوردم (البته نسیم طالب رو یه متفکر برجسته میدونم و خوندن کتاب قوی سیاهش رو به همه توصیه میکنم)
Hamid Moradi
۱۴۰۰/۹/۱۸
خیلی استعاره و ارجاع به مسایل مختلف تاریخی، علمی، اجتماعی داره که خوندنشو سخت می‌کنه. در هر صورت سعی کنید مفهوم کتاب رو درک کنید و در کار و زندگی به کار ببرید.
نادیا امیری
۱۴۰۰/۱۲/۳
دید متفاوتی که جلوی شما قرار می‌ده باعث می‌شه به خیلی از باورهای ذهنیتون شک کنین یا حتی برای بار اول به خیلیاشون فک کنین
s lady
۱۳۹۹/۱/۱
کتاب‌های این نویسنده رو به زبان انگلیسی هم موجود کنید لطفا مثل fooled by randomness
کاملیا .ب
۱۳۹۸/۴/۹
کتابی که استادم پیشنهاد داده بخونم
ماهان مرادی
۱۴۰۱/۲/۲۹
کتاب جالبی هستش پیشنهاد میکنم مطالعه فرمایید
A Afshar
۱۳۹۸/۴/۷
تعریف این‌کتاب رو خیلی شنیدم و خیلی مشتاقم بخونم
Mohamadreza tarazandeh
۱۴۰۱/۴/۱۸
کتابه بسیار سنگینی هست
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب پوست در بازی

برای دریافت کتاب پوست در بازی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.