معرفی و دانلود کتاب رفتم وزن کم کنم، نویسنده شدم!

عکس جلد کتاب رفتم وزن کم کنم، نویسنده شدم!
قیمت:
۲۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رفتم وزن کم کنم، نویسنده شدم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رفتم وزن کم کنم، نویسنده شدم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رفتم وزن کم کنم، نویسنده شدم!

گلاله داودی با شرح تجربیات و موفقیت‌هایش در کتاب رفتم وزن کم کنم، نویسنده شدم! به شما یاد می‌دهد که اگر در زندگی خود انگیزه و هدف داشته باشید قطعا به تمام رویاهایتان خواهید رسید.

با گلاله داودی بیشتر آشنا شویم:

او فردی است که در کمتر از 3 ماه موفق شد 22 کیلو وزن کم کند و پس از کاهش وزن و سایز، چند سانت به قدش اضافه نماید. این تغییرات برای کسی که 43 سال سن دارد اتفاقی بی‌نظیر است. او کم کم با شرکت در کلاس‌ها و دوره‌های دیگر توانست مربی «تی ‌ام بی» شود.

گلاله داودی همچنین در دوره‌های ثروت هم شرکت نمود تا بتواند به فردی ثروتمند و ثروت‌ساز تبدیل شود که قطعا در کتب بعدی خود در مورد کارها و مشاغلی که به آن‌ها ورود پیدا کرده و به موفقیت رسیده است صحبت خواهد کرد. او در این کتاب قصد دارد تا با به اشتراک گذاشتن تجربیات و تحولات خود به شما کمک کند تا به تناسب اندام و تناسب افکار برسید.

کتاب رفتم وزن کم کنم، نویسنده شدم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای افرادی مناسب است که می‌خواهند بدانند چطور می‌توان در هر سنی به چیزی که می‌خواهند برسند و موفق شوند.

در بخشی از کتاب رفتم وزن کم کنم، نویسنده شدم می‌خوانیم:

از روز چهارشنبه 97/7/4 در گروه‌ها اعلام کرده بودند که قصد داریم یک گروه قرض‌الحسنه با حضور استاد ایجاد کنیم. فراهم کردن پول برای من سخت بود ولی چون استاد نیز قرار بود گروه را همراهی کنند نمی‌خواستم این با هم بودن با دوستانم و استاد را از دست بدهم. از طرفی خودم هم عاشق قرض‌الحسنه و همکاری‌های این‌ چنینی بودم. لادن، خواهر همیشه همراهم به من قول داد که در کنار من باشد و در جور کردن پول به من کمک کند. بالاخره استارت را زدیم و اولین قسط آن را جور کردیم و از این بابت خیلی خوشحال بودم.

استاد چند فایل گذاشته بودند و گفتند تازه این شروع کار است. من تا 100 میلیون تومان برای وام در نظر دارم تقدیم کنم. قسط‌ها 500 هزار و خود وام 10 میلیون، برای هر سهم بود. من هم با این حرف‌ها طبق معمول کلی انرژی می‌گرفتم و تصویرسازی می‌کردم.

یکی از برنامه‌های گروه‌های پاک‌سازی، رفتن بچه‌ها به پارک‌های شهر خود و انجام حرکات سبز بود و هرکسی این کار را انجام می‌داد و عکس‌اش را در گروه می‌گذاشت. اغلب شهرهای شیراز و قزوین در این زمینه رکورددار بودند. آن‌ها با تعداد نفرات و دفعات بیشتری برای انجام حرکات سبز به پارک می‌رفتند درنتیجه عکس‌هایشان هم بیشتر بود. با دیدن این عکس‌ها، کل گروه با شادی و نشاط خاصی به آن‌ها تبریک می‌گفتند و آن‌ها را تشویق می‌کردند.

چهارشنبه 97/7/18 من به همراه اسرا بیرون رفتم. اسرا به مدرسه‌ای که روبروی منزل خودمان هست، رفت و من هم به پارک بانوان رفتم. در آن جا با خانم شیوا زندکریمی که خودش هم، کمی حرکات ورزشی را بلد بودند، ورزش را انجام دادم و ساعت 10 برگشتیم

چهارشنبه 97/7/25 در گروه سنندج، باهم هماهنگ کرده بودیم و باوجود بارش شدید باران، صبح زود ساعت 5/30 بیدار شدیم. در گروه یک پیام گذاشتم و گفتم که ما میرویم پارک بانوان و انشالله تا آن موقع بارندگی تمام خواهد شد.

با خانم‌ها لادن، زندکریمی، علی مرادی، خانم پژکول، نصیری به پارک بانوان رفتیم و در آن جا حرکات سبز انجام دادیم و فیلم و عکس هم گرفتیم و برای گروه پاک‌سازی عکس و فیلم‌ها را ارسال کردیم.

فهرست مطالب کتاب

اشعار نویسنده در حمد و ثنای خداوند درمورد «تی‌ام بی» 
مقدمه
چگونگی شرکت در سمینار استاد احمد نوری و کلاس‌های «تی‌ام‌بی» 
شروع قدرتمند آموزه‌های «تی‌ام بی» 
رفتن به همدان برای سمینار استاد
شروع قدرتمندانه نوشتن سناریو
شروع قدرتمندانه یک قرض‌الحسنه
افزایش قد در سن 43 سالگی
ثبت‌نام پرقدرت دوره کوچینگ
رفتن قدرتمندانه به دورهمی و مراسم بزرگداشت استاد احمد نوری
شروع قدرتمندانه مطالعه روزانه
رفتن قدرتمندانه به کارگاه «به خاطر این سه نفر» 
شروع قدرتمندانه دوره «تی‌ام بی لایف» یک‌ساله
جلسه دوم «تی‌ام بی لایف» 
نکاتی از جلسه سوم «تی‌ام بی لایف» 
شروع قدرتمندانه دوره «سلف کوچینگ» 
امر به اجرای لایو قدرتمندانه
نکاتی ناب و عالی از جلسه ششم دوره «تی‌ام بی لایف» 
رفتن قدرتمندانه به سمینار و کلاس استاد در شیراز
شروع قدرتمندانه دوره چالش
شروع قدرتمندانه یک کسب‌ و کار عالی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رفتم وزن کم کنم، نویسنده شدم!
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-622-752763-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رفتم وزن کم کنم، نویسنده شدم!

مینا برمکی
۱۴۰۰/۲/۶
لذت بردم. با مطالعه‌ی این کتاب متوجه شدم آدم می‌تونه چقدر عظم و اراده داشته باشه و نویسنده در 3ماه، 23 کیلو وزن کم کردن و حتی تونستن دایم وزن خود رو ثابت و فیکس نگه دارن. نه تنها چالش کاهش وزن، بلکه چالش‌های دیگری مثل منظم بودن، آموزش دایم و مادام العمر، نویسندگی، رشد و تمرین و تغییرر و تجارت، و و دایما تغییر رُشد آپدیت کردن خود، در مسیر راه نویسنده قرار گفتا که بخووووبی از تمام آن‌ها سربلند و موفق بیرون آمده‌اند. توصیه می‌کنم این کتاب رو برای همه انسان‌هایی که می‌خوان بدونن آدمی چقدر می‌تونه در زندگی عظم و اراده داشته باشه و تغییر کنه. و کسانی که میخوان مفید و اثرگذار باشن. 🌷🌷🌷🌷👌🙏
توحید نگهدار
۱۴۰۲/۵/۲
این کتاب واقعا در من تحول ایجاد کرد یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که خواندم و با خواندن این کتاب خیلی چیزها برای من روشن شد و من را برای تغییر و تحول در زندگی خود آماده کرد و از خانم گلاله داودی عزیز بابت کتاب ارزشمند و پر از راز موفقیت از ایشان متشکر و سپاسگزارم و بابت اراده و موفقیتی که ایشان دارند به ایشان افتخار و تحسینشان میکنم من از شما متشکرم قهرمان سنندج
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب رفتم وزن کم کنم، نویسنده شدم!

برای دریافت کتاب رفتم وزن کم کنم، نویسنده شدم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.