معرفی و دانلود کتاب رمزگشایی از دنیای مد: 10 قانون برای آینده‌ی مدهای پیشرفته

برای دانلود قانونی کتاب رمزگشایی از دنیای مد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رمزگشایی از دنیای مد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رمزگشایی از دنیای مد: 10 قانون برای آینده‌ی مدهای پیشرفته

اگر به دنبال پدیده‌هایی هستید که همگام با سایر تحولات روز، مسبب تغییر قوانین مد هستند، کتاب رمزگشایی از دنیای مد می‌تواند شما را با سیر تغییرات این دنیای پرزرق‌وبرق آشنا کند. این اثر از فیلیپ کاتلر، جوزف استلیانو و ریکاردو پوزولی، می‌تواند راهنما و الهام‌بخش تمام کسانی باشد که به هر طریقی در این حوزه فعالیت می‌کنند و حتی باعث ایجاد تغییرات و نوآوری‌هایی در شیوه‌ی کار و مدیریت آن‌ها می‌شود.

درباره‌ی کتاب رمزگشایی از دنیای مد

همگام با تمام تحولاتی که در دنیای امروز به وجود می‌آیند، صنعت مد هم دست‌خوش تغییراتی می‌شود که گاه بسیار بزرگ هستند و گاهی تاثیرات چندانی ندارند. از این رو نیاز است تا فعالان این صنعت، سرعت پیشرفت خود را با سرعت این تغییرات هماهنگ کنند تا بتوانند جایگاه خود در بازار را تثبیت کرده و آن را بهبود ببخشند. کتاب رمزگشایی از دنیای مد (Onlife Fashion: 10 rules for the future of high-end fashion)، با نگاهی به تجربیات بزرگان بازار جهانی، برای اولین بار، ده قانونی را که برندهای مد «رده بالا» برای بقا و پیشرفت در دنیای مد باید رعایت کنند، افشا ساخته و سیر تغییرات صنعت مد و تاثیراتی را که برندها در این مسیر داشته‌اند، بیان کرده است.

معرفی و دانلود کتاب رمزگشایی از دنیای مد

در اثر حاضر، صنعت مد به سه بخش کلی با عنوان‌های انبوه، ممتاز و رده‌بالا تقسیم و تعریف می‌شوند. منظور از بخش انبوه، برندهایی‌ست که مزیت رقابتی آن‌ها، قیمت کالاهایی است که ارائه می‌دهند. بخش ممتاز مربوط به برندهایی می‌شود که محصولات باکیفیتی را با طراحی‌های جذاب‌تری به بازار عرضه می‌کنند و بخش رده‌بالا اساسا به مد لوکس اختصاص داده می‌شود. در کتاب رمزگشایی از دنیای مد به صورت ویژه به برندهای رده‌بالا پرداخته شده است. برندهایی که با عرضه‌ی کالاهای کمیاب، ویژگی‌های خاص خود را دارند و قوانین خاص خودشان را تعیین و دنبال می‌کنند. با این وجود، خواندن تجربیات مدیران و فعالان حوزه‌ی مد در سطح رده‌بالا، می‌تواند منبع الهام خوبی برای تمام افرادی باشد که می‌خواهند جایگاهی را در بازار برای خود ایجاد و آن را تثبیت کنند.

کتاب رمزگشایی از دنیای مد توسط یک تیم بازاریابی عالی در کلاس جهانی نوشته شده است: فیلیپ کاتلر (Philip Kotler) که به عنوان پدر بازاریابی مدرن شهرت دارد، جوزپه استیلیانو (Giuseppe Stigliano) و ریکاردو پوتزولی (Riccardo Pozzoli). این اثر شامل مصاحبه‌های اختصاصی با مدیران دنیای مد لوکس و معروف‌ترین برندهای آن است. از میان این برندها می‌توان به گوچی، ورساچ، مونکلر، دولچه گابانا و ایو سنت لورن اشاره کرد که هر یک از این مصاحبه‌ها بینش عمیقی را از آینده‌ی مد لوکس به خواننده ارائه می‌کنند. 10 قانونی که به طور خلاصه در این راهنمای صنعت مد بیان می‌شوند و همگی با مشارکت 15 نفر از بزرگترین مدیران این صنعت نوشته شده‌اند، می‌توانند یک راهنمای اساسی برای تصمیم‌گیری در بازار باشند و چشم‌انداز مد در سال‌های آتی را نمایان کنند.

کتاب حاضر توسط حسین‌علی سلطانی، علی صادقی و علیرضا سلطانی به زبان فارسی ترجمه شده و توسط انتشارات ادیبان روز به چاپ رسیده است.

کتاب رمزگشایی از دنیای مد برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این اثر را به فعالان صنعت مد، تمام افرادی که مشاغل مرتبط با این حوزه دارند و صاحبان برندها و کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب رمزگشایی از دنیای مد: 10 قانون برای آینده‌ی مدهای پیشرفته می‌خوانیم

هیبریداسیون بین فرصت‌های فیزیکی و دیجیتالی در درجه اول نسل‌های جوان را درگیر کرده است، که ثابت کرده‌اند به‌طور طبیعی تمایل بیشتری به استقبال از فرصت‌های حاصل از دیجیتالی‌سازی دارند. با این حال، اکنون این تغییر به‌تدریج بخش‌های بزرگی از جمعیت را در پیشرفته‌ترین جوامع از لحاظ اقتصادی درگیر می‌کند. به ویژه، در دوره‌های قرنطینه، مهاجرت به سمت استفاده از خدمات آنلاین شتاب قابل‌توجهی داشته است. این امر باعث شده تا این بخش تجربه‌ی کاربری سایت‌ها و برنامه‌های خود را بررسی کند تا بتواند به نیازهای موجی از مشتریان تازه‌کار که سواد دیجیتالی کمتری دارند پاسخ دهد. ما به‌طور فزاینده‌ای شاهد رفتارهای ترکیبی خرید و مصرف هستیم، که در آن افراد هنگام بازدید از یک فروشگاه فیزیکی با گوشی‌های هوشمند خود مرور می‌کنند یا تمام مراحل سفر مشتری را به فضای دیجیتال می‌سپارند و سپس وارد فروشگاه می‌شوند تا تکه‌ای لباس را امتحان کنند و کیفیت پارچه را بررسی کنند. خرید دیجیتالی و فیزیکی در ترکیبی که به‌عنوان آنلایف تعریف شده است، ادغام می‌شوند و یکدیگر را بارور می‌کنند، که در آن تلاش برای یافتن یک راه‌حل بی‌نقص، کمتر معقول به نظر می‌رسد.

در سمت عرضه، وضعیت بسیار پیچیده است. شرکت‌های سنتی بیش از یک دهه است که با تحولات دیجیتالی، و تمام پیچیدگی‌های لازم برای شروع یک تغییر فرهنگی حتی قبل از تغییر فناوری و عملیاتی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. همه این‌ها تحت‌فشار تعداد زیادی از بازیکنان بومی دیجیتالی جدید هستند که بار یکسانی برای به‌روزرسانی مهارت‌های کارکنان خود، بررسی مدل‌های عملیاتی، بازنگری در زنجیره تأمین، دستیابی به آخرین فناوری یا حتی اقدام برای بررسی این طرز فکر کارکنان خود ندارند...

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار به قلم لوسیانو فلوریدی
مقدمه
بخش اول: پنج نیرو
شتاب
ترکیبی‌سازی
واسطه‌زدایی
پایداری
دموکرات‌سازی
بخش دوم: ده قانون
فصل اول: فراگیر باشید
فصل دوم: سمفونی باشید
فصل سوم: ارتعاش باشید
فصل چهارم: بی‌زمان باشید
فصل پنجم: الهام بگیرید
فصل ششم: رابطه‌ای باشید
فصل هفتم: هدفمند باشید
فصل هشتم: خدمت‌گزار باشید
فصل نهم: مشارکتی باشید
فصل دهم: شکننده نباشید
بخش سوم: دستیاران
لئو رانگون: مدیر عامل بوتگا وِنتا
برونلو کوچینلی: رئیس اجرایی و مدیر خلاق چشمه آبگرم برونلو کوچینلی
آلفونسو دولچه: مدیرعامل دولچه و گابانا
گیلدو زگنا: مدیرعامل ارمنگیلدو زگنا
ژوزه نویس: بنیان‌گذار، همکار و مدیرعامل فارفچ
مارکو بیزاری: مدیرعامل گوچی
ریمو روفینی: مدیرعامل مونکلر
دیوید دی جیگلیو: یکی از بنیان‌گذاران گروه نیو گاردز
لورنزو برتلی: رئیس بازاریابی و رئیس مسئولیت اجتماعی شرکت پرادا اس.پی.ای
میکائلا لو دیولک لمی: مدیرعامل سابق سالواتور فراگامو
گابریل ماجیو: مدیرعامل استلا مک‌کارتنی
دومنیکو دی سول: رئیس تام فورد اینترنشنال
جاکوپو ونتورینی: مدیرعامل والنتینو
جاناتان آکروید: مدیرعامل سابق ورساچ، مدیرعامل فعلی بوربری
فدریکو مارچتی: بنیان‌گذار یوکس نت-ای-پورتر، بنیان‌گذار یوکس
فرانچسکا بلتینی: مدیرعامل ایو سنت لورن
نتیجه‌گیری
درباره نویسندگان
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رمزگشایی از دنیای مد: 10 قانون برای آینده‌ی مدهای پیشرفته
نویسنده، ،
مترجمحسین علی سلطانی، علی صادقی، علیرضا سلطانی
ناشر چاپیانتشارات ادیبان روز
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات320
زبانفارسی
شابک978-622-7592-62-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رمزگشایی از دنیای مد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رمزگشایی از دنیای مد

برای دریافت کتاب رمزگشایی از دنیای مد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.