معرفی و دانلود کتاب صوتی هوشیاری ذهنی: راهنمای کارآفرین برای شکل دادن به ذهن شما برای موفقیت بیشتر

عکس جلد کتاب صوتی هوشیاری ذهنی: راهنمای کارآفرین برای شکل دادن به ذهن شما برای موفقیت بیشتر
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هوشیاری ذهنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هوشیاری ذهنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هوشیاری ذهنی: راهنمای کارآفرین برای شکل دادن به ذهن شما برای موفقیت بیشتر

کتاب صوتی هوشیاری ذهنی اثری از مایکل آر سولومون، مدرس، مشاور و فعال حوزه‌ی کسب‌وکار است. سولومون در این کتابِ نامزد دریافت جایزه‌ی کتاب ایندی با ارائه‌ی بینشی عمیق‌تر از عناصر کلیدی و تأثیرگذار بر مشاغل و حرفه‌ها و معرفی مسیرهایی که ممکن است به شکست منتهی شوند، راهکارهایی مفید و کارآمد را ارائه کرده است که می‌توانند به‌خوبی راهنمای افراد در راه رسیدن به موفقیت باشند.

درباره‌ی کتاب صوتی هوشیاری ذهنی

در فضای کسب‌وکار رقابتیِ دنیای امروز که بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار، با پا گذاشتن بر فضیلت‌های اخلاقی، تلاش می‌کنند آتش رقابت را تند و تیزتر کرده و از جریان گِل‌آلودی که ایجاد می‌کنند، بیشترین ماهی را بگیرند و بالاترین سود را ببرند، مایکل آر سولومون (Michael R. Solomon) در کتاب صوتی هوشیاری ذهنی (Mental Acuity) برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند بدون آسیب ‌زدن و کوبیدنِ دیگران به اوج و موفقیت برسند، راه و روش‌هایی مفید و کارآمد ارائه کرده است.

کتاب صوتی هوشیاری ذهنی اثری درباره‌ی چگونگی توسعه‌ی ذهن و افزایش اشتیاق و انگیزه برای دستیابی به موفقیت در تجارت است. این کتاب پس از انتشار توانست جایگاه خود را به‌خوبی میان آثار تأثیرگذار حوزه‌ی کسب‌وکار و مشاغل باز کند. راهکارهای عینی و ملموس، نکات کلیدی و جالب‌توجه و تمرین‌های عملیِ این کتاب به افراد می‌آموزد چگونه با تغییر شیوه‌ی تفکر و تصمیم‌گیری‌های حرفه‌ای خود، برنامه‌ای دقیق و جامع برای آینده‌ی حرفه‌ای و کسب‌وکارشان تنظیم نمایند.

کتاب صوتی هوشیاری ذهنی مسیر زندگی حرفه‌ای مایکل سولومون از اشتغال در پلیس و سیستم قضایی تا زنجیره‌ای از رخدادها که به کارمندی و بعدها مشارکت در کسب‌وکارهای نوپا و سازمان‌ها انجامید را ترسیم کرده است. سولومون از تجربیات گاهاً تلخِ خود در شرکت‌ها و مواجهه با مدیران و رهبران غیرحرفه‌ای، راهنمایی گام‌به‌گام برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل تنظیم کرده است. او که از همان ابتدا کار را در میان مدیران آغاز کرده بود، از اقدامات غیراخلاقیِ آنان و سرقت ایده‌هایش سرخورده شد و جسارت و شوق اولیه را از دست داد اما در عوضِ غرق شدن در ورطه‌ی ناامیدی و اندوه و ترحم به خود، سبک و سیاق مدیریتی خود را شکل داد و آن را برای استفاده‌ی عموم منتشر کرد. آنچه او از سرگذشت خود و تجربیاتش توصیف می‌کند، از دستاوردهایش گرفته تا روبه‌رو شدن با زورگویی‌های مدیران و رؤسای شرکت‌ها، می‌تواند راهگشای افرادی باشد که به‌تازگی در این مسیر قدم گذاشته‌اند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هوشیاری ذهنی

مایکل سولومون در کتاب صوتی هوشیاری ذهنی، از آنچه «انسانیت‌زدایی از سازمان و شرکت» نامیده است، انتقاد می‌کند. انسانیت‌زدایی یا انسانیت‌کاهی، همان‌گونه که از عنوانش پیداست، فرآیند مخربی است که موجب برهم‌ریخته‌شدن تعادل اجتماعی می‌شود و تعیین سرنوشت انسان‌ها را از اختیارِ آنان خارج می‌کند و دیگران را عهده‌دار زندگی امروز و آتیه‌ی آن‌ها می‌سازد. در پی کاهش احترام به ارزش‌های انسانی، رفتارهای همدلانه و صمیمانه نیز کاهش می‌یابند و در نتیجه‌ی آن، شاهد برخوردهای ضداجتماعی و نقض حقوق اخلاقی و انسانی افراد خواهیم بود. سولومون در کتاب هوشیاری ذهنی با زبانی آمیخته به طنز و حکایاتی ساده و توصیه‌هایی عملی، مدیران و کارآفرینان را از افتادن به گرداب انسانیت‌زدایی از سازمان‌ها و مشاغل خود و نیز گرفتار آمدن در تله‌های رایج و آشنای شتاب‌های دیوانه‌وار برای رسیدن به موفقیت برحذر می‌دارد. هوشیاری ذهنی راهنمایی روشنگر است برای دستیابی به اهداف حرفه‌ای با اتخاذ روش‌هایی خردمندانه و هوشمندانه و البته اخلاقی. پیروی از سبک مدیریتی و هوش تجاری مایکل آر سولومون دستاوردهای شگفت‌انگیزی را برای بسیاری از افراد دنباله‌روی افکار و نگرش‌های او در پی داشته است.

کتاب هوشیاری ذهنی را به همت نشر ادیبان روز، با ترجمه‌ی حسین علی‌سلطانی، عباس اسدی و نادیا کهریزی و خوانش سهراب صفا می‌شنوید.

جوایز و افتخارات کتاب هوشیاری ذهنی

  • نامزد دریافت جایزه‌ی گودریدز در بخش بهترین کتاب تجاری
  • نامزد دریافت جایزه‌ی ایندی (Indie)

نکوداشت‌های کتاب هوشیاری ذهنی

  • کتاب هوشیاری ذهنی برای افرادی که به مصاحبه‌های استخدامی می‌روند، به‌تازگی حرفه‌ی جدیدی را آغاز کرده‌اند یا صاحبان کسب‌وکاری که در جست‌وجوی روش‌هایی برای بهبود شرایط سازمان خود و کسب موفقیت بیشتر هستند، درس‌هایی ضروری در بر دارد. (ادوین ام. کوپرمن، مدیرعامل اسبق شرکت مسافرتی امریکن اکسپرس)
  • هوشیاری ذهنی یکی دیگر از کتاب‌های فوق‌العاده‌ی مایکل آر سولومون است که باعث رشد ذهن و گسترش افکار و ایده‌های ما می‌شود و راه‌های خلاقانه‌ای را برای موفقیت بیشتر در تجارت و زندگی پیش روی ما قرار می‌دهد. (مایکل سی. آسمر، رئیس شورای مدیران بازرگانی)

کتاب صوتی هوشیاری ذهنی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی هوشیاری ذهنی اثری الهام‌بخش و قدرتمند است که شنیدنِ آن برای هر فردی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار خود است و به دانستن عوامل کلیدی و راهکارهای رسیدن به موفقیت نیاز دارد، ضروری و کارآمد خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی هوشیاری ذهنی: راهنمای کارآفرین برای شکل دادن به ذهن شما برای موفقیت بیشتر می‌شنویم

یکی از مهارت‌های اجتماعی من تعامل چهره‌به‌چهره با مردم است. آنچه مرا شگفت‌زده می‌کند این است که هنر تعامل اجتماعی بین دو نفر به یک دستگاه الکترونیکی سه در شش اینچی کاهش یافته است که به نظر می‌رسد زندگی ما را اداره می‌کند. دستگاه تلفن همراه ما هر کاری که لازم داریم، از پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای فردا گرفته تا سفارش دادن پیتزا را بدون تعامل با انسان انجام می‌دهد. نمی‌تواند لبخند بزند، حالت چهره ندارد، و شما نمی‌توانید با آن دست بدهید.

شاید اگر در فیس‌بوک، گوگل، توییتر، یا سایر رسانه‌های اجتماعی مشغول به کار شوید، برای شما سودمند باشد. اما برای انجام روزانه‌ی کسب‌وکارها، فروش محصولات یا تولید محصول جدید به مهارت‌های اجتماعی نیاز دارید. شما باید بدانید چطور ارتباط رودررو برقرار کنید.

کلماتی که قبلاً معنا داشتند حالا دیگر بی‌معنا هستند. زمانی که به مدرسه می‌رفتم، دبیر زبان انگلیسی من به ما یاد داد چگونه یک جمله‌ی کامل بنویسم. من یاد گرفتم که جملات زمینه‌ساز بیان نوشتاری ایده‌های ما هستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی
32 دقیقه
بخش اول: سه قانون ساده در زندگی
32 دقیقه
بخش دوم: کلید موفقیت
26 دقیقه
بخش سوم: همکاری کردن
21 دقیقه
بخش چهارم: اسناد شفاف و دقیق

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هوشیاری ذهنی: راهنمای کارآفرین برای شکل دادن به ذهن شما برای موفقیت بیشتر
نویسنده
مترجمحسین علی سلطانی، عباس اسدی، نادیا کهریزی
راویسهراب صفا
ناشر صوتیانتشارات ادیبان روز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هوشیاری ذهنی

سهیل ماسان
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
کتاب بسیار خوبی بود... با دقت گوش بدین و بعضی فصلهارو حتی دو سه بار گوش دادم. صدای گوینده و ترکیبش با موسیقی هم فوق العاده بود. دقیقا انگار توی یک جلسه مشاوره کسبوکار بودم. یک پادکست-کتاب عالی. خسته نباشید به مجموعه خوب ادیبان روز.
ت ط
۱۴۰۲/۱۲/۳
در مورد چگونگی رسیدن به موفقیت و الگو‌های کلی موفقیت صحبت می‌کند صدای صداپیشه هم دلنشین می‌باشد
مهدی باقرزاده
۱۴۰۳/۱/۱۰
واقعا فوق العاده وجذاب پیشنهاد میدم حتما گوش کنید راهکارهای خوبی رو به ما پیشنهاد میده
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هوشیاری ذهنی

برای دریافت کتاب صوتی هوشیاری ذهنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.