معرفی و دانلود کتاب رمزگشایی زبان مردان

عکس جلد کتاب رمزگشایی زبان مردان
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رمزگشایی زبان مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رمزگشایی زبان مردان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رمزگشایی زبان مردان

اگر از نظر شما هم زنان و مردان از دو سیاره‌ی جداگانه آمده‌اند، با خواندن کتاب رمزگشایی زبان مردان نوشته‌ی استفن جیمز و دیوید توماس به سیاره‌ی مردان سفر کنید. این کتاب بررسی الگوهای رایج فکری و رفتاری مردان و پاسخ به درست و غلط بودن آن‌ها بر اساس نمونه‌های روانشناسی است.

درباره‌ی کتاب رمزگشایی زبان مردان

بابا آدم و ننه حوا از بهشت عدن تا زمین امن بر سر سیبی جنگیدند و این جنگ هنوز هم که هنوز است ادامه دارد. به‌راستی راز خلقت چیست که دو جنس زن و مرد با تفاوت‌های بنیادینشان باید مکمل یکدیگر باشند؟ هردو باید عمری را در راه شناخت جنس مخالفشان سپری کنند و چه بسا هرگز به درک شناختی نائل نشوند که خوشبختی دائمی را در پی داشته باشد. افزون بر تفاوت‌های بیولوژیک و رفتاری، فرهنگ‌ها نیز انتظارات مختلفی را به هردو جنس تحمیل می‌کنند و به شدت تنش‌های احتمالی می‌افزایند. اگر رفتارهای مردان و تفکر جاری در پس آن برای شما هم یک هزارتوی سرگیجه‌آور است، کتاب رمزگشایی زبان مردان (Yup." "Nope." "Maybe.": A Woman's Guide to Getting More out of the Language of Men") نوشته‌ی استفن جیمز (Stephen James) و دیوید توماس (David Thomas) کلید ورود به این هزارتوست.

معرفی و دانلود کتاب رمزگشایی زبان مردان

این کتاب نوشته‌ی دو مرد است و این یعنی می‌توانید مردان را از زبان مردان بخوانید؛ البته این تمام ماجرا نیست، مولفان تلاش کرده‌اند تا براساس نمونه‌های واقعی بر تفاوت رفتاری و شناختی میان دوجنس تاکید کنند و بر همین اساس نیم‌نگاهی هم به زنان، دیدگاه‌ها و طرز تفکرشان داشته‌اند. این نگاه ترکیبی در عمل باعث می‌شود خوانندگان مهارت تعامل را بیاموزند و از تمرکز بر یک رفتار خاص و نزاع دائمی بر سر رفتارهای آزاردهنده و تکرارشونده دست بردارند. نثر کتاب ساده و روان است و با لحنی طنازانه بیان شده. در نظر داشته باشید که تمرکز کتاب بر روابط زوجین در پیوند ازدواج است، پس این کتاب، به‌طور اختصاصی به زوج‌ها و آنانی که در آستانه‌ی ازدواج هستند توصیه می‌شود. اگر رابطه‌ی شما هم در اثر کج‌فهمی‌های رایج به مو رسیده است، با خواندن این کتاب از پاره شدنش جلوگیری کنید. می‌توانید خواندن این کتاب را همراه با شریک زندگی‌تان شروع کنید. در هر فصل تلاش کنید خود را به‌جای شخصیت‌های مطرح شده بگذارید، به سوالات جواب دهید و خود و رابطه‌تان را به این شکل در بوته‌ی نقد بگذارید.

البته ذکر این نکته ضروری است که رویکرد کتاب بیشتر رویکرد الگومحور است، یعنی دسته‌بندی‌های رایج رفتاری را بررسی می‌کند. فراموش نکنید که در حین خواندن کتاب، همواره تفاوت‌های فردی را در ذهن بیاورید تا قضاوت شما شکل کلی به خود نگیرد و دچار پیش‌داوری نشوید.

این کتاب را مریم مقیمی ترجمه و انتشارات اژدهای طلایی به مخاطب فارسی‌زبان عرضه کرده است.

کتاب رمزگشایی زبان مردان برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای شناخت بیشتر الگوهای رفتاری مردان است و خواندن آن به بانوان، برای شناخت هرچه بیشتر جنس مخالفشان، و آقایان، برای حصول درکی عمیق از ناخودآگاه جنسیتی‌شان، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب رمزگشایی زبان مردان می‌خوانیم

جنسیت تقریباً همه‌ی جنبه‌های زندگی ما را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. زنانگی یا مردانگی در فیزیولوژی، مردم‌شناسی و اعتقادات ما ریشه دوانیده در قلب‌، ذهن و جسم ما حک شده است. ما از سنین بسیار پایین از جنسیتمان آگاه می‌شویم. بچه‌ها تفاوت‌های جنسیتی را حتی قبل از آن‌که به تفاوت‌های قد یا رنگ مو و یا قومی پی ببرند تشخیص می‌دهند.

این نظریه که روابط جنسی در مرکز زندگی ‌ما قرار دارد نه جدید است و نه خیلی پیچیده. همه‌ی ما کاملاً از شدت حاکمیت آن مطلع هستیم. فرهنگ ما آکنده از مضامین جنسی، الگوهای جنسی و کنایه‌هایی در ارتباط با مسائل جنسی است. واژه‌نامه‌ی این مقوله در تبلیغات پیش‌ پاافتاده تا مسائل سطح بالای هنری رایج است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه: آیا مردان آن‌قدر که ظاهرشان نشان می‌دهد از همه چیز بی‌خبرند؟
آره. نه.شاید: رمزگشایی زبان مردان
من گم نشده‌ام: چرا مردان نمی‌ایستند تا آدرس بپرسند؟
فقط یک دقیقه‌ی دیگر: چرا مردان اینقدر در توالت می‌مانند؟
نمی‌توانی تا هالف‌تایم صبر کنی: بین ورزش و مردان چه رابطه‌ای وجود دارد؟
می‌خواهی؟ آیا مردان همیشه به روابط جنسی فکر می‌کنند؟
مشکل تو اینجاست که...: چرا همیشه سعی می‌کند راه حلی برای مشکلاتم پیدا کند؟
تو خیلی حساسی: آیا مردان واقعاً از نظر احساسی یبوست دارند؟
به چه فکر می‌کردی: چرا زنان همیشه سوالی درباره‌ی مردان دارند؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رمزگشایی زبان مردان
نویسنده،
مترجممریم تقدیسی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات217
زبانفارسی
شابک978-600-8029-35-9
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رمزگشایی زبان مردان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رمزگشایی زبان مردان

برای دریافت کتاب رمزگشایی زبان مردان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.