معرفی و دانلود کتاب روانشناسی تاریک

عکس جلد کتاب روانشناسی تاریک
قیمت:
۵۶۰۰۰ 33600 تومان ۴۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روانشناسی تاریک

آیا لایه‌های پنهان روانشناسی را می‌شناسید؟ کتاب روانشناسی تاریک نوشته مایکل پیس نحوه‌ی تشخیص بازی‌های روانی و دستکاری‌های عاطفی را می‌آموزد. در این کتاب با ترفندهای شست‌وشوی مغزی و فریب و پنهان‌کاری و ... آشنا می‌شوید تا زین پس بتوانید از خود و عزیزانتان دربرابر افراد سواستفاده‌گر محافظت کنید.

درباره کتاب روانشناسی تاریک

آگاهی از علم روانشناسی و ریزه‌کاری‌های آن در بسیاری از موارد می‌تواند قدرت فوق‌العاده‌ای را برای یک شخص در ارتباط با دیگران ایجاد کند. ازآنجاکه این علم بر ساختارهای ذهنی انسان و نحوه‌ی عملکرد او بنا شده است، بنابراین می‌توان آن را پایه و اساسی برای همه چیز، به‌ویژه ارتباطات انسانی به‌شمار آورد. کسب دانش روانشناسی و آگاهی از پیچ‌وخم‌های آن، مانند دستیابی به پیچیده‌ترین اسرار بشری است و همین ویژگی، آن را تبدیل به دانشی دشوار کرده است. کتاب روانشناسی تاریک (101 Dark Psychology) اثر خواندنی مایکل پیس (Michael Pace) که هم اکنون پیش روی شما است لایه‌های پنهان این علم را بررسی می‌کند به مسائلی عمیق‌تر می‌پردازد. جالب است بدانید که برخی تکنیک‌های این کتاب توسط افرادی که تاریخ را رقم زده‌اند به کار برده شده است.

حتماً شما هم شنیده‌اید که دانایی و قدرت زیاد، مسئولیت سنگینی را نیز به همراه خود می‌آورد. بنابراین بهتر است بدانید نکات و توضیحات این کتاب مطالبی را به شما می‌آموزد که استفاده خوب و بد از آن کاملاً به شخص شما بر‌می‌گردد! البته طبق ادعای نویسنده این کتاب فقط برای آگاه‌سازی شما نوشته شده است، اما باید آن را مانند یک چاقوی دو دم در نظر بگیرید که هم قادر به جان‌بخشی است و هم می‌توان جان بگیرد!

روانشناسی تاریک به لایه‌های پنهان و ناشناخته‌ی ذهن گفته می‌شود که افراد به کمک آن سعی می‌کنند با استفاده از شیوه‌های مختلف، شما را وادار به انجام کارهایی باب میل خودشان کنند. درواقع این بعد از روانشناسی به دیگران کمک می‌کند که با استفاده از دانش روانشناسی قدرت خود را بر دیگران اعمال کنند. البته باید این را در نظر بگیرید که آگاهی نسبت به روانشناسی تاریک به‌خوبی به شما کمک می‌کند که در مقابل سوءاستفاده‌های احتمالی مصون بمانید. کتاب روانشناسی تاریک در ده فصل نوشته شده است. فصل اول این کتاب مبحث سوءاستفاده پنهان عاطفی را برای شما بازکرده است و سوالاتی از قبیل «سوءاستفاده عاطفی چیست؟»، «چه چیزهایی زمینه آن را فراهم می‌کند؟»، «بمباران عاطفی به چه معنا است؟» و ... را پاسخ می‌دهد.

فصل دوم به ترفندهای ترغیب‌کردن و تله‌هایی که افراد سوءاستفاده‌گر برای به دام انداختن شما استفاده می‌کنند، می‌پردازد. همچنین در این فصل، روش‌های پنهان‌کاری اهداف و دروغ‌گویی افراد را خواهید خواند. فصل بعدی به شیوه‌های کنترل ذهنی نامحسوس و به دام انداختن افراد متزلزل و ضعیف اشاره دارد. در کتاب روان‌شناسی تاریک می‌آموزید افرادی وجود دارند که با استفاده از این شیوه سعی می‌کنند دایره انتخاب‌های شما را محدودتر کنند تا تن به تمام خواسته‌های آن‌ها بدهید. علاوه‌برآن با رسانه‌ها و نحوه کنترل صوتی و تصویری نیز آشنایی پیدا می‌کنید.

مایکل پیس فصل چهارم را به بازی‌های روانی اختصاص داده است. اینکه آیا این بازی‌ها همیشه جنبه منفی دارند یا نه؟ انگیزه پنهان از انجام بازی روانی چیست؟ از جمله موضوعاتی هستند که در این فصل به آن اشاره شده. فصل پنج به فریب و تکنیک‌های آن می‌پردازد. فصل ششم کتاب روان‌شناسی تاریک به هیپنوتیزم و واقعیت داشتن یا نداشتن آن پرداخته و راجع به قربانیان آسیب‌پذیر توضیح می‌دهد. فصل هفت معنای شست‌وشوی مغزی را بررسی می‌کند و ترفند‌های مختلفی را که افراد تلاش می‌کنند برای فریب شما از آن استفاده کنند بیان می‌کند. فصل هشت، سه‌گانه تاریک را برایتان شرح می‌دهد که شامل سه‌گانه ماکیاولیسم، جامعه‌ستیزی و خودشیفتگی هستند. فصل نهم به اغوا و کاربرد آن پرداخته است و در‌نهایت نویسنده در فصل دهم به مطالعات موردی در زمینه‌های مختلف روانشناسی تاریک اشاره می‌کند.

کتاب روانشناسی تاریک با ترجمه‌ی بیتا دارابی و به همت انتشارات سبزان وارد بازار نشر شده است.

کتاب روان‌شناسی تاریک مناسب چه کسانی است؟

این کتاب را به همه‌ی کسانی که به حوزه‌ی روانشناسی علاقه دارند و می‌خواهند شیوه‌های مناسب ارتباطات انسانی را بیاموزند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب روان‌شناسی تاریک می‌خوانیم

فریب یکی از ارکان اصلی در روان‌شناسی تاریک است. مانند بسیاری دیگر از تکنیک‌های روان‌شناسی تاریک، تشخیص اینکه فریب با استفاده از ترفندهای روان‌شناسی تاریک انجام شده یا نه کار بسیار دشواری است. قبل از اینکه تفاوت یک فریب ساده و تاریک را بررسی کنیم، ابتدا باید بفهمیم فریب دقیقاً به چه معناست.

بسیاری از مردم معتقدند که تفاوتی بین دروغ و فریب وجود ندارد. این درست نیست. دروغ نوعی فریب است، اما به‌هیچ‌وجه تنها چیزی نیست که بتواند باعث اغفال یک فرد شود. بهتر است به‌جای در نظر گرفتن فریب به‌عنوان «دروغ»، آن را امری «گمراه‌کننده» در نظر بگیریم. بدانید که هر عمل یا کلمه‌ای که بتواند کسی را به چیز دیگری غیر از حقیقت هدایت کند دقیقاً فریب نامیده می‌شود. بنابراین، برخی از مظاهر متداول فریب چیست؟ دروغ گفتن، ایجاد ابهام، پنهان کردن حقیقت یا تلاش برای اثبات چیزی نادرست. این‌ها همه در اشکال مختلف از مصادیق فریب هستند. احتمالاً احساس می‌کنید که بعضی از این کارها را در مقاطعی خودتان انجام داده‌اید. آیا این بدان معناست که همۀ اعمال گمراه‌کننده نمونه‌هایی از روان‌شناسی تاریک است؟ اصلاً.

همه تا حدودی دیگران را فریب می‌دهند. مردم ممکن است با نشان دادن رفتاری مانند مهربانی، خجالت یا احساس عدم‌کفایت، باعث فریب دیگران شوند. مطالعات نشان داده است که بسیاری از افراد، حتی اکثر مردان، در وب‌سایت‌های همسریابی دربارۀ قد خود دروغ می‌گویند. این دلیل نمی‌شود که آن‌ها را یک سوءاستفاده‌گرِ آشنا با روان‌شناسی تاریک نامید! مردم حتی در مورد طیف وسیعی از مسائل از جمله سلامتی، جاه‌طلبی و خوشبختی، خود را فریب می‌دهند. اگر چنین نمونه‌های منظم و روزمره‌ای از فریب، معادل فریب تاریک نیست، پس چه چیزی معادل آن است؟

فهرست مطالب کتاب

مقدمه. به قدرتمند‌ترین کتاب روان‌شناسی جهان خوش آمدید
روان‌شناسی تاریک چیست؟
چرا باید نسبت به روان‌شناسی تاریک آگاهی داشته باشید؟
قدرت زیاد، مسئولیت زیادی هم به همراه خواهد داشت
فصل اول. سوءاستفاده‌ی پنهان عاطفی
سوءاستفاده‌ی پنهان عاطفی چیست؟
بسترهای زمینه‌ساز سوءاستفاده‌ی پنهان عاطفی
ترفندهای سوءاستفاده‌ی عاطفی
بمباران عاطفی
تکنیک تقویت در «سوءاستفاده‌ی پنهان عاطفی»
انکار واقعیت
فصل دوم. جنبه‌ی تاریک ترغیب
ترغیب منفی
DNA ترغیب منفی
آشکار کردن ماهیت ترغیب‌گران منفی
ترفندهای ترغیب منفی
ترفند دام گستردن (حقه‌ی بلندمدت)
شیوه‌ی تدریجی
مخفی کردن اهداف واقعی
سؤالات جهت‌دار
قانون انتقال حالت روحی
فصل ‌سوم. کنترل ذهنی نامحسوس
همۀ کنترل‌های ذهنی نامحسوس نیستند
تکنیک‌های کنترل نامحسوس ذهن
به دام انداختن افراد متزلزل
محدود کردن انتخاب
رسانه‌ها و کنترل تصویری ذهن
رسانه‌ها و کنترل شنیداری ذهن
فصل چهارم. بازی‌های روانی
آیا بازی‌های روانی همیشه جنبۀ منفی دارند؟
انگیزه‌ی پنهان در بازی‌های روانی
لیست بازی‌های روانی در روان‌شناسی تاریک
بازی تهدید
تهدید به جدایی
بازی دست‌نیافتنی
فصل پنجم. فریب
آیا فریب در دسته‌ی روان‌شناسی تاریک قرار دارد؟
ابعاد مختلف فریب
مباحث فریبنده
تکنیک‌های فریبنده
فصل ششم. هیپنوتیزم
هیپنوتیزم حقیقت دارد
تکنیک‌های هیپنوتیزم
پیشنهاد می‌تواند غیرکلامی باشد
قربانیان آسیب‌پذیر
NLP
تکنیک لنگر انداختن
برنامه‌نویسی مجدد
پیمایش آینده
فصل هفتم. شستشوی مغزی
آیا شما درباره‌ی شستشوی مغزی، شستشوی مغزی شده‌اید؟
زمینه‌های شستشوی مغزی
فرآیند شستشوی مغزی
تأثیر شستشوی مغزی
فصل هشتم. سه‌گانه تاریک
سه‌گانه‌ی تاریک چیست؟ شناخت تثلیث نامقدس
ماکیاولیسم چیست؟
جامعه‌ستیزی چیست؟
خودشیفتگی چیست؟
زمینه‌های بسترساز سه‌گانه‌ی تاریک
اقدامات ماکیاولیایی
اقدامات جامعه‌ستیزانه
اقدامات مبنی بر خودشیفتگی
دیگرآزاری
فصل نهم. اغوا در روان‌شناسی تاریک
تمایلات شیطانی
کاربرد اغواگری در روان‌شناسی تاریک چیست؟
آیا استفاده از تکنیک اغوای تاریک کاری اهریمنی است؟
نقطۀ آغاز اغواگری
تکنیک‌های اغوا
فصل دهم. مطالعات موردی
اظهارات نهایی تد باندی
حقایق
شناخت و پیوندهایی به روان‌شناسی تاریک
هیتلر، ماکیاولی مدرن
شناخت و پیوندهایی به روان‌شناسی تاریک
شستشوی مغزی - تروریست‌ها چگونه ذهن افراد را کنترل می‌کنند
شناخت و پیوندهایی به روان‌شناسی تاریک
جادوی سیاه راسپوتین یا روان‌شناسی تاریک؟
شناخت و پیوندهایی به روان‌شناسی تاریک
سازمان سیا از شما می‌خواهد که مردم را بکشید- ام. کی. اولترا
شناخت و پیوندهایی به روان‌شناسی تاریک
اسرار روان‌شناسی کلاه‌برداران
شناخت و پیوندهایی به روان‌شناسی تاریک
جامعه‌ستیزان مقدس‌نما
شناخت و پیوندهایی به روان‌شناسی تاریک
چگونه یک مظنون به قتل کوکائینی، تکنیک NLP را ابداع کرد
شناخت و پیوندهایی به روان‌شناسی تاریک
افشای روش‌های کنترل ذهنی فرقه‌ها
شناخت و پیوندهایی به روان‌شناسی تاریک
نتیجه‌گیری. آیا نوری در انتهای مسیر دیده می‌شود؟
سپر یا شمشیر؟
نمایه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روانشناسی تاریک
نویسنده
مترجمبیتا دارابی
ناشر چاپیانتشارات سبزان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات152
زبانفارسی
شابک978-600-117-609-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۶۰۰۰ 33600 ت ۴۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روانشناسی تاریک

مجید دولتی
۱۴۰۲/۱۰/۲
قدرت مسئولیت میاره
این کتاب کاملا دیدگاه شما نسبت به تمام اطرافیانتون رو تغییر میده. بعد خوندن این کتاب تمام احساسات و‌عواطفی که از اطرافیان و حتی خانواده دریافت میکنید رو بدون اینکه قلبا و با احساس پذیرا باشین به صورت ناخودآگاه مورد بررسی قرار میدین که آیا این احساس و یا حتی این عشق و عاطفه برای
شما سودی داره یا نه!
یک کلام بخوام بگم بعد از خوندن این کتاب و تکنیک‌هایی که داره نمیذارین کسی دیگه ازتون سواستفاده کنه یا حداقل میفهمین هر شخصی در قبال شما رفتاری که انجام میده آیا از شما سو استفاده میکنه یا نه در واقع بعضی مواقع این سواستفاده کردن‌ها به نفع ما هم هست و اینو شما بعد خوندن کتاب کامل متوجه میشین!
فرض کنید برای یه مشکلی به یه درمانگر مراجعه کردین و درمانگر برای رهایی از اون مشکل داره با افکار شما بازی میکنه و شما اگر این کتاب رو خونده باشین کاملا آگاه هستین که برای رسیدن به هدفی که خواسته شماست داره روی رفتار و اعمال و افکار شما از چه تکنیک‌هایی استفاده میکنه و شما کاملا آگاهانه اون تکنیک هارو پذیرا میشین
چون خودتون میخواین درمان بشین (درواقع روانشناس و درمانگرتون داره از شما سواستفاده میکنه و شما خود خواسته برای بهبودی حالتون قربانی افکار درمانگر میشین)
خلاصه که کتاب بسیار پر محتوایی هست و باید حتما چندین بار مطالعه کنید تا درک کاملی ازش داشته باشین!
Niloofar.z.m
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
کتاب با متن روان و خوبی بود اما به نظر خیلی سانسور شده بود باید آدم خیلی تیز میبود در مثال‌های نویسنده منظور اصلی فهمیده بشه
و البته امیدوارم همه کسانی که قصد خرید این کتاب رو دارند به دید استفاده و کاربرد این روش‌ها نباشه
در واقع هر لحظه و هر قسمت زندگی آدم باید به خودش یادآور بشه قراره تو این و
دنیا آدم خوبی باشه.
اگه هدفتون این هست که انسان قربانی نباشید چوب سادگی‌تون رو نخورید
در راستای اینکه آدم بهتر و خوب‌تری بشین بله کتاب مناسبیه
mitra.mh. 46
۱۴۰۲/۶/۳
پنجاه درصد کتاب را خوندم و سوالی ذهنم را درگیر کرد و آن اینکه کسانی که از روانشناسی تاریک استفاده می‌کنند آگاهانه چنین کاری میکنند؟ می‌دانند که در حیطه‌ی چه افرادی قرار دارند؟ با خوندن کتاب از ایجاد رابطه هراس دارم. با خودم می‌گویم این کسی که پیشنهاد دوستی می‌دهد واقعا در ذهنش چه میگذرد؟ قصدش است خیرخواهانه یا می‌خواهد از من یک برده بسازد؟ درسته که باعث میشه در انتخاب دوست یا حتی شریک زندگی دقت بیشتری داشته باشم اما ترجیح می‌دهم برای در امان ماندن هیچ دوستی‌ای را نپذیرم.
ملیحه
۱۴۰۲/۲/۶
ایراد اساسی این کتاب، بدبینی و پیش فرض شدیدا منفی اون هست! به طوریکه خواننده بعد از خوندن اون نسبت به اطرافیانش دچار نوعی شکاکی و بدبینی میشه! درسته اسم کتاب روانشناسی تاریک هست و قراره روی سیاه ماجرا به نمایش گذاشته بشه ولی اگر کمی متعادل تر و مثبت تر، صرفا جهت آگاهی نه با هدف بدبین کردن صحبت زهر میکرد، ماجرا کمتر میشد و بیشتر به دل مخاطب میچسبید! این کتاب خوبه ولی هر انسان عاقلی میدونه که واقعا همه چیز اونجور سیاه که این کتاب نشون داده بود، نیست!
مریم رفیعی
۱۴۰۲/۸/۲
کتاب سطحی تر از آن چیزی بود که انتظار داشتم، پیش از این، کتاب (زندگی خود را دوباره بیافرینید) را تمام کردم که در مورد تله‌های زندگی بود و به طور اصولی علت بسیاری از رفتارهای افراد را مشخص می‌کرد اما کتاب اخیر آنچنان بیس علمی دقیقی نداشت. شاید بتوان گفت مطالب این کتاب به صورت قریب به اتفاق در مورد قاتلها یا متجاوزهای سریالی یا افراد ضد اجتماع صحیح است اما رفتارهای عموم مردم که پاتولوژی روانپزشکی برجسته‌ای ندارند با مبحث تله‌هایی که از کودکی شکل می‌گیرند قابل توجیه تر است.
فاطمه رنجبر
۱۴۰۲/۹/۲۶
سلام این کتابو برای کسایی که از جماعت بیرون خبر ندارند و در دام سوءاستفاده گرا می‌افتند پیشنهاد میکنم با این کتاب با هر حرف زدن و کلام طرف مقابل و هر رفتار ناشایست او متوجه میشید در فکر او چه میگذرد و از خود و اموال خودت مراقب کنی من خودم یه کلاهبردار ازم سوء استفاده میکرد و وقتی این کتابو پیدا از کردم خداروشکر شر اون اومد توانستم خلاص بشم
دقیقا همین چیزایی که در این کتاب سواستفاده برای یک قربانی خودش انجام میداد عیناا مشابه همین صحبتا بود
ابوالفضل واعظی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
خیلی عالی، این طور کتاب‌هایی رو کمتر جایی میشه پیدا کرد، توضیحاتی مختصر و مفید با زدن مثال که بهتر میشد منظور رو فهمید... واقعا از قصد شوم بعضی‌ها باید ترسید و نباید با سادگی به همه اعتماد کرد اما بعضی‌ها واقعا قصد دوستی صادقانه دارن و باید کمی بهشون فرصت داد تا خودشون رو ثابت کنن به نظر من یکم صبوری باعث میشه تا نیت واقعی افراد آشکار بشه
مهدی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
خیلی خفن و روانشناسی تاریکی نبود سطحی بود، ولی فقط یک جا تونست با روانشناسی تاریک به قولی خودش فریب بده کجا؟ متن و عکس روی جلد کتاب که خواننده رو جذب دیدنی و شنیدنی روی کتاب کنه که موفق شد ولی کل کتاب خیلی عمیق و چیزی نبود که آدم های عام ندونند و فقط افرادی با خواندن این کتاب بدانند هرچی خواندم به امید یک کُد خفن که تا حالا نشنیدم تجربه نکردم متا نبود همش تکراری و کلیشه‌ای که قبلا‌ ازش عبور کرده بودم
امیر ایرانمنش
۱۴۰۲/۵/۱۵
کتاب خوبی هست که تله‌های عاطفی و روانی رو به ما آموزش میده و میتونه که ما رو از دام‌های ذهنی که برامون گسترده میشه نجات بده.
اما در بعضی از صفحات کتاب، نیاز به توضیحات بیشتری برای تشریح اون موضوع هست و اختصار گویی‌های کتاب، تا حدودی ما رو ممکنه سردرگم کنه
اما اگر با روانشناسی آشنایی داشته باشید و متن رو با دقت بخونید، شاید بتونید بر محدودیت اختصار گویی کتاب، فائق بشید.
دلارام 0074
۱۴۰۲/۱۲/۲۴
این یه کتاب خیلی کاربردی هست مثلا تو فصل هیپنوتیزمش اومده گفته شما فکر میکنید هیپنوتیزم اون چیزیه که خودتون برید پیش یکی با چه مشخصاتی از طرف اون یه عملیاتی انجام بده و شما هیپنوتیزم شید ولی درواقع توی جامعه قشر‌های ضعیف با چه ترفند‌هایی قربانی خواسته‌ها چیزایی که هدف سازی میشن میشوند برای زندگی و اطلاعات عمومیتون خوبه پیشنهاد میدم یه بار بخونید
Hannah Zm
۱۴۰۲/۴/۱
کتاب فوق‌العاده‌ای بود. فقط همونطور که خود نویسنده اخر کتاب گفت، بستگی به خودمون داره که از این اطلاعات بدست اومده در چه مسیری و برای چه اهدافی استفاده کنیم...
تقریبا تمامی مثالها قابل درک بودن و حتی بعضی وقتا با خوندن اونها توی مغز خودمونم کلی مثال از تجربیات قبلیمون بهمدیگه کانکت می‌شد. درکل ارزش خوندن داره و پیشنهادش می‌کنم
ممنون از کتابراه
علی جمالی
۱۴۰۲/۷/۲۴
اگر هدفتون این باشه که کلاه سرتون نره این کتاب خوبه در غیر این صورت نه. برای استفاده از روان شناسی تاریک این کتاب رو خریداری نکنید که هیچ فایده‌ای نداره. اصولا نمیتونین برای مقاصد بد از این کتاب استفاده کنیم این کتاب برای اینه که چگونه دفاع کنیم نه چطور حمله کنیم. یکمی به دور برتون مشکوکتون میکنهمتن ساده و روانه ولی نشانه‌های سانسور هست.
Jasmine Mallahi
۱۴۰۲/۱/۱۴
کتاب مفیدی هست مخصوصا برای افرادی مثل من که همش گول ظاهر اینو اون و میخورم و ازم سواستفاده میشه. واقعا به این کتاب نیاز داشتم. فقط کاش برای اکثر موقعیت‌ها مثال بیشتری میزد. یک جاهایی از کتاب اسم تکنیکی که ازت سواستفاده میشه رو فقط نام برد ولی توضیح خیلی خلاصه بود بدون مثال نمینوشتن بهتر بود. ولی در کل ممنون از کتابراه
امیرعلی بشینجی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
در بخش تبلیغ این کتاب گفته شده به شما تکنیک‌های روانشناسی تاریک را می‌آموزیم که اصلا این طور نیست، این کتاب صرفا بعضی از مباحث روانشناسی رو توضیح میده، مثلا هیپنوتیزم چیه و هرگز چگونگی کارش رو یاد نمیده، این کتاب برای دونستن مبانی روانشناسی خوبه اما برای استفاده از تکنیک هرگز
رضا محمد حسن زاده اصل
۱۴۰۳/۱/۳
اگه میخوای بدونید تو ذهن ادم‌های دورتون چی میگذره این کتاب رو بهتون پیشنهاد میکنم شناخت سبک اخلاقی و رفتاری یک نفر که در مقابل شما میخواد یک عکس العمل یا واکنش کوتاه یا بلند مدت انجام بده قابل درک خواهد بود، جهان موجود در ذهن انسان‌ها دایما در حال زایش افکار متفاوت هستش و همین افکار باعث ایجاد رفتار‌های مختلف میشه
مشاهده همه نظرات 164

راهنمای مطالعه کتاب روانشناسی تاریک

برای دریافت کتاب روانشناسی تاریک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.