معرفی و دانلود کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم: تکنیک‌های سازمان سیا برای تحلیل شخصیت دیگران

عکس جلد کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم: تکنیک‌های سازمان سیا برای تحلیل شخصیت دیگران
قیمت:
۲۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم: تکنیک‌های سازمان سیا برای تحلیل شخصیت دیگران

اگر به شما بگویند یک افسر سابق سازمان سیا می‌خواهد کارگاهی برای تحلیل رفتار دیگران برگزار کند، حاضرید چقدر هزینه کنید؟ کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم از هارولد فاکس، حاصل بیست سال تجربه‌ی کار در یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های اطلاعاتی جهان را در پنج فصل کوتاه عرضه می‌کند. شما در این کتاب روش‌هایی را می‌آموزید که با آن‌ها قادر خواهید بود ذهن دیگران را بخوانید.

درباره‌ی کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم

آیا شما هم هنگام تماشای سریال‌های جنایی به این فکر کرده‌اید که کارآگاهان معروفی مانند شرلوک هولمز یا پوآرو، چگونه می‌توانند رفتار دیگران را تحلیل کنند و متوجه شوند که قاتل کیست؟ حتی شاید به بعضی از افراد برخورده باشید که با کوچک‌ترین حرکات به نهانی‌ترین رازهای درونتان پی می‌برند. اما این افراد چگونه می‌توانند این کار را انجام دهند؟ راز آن‌ها چیست؟ هارولد فاکس (Harold Fox) در کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم (How to Analyze People)، تک‌تک راز و رمزهای تکنیک تحلیل دیگران را به شما آموزش می‌دهد.

معرفی و دانلود کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم

هرولد فاکس که مأمور سابق سیا است، بعد از بیست سال کار در این سازمان، استعفا می‌دهد و باقی زندگی خود را صرف آموزش روش‌هایی می‌کند که افراد را در مقابل تکنیک‌های روان‌شناسی تاریک مصون نگه می‌دارد. راه‌هایی که باعث می‌شوند دیگران نتوانند از شما و ذهنتان سوء‌استفاده کنند. شاید با خود فکر کنید که خواندن ذهن دیگران ممکن نیست؛ اما باید بدانید زبان بدن و رفتارهای هر شخص، نشان‌دهنده‌ی درونیات اوست. پس اگر می‌خواهید هر کسی را که ملاقات می‌کنید در همان وهله‌ی اول به‌خوبی بشناسید، کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم، نوشته‌ی هارولد فاکس، برای شما مناسب است. اما شما چگونه می‌توانید این مهارت را فقط با یک کتاب یاد بگیرید و آن را در زندگی خویش به کار ببندید؟ این کتاب در پنج فصل شما را با این مهارت مهم آشنا می‌کند.

در ابتدا شما باید روی خودتان تمرکز نموده و تحلیل را از خودتان شروع کنید. در این مرحله شما باید از خودتان سؤالاتی بپرسید تا ذهنیت تحلیلی خود را قوی گردانید. بعد از آن باید نشانه‌های زبان بدن را یاد بگیرید. در کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم، تمام نکات مرتبط با زبان بدن آورده شده است. سپس باید کلام افراد را با استفاده از تحلیل‌های زبانی و گفتاری تجزیه و تحلیل کنید. شاید در نگاه اول انجام این کارها به نظر سخت بیاید؛ اما شما بعد از مدتی با تکیه بر تکنیک‌های کتاب و شهود خود، به بصیرت می‌رسید و می‌توانید در تحلیل دیگران بهتر شوید.

در قسمت‌های بعدی کتاب هارولد فاکس شما را به درون شخصیت هر کس می‌برد. او شما را با شش نیاز اولیه‌ی انسان آشنا می‌کند، ارزش‌ها و اعتقادات و نگرش‌ها را به شما توضیح می‌دهد و در پایان، راز تیپ‌های مختلف شخصیتی را بیشتر برای شما می‌شکافد. کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم ترکیبی از دستورالعمل‌های اثبات‌شده و دانش و تجربه‌ی نویسنده است و با استفاده از آن‌ها می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید.

کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید ذهنی تحلیل‌گر داشته باشید، در ارتباط با اطرافیان خود بهتر عمل کنید و دیگران را بهتر بشناسید، توصیه می‌کنیم که به کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم مراجعه کنید.

در بخشی از کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم: تکنیک‌های سازمان سیا برای تحلیل شخصیت دیگران می‌خوانیم

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای تجزیه و تحلیل سایر افراد، مشاهده‌ی زبان بدن آن‌هاست. اینکه شخص چگونه می‌ایستد، حرکت می‌کند و حتی صحبت می‌کند، می‌تواند چیزهای زیادی در مورد او به شما بگوید. اگرچه همه تنوع زیادی بین شیوه‌های رفتاری خود دارند، و هیچ راه دقیقی برای تشخیص اینکه چه چیزی هویت یک فرد را تشکیل می‌دهد وجود ندارد، هنوز هم نشانه‌های مشابه بسیاری در میان گروه‌های مردم وجود دارد که می‌تواند به شما درک عمیقی از عملکرد یک شخص بدهد. مشاهده و تجزیه و تحلیل نشانه‌های زبان بدن کار ساده‌ای نیست. برای کمک به آسان کردن آن، باید با آگاهی از زبان بدن خود شروع کنید. برای درک و تلاش برای غلبه بر معمای زبان بدن، باید بیش از حد نسبت به مردم و سیگنال‌هایی که زبان بدن آن‌ها می‌فرستد آگاه باشید. قبل از اینکه از زبان بدن افراد دیگر مطلع شوید، ابتدا باید روی آگاهی از زبان بدن خود کار کنید. برای اینکه یاد بگیرید چه چیزی افراد را بر اساس زبان بدنشان متفاوت می‌کند، ابتدا باید به خود نگاه کنید و نحوه ایستادن یا حرکات بدن خود را تحلیل کنید.

با این اوصاف، برخی از افراد ممکن است بیش از افکار خود نسبت به حرکات بدنشان آگاهی داشته باشند. به‌عنوان مثال، زنان احتمالاً بیشتر به دلیل جامعه‌ی مردسالاری که در آن هستیم، از بدن و فضایی که اشغال می‌کند آگاهی بیشتری دارند. شما ممکن است زمانی که سعی می‌کنید از حرکات بدن خود آگاهی داشته باشید تمرکزتان را از دست داده و در نتیجه نسبت به بدن و حرکات خود دچار نگرانی شوید. با این حال بعضی اوقات، این که یک نفر چگونه بدن خود را نگه می‌دارد معنایی متفاوت از شخصی دارد که بدن خود را به همان شیوه نگه می‌دارد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: اهمیت شناخت خود
فصل دوم: هنر خواندن ذهن دیگران
فصل سوم: شناخت شش نیاز اولیه‌ی انسان
فصل چهارم: درک ارزش‌ها، باورها و نگرش‌ها
فصل پنجم: سایر تکنیک‌های تحلیلی
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم: تکنیک‌های سازمان سیا برای تحلیل شخصیت دیگران
نویسنده
مترجمبیتا دارابی
ناشر چاپیانتشارات سبزان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانفارسی
شابک978-600-117-626-5
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم

کاربر E
۱۴۰۲/۶/۱۹
این کتاب برای افرادی که تازه علاقمند به شناخت خود و دیگران شدن، مناسبه، از ریزبینی و رسیدگی به جزئیات اجتناب کرده و به صورت کلی ولی مفید و قابل فهم، در مورد شناخت رفتاری توضیح داده، در کل، کتاب مفیدیه و زمان زیادی هم برای تموم کردنش لازم نیست
Fatemeh Mohammadi
۱۴۰۳/۱/۱۱
خوندن این کتاب علاوه بر کمک به تحلیل دیگران باعث شناخت بهتر خود و تحلیل عواطف و احساساتمون هم میشه تکنیک مفیدی که من ازین کتاب یاد گرفتم نوشتن احساسات در موقعیت‌های مختلف و فکر کردن به علت و منشاء اونهاست. ارزش خوندن رو داره👌
امیررضاسپهری نیا
۱۴۰۳/۱/۷
اول از کتابراه گرفتم ان قدر کتاب جذابی بود ک رفتم حضوری و نسخه چاپی دریافت کردم در شناخت به خود و شناخت دیگران کمک موثری میکنه و به کیفیت زندگیتون می‌بره بالا برای افرادی که به شخصیت شناسی و چهره شناسی و... علاقه دارن عالیه این کتاب
علیرضا محمدی
۱۴۰۲/۶/۱۹
یک بخشی از کتاب که شامل مبحث زبان بدن میشه که باقی کتابم خیلی سطحی گفته شده مسائلش یا مترجم اونو به این صورت خلاصه ترجمه کرده، کتاب مفیدی نبود زیاد انتظار بیشتری داشتم
حمید نجفی
۱۴۰۳/۱/۹
فهمیدن خود و دیگران، تصور اولیه، گونه‌های شخصیت، ارتباط غیر کلامی، تست‌های شخصیت، مهارت‌های خوب شنیدن، هنر پرسش‌های موثر، نظریه‌های شخصیت، زبان تن، شیوه‌های کندوکاو و بررسی آدم‌ها و...
گل سبحان
۱۴۰۲/۷/۱
بر خلاف انتظاری که از کتاب می‌رفت مطالبش بسیار سطحی، پیش پا افتاده و مبرهن بود. در اصل موضوع تازه‌ای برای ارائه نداشت. اطلاعات تازه‌ای رو کسب نکردم طی مطالعه.
kivan
۱۴۰۲/۶/۱۶
با خواندن این کتاب از یه دیدگاه دیگر به قضایا نگاه میکنید که قبل از آن اینطور نبودید
Mysam
۱۴۰۲/۸/۱۰
کتابی، است پر از انرژی‌های مثبت، آموزشی، دارای ابعاد مختلف وپیچیده انسان باتوجه به زبان بدن.
Aa
۱۴۰۳/۱/۱
بسیار جالب بود قلم نویسنده بهت اطمینان موفق شدن در تحلیل دیگران را میداد
مهاد
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
دیدگاه مناسبی به اطراف میده و میل به اینکه از خود به دیگران برسیم خیلی خوب بود
آیدا خانیزاده
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
کتاب خوبی بود ولی خیلی به صورت کتابی و درس گونه بود یعنی زیاد جالب نبود
غلامرضا شاهی
۱۴۰۲/۷/۲۲
با خواندن کتاب کمک بزرگی به خودشناسی خودم بدون قضاوت خودم کرد
Mikaeel zaferany
۱۴۰۲/۷/۱۳
در حد یه کارمند بازنشسته سازمان سیا نبود
A
۱۴۰۲/۶/۲۵
کتاب خیلی خوبیه خیلی کمک میکنه به روزمرگینگی ادم ها
mohammad heydarpanah
۱۴۰۲/۶/۲۰
شناخت خوبی به انسان و نیاز هاش داشت خوب بود
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم

برای دریافت کتاب چگونه دیگران را تحلیل کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.