معرفی و دانلود کتاب رونق در کسب و کار با تبلیغات در گوگل ادوردز

عکس جلد کتاب رونق در کسب و کار با تبلیغات در گوگل ادوردز
قیمت:
۲۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رونق در کسب و کار با تبلیغات در گوگل ادوردز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رونق در کسب و کار با تبلیغات در گوگل ادوردز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رونق در کسب و کار با تبلیغات در گوگل ادوردز

دنیای تکنولوژیِ امروز امکانات زیادی را برای مشاغل مختلف عرضه کرده و مسیر تبلیغات را به‌کلی تغییر داده است. کتاب رونق در کسب و کار با تبلیغات در گوگل ادوردز نوشته‌ی سعید کمرخانی یکی از راه‌های مؤثر تبلیغات را به کارآفرینان معرفی می‌کند که باعث دیده شدن برند در بُعد وسیع‌تر و افزایش فروش آنلاین می‌شود.

درباره‌ی کتاب رونق در کسب‌ و کار با تبلیغات در گوگل ادوردز

اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند و قرار گرفتن در معرض مخاطبان هستید و می‌خواهید به شرکتی پیشرو در صنعت خود تبدیل شوید، می‌توانید از گوگل ادوردز به نفع خود استفاده کنید. مهندس سعید کمرخانی در کتاب رونق در کسب‌وکار با تبلیغات در گوگل ادوردز شما را برای توسعه‌ی تجارتتان آماده می‌کند.

گوگل ادوردز یک پلتفرم تبلیغات آنلاین است که توسط گوگل توسعه یافته که در آن پیشنهادِ تبلیغ‌کنندگان برای کاربران وب در دسترس قرار می‌گیرد و شامل نمایش تبلیغات مختصر، پیشنهادات خدمات، فهرست‌بندی محصولات یا ویدیوهاست. این کتاب آموزشی درمورد گوگل ادوردز به شما کمک می‌کند تا با توسعه‌ی استراتژی‌های مفید و آغاز کمپین‌های مناسب، یک تبلیغ جذاب و قابل پیگیری بنویسید. به کمک این تبلیغ قادر خواهید بود مشتریان احتمالی را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و کمپین خود را به‌دقت مدیریت نمایید. تنها زمانی هزینه پرداخت خواهید کرد که مشتریان احتمالی بر روی سایت شما کلیک کنند. این موضوع به افزایش درآمد منجر می‌شود و می‌تواند کسب‌وکار شما را فراتر از چیزی که انتظار دارید رشد دهد.

کتاب رونق در کسب‌وکار با تبلیغات در گوگل ادوردز در فصلِ یک به تبلیغات، هدف تبلیغات و انواع آن می‌پردازد. فصل دوم راز اول شدن در صفحه نتایج جستجوی گوگل را برملا می‌کند و در فصل‌های دیگر به آموزش مباحث مهمی مثل ساخت اکانت و آموزش شروع کار با گوگل ادوردز، استفاده از افزونه‌ در تبلیغات، اضافه کردن شماره تماس ایران به تبلیغ گوگل و آموزش کیورد پلنر اختصاص دارد.

سعید کمرخانی در این کتاب راهنمای عملی و گام‌به‌گامی برای شناخت بهتر نیازهای مشتریان با کمک گوگل ادوردز در اختیار شما قرار می‌دهد.

کتاب رونق در کسب‌ و کار با تبلیغات در گوگل ادوردز برای چه کسانی مناسب است؟

آموزه‌های این کتاب برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و کسانی که رؤیای داشتن تجارتی پیشرو را در سر می‌پرورانند، مناسب است.

با سعید کمرخانی بیشتر آشنا شویم

سعید کمرخانی متولد سال 1369، مدرک کارشناسی‌ارشد خود را در سال 1395 از دانشکده‌ی مهندسی خودرو دریافت کرده است. عنوان پایان‌نامه‌ی ارشد او «بهینه‌سازی نقاط اتصال سیستم اگزوز جهت کاهش ارتعاشات و نویز در طرح پلتفرم ملی» نام دارد.

از دیگر تألیفات مهندس سعید کمرخانی می‌توان به کتاب‌های «آموزش کاربردی Adams-View» و «تکنولوژی مولد قدرت خودرو» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب رونق در کسب و کار با تبلیغات در گوگل ادوردز می‌خوانیم

زمان آن فرا رسیده است که گروه‌های تبلیغاتی را با کلمات کلیدی مناسب پر کنید، اما سوال این‌جاست که چگونه می‌توان چنین کلماتی را انتخاب کرد؟ افراد از کجا متوجه می‌شوند که این کلمات کلیدی برایشان مفید است؟ شاید برخی از افراد بخواهند کلمات کلیدی خود را به‌صورت تصادفی انتخاب نمایند، اما این رویکرد مناسبی نیست. زمانی که قصد دارید چنین کلماتی را انتخاب کنید باید به فکر پژوهش کلمات کلیدی باشید. این کار شما را مطمئن می‌سازد که کلیدواژه‌های انتخابی زیاد رقابتی نیستند یا امتیاز کیفیت و حجم جستجوی پایینی ندارند. کار خود را در هر گروه تبلیغاتی آغاز کنید و لیست سازمان‌یافته‌ای در سند اکسل داشته باشید.
سپس از کیورد پلنر گوگل (Google Keyword Planner) یا سایر ابزارها برای یافتن کلمات کلیدی مناسب برای هر گروه تبلیغاتی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که بهتر است کار خود را برای کلیدواژه‌های اندک در هر گروه تبلیغاتی آغاز کنید (حداکثر 10الی 20کلیدواژه).

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: تبلیغات
فصل دوم: راز اول شدن در صفحه نتایج جستجوی گوگل
فصل سوم: گوگل ادوردز
فصل چهارم: ساخت اکانت گوگل ادوردز
فصل پنجم: شروع کار با گوگل ادوردز
فصل ششم: کیفیت تبلیغات گوگل ادوردز
فصل هفتم: کاربرد انواع افزونه در تبلیغات گوگل ادوردز
فصل هشتم: اضافه کردن شماره تماس ایران به تبلیغ گوگل
فصل نهم: آموزش Keyword Planner
مراجع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رونق در کسب و کار با تبلیغات در گوگل ادوردز
نویسنده
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات137
زبانفارسی
شابک978-600-124-916-7
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش، کتاب‌های تجارت الکترونیک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رونق در کسب و کار با تبلیغات در گوگل ادوردز

برای دریافت کتاب رونق در کسب و کار با تبلیغات در گوگل ادوردز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.