معرفی و دانلود کتاب ریاضی با موشی 4: آب‌ بازی در ساحل

عکس جلد کتاب ریاضی با موشی 4: آب‌ بازی در ساحل
قیمت:
۱۲,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 4: آب‌ بازی در ساحل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 4: آب‌ بازی در ساحل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ریاضی با موشی 4: آب‌ بازی در ساحل

روش‌های متفاوت و متنوعی برای آموزش ریاضی وجود دارد اما حتم داریم هرگز یادگیری ریاضی به کمک آب‌تنی به گوشتان نخورده است! کتاب ریاضی با موشی 4: آب‌ بازی در ساحل، نوشته‌ی النور می تلاش دارد تا مفاهیم و اصول ریاضی را با حال و هوای قصه و داستان ترکیب کرده و معجون فوق‌العاده‌ای از اعداد و تخیل و هیجان را به کودکان خردسال عرضه کند. کتابی که پیش روی شماست، جلد چهارم از مجموعه‌‌ی ریاضی با موشی است.

درباره‌ی کتاب ریاضی با موشی 4: آب‌ بازی در ساحل

هرچقدر هم که کودکانتان از زنگ ریاضی فراری باشند، خواندن کتاب ریاضی با موشی 4: آب بازی در ساحل (A beach for albert)، آن‌ها را شیفته‌ی ریاضیات خواهد کرد. روشی که النور می (Eleanor May) در این اثر به کار گرفته، آمیزه‌ای از تفریح و بازی و سرگرمی است و بسیار بیشتر از کلاس‌های نه‌چندان دلچسب ریاضی، بچه‌ها را به سمت یادگیری این درس سوق خواهد دارد.

شکل کلی داستان، همراه با چالش‌های ریز و درشتی که با خود دارد، حضور شخصیت‌های جورواجور و ارتباطی که با یکدیگر پیدا می‌کنند، همه‌و‌همه احساسات مخاطب را درگیر خود خواهند کرد. حالا تصور کنید این مخاطب یک کودک دبستانی باشد که قطعاً عواطف او از یک بزرگسال قوی‌تر است. جدیدترین تحقیقات روانشناختی، به‌ویژه در حوزه‌ی یادگیری ثابت کرده‌اند که هر اندازه احساسات ما هنگام آموزش بیشتر درگیر باشد، آموختن یک نکته یا مطلب برای ما آسان‌تر خواهد بود. بعدها هنگامی که می‌خواهیم دانسته‌های خود را به یاد بیاوریم، نکته‌هایی را که با برانگیختن احساساتمان در ذهن جای داده‌ایم، بیش از سایر اطلاعات به یادمان می‌آیند. همه‌ی این‌ها یعنی حتی اگر درسی مثل ریاضی را همراه با قصه‌پردازی و چالش‌های ذهنی به کودکانمان یاد بدهیم، هم قواعد را بهتر درک می‌کنند و هم در جلسه‌ی امتحان آموخته‌های خود را بهتر روی برگه‌ی امتحانی منتقل خواهند کرد. کتاب ریاضی با موشی 4: آب بازی در ساحل، با همین رویکرد، سخت‌ترین مفاهیم ریاضیات را در ذهن کودکانتان تثبیت می‌کند.

و اما ماجرای داستان! اگر قصه‌های آلبرت را دنبال کرده باشید، حتماً می‌دانید این موش بازیگوش، حتی یک لحظه هم آرام و قرار ندارد. او این‌بار می‌خواهد در ساحل، میان ماسه‌ها، برای خودش یک ساحل مصنوعی بسازد. اما چطور؟ این موش ناقلا، تصمیم گرفته درون یک جعبه‌ی ماسه‌بازی، ساحلی کوچک برای خودش دست‌و‌پا کند. برای این کار علاوه بر ریختن ماسه، باید یک دریای کوچک هم تدارک ببینید اما چگونه می‌تواند آب را به داخل جعبه بیاورد؟ شما چه پیشنهادی برای حل این مسئله دارید؟

بیان جذاب، لحن کودکانه که کنجکاوی ذهنی کودکان را نشان می‌دهد، به همراه اتفاقات و چالش‌های مهیج، باعث شده این داستان برای هر کودکی جذاب و سرگرم‌کننده باشد. تصاویر و نقاشی‌های گوناگون هم موجب شده این قصه برای خردسالان به کتابی بسیار پرکشش و گیرا تبدیل شود. مطالعه‌ی این کتاب فرصت خوبی است تا علاوه‌بر ارتقای هوش استدلالی و ریاضی کودک، تخیل او هم به‌نوعی تقویت شود. دانش‌آموزان کلاس اول تا سوم می‌توانند از کتاب ریاضی با موشی 4: آب بازی در ساحل به‌عنوان یک منبع کمک آموزشی، برای یادگیری عمیق‌تر ریاضیات بهره ببرند.

کتاب حاضر را با برگردان محبوبه نجف‌خانی، از سوی انتشارات افق می‌خوانید که با انگیزه‌ی تشویق کودکان به یادگیری ریاضیات به مرحله‌ی چاپ و انتشار رسیده.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی

دنیایی از رنگ، نقاشی و بازی که کودکان شما را با جهان شگفت‌انگیز ریاضی آشتی خواهد داد. النور می، جنیفر داسلینگ، دافنه اسکینز، لورا دریسکل و لوری هسکینز هوران، نویسندگان مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی (Mouse Math)، به کودکان می‌آموزند که درس ریاضی چندان هم کسالت‌بار و خسته‌کننده نیست. برعکس، سرشار از بازی و شوخی و خنده است. این مجموعه می‌کوشد به خوانندگان خردسالی که به‌تازگی با مفاهیم ریاضی و ارقام آشنا شده‌اند، شیوه‌ی تفکر خلاق و آموزش همراه با سرگرمی را یاد بدهد.

در یک کلام، کودکان و شاگردان شما به کمک مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی، مفاهیم پایه‌ای ریاضی را به‌خوبی درک کرده و در ذهن خود نهادینه می‌کنند. در این بین، کمی هم تفریح و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز را نیز چاشنی کار کرده و اعداد و فرمول‌ها را با بازی‌های شاد و آموزنده ترکیب خواهند کرد.

تاکنون دوازده جلد از این مجموعه در اختیار فارسی‌زبانان قرار گرفته که قهرمان تمامی آن‌ها یک موش کوچولوی بامزه به نام آلبرت است. او به همراه خانواده‌اش در خانه‌ی یکی از آدم‌ها زندگی می‌کند و قرار است در هر یک از داستان‌های مجموعه‌ی ریاضی با موشی، یکی از مفاهیم این علم را به مخاطبانش آموزش دهد.

مؤلفان این مجموعه، به همراه تصویرگر آن، دبورا ملمون (Deborah Melmon) به کودکان، والدین آن‌ها و معلمان ریاضی نشان می‌دهند که چطور می‌توان درس ریاضی را به بخش شیرین و دلنشین زندگی روزمره تبدیل کرد. محبوبه نجف‌خانی با برگردان روان و جذاب خود مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی را به تمامی کودکان کنجکاو و باهوش ایران‌زمین ارائه کرده و انتشارات افق نیز چاپ و انتشار تمامی کتا‌ب‌های این مجموعه را به عهده داشته است.

کتاب ریاضی با موشی 4: آب بازی در ساحل برای چه کسانی مناسب است؟

اگر کودکان دبستانی شما هم از یادگیری ریاضیات گریزانند، می‌توانید به کمک کتاب ریاضی با موشی 4: آب بازی در ساحل، ریاضی را برای آن‌ها به درسی جذاب و خواستنی تبدیل کنید. کودکان سنین 5 تا 8 سال، اصلی‌ترین مخاطبان این اثر هستند. بااین‌وجود، معلمان ریاضی نیز می‌توانند با بهره‌گیری از ماجراهای این کتاب، نکات ریاضی را به شکلی دلنشین‌تر به شاگردان خود بیاموزند.

با النور می بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی خلاق حوزه‌ی کودک تاکنون چندین کتاب را تحت عنوان مجموعه‌‌ی ریاضی با موشی، با هدف آموزش اصولی درس ریاضی به کودکان نگاشته. «ریاضی با موشی 2: گم شدن در موزه» و «ریاضی با موشی 10: مهمانی عصرانه‌ی آلبرت»، دو نمونه از آثار موفق النور می هستند. او در‌حال‌حاضر، همراه با خانواده‌اش در نواحی شرقی پنسیلوانیا سکونت دارد.

در بخشی از کتاب ریاضی با موشی 4: آب بازی در ساحل می‌خوانیم

آلبرت و واندا رفتند توی جعبه‌ی ماسه.

آلبرت گفت: ‌ «یک فکری کردم. چطور است این کاسه‌ی بزرگ را پر از آب کنیم؟ آن‌وقت می‌توانیم درست مثل یک ساحل واقعی هم ماسه داشته باشیم و هم شنا کنیم.»

واندا گفت: «آن کاسه خیلی بزرگ است! شرط می‌بندم که تویش یک‌عالمه آب جا می‌شود.»

آلبرت با لبخند گفت: «می‌دانم! خیلی عالی می‌شود! همه‌ی دوست‌هایمان هم می‌توانند بیایند و تویش شنا کنند!»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ریاضی با موشی 4: آب‌ بازی در ساحل
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-353-473-5
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ریاضی با موشی 4: آب‌ بازی در ساحل

برای دریافت کتاب ریاضی با موشی 4: آب‌ بازی در ساحل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.