معرفی و دانلود کتاب زمین آدم‌ها

عکس جلد کتاب زمین آدم‌ها
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زمین آدم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زمین آدم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زمین آدم‌ها

نویسنده‌ی کتاب شازده کوچولو، آنتوان دو سنت اگزوپری در کتاب زمین آدم‌ها نیز مانند دیگر آثارش از گفتن تجربیات و خاطرات دوران پرواز خود دریغ نمی‌کند. او در کتاب حاضر، عظمت، خطر و انزوای پرواز را به تصویر می‌کشد. این اثر برنده جایزه بزرگ آکادمی فرانسه در سال 1939 شده است.

درباره کتاب زمین آدم‌ها:

اگزوپری در کتاب حاضر از مجموعه اتفاقاتی هیجان انگیز در زندگی خود، علی‌الخصوص فعالیت در یک شرکت پستی هوایی می‌گوید. او چندی از مسائل پیش آمده در سفرهایش، از پرواز بر بلندای کوه‌های آند در آمریکای جنوبی گرفته تا صحرای آفریقا را به قلم تحریر درآورده است.

زمین آدم‌ها (Wind, Sand and Stars)، از مفاهیمی چون رفاقت، مرگ، رشادت، و وفاداری میان همکاران می‌گوید. او همچنین انسانیت و تفکر درباره مفاهیم هستی را نقطه عطف زندگی انسان می‌داند. آنتوان دو سنت اگزوپری در این اثر از نوع بینش خود نسبت به جهان پرده برمی‌دارد و ثابت می‌کند که از دیدگاه او، چه مسئله‌ای موجب ارزشمند شدن زندگی می‌شود. او همچنین از سانحه‌ای تعریف می‌کند که طی آن، با مرگ فاصله چندانی نداشته است اما سرانجام به شکلی باورنکردنی به زندگی بازمی‌گردد.

این کتاب که با ذوقی شاعرانه، نثری حرفه‌ای و منطبق با مفهوم نوشته شده است، یک اثر‌ ستودنی به شمار می‌رود و به خوبی توانسته درباره حقیقت جهان و معنایی که در آن وجود دارد، صحبت کند.

جوایز و افتخارات کتاب زمین آدم‌ها:

- برنده جایزه بزرگ داستان از آکادمی فرانسه در سال 1939
- برنده جایزه کتاب ملی ایالات متحده برای آثار غیرداستانی در سال 1939

کتاب زمین آدم‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌هایی با سبک اتوبیوگرافی، کاوشگری و سفر علاقه‌مند هستید، این کتاب پیشنهاد ما به شما است.

با آنتوان دو سنت اگزوپری بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده و خلبان فرانسوی‌ بود که در سال 1900 میلادی متولد شد و در 44 سالگی پس از پرواز بر فراز دریای مدیترانه، دیگر هرگز دیده نشد. ابتدا این طور تصور می‌شد که آنتوان دو سنت اگزوپری (Antoine de Saint-Exupéry) هدف حمله آلمان‌ها قرار گرفته است اما سال‌ها بعد و با پیدا شدن لاشه هواپیمای وی مشخص شد که این سقوط ناشی از نقص فنی بوده است.

همچنین بیشتر ما اگزوپری را با کتاب شازده کوچولو می‌شناسیم؛ کتابی که در لیست پرخواننده‌ترین آثار جهان، رتبه سوم را دارد. اما از جمله آثار دیگر او می‌توان به «خلبان جنگ»، «دژ»، «پیک جنوب» و «پرواز شبانه و نامه به یک گروگان» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب زمین آدم‌ها می‌خوانیم:

موقعى که از دفتر کار رئیس شرکت بیرون آمدم، احساس غرور کودکانه‌اى داشتم. سحرگاه فردا من هم به نوبه‌ى خود مى‌شدم مسئول حمل محموله‌هاى پستى براى افریقا. اما در عین حال احساس حقارت زیادى هم مى‌کردم. فکر مى‌کردم براى انجام این مأموریت آمادگى کامل ندارم. اسپانیا پناهگاه‌هاى چندانى نداشت؛ مى‌ترسیدم در صورت پیدا کردن نقص فنى تهدیدآمیزى، جایى براى فرود آمدن و کمک طلبیدن پیدا نکنم. روى این نقشه‌هاى مبهم و پیچیده خم شده بودم، بى‌آن که آن‌چه را لازم داشتم روى آن‌ها پیدا کنم.

بنابراین با قلبى سرشار از آمیزه‌اى از غرور و کمرویى، شب پیش از اولین پرواز را در خانه‌ى دوستم «گیومه» گذراندم. گیومه پیش از من این راه‌ها را پیموده بود و با ریزه‌کارى‌هایى که کلید راه‌هاى هوایى اسپانیا به شمار مى‌آمدند، به خوبى آشنایى داشت. پس باید از او درس مى‌گرفتم. موقعى که وارد خانه‌اش شدم لبخندى زد و گفت: خبر را شنیدم. راضى هستى؟ بعد رفت به طرف گنجه و با دو لیوان نوشیدنى پیش من آمد. هنوز لبخند به لب داشت: به سلامتى این مسئولیت مى‌نوشیم. خواهى دید، همه چیز به خوبى و خوشى خواهد گذشت.

او مانند چراغى که گرما و روشنایى مى‌پراکند، اعتماد به نفس در آدم ایجاد مى‌کرد. چند سال جلوتر، در آن شب کذایى که ته پیراهن، دست به سینه زیر چراغ نشسته بود و لبخندى بسیار خیرخواهانه به لب داشت، خیلى ساده به من گفت: «توفان، مه و برف گهگاه مزاحمت خواهد شد. در آن موقع به کسانى فکر کن که پیش از تو با همه‌ى این چیزها رودررو شده‌اند و خیلى ساده به خودت بگو: «اگر دیگران از این بحران‌ها موفق بیرون آمده‌اند، پس باز هم مى‌توان از آن‌ها جان سالم به در برد.»

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار: اگزوپرى، یک دور تمام
فصل نخست: خط هوایى
فصل دوم: رفقا
فصل سوم: هواپیما
فصل چهارم: هواپیما و زمین
فصل پنجم: آبادى
فصل ششم: در بیابان
فصل هفتم: در دل صحرا
فصل هشتم: آدم‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زمین آدم‌ها
نویسنده
مترجمپرویز شهدی
ناشر چاپیانتشارات مجید
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات224
زبانفارسی
شابک978-964-453-095-1
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زمین آدم‌ها

پارسا علی نیا
۱۴۰۱/۵/۱۹
خاطرم هست که مردی میان سال داخل یکی از مصاحبه هایش این کتاب را معرفی کرد اواسطش هستم و واقعا ادبیات زیبا و عمیقی داره، لذت بخش و شیرین و این هم اضافه کنم از کوشش و تلاش مترجم این کار بسیار قدردانم این کناب بسیار کم یاب بوده و هست!
Fatemeh.M
۱۴۰۲/۷/۶
زیبا، آرامش بخش، فوق العاده بهترین کتابی که خواندم. بسیار توصیه می‌شود. با تشکر از کتابراه
Hasan Amirzadeh
۱۴۰۰/۱۲/۹
زیبا و جذاب هست، برای تمام کاربران توصیه میکنم حتما این کتاب را مطالعه کنند
بهاره فولادی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
مثل همه کتابهای این نویسنده کتابی شیرین وجذاب
Amin Jabbari
۱۴۰۰/۱۱/۵
درحد نثر هس، بسیار عالی
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب زمین آدم‌ها

برای دریافت کتاب زمین آدم‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.