معرفی و دانلود کتاب زندگى فعال با ورزش: داروی معجزه آسای سلامتی و طول عمر

عکس جلد کتاب زندگى فعال با ورزش: داروی معجزه آسای سلامتی و طول عمر
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگى فعال با ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگى فعال با ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگى فعال با ورزش: داروی معجزه آسای سلامتی و طول عمر

کتاب زندگى فعال با ورزش به قلم گوردون دبلیو استوارت شما را تشویق می‌کند تا با افزایش فعالیتتان توانایى‌ها و آمادگى جسمانی خود را افزایش دهید و پاسخگوى واقعى براى نیازها، انتظارات و علایق خود باشید.

درباره کتاب زندگى فعال با ورزش:

سال‌هاى سال است که متخصصین تربیت بدنى، مردم را به کنار گذاشتن مقدارى وقت براى اجراى تمرینات بدنى تشویق می‌کنند و فعالیت‌هایى چون دویدن، دوچرخه‌سوارى و شنا را به خاطر تأثیر غیرقابل انکارى که روى بهبود عملکرد دستگاه قلب و عروق دارند، توصیه مى‌نمایند.

تحقیقات ثابت کرده‌اند که حتى یک فعالیت بدنى ملایم نیز، در صورتى که منظم باشد، اثر مثبتى روى سلامتى دارد. البته هر چقدر شدت تمرین بیشتر باشد، تأثیر آن روى سلامتى مشهودتر و بیشتر است. به طور خلاصه یک فعالیت بدنى منظم جسمانى متوسط مى‌تواند به شما در داشتن احساسى بهتر، کمک کند. همچنین، فعالیت بدنى در مدت طولانى‌تر مى‌تواند در کاهش احتمال بروز بیمارى‌هاى قلب و عروق، افزایش کارایى شما در زندگى روزمره و افزایش امید به آینده در زندگى مؤثر باشد.

به همین خاطر گوردون دبلیو استوارت (Gordon W Stewart) در کتاب زندگى فعال با ورزش (Active living - The miracle medicine for a long and healthy life) می‌کوشد تا با ارائه تکنیک‌هایی کاربردی به شما کمک کند سلامتی خود را بازیابید. این کتاب همانطور که از عنوانش مشخص است خیلی با کتاب‌های ورزشى دیگری که درباره آمادگى جسمانى هستند، تفاوت دارد. به عنوان مثال بیشتر آثار راهنماى آمادگى جسمانى مثل کتاب‌هاى آشپزى هستند و به شما مى‌گویند چه بکنید و چه نکنید، اما این کتاب دورنماى متفاوتى از فعالیت جسمانى داده و نگرشى چند بعدى براى کمک به شما جهت یافتن فعالیت‌هایى که برایتان مناسب است ارائه مى‌کند.

این کتاب همچنین فعالیت جسمانى را به سایر بخش‌هاى زندگى مرتبط مى‌سازد. اینکه شادابى جسم چگونه روى شادابى روح مؤثر است و اینکه نشاط روح چطور روى انجام امور روزمره و حیات بشر تأثیر گذار است.

کتاب زندگى فعال با ورزش مناسب چه کسانی است؟

کتاب حاضر برای بالا بردن سطح علمی و دانش ورزشکاران و مربیان بسیار سودمند و مفید است.

در بخشی از کتاب زندگى فعال با ورزش می‌خوانیم:

در سنین مدرسه کودک با بسیارى از انواع بازى‌ها آشنا مى‌شود. هماهنگى در شکل پایه آن در سن 7 سالگى توسعه مى‌یابد. در 8 سالگى بچه‌ها بازى‌هاى بیشترى را در مدت طولانى‌ترى بازى مى‌کنند.

بچه‌هاى نسل گذشته بازى‌هاى بیشترى را بلد بودند اما امروزه بازى‌هاى ویدئویى و کامپیوترى بیشتر وقت بچه‌ها را گرفته و آن‌ها را به زندگى کم تحرک تشویق مى‌کند. بچه‌ها کم‌تر بازى‌هاى جسمانى و خارج از منزل دارند. گاه ساعت‌ها داخل منزل و روبروى تلویزیون مى‌نشینند و از تصاویر و برنامه‌هاى آن تأثیر مى‌پذیرند. بیایید بازى‌هاى دوران کودکى خود را به آنها یاد بدهیم. بازى‌هایى که سر منشأ آن‌ها فرهنگ و سنت اصیل کشورمان است.

علاوه بر اینکه بازى‌هاى شاد دوران کودکى خود را به فرزندانتان یاد مى‌دهید سعى کنید فعالیت جسمانى را به طور منظم جزو برنامه آن‌ها قرار دهید و آن را به صورت یک برنامه خانوادگى جا بیاندازید. حتى وقتى که به پارک مى‌روید فعال باشید و فقط به تماشاى مناظر و درختان اکتفا نکنید. تاب بازى و سرسره بازى کنید و فقط تماشاچى بازى بچه‌ها نباشید. هر موقع که مناسب دیدید با بچه‌ها در پارک بدوید و آن‌ها را به دویدن و جست و خیز تشویق کنید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مؤلف
فصل اول: پیش به سوى زندگى فعال
فصل دوم: زندگى فعال را جزئى از زندگى خود قرار دهید
فصل سوم: مطالبى براى همه
فصل چهارم: فراتر از اصول، 6 گام اساسى تا کسب موفقیت
فصل پنجم: تمرین، تفریح و بازى در خانه
فصل ششم: تمرینات خارج از منزل
فصل هفتم: مطالب تکمیلى، سایر عادات براى حفظ سلامتى

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگى فعال با ورزش: داروی معجزه آسای سلامتی و طول عمر
نویسنده
مترجمژاله معمارى
ناشر چاپیانتشارات بامداد کتاب
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات139
زبانفارسی
شابک978-964-8131-69-7
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگى فعال با ورزش

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زندگى فعال با ورزش

برای دریافت کتاب زندگى فعال با ورزش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.