معرفی و دانلود کتاب زندگی در جهان خودآگاه

عکس جلد کتاب زندگی در جهان خودآگاه
قیمت:
۵۰۰۰۰ 35000 تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی در جهان خودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی در جهان خودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی در جهان خودآگاه

کتاب زندگی در جهان خودآگاه نوشته‌ی ایبن الکساندر و کارن نیوول، روایت زندگی یک جراح متخصص اعصاب است که بعد از یک هفته کما، به جهان‌بینی تازه‌ای درباره‌ی جهان هستی و ضمیر خودآگاه انسان دست می‌یابد و این دیدگاه را با شما در میان می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب زندگی در جهان خودآگاه:

در سال 2008، مغز ایبن الکساندر (Eben Alexander) به دلیل وجود مننژیت باکتریایی به شدت آسیب دید و یک هفته در کما به سر برد. اما او به طور معجزه‌آسایی زنده ماند و داستان شگفت‌انگیزی را برای مردم با خود آورد. در طی آن هفت روز در کما، او در عمیق‌ترین قلمروهای آگاهی غوطه‌ور شد و به حقایق عمیقی در مورد کیهانی که ما در آن ساکن هستیم پی برد.

آنچه که او پس از گذراندن تجربه عجیبش آموخت، همه‌ی پیش‌فرض‌هایی را که در مورد مغز، ذهن و آگاهی داشت، تغییر داد و باعث شد که الکساندر سوالی طرح کند که کل جامعه علمی دنیا را دچار گیجی و ابهام کرد، اینکه منشأ آگاهی از کجاست و آن را چگونه توضیح می‌دهید، اگر سرمنشاء آن از مغز نباشد؟ چالش مطرح شده باعث تغییری انقلابی در درک علمی مدرن به وجود آورد.

این نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز در کتاب زندگی در جهان خودآگاه (Living in a mindful universe)، بینش خود را در مورد ماهیت واقعی آگاهی به اشتراک می‌گذارد. او با پذیرش جهان‌بینی و عقاید کاملاً جدید خود، راه تازه‌ای را در پیش گرفت. در طی مسیر، او با کارن نیوول (Karen Newell) ملاقات کرد، کسی که بیشتر عمرش را با جهان‌بینی‌ منحصربه‌فرد خود سپری کرده بود و با این دانش و حال و هوا بیگانه نبود.

در انتها باید گفت، با زندگی در جهان خودآگاه، آن‌ها به شما می‌آموزند که چگونه از ذهن بزرگ‌تر و قدرت قلب خود برای بهبود روابط، خلاقیت و موارد دیگر استفاده کنید. با استفاده از روش‌های مختلف مربوط به مدیتیشن و تمرکز حواس، قدرت دسترسی به منبع نامتناهی حیات را به دست خواهید آورد که در نهایت هر جنبه از زندگی شما را غنی می‌کند.

کتاب زندگی در جهان خودآگاه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید ذهن خودآگاه و کارکرد آن را بهتر و بیشتر بشناسید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

نکوداشت‌های کتاب زندگی در جهان خودآگاه:

- در این کتاب تأثیرگذار، ایبن الکساندر گزارشی صریح و بسیار شخصی از تغییر زندگی خود پس از تجربه کمای عمیق‌اش به ما ارائه می‌دهد. آن را بسیار توصیه می‌کنم. (Pim van Lommel)

- ایبن الکساندر و کارن نیوول، دو تن از باهوش‌ترین و حساس‌ترین افرادی هستند که من می‌شناسم، کتاب جدیدشان واقعاً شگفت‌انگیز است. (Raymond Moody)

- این کتاب به شدت به هر کسی که به دنبال مهار قدرت ذهن انسان است، توصیه می‌شود. (Kelly Turner)

- زندگی در جهان خودآگاه، فراتر از کتاب‌های قبلی دکتر الکساندر است و نشان می‌دهد که چگونه علم و معنویت در کنار هم قرار می‌گیرند تا درک کامل‌تری از آگاهی، معنا و هدف در جهان به ما ارائه بدهند. (Bruce Greyson)

- کتاب‌های متعددی در مورد آگاهی، ذهن، روح و عشق نوشته شده است، اما هیچ کس به اندازه دکتر ایبن الکساندر آن‌ها را به شکلی مبتکرانه در کنار هم قرار نداده است. کتاب او به نام «زندگی در جهان خودآگاه» نقشه راه زندگی را برای خوانندگانش به ارمغان می‌آورد که در مواقع استرس، درگیری و سردرگمی به شدت موردنیاز است. (Stanley Krippner)

با نویسندگان کتاب زندگی در جهان خودآگاه بیشتر آشنا شویم:

ایبن الکساندر، به دلیل کارش در توسعه فناوری‌های پیشرفته جراحی مغز و اعصاب برای اختلالات پیچیده مغز در سراسر جهان شناخته شده است. او در دانشکده پزشکی دوک تحصیل کرده و در همان دانشگاه و دانشکده پزشکی هاروارد کار کرده است. او در طول 15 سال حضور خود در هاروارد و مؤسسات دیگر، بیش از 150 فصل و مقاله در زمینه جراحی مغز و اعصاب را تألیف و به رشته تحریر درآورد. او عضو انجمن جراحان مغز و اعصاب آمریکا، آکادمی جراحی مغز و اعصاب آمریکا و بسیاری از سازمان‌های جراحی مغز و اعصاب دیگر است. او نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز «اثبات بهشت ​​و نقشه بهشت» است.

کارن نیوول نیز تمام عمر خود را صرف جست‌وجوی خرد معنوی کرده و تجربیات دست اولی را در کاوش در قلمروهای آگاهی جمع‌آوری کرده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب زندگی در جهان خودآگاه:

- کشف، یعنی دیدن آنچه که همه دیده‌اند، و فکر کردن به آنچه که هیچ‌کس فکر نکرده است.
- علم نه‌تنها با معنویت سازگار است، بلکه منبع ژرفی از آن است.
- از دو راه می‌شود گول خورد. یکی باور کردن آنچه که حقیقت ندارد؛ دیگری باور نکردن آنچه که حقیقت دارد.
- رسیدن به حقیقت نیست که وجود رهرو را غنی می‌کند و برایش سعادت به ارمغان می‌آورد، بلکه جستجوی حقیقت است.
- طوری زندگی کن که گویی فردا می‌میری. طوری بیاموز که گویی تا ابد زنده‌ای.
- ما باید در مقابل ذهن، به عنوان خالق و حاکم بر این قلمرو، سر تعظیم فرود بیاوریم.
- ما نمی‌توانیم چیزی به آدم‌ها یاد بدهیم. فقط می‌توانیم کمکشان کنیم آن را در وجود خودشان کشف کنند.

در بخشی از کتاب زندگی در جهان خودآگاه می‌خوانیم:

بی‌تردید دنیای من زیر و رو شده بود. گویی تصادفاً به واقعیتی حیاتی برخورده بودم، که می‌توانست به پیشرفت علم کمک کند. به‌علاوه، متوجه شدم که این اتفاق اساساً امکان بالقوه‌ای را برای درک کامل‌ترِ سرشت حقیقی وجودِ انسان فراهم آورده است. من به سمتِ در میان گذاشتن پیامم با تمام کسانی کشیده شدم، که به امیدِ رسیدن به درک بهتری از این موضوع به من گوش می‌دادند.

خبر تجربه‌ام کم‌کم در جامعه‌ی محلی‌ام پیچید و من از طریق شبکه‌ای از دوستان و آشنایان شروع به برقراری ارتباط با والدین غمگینی کردم که فرزندانشان را از دست داده بودند. این امر منجر به اولین سخنرانی رسمی من در 2010 در شام خیریه‌ای برای «پناهگاه بچه‌ها» شد که یک گروه حمایتی است برای بچه‌هایی که والدین یا خواهرها و برادرهایشان را از دست داده‌اند. من به آن‌ها گفتم که چطور تجربه‌ام مؤید این باور است که روحِ فرد، بعد از مرگ جسم مادی، به حیاتش ادامه می‌دهد. مخاطبانم از شنیدن این حرف تسلی یافتند. به نظر می‌رسید که صحبت‌هایم به خیلی از آن‌ها در روند سوگواری‌شان کمک می‌کرد. در قدم بعدی، برای گروه کوچکی از بیست و پنج درمانگر صحبت کردم، با هدفِ کمک به افرادی که در گروهی به میزبانی کلیسای متودیست پیکلند یونایتد با اندوهی دست‌ و پنجه نرم می‌کردند. یک هفته بعد، در کلیسای اسقفی سنت جان صحبت کردم، که مایکل سالیوان کشیش‌اش بود و من هم عضوش بودم. این اولین رویداد عمومی بزرگ بود، که علاقه‌مندی گسترده‌تری را برانگیخت و به دنبال آن دعوت‌های متعدد از سوی دیگر کلیساها و تشکیلات در مناطق اطراف به سویم سرازیر شد.

قبل از به کما رفتن، نزدیک به دویست سخنرانی در رابطه با موضوعات تحقیقاتیِ مورد علاقه‌ام در حوزه‌ی جراحی اعصاب، برای جامعه‌ی پزشکی برگزار کرده بودم؛ بنابراین حرف زدن در مقابل جمع برایم کار راحتی بود. ولی صحبت کردن در مورد اتفاقی که برای خودم افتاده بود، تجربه‌ای کاملاً جدید و به‌طرز تکان‌دهنده‌ای متفاوت و عجیب بود.

فهرست مطالب کتاب

سرآغاز
پیشگفتار
1: ماجرا چیست؟
2: بی‌شک، مسئله‌ای دشوار
3: وقتی علم و معنویت به هم می‌رسند
4: فراتر رفتن از علمِ ماده‌گرا
5: فرضیه‌های مرتبط با آگاهی
6: اعتماد کردن به تجربه‌ی شخصی
7: قدرت دعا
8: تمرینِ رفتن به درون
9: سوار شدن بر موج خودآگاهی
10: عشقی باش که هستی
11: حل کردن یک سؤال کلیدی
12: جواب‌ها درون همه‌ی ما هست
13: یادگیری درس‌های روحمان
14: آزادی انتخاب
15: ذهن، مافوقِ ماده
16: شکوفا شدن در قلبِ آگاهی
کلام آخر
پیوست «الف»: شکست در یافتنِ مکان ذخیره‌سازی خاطره در مغز
پیوست «ب»: توضیحی بیشتر در مورد پارادوکس اندازه‌گیریِ فیزیک کوانتومی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی در جهان خودآگاه
نویسنده،
مترجمفرخ بافنده
ناشر چاپیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات356
زبانفارسی
شابک978-622-7283-07-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه الکترونیک
۵۰۰۰۰ 35000 ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی در جهان خودآگاه

سعیده غنی پور
۱۴۰۲/۳/۲۲
بسیار عمیق، دقیق، علمی و آگاهی بخش
م محمدی
۱۴۰۱/۱۲/۴
کتاب مفید و فوق العاده ایه
امیر امیر
۱۴۰۱/۹/۱۴
بسیار کتاب با محتوی و عالی بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب زندگی در جهان خودآگاه

برای دریافت کتاب زندگی در جهان خودآگاه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.