معرفی و دانلود کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید

عکس جلد کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید

کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید نوشته‌ی کریس وایدنر، با ارائه تکنیک‌ها و راه‌حل‌های کاربردی به شما کمک می‌کند تا رویاهایتان را به واقعیت مبدل کنید و دانشی را بیاموزید که افراد موفق سال‌هاست آن را فراگرفته‌اند.

کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید (Live the Life you have always dreamed of) برای افرادی مناسب است که آرزوی داشتن زندگی بهتر را در سر دارند و برای رسیدن به آن با امید و انگیزه قدم برمی‌دارند. همانطور که می‌دانید خواستن توانستن است بنابراین در این دنیا هر چیزی را که بخواهید می‌توانید به دست آورید فقط به همت و اراده‌ی خودتان بستگی دارد.

چند لحظه چشمانتان را ببندید و به زندگی رویایی‌ که در ذهن دارید، فکر کنید. آن را می‌بینید؟ آدم‌ها و صداها را می‌شنوید؟ آن را احساسش می‌کنید؟ اگر قادر بودید رویاهایی را که در سر دارید به واقعیت تبدیل کنید، زندگی مجلل‌تری نداشتید؟ به هر حال، در اغلب مواقع، بعد از آن که رویایی را در ذهن خود دارید چشمانتان را باز می‌کنید و به خود می‌گویید: «حالا باید برگردم به واقعیت!»

آن زندگی که برای شما آرزو و رویاست، بعضی‌ها آن را هر روز لمس می‌کنند! چرا؟ چون از شما بهترند؟ چون خوش شانس‌تر از شما هستند؟ قطعاً این گونه نیست! پس دلیلش چیست؟ زیرا آن‌ها برای تحقق بخشیدن به رویایشان تلاش کرده‌اند و هر آنچه که لازم بوده انجام داده‌اند. آن‌ها دیگر رویاپردازی نکردند بلکه رویاهایشان را خلق کردند! و خودشان مسئول سرونوشنشان شدند. حالا، نوبت شماست!

شما درست همان‌طور زندگی می‌کنید که انتخابش کرده‌اید. این، بدین معناست که می‌توانید زندگی‌ای متفاوت با آنچه اکنون دارید برای خود انتخاب کنید. منطقی است، نه؟ تصمیم‌های آگاهانه‌ای که هر یک از شما پیش‌ از این گرفته‌اید، شما را به اینجا کشانده است. اغلب شما پس از انتخاب رشته و فارغ‌التحصیل شدن از آن، شغلی را انتخاب کرده و در شرکت انتخابی خود مشغول به کار شده‌اید. پس انتخاب کرده‌اید!

حالا، اگر از زندگی‌تان راضی نیستید، تصمیم بگیرید که تغییرش دهید! می‌توانید خوب هم می‌توانید! اولین اشتباهی که اغلب مردم مرتکب می‌شوند مربوط به کلماتی است که به کار می‌برند. آن‌ها با این کلمات مانع پیشرفت خودشان می‌شوند و برای همین، درجا می‌زنند! دقت کنید که: «نمی‌کنم» را با «نمی‌توانم» اشتباه نگیرید.

نظرات برخی بزرگان درباره‌ی کریس وایدنر:

- من که سخنرانی در برابر جمعیتی بالغ بر سه‌هزار نفر را تجربه کرد‌ه‌ام، می‌توانم به شما بگویم هم‌اکنون کریس وایدنر یکی از بهترین سخنرانان امریکاست. محتوای سخنرانی‌های او فوق‌العاده است و به شنونده انگیزه‌ی فراوان می‌دهد. او مردی شوخ طبع، تیز هوش و صریح است. مطمئنم شما هم از او خوشتان خواهد آمد. (برایان تریسی)

- از این‌که خیلی زود توانستم از اصول عملی او در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌ام بهره ببرم، حیرت‌زده شدم! کریس در سازماندهی‌ مطالب آموزشی خود و ارائه‌ی آن‌ها به‌ گونه‌ای سودمند، مؤثر و جذاب، بسیار موفق عمل کرده است. از نظر من سخنرانی او بسیار ارزشمند بود و من حضور در همایش‌های او را به همه توصیه می‌کنم. (مایکل لینو)

- دو کتاب فرشته‌ی درون و دوازده ستون تو را نتوانستم زمین بگذارم و آن‌ها را در یک نشست خواندم. در یک کلام می‌توانم بگویم فوق‌العاده بودند! هر دو کتاب به شدت مرا تحت تأثیر قرار دادند. بی‌تردید آن‌ها را دوباره‌ و دوباره‌ خواهم خواند، زیرا مطمئنم هر بار درس‌های بیشتری از آن‌ها خواهم آموخت. می‌خواهم ده اصل فرشته‌ی درون و دوازده اصل دوازده‌ ستون را چاپ کنم و آن‌ها را روی میز‌ کارم بگذارم تا هر روز جلوی چشمانم باشند. باز هم از تو سپاسگزارم. (پَم استسیوک)

جملات برگزیده‌ی کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید:

- اغلب مردم درباره‌ی آنچه در طول یک سال می‌توانند انجام دهند مبالغه می‌کنند، اما آنچه را در ده‌ سال می‌توانند انجام دهند، دست‌کم می‌گیرند. (آنتونی رابینز)
- تصور، توانمندی خارق‌العاده‌ای است که ما را به تعقیب رویاهایمان ترغیب می‌کند. (کریس وایدنر)
- نیرویی که بر آن غلبه کنیم، از آنِ ما می‌شود. (رالف والدو امرسون)
- اگر ندانید به کجا می‌روید، ممکن است از جایی دیگر سر در آورید. (یوگی برا)

کریس وایدنر را بیشتر بشناسیم:

کریس وایدنر (Chris Widener) نویسنده‌ای توانا، سخنرانی قهار و یکی از افراد مشهور دنیای تجارت محسوب می‌شود. او آثاری به نام فرشته درون، هنر تاثیرگذاری و دوازده ستون را خلق کرده که در دسته پرفروش‌ترین کتاب‌ها در سطح آمریکا میباشد.

سازمان‌ها و مؤسسات بزرگ و مطمئن آمریکا نظیر جنرال الکتریک و سیسکو سیستمز و نیز دانشکده‌ی بازرگانی هاروارد از سخرانی‌های کریس وایدنر درباره‌ی موفقیت بسیار بهره برده‌اند.

در بخشی از کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید می‌خوانیم:

به‌ تجربه دریافته‌ام که هرکس، هرقدر هم که موفق باشد، گاهی حال و حوصله‌ی انجام دادن کاری را که باید انجام بدهد، ندارد. این طبیعتِ بشر است. گاهی ما حوصله‌ی انجام دادن هیچ کاری را نداریم؛ حتی اگر این کار، کار موردعلاقه‌مان یا کاری باشد که نیازمان را تأمین می‌کند. اما آنچه آدم‌های موفق را از اشخاص عادی متمایز می‌کند این است که افراد موفق،‌ در چنین مواقعی انگیزه‌ای درونی در خودشان ایجاد می‌کنند تا بر این سستی و بی‌حوصلگی غلبه یابند.

این وضعیت به‌ طور مرتب در زندگی خودِ من هم پیش می‌آید، بنابراین روش‌هایی که در ادامه برای غلبه بر این وضعیت پیشنهاد داده‌ام، امتحان خود را پس داده و از بوته‌ی آزمایش سربلند بیرون آمده‌اند.

صادقانه ارزیابی کنید که آیا به استراحت احتیاج دارید یا نه. وقتی احساس می‌کنم حالِ انجام دادن کاری را ندارم، اولین کاری که می‌کنم همین است. شاید بی‌حالی‌ام به این دلیل باشد که خیلی سخت کار کرده‌ام و اکنون جسم و روحم به من خبر می‌دهد به‌ راستی به کمی استراحت نیاز دارد. اینجاست که باید مسأله‌ را صادقانه ارزیابی کنید، چون وقتی به استراحت نیاز نداریم هم ذهنمان به ما می‌گوید باید استراحت کنیم! اما گاهی جدی‌ جدی باید کمی به خود استراحت بدهیم!

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
سررشته‌ی زندگی‌تان را در دست بگیرید
اصول زندگی رویایی
اصل شماره‌ی یک زندگی رویایی: شهامت رویاپروری داشته باشید
شهامت رویا‌پروری را دوباره در خود زنده کنید
رویا‌های بزرگ - منافع بزرگ
هفت قدم برای تحقق رویایتان
اصل شماره‌ی دو زندگی رویایی: تصور، نخستین سنگ بناست
سرنوشتتان را رقم بزنید!
تجسمتان را بازسازی کنید
اصل شماره‌ی سه زندگی رویایی: هدف، از بهر دستیابی است
روش‌هایی ساده که تحقق اهدافمان را آسان می‌کنند!
بزرگی را هدف قرار دهید!
اصل شماره‌ی چهار زندگی رویایی: پرنده‌ی سمج کرم را می‌گیرد
پافشاری و مداومت پیشه کنید!
چهار نکته که زندگی‌تان را روی غلتک می‌اندازد
اصل شماره‌ی پنج زندگی رویایی: برای کسب موفقیت مشتاق باشید
یافتن انگیزه: وقتی حال و حوصله‌ی انجام هیچ‌کاری را ندارید، چه بکنید
اصل شماره‌ی شش زندگی‌ رویایی: به‌راستی که بخشش بهتر از گرفتن است
برنده‌ی واقعی، انسان سخاوتمند است
هفت مورد که باید نثار دیگران کنید تا به موفقیت دست یابید!
صداقت، یگانه عامل کلیدی‌ای است که ارتباطی مستقیم با موفقیت غایی فرد، سازمان یا محصول دارد.
هنر بخشش
اصل شماره‌ی هفت زندگی رویایی: روابط، اساس وجود ما را شکل می‌دهند
نیروی حاصل از تحسین کردن مردم
مزایای تحسین
روش‌هایی برای تحسین کردن
موفقیت از طریق یک شبکه‌ی غنی
چگونه با هر کس در هر زمان صحبت کنیم
اصل شماره‌ی هشت زندگی رویایی: تعادلتان را حفظ کنید
افسانه‌ای در باب مدیریت
ایجاد تعادل در زندگی آشفته
معادله‌ی کوچکی که نتایجی بزرگ به بار می‌آورد
اصل شماره‌ی نه زندگی رویایی: دستیابی به آزادی مالی
برخورداری از آزادی مالی
معادله‌ای که باعث آزادی مالی شما می‌شود
اصل شماره‌ی ده زندگی رویایی: نگرش، فرمانرواست
پنج نگرشی که باعث اوج گرفتن شما می‌شوند!
در موقعیت‌های نامساعد
نگرش مثبت خود را حفظ کنید
خوش‌بین هستید یا بدبین؟
نگرشتان را انتخاب کنید
سخن آخر
میراثی نیک بر جا بگذارید
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات168
زبانفارسی
شابک978-600-7632-42-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید

Ehsan Ahady123
۱۴۰۲/۲/۳
میتونم بگم کتاب جالبی بود نسبت به قیمتش (البته بنده با نصف قیمت دریافتش کردم) به نکات بسیار جالبی در رابطه با کسب موفقیت مالی اشاره کرده بود که اگر افرادی که کتاب مطالعه نمی‌کنند برای کسب موفقیت مالی چنین مطالبی شاید هرگز به ذهنش خطور نکند. توصیه بنده به تمام افرادی که خواهان موفقیت در زمینه مالی و موفقیت در زندگی هستند مطالعه این مینی کتاب هست البته نمیتونم بگم که فقط مطالعه همین یک کتاب برای دست یابی به استقلال مالی کفایت میکند ولی این کتاب با ارائه نکات بسیار جالبی که در خود گنجانده مسیر موفقیت را برای افراد هموارتر میکند. در بخشی از کتاب به شهامت رویاپردازی سخن به میان آمده، به نظر بنده رویاپردازی همانند کاشتن یک بذر برای رشد یک درخت در زمین هست. اگر شخصی توقع برآورده شدن رویایی را دارد باید اول در ذهن آن را تصور کند همان گونه که قبل از رشد و جوانه زدن یک درخت اول بذر آنرا در زمین میکاریم. بی شک این مطلب بر کسی پوشیده نیست بیشتر افرادی به اهداف و آرزوهاشون می‌رسند که از شکست خوردن هراس نداشته باشند و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نکنند. در یکی از نکات کتاب به روابط اشاره شده که میتونم بگم ارتباط گسترده با افرادی که کاری متفاوت با شغل ما دارند می‌تواند برای هر شخصی سودمند باشد و در هر زمینه این اشخاص میتواند کمک یاری باشد برای عبور از مشکلات زندگی. در آخر به افرادی که به دنبال استقلال مالی هستند مطالعه این کتاب را پیشنهاد میکنم و همین طور مطالعه و یادگیری مداوم را هرگز متوقف نکنند. با تشکر از کتابراه
Shima Salahi
۱۳۹۹/۱/۱۱
به نظرم کتاب جالبی هس. میرم که بخونم. الان که اینو یادداشت میکنم به نصفه‌های کتاب رسیدم واقعاااااااااا عالیه متن کتاب صریح جالب و مفیده. توصیه میکنم حتما بخونید این کتاب پر از اطلاعات زیبا در راه رسیدن به موفقیته و هر کدوم از راه هارو شرح میده.
جعفر عالی نژاد
۱۴۰۰/۲/۳۰
به نظر من کتاب پیش پا افتاده و ارزش وقت گذاشتن را نداشت
محمد جعفر عالی نژاد هستم
مهسا حسینی
۱۳۹۹/۱/۲۶
حتما بخون این کتابو!
حسین قنبری
۱۴۰۱/۱/۱۱
خیلی خوب وکاربردی وعالی بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید

برای دریافت کتاب زندگی رویایی‌تان را خلق کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.