معرفی و دانلود کتاب زندگی عزیز

برای دانلود قانونی کتاب زندگی عزیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی عزیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی عزیز

کتاب «زندگی عزیز» آخرین اثر آلیس مونرو، برنده جایزه ادبی نوبل 2013، زمینه ساز و آغازگر شیوه‌ای نوین در اجرای پروژه‌های ترجمه ادبی در کشور است. این کتاب توسط خانم صنوبر رضاخانی ویراستاری شده است.

آلیس مونرو یکی از بزرگ‌ترین داستان کوتاه‌نویسان معاصر است، این بانوی نویسنده 82 ساله کانادایی با داستان‌های کوتاهش که تصویری موشکافانه از زندگی روزمره شخصیت‌هایش ارائه می‌کند، شهرت دارد. او بیشتر به زندگی آدم‌های شهرهای کوچک و محل وقوع داستان‌هایش می‌پردازد. شخصیت‌های زن در داستان‌های مونرو زنانی با روحیه و تفکر پیچیده هستند.

از متن کتاب:

با خود فکر می‌کردم اتفاقی که برای من افتاده، حال چه در کتاب‌ها و چه در زندگی روزمره، چیز نادری نیست. حتماً باید یک راه چاره‌ی امتحان‌شده برایش وجود داشته باشد. مثل همین گونه راه رفتن. اما باید توقف کرد، حتی در شهری به این کوچکی هم مجبوری برای ماشین‌ها و پشت چراغ قرمز بایستی. همچنین آدم‌های دست و پا چلفتی‌ای هم هستند که این طرف و آن طرف می‌چرخند و به یکباره می‌ایستند و دوباره راه می‌افتند. گله‌های بچه مدرسه‌ای هم فراوان بودند، از همان‌هایی که زمانی در کلاس‌هایم باید به آن‌ها نظم و ترتیب یاد می‌دادم. چرا این همه آدم. این همه جیغ و زوزه‌های احمقانه برای چه بود. همه‌شان اضافی هستند. وجودشان هیچ ضرورتی ندارد. این‌ها همه توهین به انسانیت است.

فروشگاه‌ها و تابلوهای‌شان همان قدر توهین‌آمیز هستند که سروصدای ماشین‌ها و ترمز و استارتشان توهین‌آمیز است. همه چیز گویی اعلام می‌کند که زندگی این است. انگار که ما خیلی مشتاقش هستیم، مشتاق این زندگی.

و سرانجام که دیگر فروشگاه‌ها تمام شدند، تعدادی کلبه‌ی متروکه‌ی در شرف تخریب با پنجره‌های تخته شده نمایان شد. کلبه‌هایی که قبل از مهمانخانه‌ها، اقامت گاهی برای تعطیلات ساده‌ی مردم بودند. من هم شبی را با کسی در یکی از این کلبه‌ها گذرانده بودم...

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
سخن مترجم
رسیدن به ژاپن
آماندسن
تَرک ماوِرلی
گودال شن
مأمن
غرور
کُری
قطار
رو به دریاچه
دالی
چشم
شب
صداها
زندگی عزیز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی عزیز
نویسنده
مترجممحمدرضا اربابی، فروغ پورخجسته، پرویز جدید، احمد حسین زاده، سیده زهرا حسینی فر
ناشر چاپیانتشارات منتشران اندیشه
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات330
زبانفارسی
شابک978-600-94306-3-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی عزیز

Kamand Al
۱۳۹۵/۸/۱۱
این کتاب فوق العاده بود
Ali Alavi
۱۳۹۶/۲/۵
حوصلم رو سر برد!!!!
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زندگی عزیز

برای دریافت کتاب زندگی عزیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.