معرفی و دانلود کتاب وینی خرسه: داستان واقعی مشهورترین خرس دنیا

عکس جلد کتاب وینی خرسه: داستان واقعی مشهورترین خرس دنیا
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب وینی خرسه: داستان واقعی مشهورترین خرس دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب وینی خرسه: داستان واقعی مشهورترین خرس دنیا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب وینی خرسه: داستان واقعی مشهورترین خرس دنیا

کتاب وینی خرسه: داستان واقعی مشهورترین خرس دنیا به قلم لیندزی متیک، داستان ماندگار توله خرسی باهوش و دوست داشتنی را به تصویر می‌کشد که به عنوان نماد خوش شانسی به جبهه‌های جنگ جهانی اول راه می‌یابد و زمانی که شجاعتش اثبات شد در رده‌ی سربازان جنگ قرار می‌گیرد. این اثر درخشان که از پرفروش‌ترین نیویورک تایمز به شمار می‌آید، برنده‌ی جوایز معتبری چون مدال کلدکات شده است.

درباره‌ی کتاب وینی خرسه:

هری کول بورن دامپزشکی است که در دوران جنگ‌های جنگ جهانی اول به جبهه‌های جنگ می‌رود. در میانه‌ی راه او توله خرسی را می‌بیند و پول زیادی بابت خریدن آن می‌دهد. هری نام خرس را وینی می‌گذارد و تصمیم می‌گیرد تا خرس را برای خوش شانسی با خود به جنگ ببرد. رفته رفته دیگران وینی را به عنوان عضوی در ارتش می‌پذیرند.

وینی با بقیه خرس‌ها تفاوت دارد و آرزوهای زیادی برای خود دارد. او دلش نمی‌خواهد مانند حیوانات دیگر زندگی کند بلکه دلش می‌خواهد به جاهای مختلفی برود و کارهای متفاوتی تجربه کند. وینی یک خرس شجاع، جسور و با اعتماد به نفس است که با کارهایی که انجام می‌دهد، میان همه معروف می‌شود و به شهرت جهانی دست پیدا می‌کند.

کتاب وینی خرسه (Winnie's Great War) برگرفته از داستانی واقعی است؛ در واقع شخصیت دامپزشک در داستان به نام هری کول بورن پدربزرگ نویسنده‌ی این کتاب، لیندزی متیک (Lindsay Mattick) است. این کتاب یکی از مشهورترین داستان‌های کودک در سراسر دنیاست که از آن به عنوان شاهکار ادبیات کودک نیز یاد می‌شود. گفتنی است شخصیت «وینی د پو» در کتاب‌ها و انیمیشن‌های گوناگون با الهام از این خرس محبوب خلق شده است.

جوایز و افتخارات کتاب وینی خرسه:

- برنده مدال کلدکات در سال 2016
- برنده جایزه‌ی جهانی انجمن سوادآموزی کودکان و نوجوانان در سال 2016
- برنده جایزه IODE در سال 2015
- نامزد جایزه شارلوت زولوتو در سال 2016
- نامزد جایزه خوانندگان جوان پنسیلوانیا در سال 2017
- نامزد جایزه Shining Willow در سال 2016
- کتاب منتخب نیویورک تایمز در حوزه کودکان
- صد کتاب NYPL برای خواندن و به اشتراک گذاشتن
- بهترین کتاب سال پابلیشر ویکلی
- بهترین کتاب سال Bookpage
- از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز

نکوداشت‌های کتاب وینی خرسه:

- کتاب به همان اندازه جذاب و آموزنده است که یک داستان خانوادگی شخصی را به چیزی با طنین جهانی تبدیل می‌کند. (Horn Book, starred review)

- بچه‌های کوچکی که عاشق داستان‌های کلاسیک هستند، با این گزارش دل‌انگیز از ریشه‌های واقعی زندگی خرس، مسحور خواهند شد. (Booklist, starred review)

- ترکیبی کامل از هنرهای زیبا با نوشتاری روح‌انگیز، تخیلی. این داستان زیبا که توسط نوه بزرگ کولبورن نوشته شده است، برای به اشتراک گذاشتن با دیگران ایده آل است. (Publishers Weekly, starred review)

کتاب وینی خرسه مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب دوست داشتنی برای کودکان سنین 3 تا 7 سال لذت‌بخش خواهد بود.

با لیندزی متیک بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده در کانادا به دنیا آمد و در رشته‌ی روزنامه‌نگاری تحصیل کرد. لیندزی بیش از ده سال در روابط عمومی مراکز مختلف مشغول به کار شد و در چندین سازمان غیرانتفاعی عضو هیأت مدیره بود. او در کتاب زندگی واقعی وینی خرسه خاطرات پدربزرگش را برای‌تان روایت می‌کند.

در بخشی از کتاب وینی خرسه می‌خوانیم:

یک بچه خرس!

هری ایستاد. دیدن توله خرس توی ایستگاه قطار، اتفاقی نیست که هر روز بیفتد. پیش خودش گفت: «حتما خرس بیچاره مادرش را از دست داده. این مرد هم حتما همان شکارچی است که مادرش را گرفته.» کول پرسید: «شکارچی‌ها چه کار می‌کنند؟»

- «مهم این است که شکارچی‌ها چه کار نمی‌کنند! شکارچی‌ها حاضر نیستند یک خرس را بزرگ کنند.»

- «بزرگ کنند؟»

گفتم: «یعنی دوستش داشته باشند و از آن نگهداری کنند.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب وینی خرسه: داستان واقعی مشهورترین خرس دنیا
نویسنده
مترجمنیلوفر امن زاده
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-600-8347-04-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب وینی خرسه: داستان واقعی مشهورترین خرس دنیا

برای دریافت کتاب وینی خرسه: داستان واقعی مشهورترین خرس دنیا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.