معرفی و دانلود کتاب زک کهکشانی 10: سیاره‌ی دوقلوھا

عکس جلد کتاب زک کهکشانی 10: سیاره‌ی دوقلوھا
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زک کهکشانی 10: سیاره‌ی دوقلوھا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زک کهکشانی 10: سیاره‌ی دوقلوھا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زک کهکشانی 10: سیاره‌ی دوقلوھا

کتاب زک کهکشانی 10: سیاره‌ی دوقلوھا نوشته‌ی ری اورایان، ادامه‌ی داستان‌های بامزه و سرگرم‌کننده زک را به تصویر می‌کشد. در این داستان خواهران دوقلوی زک باهم دعوایشان شده و قهر می‌کنند. بنابراین زک باید یک راهی پیدا کند تا آن‌ها را با هم آشتی دهد.

موضوع کتاب زک کهکشانی 10: سیاره‌ی دوقلوھا چیست؟

داستان سیاره‌ی دوقلوھا (Operation Twin Trouble) در مورد خواهران دوقلوی زک است که بهترین دوست برای یکدیگر هستند. آن‌ها همیشه با هم هستند، همه چیز را با هم تقسیم می‌کنند و حتی جملات یکدیگر را تمام می‌کنند! اما زمانی که این دو از یک سیاره دیگر دیدن می‌کنند با یکدیگر درگیر می‌شوند و قهر می‌کنند. این موضوع زک را حسابی ناراحت می‌کند پس او باید یک راه‌حلی برای آشتی دادن کتی و شارلوت، خواهران دوقلویش پیدا کند...

درباره‌ی مجموعه زک کهکشانی:

ری اورایان (Ray O'Ryan) در این داستان‌ها، کودکان را با خود به یک سفر شگفت‌انگیز و ماجراجویانه در آینده می‌برد. داستان‌های مجموعه زک کهکشانی (Galaxy Zack Book) در مورد پسری به نام زک است که در آینده و در سال 2120 از سیاره‌ی زمین به یک سیاره‌ی جدید و ناشناخته‌ی دیگر به نام نبولون اسباب‌کشی می‌کنند. در این سیاره‌ی پیشرفته همه چیز با زمین فرق می‌کند.

کودکان در هر جلد از این مجموعه با داستان‌های علمی، غیرقابل پیش‌بینی و مهیج کتاب همراه شده و سفری جذاب به سیاره‌ای جدید همراه با موجودات فرازمینی را تجربه می‌کنند که باعث تقویت قدرت تخیل در آن‌ها می‌شود. داستان‌های مجموعه زک کهکشانی به خوبی با دنیای کودکان ارتباط برقرار کرده و لحظات دلچسبی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

کتاب زک کهکشانی 10: سیاره‌ی دوقلوھا مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 12 ساله‌ای که به داستان‌های فضایی و موجودات فرازمینی علاقه دارند، دوست داشتنی و جذاب است.

در بخشی از کتاب زک کهکشانی 10: سیاره‌ی دوقلوھا می‌خوانیم:

ازک با غرولند گفت: «این عادلانه نیست. ما چطور می‌توانیم با دو نفر که همه‌ی کارهایشان باهم است و همه چیز همدیگر را می‌دانند رقابت کنیم؟ حتى مثل یک نفر حرف می‌زنند.» دریک گفت: «من ب. د. را می‌شناسم.
همین چند روز پیش جایی خواندم که قرار است روی سیاره شان که اسمش سیارهی آینه‌ای است، کنسرت داشته باشند.»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: بازی پانتومیم
فصل 2: سفر به سیاره‌ی آینه‌ای
فصل 3: اوه آینه‌ای، آینه‌ای
فصل 4: عکس با برادران دوقلو
فصل 5: در راه برگشت به خانه
فصل 6: خریدهای الکی
فصل 7: آشتی دادن خواهرهای دوقلو
فصل 8: مرحله‌ی دوم
فصل 9: دردسر زن سر میز شام
فصل 10: دخترها مقابل پسرها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زک کهکشانی 10: سیاره‌ی دوقلوھا
نویسنده
مترجمشیدا رنجبر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-462-320-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب زک کهکشانی 10: سیاره‌ی دوقلوھا

برای دریافت کتاب زک کهکشانی 10: سیاره‌ی دوقلوھا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.