معرفی و دانلود کتاب زک کهکشانی 11: فاجعه در نمایشگاه علوم

عکس جلد کتاب زک کهکشانی 11: فاجعه در نمایشگاه علوم
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زک کهکشانی 11: فاجعه در نمایشگاه علوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زک کهکشانی 11: فاجعه در نمایشگاه علوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زک کهکشانی 11: فاجعه در نمایشگاه علوم

کتاب زک کهکشانی 11: فاجعه در نمایشگاه علوم، نوشته‌ی ری اورایان به ادامه‌ی داستان‌های سرگرم کننده و ماجراجویانه‌ی زک را به تصویر می‌کشد. این بار زک می‌خواهد هر طور که شده برنده‌ی رقابت نمایشگاه علوم بین کهکشانی باشد.

موضوع کتاب زک کهکشانی 11: فاجعه در نمایشگاه علوم چیست؟

این داستان در مورد نمایشگاه علوم بین کهکشانی است که امسال در سیاره‌ی نبولون برگزار می‌شود. زک می‌خواهد بهترین پروژه علمی را ارائه کند تا بتواند جایزه‌ی امسال را برنده شود اما پروژه‌اش به مشکل برمی‌خورد! باید دید آیا زک می‌تواند به خواسته‌اش برسد؟ آیا او می‌تواند قبل از وقوع فاجعه همه چیز را کنترل کند؟

درباره‌ی مجموعه زک کهکشانی:

ری اورایان (Ray O'Ryan) در این داستان‌ها، کودکان را با خود به یک سفر شگفت‌انگیز و ماجراجویانه در آینده می‌برد. داستان‌های مجموعه زک کهکشانی (Galaxy Zack Book) در مورد پسری به نام زک است که در آینده و در سال 2120 از سیاره‌ی زمین به یک سیاره‌ی جدید و ناشناخته‌ی دیگر به نام نبولون اسباب‌کشی می‌کنند. در این سیاره‌ی پیشرفته همه چیز با زمین فرق می‌کند.

کودکان در هر جلد از این مجموعه با داستان‌های علمی، غیرقابل پیش‌بینی و مهیج کتاب همراه شده و سفری جذاب به سیاره‌ای جدید همراه با موجودات فرازمینی را تجربه می‌کنند که باعث تقویت قدرت تخیل در آن‌ها می‌شود. داستان‌های مجموعه زک کهکشانی به خوبی با دنیای کودکان ارتباط برقرار کرده و لحظات دلچسبی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

کتاب زک کهکشانی 11: فاجعه در نمایشگاه علوم مناسب چه کسانی است؟

داستان فاجعه در نمایشگاه علوم (Science Fair Disaster) برای کودکان 7 تا 12 ساله‌ای که به ماجراهای فضایی و موجودات فرازمینی علاقه دارند، دوست داشتنی و دلنشین خواهد بود.

در بخشی از کتاب زک کهکشانی 11: فاجعه در نمایشگاه علوم می‌خوانیم:

زک گفت: «چی شده؟ از کی تا حالا بچه‌های پژوهشکدهی چرخ دنده‌ها این‌قدر به علوم علاقه‌مند شده‌اند؟»
دریک سرش را بلند کرد و با هیجان گفت: «از همین امروز صبح که چرخ دنده‌ها برای میزبانی چهل و دومین نمایشگاه علوم بین کهکشانی انتخاب شده.»

زک گفت: «یادم می‌آید تازه که آمده بودم چرخ دنده‌ها، یک چیزهایی در مورد نمایشگاه علوم شنیدم. ولی فکر نمی‌کردم زیاد مهم باشد.»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: زنگ علوم
فصل 2: فکر بکر
فصل 3: آزمایش
فصل 4: تالار علوم
فصل 5: ماده‌ی ژله‌ای
فصل 6: دوستان قدیمی
فصل 7: اختراعات
فصل 8: جایزه تعلق می‌گیرد به..
فصل 9: علم به کمک می‌آید؟
فصل 10: مقلد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زک کهکشانی 11: فاجعه در نمایشگاه علوم
نویسنده
مترجمشیدا رنجبر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-462-321-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب زک کهکشانی 11: فاجعه در نمایشگاه علوم

برای دریافت کتاب زک کهکشانی 11: فاجعه در نمایشگاه علوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.