معرفی و دانلود کتاب ستاره ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات

عکس جلد کتاب ستاره ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات
قیمت:
۱۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ستاره ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ستاره ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات

کتاب ستاره ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات، ششمین جلد از مجموعه‌ کتابی به همین نام است که فرشید نادری نژاد آن را تألیف کرده. این کتاب، ضمن اشاره به تأثیر تمجید در پیشبرد ارتباطات، از این مهارت به‌عنوان پرکاربردترین تکنیک مطرح کردن خواسته‌ها یاد می‌کند و باور دارد که اگر افراد بتوانند مرز میان تعریف و چاپلوسی را رعایت کنند، تحولات قابل‌توجهی در روابط آن‌ها ایجاد می‌شود.

درباره‌ی کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات

تعریف و تمجید، بخش عظیمی از مکالمات را به خود اختصاص می‌دهد. درنتیجه اگر به‌جا و درست به‌کار گرفته شود، در پیشبرد بحث مؤثر واقع خواهد شد. اما باید توجه داشت که مرز باریکی میان تمجید دلنشین و چاپلوسی وجود دارد و دستاوردی که هر یک از این رفتارها در ارتباطات میان‌فردی رقم می‌زند بسیار متفاوت است. از این رو کتاب ستاره ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات در اختیار شماست تا درک درستی از مفاهیم ذکرشده ارائه دهد. این کتاب توسط فرشید نادری‌نژاد نوشته شده و ششمین جلد از مجموعه‌ی ستاره ارتباطات شو است.

اولین فصل کتاب پیش رو به موضوع تفاوت میان تمجید و چاپلوسی می‌پردازد. نویسنده در این بخش تأکید می‌کند که هر چه‌قدر تمجید می‌تواند قدرتمند و تأثیرگذار باشد، چاپلوسی به‌همان اندازه ناپسند است. او برای تسهیل درک مفاهیم، کودکان را مثال می‌زند. آن‌ها معمولاً خواسته‌های خود را همراه با تعریف و ابراز محبت مطرح می‌کنند و بیشتر مواقع هم به نتیجه‌ی دلخواه خود دست می‌یابند. زیرا این واکنش، کاملاً غریزی و طبیعی است. اما برای استفاده از این مهارت کلامی پرکاربرد باید اصول و قواعدی را رعایت کرد تا مبادا با چاپلوسی اشتباه گرفته شود. به همین خاطر فرشید نادری نژاد در کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات تأکید می‌کند که تمجید باید کاملا صادقانه صورت بگیرد و اگر از روی سهل‌انگاری، طرف مقابل متوجه شود که هدف شما صرفاً دستیابی به اهداف شخصی است، تأثیر آن کاملاً برعکس خواهد بود!

چنینی رفتاری می‌تواند رابطه را از پایه نابود کند و شانس مجدد را برای جبران از شما بگیرد. از منظر فرشید نادری‌نژاد، مواردی از قبیل صمیمیت، زمان‌بندی، انگیزه و انتخاب کلمات، تفاوت میان چاپلوسی و تمجید را آشکار می‌کنند. او در کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات توضیح می‌دهد که قضاوت، پیشینه و جایگاه طرف مقابل هم در این راستا نقش دارد. در ادامه نیز نکته‌های فراوان دیگری در کتاب پیش رو مطرح شده‌اند که بهترین راهنمای شما . این کتاب را انتشارات ایماد اولین‌بار در سال 1402 منتشر کرد.

درباره‌ی مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو

مجموعه‌ی ستاره‌ ارتباطات شو، متشکل از 9 جلد کتاب است که توسط فرشید نادری‌نژاد نوشته شده و انتشارات ایماد آن‌ را منتشر کرده است. این مجموعه 91 ترفند ارتباطی کارآمد را معرفی می‌کند که به کسب موفقیت‌های روزافزون کمک خواهند کرد.

نویسنده باور دارد که انسان‌های موفق، این تکنیک‌ها را به‌صورت روزانه اجرا می‌کنند و راز موفقیت آن‌ها هم در همین نکته نهفته است. او همچنین تأکید می‌کند که هرکسی با پیروی از این الگوها می‌تواند زندگی و موقعیت ایده‌آل خود را در زندگی رقم بزند.

کتاب ستاره‌ ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات برای چه کسانی مناسب است؟

تمام کسانی که خواهان ارتقای کیفیت روابط و مهارت‌های گفتاری خود هستند، از این کتاب استقبال خواهند کرد. همچنین اگر دوست دارید تغییرات اساسی را در شیوه‌ی روابط خود با دیگران ایجاد کنید، این کتاب راهگشا را بخوانید.

با فرشید نادری‌نژاد بیشتر آشنا شویم

فرشید نادری‌نژاد، گوینده، مجری، نویسنده و مترجم ایرانی و متولد شهر تهران است. او مدرک کارشناسی روابط دیپلماتیک دارد و اکنون در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل است. از جمله توانایی‌های او می‌توان به مهارت فن بیان و مهارت‌های ارتباطی اشاره کرد. لازم به ذکر است که عمده‌ی کتاب‌های او همین زمینه و با هدف آموزش نکته‌های مهم گفت‌وگومحور نوشته شده‌اند.

از دیگر فعالیت‌های فرشید نادری‌نژاد که کارنامه‌ی حرفه‌ای او را تشکیل می‌دهند می‌توان به کارگردانی، تدریس زبان و تولید محتوا اشاره کرد. شایان ذکر است که او بارها مورد تحسین افراد و سازمان‌های مختلف قرار گرفته که در این میان می‌توان به دریافت لوح تقدیر به‌خاطر سخنرانی در همایش رایامحتوا و فعالیت‌های فرهنگی او در خانه‌ی هنر ایرانیان اشاره کرد.

کتاب‌های «ارتباطات مؤثر در املاک» و «دنده یک مهارت‌های ارتباطی»، شماری از بهترین آثار فرشید نادری‌نژادند.

در بخشی از کتاب ستاره ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات می‌خوانیم

کودکان در بدست آوردن چیزی که می‌خواهند متخصص هستند. آن‌ها بر روی پای پدرشان میفتند و می‌گویند: "پدر تو خیلی مهربون هستی. من می‌دونم که تو برای من آن عروسک خوشگل رو می‌خری." صبح روز بعد، وقتی که با مادرشان در سوپرمارکت هستند می‌گویند: "مامان من خیلی دوستت دارم، تو بهترتر‌ترین مامان تو کل دنیا هستی. من می‌دونم که تو برای من اون بستنی شکلاتی رو می‌خری"

از گریه یک نوزاد وقتی که می‌بیند مادرش به سمت گهواره‌اش می‌آید گرفته تا حرف‌های حساب شده‌ی فروشنده ماشین وقتی که مشتری وارد نمایشگاه می‌شود، تعریف و تمجید وقتی که کسی چیزی را از کسی می‌خواهد امری طبیعی است. در واقع، تعریف و تمجید بهترین و پر‌استفاده‌ترین تکنیک برای بدست آوردن چیزی است که می‌خواهید. وقتی که "دله کارنگی" نوشت "با تعریف و تمجید آغاز کنید" 15 میلیون خواننده آن کتاب این جمله را به خاطر سپردند. و بیشتر ما هنوز فکر می‌کنیم که تعریف و تمجید راهی برای بدست آوردن چیزی از کسی که می‌خواهیم است.

و درست است، اما اگر چیزی که ما می‌خواهیم کوچک مثل خرید عروسک توسط پدر و یا خرید بستنی توسط مادر باشد. اما دنیای تجارت از زمان "دله کارنگی" تا به امروز بسیار تغییر کرده. در دنیای امروز، هر شخص چاپلوس در حال لبخند، قدرت بدست آوردن خواسته‌هایش از طریق تعریف و تمجید را ندارد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
چگونه بین قدرت تمجید و قباحت چاپلوسی تفاوت ایجاد کنیم
چگونه از کسی تعریف کنیم (بدون اینکه چاپلوس به نظر بیاییم)
چگونه کبوتر نامه‌بر احساسات خوب شوید
چگونه کاری کنید که مردم حس کنند تعریف‌هایتان " از دهانتان پرید"
چگونه به وسیله "ستایشگر مخفی" بودن، قلب‌های مردم را تسخیر کنید
چگونه کاری کنید که با یک "تعریف کشنده" هیچگاه شما را فراموش نکنند
چگونه با تقویت‌کننده‌هایی کوچک کاری کنید که بخندند
چگونه با زمانبندی بی‌نقص، تعریف و تمجید کنید
چگونه کاری کنید که دیگران دلشان بخواهد از شما تعریف کنند
چگونه کاری کنید که فردی که دوستش دارید حس کند شما شریک زندگی‌اش هستید
از زبان نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ستاره ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ایماد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات53
زبانفارسی
شابک978-622-7977-16-5
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ستاره ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات

برای دریافت کتاب ستاره ارتباطات شو 6: تعریف و تمجید در ارتباطات و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.