معرفی و دانلود کتاب سرزمین ماتادورها (توبیاس و باقی ماجرا)

عکس جلد کتاب سرزمین ماتادورها (توبیاس و باقی ماجرا)
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرزمین ماتادورها (توبیاس و باقی ماجرا) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرزمین ماتادورها (توبیاس و باقی ماجرا) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرزمین ماتادورها (توبیاس و باقی ماجرا)

کتاب سرزمین ماتادورها توبیاس و باقی ماجراها نوشته‌ی خوان د. دایوس لوکه دوران است. این کتاب متشکل از 50 داستان کوتاه و بامزه است که شخصیت تمامی آن‌ها مردی روستایی به نام توبیاس است. داستان‌های کوتاه این کتاب بیشتر رنگ و بوی لطیفه دارند و می‌توانند مخاطبان را با فرهنگ مردم اسپانیا آشنا سازند.

درباره‌ی کتاب سرزمین ماتادورها توبیاس و باقی ماجراها

داستان‌ها شاید مانند کتاب‌های علمی، روانشناسی و یا تاریخی نتوانند دانش مخاطبان را ارتقا دهند اما مطالعه‌ی آن‌ها فوایدی منحصر به فرد دارد که نادیده گرفتنشان تقریباً غیرممکن است. داستان‌ها قادرند که مانند یک ماشین زمان، خوانندگان را به گذشته و آینده ببرند و آن‌ها را با فرهنگ و هنر مردمان مختلف در دیگر نقاط جهان آشنا سازند. گرچه عمر آدمی کوتاه است و به همین دلیل او قادر به تجربه‌ی طیف گسترده‌ای از چیزها نیست اما داستان‌ها می‌توانند روایتگر سرنوشت‌های مختلف بوده و قابلیت سرک کشیدن به زندگی‌های مختلف را برای خوانندگان فراهم سازند.

کتاب سرزمین ماتادورها توبیاس و باقی ماجراها (Narraciones españolas para estudiantes extranjeros) نوشته‌ی د. دایوس لوکه دوران (JUAN D. LUQUE DURAN) مجموعه‌ای گردآوری شده از پنجاه داستان و لطیفه‌ی کوتاه و آموزنده است. شخصیت اغلب این داستان‌ها مردی اسپانیایی به نام توبیاس است که هر بار ماجرایی بانمک و خنده‌دار رقم می‌زند. یک بار به شهر می‌رود و با آسانسوری که تا به حال ندیده ماجراساز می‌شود و بار دیگر با دیدن اقوام دورش که برخلاف او، مال و مکنتی بر هم زده و در خارج زندگی می‌کنند، لطیفه‌پردازی می‌کند.

شاید به نوعی بتوان گفت که شخصیت توبیاس در این کتاب، مانند شخصیت ملانصرالدین در فرهنگ خاورمیانه است و این کتاب نیز به همان سبک و سیاق نوشته شده. مطالعه‌ی کتاب سرزمین ماتادورها توبیاس و باقی ماجراها می‌تواند خوانندگان را با فرهنگ اسپانیایی آشنا سازد و به آن‌ها نشان دهد که در بعضی از موارد و شرایط مردم سر تا سر دنیا تا چه اندازه شبیه به هم هستند و دغدغه‌های مشترکی دارند.

از نکات مثبت و قابل توجه این کتاب، ترجمه‌ی روان آن است. مترجم کوشیده تا داستان‌ها کاملاً فرم لطیفه‌مانندی و طنز خود را حفظ کرده و لحن نویسنده در آن‌ها مشهود باشد.

کتاب سرزمین ماتادورها توبیاس و باقی ماجراها به همت ویدا خان بابایی به فارسی بازگردانده شده و توسط انتشارات کتاب دانیال به چاپ رسیده است.

کتاب سرزمین ماتادورها توبیاس و باقی ماجراها برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه طنز مناسب و سرگرم‌کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب سرزمین ماتادورها (توبیاس و باقی ماجرا) می‌خوانیم

آن شب آقای روئیر به خانه‌ی دوستش رفت، اما باز هم نسبتاً سخت آدرس را پیدا کرد. هنگامی‌ که به خیابان رسید دید که نام خیابان بر روی تابلویی که در ارتفاع بالایی نصب شده بسیار ریز نوشته شده است و از آن جایی که او نزدیک‌بین بود، نمی‌توانست آن را بخواند.

به همین دلیل او نزد مردی که از آن‌جا عبور می‌کرد رفت و با خوشرویی از او درخواست کرد نام خیابان را برایش بخواند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قد کوتاه‌ها سیگار نمی‌کشند
یک اشتباه مهلک
لطفا تلفن را قطع کن
فخرفروشان
ریش شما چند ساله است؟
لالایی دل انگیز
تصادف یک مشتری
مکالمه خصوصی
آدرس
لیوان تمیز است
چقدر می‌ارزی؟
فوتبال
رادیو واقعا ترسناک است
هیپی‌ها کراوات می‌زنند!
جنتلمن بازی
گمشده
مجنون
ترس از پرواز
رئیس حواس پرت
برای شما مجانی است
برخورد یک متواضع
استاد شریف
دغدغه
یک بلیت مجانی
بلیت بی مقصد
دلیل منطقی
شکار
راننده شخصی
توبیاس فرانسوی یاد می‌گیرد
در گوشی ممنوع
غذای لذید
اطلاعات کافی است
خوک بیچاره
حسود
دوقلو
نه خری رفته، نه خری آمده
ورود ممنوع
ترازوی خراب
ناشناس
تنبلی
درد یک دهقان
تولد
یک مرگ باشکوه
تعطیلی
کراوات فروش
یک هدیه‌ی ناقابل
مادر تبهکار
لذت تنبیه
بچه دلسوز
ترفند یک خلاق

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرزمین ماتادورها (توبیاس و باقی ماجرا)
نویسنده
مترجمویدا خان بابایی
ناشر چاپیانتشارات کتاب دانیال
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات110
زبانفارسی
شابک978-600-8136-30-9
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب سرزمین ماتادورها (توبیاس و باقی ماجرا)

برای دریافت کتاب سرزمین ماتادورها (توبیاس و باقی ماجرا) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.